Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/12 in all areas

  1. trebuie sa slabesti o idee prezoanele de la una din rotile spate, in felul asta pacalesti diferentialul si se blocheaza pe partea cu roata ce are prezoanele slabite si transfera cuplul pe roata cealalta, este f simplu.
    9 points
  2. Uneori imi e rusine ca am BMW...
    9 points
  3. Daca imi lasi un email si il mai si gasesc se rezolva. Daca nu-l gasesc iti trimit o carte tehnica a locmotivei unde o sa ai ce citi. Multzam frumos... cred. Multzam frumos de idee, doar ca vezi tu eu pot sa obtin senzatiile tari si altfel (la mine mai merge jucaria).
    5 points
  4. Sunt multi lupi moralisti aici pe forum..dar baiatul a rezistat bine, spun eu
    5 points
  5. 5 points
  6. I-ai facut niste urari de bine aluia care te-a pus sa imi dai PM?
    4 points
  7. Sincer nu cred ca merita sa chiui masina, incercand sa faci drift-uri, burnout-uri si cerculete. Pe langa faptul ca greutatea masinii depaseste 1500kg, puterea nu este suficienta pentru mentine masina in derapaj controlat. Scoate banchetele, scaunul pasagerului si poate, repet, poate asa vei reusi sa o mentii doua curbe in derapaj. Plus de asta, masina nu este construita si gandita pentru a face ce doresti tu. O masina break este facuta sa iti duca copii la scoala si sa iti transporte multe bagaje si multi pampersi in vacante. Cauta\contruieste o masina cu un raport putere/greutate cat mai mare si asa iti vei indeplini dorinta. Nu merita sa strici o masina de familie incercand sa faci cu ea ce trebuie sa faca o masina sport special construita pentru drift. Nu este logic, oricat de nebun si dornic esti de asa ceva.
    3 points
  8. Din cauza celor de mai sus exista atatea "legende" cu BMW-urile prin trafic. Din pacate in aceeasi oala intram toti care conducem o astfel de masina!
    3 points
  9. Wow saracu' om avea nevoie de un sfat atat! Se pare ca pe acest forum avem doar conducatori "MODEL". Care mai este distractia ca ai BMW? doar sa conduci cu 50 la ora si drept?
    2 points
  10. eu apreciez ca a raspuns frumos... chiar vrea sa faca cerculete... poi sa le faca , e masina lui... bafta
    2 points
  11. Este o problema destul de des intalnita cu "piesa" dintre scaun si volan...
    2 points
  12. Daca nu ai diferential blocabil nu o sa faci drifturi, in plus dieselul nu este pentru asa ceva.
    2 points
  13. Vezi ca de la instalatii de xenon made in china am vazut cele mai multe masini arse. Daca nu ai lupa te rog in numele tuturor participantilor la trafic da dracu jos instalatia
    2 points
  14. Pai pasionat in sensul de a mai adauga noi optiuni la masina cu mana ta, nu sa o vinzi si sa iei alta mai dotata.
    1 point
  15. mie mi-a luat cu tot pentru desfacut, curatat, curatat vopseaua dupa el, revopsit, gresat toate angrenajele, schimbat carbuni si verificat - 200 ron
    1 point
  16. asa e lumea pe forum aici... e mai pestrita... dar e frumos, e frumos...
    1 point
  17. Da..acum ai permisiunea sa nu mai deschizi subiecte "tabu"..cum ar fi, in general, lucrurile care iti pun un zambet pe fata la volan
    1 point
  18. cica... gata esti primit in comunitate... ai si bmw, ai trecut si botezul... :goodjob:
    1 point
  19. Pai asta inseamna sa fii pasionat
    1 point
  20. Ala de pe 2 aluia de pe 1 normal , pt ca ala de pe 2 schimba banda si trebuie sa se asigure..
    1 point
  21. 20 users. Vorba aia cu ala de arunca o piatra in balta...
    1 point
  22. Salut Cristi, O sa incerc sa fac un DIY pentru drifturi si cerculete.. principiul este acelasi.. 1. Studiaza filmuletul urmator (sari direct la minutul 1:43): http://www.youtube.com/watch?v=KQzkUpwCEOs&feature=player_detailpage#t=103s ATENTIE! Nu am depturi de autor pentru filmulet!. Este al unui coleg de pe forum! Observi cum face acel pasionat burnout cu botul infipt in gard? Daca da, treci la pasul 2. 2. In cazul tau (daca vrei sa faci cerculete) trebuie sa modifici putin ce ai vazut mai sus. Si anume: - legi roata fata de un stalp - accelerezi puternic pana cand masina incepe sa se roteasca in jurul stalpului formand astfel un cerculet perfect. Prietenii vor muri de invidie, trust me! Odata ce stapanesti aceasta technica esti liber sa devii creativ.. de exemplu, in timp ce te invarti, poti lega un topor de bara spate! Bafta! Sa ne spui daca ai reusit. Eventual sa te filmezi.
