Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/21/12 in all areas

  1. Salutare ! In urma cu vreo 5 luni, dupa lungi cautari, mi-am achizitionat din Frankfurt un E92 330CD superb, de 2007/04, la ~147mii km. Cautarea mea pe mobile.de a fost foarte clara - manual, 330I, 330D, 330XI, foarte dotat. Asadar, mi-am luat bestiuta asta, frumoasa foc. Ca si dotari, am vrut sa aiba obligatoriu, urmatoarele: *trapa *scaune sport, full piele, incalzite *navi mare *sonorizarea nu cea mai praf, aia fara tweetere *comenzi volan, blustiut, schimbatorul normal care e si pe E60 *senzori parcare Dupa lungi cautari a trebuit sa fac un compromis la o dotare, m-am documentat, si am ajuns la concluzia ca nu se renteaza sa schimb trapa, sa trec de la automata la manual, de instalat navi imi era groaza, si de sonorizarea cea mai praf sa trag fire nici nu mai vroiam sa aud, stiam de la E60 ce infern e. In concluzie am mers pe varianta fara senzori de parcare, care nu ma costa mult ulterior sa le fac retrofit. Acum sincer ma bucur ca nu am luat-o cu senzori, arata mult mai frumos fara. Caut sa imi fac cumva o integrare OEM cu camera de dat inapoi. Surpriza, imediat dupa ce mi-am luat-o, m-am sucit si am ajuns la concluzia ca era mai frumos schimbatorul de M pe masina asta (eu eram in cap cu cum ar arata pe E60). In fine, astea sunt nimicuri Masina mai are suspensie sport si, dupa parerea mea, cele mai frumoase jante pe 17", multi au fost trucati, inclusiv eu, sa cred ca sunt pe 18" la cum arata. Sincer sa fiu nici acum nu imi pot da seama daca pana la urma am Hi-Fi sau Logic7, poate ma ajuta cineva, PW18598, am la setari Logic7 Concert Hall si treburile genu. E o diferenta de la cer la pamant intre cum suna sonorizarea aia slaba, fara tweetere, si asta, si la putere si la claritate si la tot. Insa, mai e mult pana departe. -------------------------------------- Am sa fac acum un comparativ intre E60 525D 2006/11 care l-am avut versus E92 330D 2007/04. Mentionez ca nu ma pricep la detalii tehnice si nu stiu termeni tehnici, pot doar sa spun parerea mea pe care o consider obiectiva. Cum sta pe drum: Deci, sincer, rupere, nu se compara. Veneam pe autobahn in curbe la dreapta cu 220/h, nici cea mai mica problema, nu imi venea sa cred. Sta pe curbe incredibil. Directia foarte precisa. 525D-ul avea suspensie normala si jante 225/55/R16, asta are suspensie sport si jante 225/45/R17, deci e normal sa fie diferenta asta, pe care eu o consider de la cer la pamant. Toate astea au clar de suferit la comfort, unde iarasi e diferenta de la cer la pamant daca e sa le compar. Cu E60-ul pluteam frumos, elegant, comfortabil pe drum. Cu E92 trebuie sa ma plimb pe tot drumul sa evit gropile, te scutura, dar imi place, e foarte agila. Putere: 525D-ul (177CP 400NM) era pistol cu apa comparat cu 330CD-ul (231CP 500NM). Fac niste depasiri cu asta de nu imi vine sa cred. A fost foarte placut pe autostrada, incredibil cum poate sa accelereze, sa faca "cruising" la 180/h pe tempomat. Dar, distractia a inceput cand am intrat pe Romania. Ce depasiri de 5 masini si treburi de genul, efectiv fermecat am fost. Uleterior am observat si dezavantajul de a avea o masina puternica, lumea nu se asteapta sa vina unul ca migul din spate, semnalizeaza stanga si se angajeaza in depasire fara sa se asigure. Franarea, foarte multumit din nou. La E60 am trecut pe ATE Powerdiscuri cu placute ATE, scartaiau, frana bine nu zic nu, dar asta, pe OEM, e much better si vs E60 cu powerdiscuri, si nici nu scartaie. In schimb, lasa o negreala pe jante de zile mari. Teste de "care e mai tare?" am facut doar in cercul de prieteni si foarte putin, pot zice ca e echivalenta de la 40/h la 160/h cu: un Golf 5 GTI cu DSG si chip de 230CP; Versus Seat Leon Cupra de 260CP manual, e clar superioara. Nu prea pot sa inteleg cum, da in fine. 225/45/R17 sunt insuficiente pe spate la masinuta asta, mi-as pune 245, dar am numai 8.5J si nu este modelul asta frumos de janta pe 9J. Consum: Incredibil din nou: vara E60-ul de 2.5D manca 12-13 in oras la un mers sportiv, E92-ul 3.0D mananca 11.4. Venit din Frankfurt pana la granita cu Romania, media de viteza ~127.5km/h - consum 6.5, cu "carje" intre 120-220 (nu, nu i-am dat pana la capat, nu am avut tupeu si era plin de stau-uri) in Germania, pana m-a oprit politia (avea un E60 camuflat, alta poveste )si m-am linistit pe tempomat pana-n 160. Design: E92-ul are o linie excelenta, cur superb vs E90, lateralul imi place la nebunie, si fata are farurile de M. Sunt in dubii legat de pachetul M, nu stiu, e asa eleganta acum masina, asa inocenta, parca nu stii daca are o bestiuta sub sau e doar frumoasa foc. Imi pare rau totusi ca nu am tipsuri in stanga si in dreapta, ca la 335I sau care era ? (doar 2, una pe stanga, una pe dreapta). E60-ul mi se pare o masina superba de asemenea, farurile din fata au forma aia de spranceana dementa, iar curul, la varianta LCI, arata incredibil. O sa imi ramana intiparit toata viata momentul in care m-am indragostit de E60. Eram cu ai mei in masina, pe valea oltului. Aud ceva din spate, ma uit in oglinda soferului (din spate), nu vad nimic... Si iese la un moment dat, asa, doar cu farul, agresiv, un E60, cu farurile alea... a fost un moment genul... "da-te frate la o parte ca te mananc". O masina foarte frumoasa, pacat ca o are multa lume (vs. E92 la care ma bucur ca nu vad atatea pe drum (Iphone fanboys :wink:)). Concluzie finala: Sunt foarte multumit de ea. Imi face o placere enorma sa o conduc, kilometri mei prin oras au crescut cu minim 50% de cand o am (cam 800/luna, Sibiu), si cand o spal frec la ea 2 ore minim, am carpa de caprioara sa o sterg, spalatul la jante ma omoara pana si cu buretele special de jante sonax de la grozadan, dupaia facut cauciucurile. Asta sa nu mai pun cand ii fac tratamentul la piele, de la amiaza pana seara imi ia. Dar, merita din plin, e o frumusete de masina si e o incredibila placere sa o vad curata constant. Inainte sa o cumpar (am luat-o pe la 147k km), am verificat VIN-ul la BMW. Toate intrarile de pe carte sunt veridice, ultima intrare in service pt revizie pe la 131k prin ~04.2011, si o intrare nedatata la 141k daca imi aduc aminte bine. Deci, ma declar foarte fericit ca nu are km manariti . A avut schimbata galeria de admisie, deci m-am scos, din cate am citit asta ar fi boala lor. I-am facut si un test Dekra inainte sa o cumpar, mi-a consumat ala tot lichidul de parbriz, vreo 3L. A constatat ca usa de la sofer a fost revopsita si ca nu mai am mult din placutele pe fata. Ajuns in tara, nu au trecut 2 saptamani pana a parcat un vecin cu un Golf4 langa mine, si si-a deschis ca tot omul usa pe usa mea de la pasager, ca deh, el are cheder de plastic pe mijlocul usii. Asadar mi-a facut un punct in relief pe usa, dar pe el am reusit sa il prind si l-am taxat, am revopsit usa. M-am invatat minte intr-un final, nu mai parchez numai pe un loc jumatate minim de acum si preferabil doar pe lateralul drumului. Ce sa mai, am niste vecini superbi, pagubele pana acum la cele 3 masini se ridica la ~3k EUR. De abia astept sa ma mut, nu vreau sa pateasca si E92-ul ce mi-a patit E60-ul/Golf 4le. P.S. pretul e confidential, daca doriti neaparat, vi-l spun pe privat Atasez, in final, niste poze cu pisina http://floringiurgiu.com/bmwclub/1.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/2.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/3.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/4.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/5.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/6.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/7.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/8.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/9.JPG http://floringiurgiu.com/bmwclub/10.JPG Mai am selectate 4 poze, dar nu ma lasa sa le pun, le pun chiar putin mai incolo
    1 point
  2. http://www.youtube.com/watch?v=2xwecTp91-o Cum suna motorul la 135 :hyper:
    1 point
  3. Greseala mea am vrut sa zic maxim 25grade, nu m-am exprimat eu corect. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=250127 Si parerea ta care este? de ce se duc asa des? cand foarte multi nici nu stiu la ce foloseste pompa aia deci clar nu e uzata, sau gresesc? La mine era "intepenita" pe acolo am miscat-o un mic de fire si a pornit, totusi masini relativ noi 3-4 ani, e folosita poate de 5-6 ori pe an iarna, mi se pare foarte ciudat sa se arda sau sa fie uzura prea mare la ea
    1 point