    1 point
  23. hai sa vedem si a cui, ca ie curiosi
    1 point
  24. pentru un cerc perfect indicat este sa raman intr-un prezon.daca explici omului fa-o cum trebuie
    1 point
  25. Inca unul care nu ar trebui sa aiba nici macar DREPTUL DE A SE REPRODUCE...
    1 point
  26. Motorul de ce a mai functionat ? Este o legatura directa intre alternator si motor ?
    1 point
  27. Nu cred ca o sa gasesti pt. ca este pierdere de vreme sa pui turbo pe motor asa de mic...
    1 point
  28. fac pariu ca tu nici nu stii cum arata folia cu transparenta 73%. adiorte - hotararea 1391/2006,
    1 point
  29. nu spun asta pentru ca am bmw, dar chiar arata mai bine Alpina B7. tot ce vad sunt aproape aceleasi stopuri la Audi de ceva timp, sper sa ma insel. oricum imi plac foarte mult ambele masini mai ales ca performante dar chiar arata mai bine Alpina B7
    1 point
  30. http://img505.imageshack.us/img505/5343/sensgiratoriu.jpg Dacă ne apropiem de o astfel de intersecţie şi dorim să virăm pe prima stradă la dreapta ( poziţia autoturismului), ne încadrăm cât mai aproape de acostament, semnalizăm dreapta, acordăm prioritate vehiculelor care circulă din partea stângă (motociclistului) după care executăm virajul la dreapta. Dacă dorim să virăm pe cea de-a doua stradă (din poziţia autoturismului), ne încadrăm cât mai aproape de axul drumului, semnalizăm stânga, acordăm prioritate vehiculelor care circulă prin intersecţie din partea stânga şi ocolim prin dreapta insula, menţinând în funcţiune semnalul stânga(traseul marcat cu albastru). După ce am trecut de axa penultimului drum unde dorim să virăm, semnalizăm dreapta (traseul marcat cu roşu) şi ne încadrăm pe banda de lângă axul drumului. Dacă semnalizăm dreapta înainte de a trece de axul penultimului drum, cel care circulă pe drumul respectiv subînţelege că dorim să virăm la dreapta pe drumul care circulă şi poate să-şi continue deplasarea creând astfel premiza unui accident.
    1 point
  31. Semnalizezi dreapta pentru a arata iesirea din sens giratoriu, nu conteaza ca tu mergi "inainte" ca si traiectorie fata de unde vii. Cat timp esti in sens giratoriu nu conteaza de unde vii, semnalizezi iesirea, oricare ar fi aia, ca sa stie atat cel din spatele tau cat si cel din urmatoarea intrare.
    1 point
  32. Sunt de acord cu ce zici tu aici (respectiv semnalizarea iesirii din sens).NU sunt de acord cu nesemnalizarea iesirii cum zici aici: Motivul: eu te vad cand vii din stanga mea, dar nu intotdeauna stiu pe unde ai intrat, deci nu am de unde sti ce inseamna pt tine sa-ti mentii directia "inainte". De exemplu, sens giratoriu, intersectie cruce, dar in mijlocul sensului e amenajata movila cu iarba, stanci, tufe flori etc. In cazul asta nu am cum sa vad cine intra din directia opusa mie in sens. "Pricepusi ?"
    1 point
  33. Semnalizezi stanga intrarea si dreapta iesirea ..... Asa te invata la noi instructorii auto!!
    1 point
  34. In italia este in felul urmator: NU semnalizea nimeni in nici-un fel!!!
    1 point
  35. Sa moara capra vecinului! Este un lucru stiut ca aceasta vorba spune multe despre multi romani. Multi nu pot de grija altora, intotdeauna trebuie sa afle totul despre vecini, colegi si cunoscuti, ii deranjeaza daca altora le merge bine si ii bucura cand celorlati le merge rau. Desi n-au nimic de castigat sau de pierdut, sunt revoltati atunci cand aud ca cineva are masina cumparata de parinti sau ca indrazneste sa traiasca pe perioada studiilor din banii parintilor. Sunt atat de revoltati incat nu uita niciodata sa scrie sau sã vorbeascã despre asta intr-un mod tragic de parca ei au fost lasati intr-un cos care apoi a plutit pe Dambovita, iar apoi au fost crescuti de lupi sau au fost aruncati intr-o prapastie unde au reusit sa traiasca pana la maturitate si sa realizeze totul pe forta bratelor. Nu pot sa inteleg de unde atata ipocrizie, de parca n-ar fi in dorinta oricarui parinte sa-i ofere copilului sau ce are mai bun, de parca n-ar fi un lucru natural sa-ti sprijini copiii si sa-i ajuti pana atunci cand au cum sa traiasca pe picioarele lor. Invidia, prostia si rautatea sunt de neseparat, si ca orice alt defect, sunt mult mai usor de intalnit decat caracterul, respectul sau onoarea. De ce oare isi pierd unii vremea astfel si au atata ura pentru cei din jur? Poate pentru ca ei n-au avut norocul de a avea parinti cu o oarecare situatie financiara, insa aceasta rautate oarba nu are scuze. In viata, cel mai bine este sa-ti vezi de treaba ta, nu sa mori de grija altuia. Este clar cã e mult mai greu sã spui o vorbã bunã În loc sã dai cu piatra ºi este infinit mai greu sã te bucuri atunci când altuia Îi merge bine decât sã arunci niºte vorbe proaste despre niºte lucruri ºi niºte situaÞii pe care nu ai cum sã le cunoºti cu adevãrat din exterior. La fel cum este mult mai greu sã aplauzi efortul cuiva decât sã-l critici neconstructiv ºi steril atunci când nu ai iniÞiativã ºi nici dorinÞa de a face ceva, iar tu eºti sigur deºtept ºi el prost.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.