  4. Am spus ca nu mai scriu si mai ales ca tie nu iti raspund, dar ma vad nevoit sa o fac, asta asa ca sa nu creada cate unii ca pot sa bata campii pe aici fara sa fie taxati(neerijandu-ma in atotstiutor, ci doar in virtutea dreptului la replica). Referitor la ultima parte a interventiei tale: daca ti-ai fi pierdut timpul citind mai mult pe aici si nu dand replici unui "istet nou venit" ca mine, poate ai fi gasit un topic deschis de Ciupanezu acum 5 ani, care se numeste seria 5 e39 1995-2003 Ghidul cumparatorului. Sunt convins ca te-ar fi ajutat sa gasesti acolo multe raspunsuri la intrebarile tale, chiar daca nu ai luat contact efectiv cu un e39. Te-as putea ajuta si eu, candva am detinut unul[pe vremea cand bagam banii in cele 75 si ceva de carti(nu in asi si popi) din biblioteca mea], dar prefer sa te las sa citesti, cred ca te va ajuta mult (cititul). In al doilea rand, suntem intr-un topic unde se vrea a se demasca masinile "smenuite", de samsari, ori tu ne spui ca vrei sa faci schimb cu un e39, tu avand un e46 daca nu gresesc.Nu cumva aceasta practica vine de la samsari? Ma mira faptul ca nu se ia atitudine aici impotriva acestor practici. Mai mult decat atat, nu crezi ca unul care vrea sa iti dea o masina la schimb si mai ales un model dintr-o clasa mai mare vrea sa te pacaleasca? Sau o vrea sa iti faca tie un bine asa ca bun samaritean ce este. Te sfatuiesc sa iti vinizi masina cu bani si sa iti cumperi un e39 cat se poate de curat, de aici sau din Germania (acolo mai gasesti, dar costa). Despre acestea scriam eu in paginile anterioare si ai gasit de cuviinta sa ma iei la misto. Referitor la prima partea a reply-ului tau, nu pot sa spun decat ca tu sigur ai nevoie de "Royal Editionul" cartilor, aia mare, groasa, verde, scrisa de Coteanu si sotii Seche publica in 1975(cand m-am nascut eu cum bine a intuit Pole), revizuita si adaugita in 1984 si reeditata in 1997. Nu de alta, da' cand citesc ce scrii mi se strepezesc dintii. Data viitoare cand o faci, ia liniutele acelea(cratime se numesc) si infigeti-le in degete, poate asa ai sa intrebi sau ai sa te documentezi cum se folosesc. Litera mare folosesti cand incepi o propozitie noua si mai ales cand te referi la Divinitate. Exista un topic deschis si pe aceasta tema: folosirea corecta a pluralului,a diacriticelor etc., citeste-l si pe acesta, poate mai inveti ceva. Nu de alta dar poate pe acest topic se mai uita si altii si ajung sa ii dea dreptate lui Radu Banciu, cel cu emisiunea de pe B1, care spune ca ar trebui impuscati proprietarii de BMW (exagerand desigur).
    1 point
  5. Car tape de la bison tine mai bine decat crezi. Poti sa mergi si cu 250 ca nu se dezlipeste, iar cand vrei sa dai numarul jos o sa strambi placa (trebuie sa tai banda cu guta). Ca sa stai linistit, pune banda pe margini si intre cifre si litere. Se consuma aproape o rola la o placa de numar. Folosesc banda de vreo 7ani si nu am avut probleme.
    1 point
  6. Mai omule tu de unde ai aparut? Si eu sunt fan benzina dar sunt constient ca exista niste tractorase care pot oricand sa ma spulbere. Pana la urma sportivitatea nu vine numai din combustibil, se mai adauga cateva chestii la fel de importante ca si motorul. Oricand as prefera un 535d sau un 335d dar sunt in aceeasi situatie ca tine, adica nu-mi permit!! Asa ca mai lasa prostiile astea de 2 bani!
    1 point
  7. Mai frumos pe dreaq...de 6 ani nici-o schimbare de look, doar facelift-uri mai ample,atat.
    1 point
  8. dupa ce am luato la vreo 1000 de km prin slovenia a inceput sa faca figuri,, pe cand am ajuns in franta erau 2 moarte si inca 2 care nu lucrau cum trebe asa ca mecanicu a zis sa le schimb toate daca tot a desfacut acolo asa ca leam schimbat am intrebat doar ca am un set de jante pe 16 misto si am incercat sa le pun dar nu intra acolo,, adevarul e ca ma cam dezamagit masina asta,, am avut mai multe tipuri bmw dar benzinare cu care nu prea am avut treaba doar garnitura de chioloasa si la x5 si 745 am zis sa iau unu diesel dar si asta ma cam dezamagit din punct de vedere cheltueli,,, urmatoarea masina incepe cu m....s si ii spunne regele soselelor
    1 point
  9. pai si functioneaza? ma gandesc ca dupa ce ai verificat de 2-3-10 ori, vezi ca e corect si gata, jos cu el...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.