Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/10/12 in all areas

  1. Operatia e foarte simpla, insa aveti nevoie de elevator sau canal. Pt. cutia de viteza: prima data trebuie sa goliti uleiul vechi din cutie. Busonul de golire se afla sub cutie, ca sa-l desfaceti aveti nevoie de o cheie inelara de '17 sau o tubulara. Lasati sa se scurga tot uleiul din cutie pana nu mai picura nimic. Cu putin diluant spalati dopul si magnetul de pe el si il puteti strange inapoi. Inainte de montarea dopului inapoi pe cutie puteti sa dati pe filetul lui cu niste pasta de montaj. Eu am pus niste pasta de la Loctite. Adaugarea uleiului nou: pe partea stanga a cutiei (cum te uiti din fata masinii) veti observa un dop identic cu cel de golire. Acela este dopul de nivel si umplere cu ulei. Se afla chiar langa sonda de marsarier. Scoateti dopul afara si il curatati si pe acesta de eventuala pilitura care o are pe magnet. Ca sa puneti uleiul nou aveti nevoie de un furtun care sa intre pe gaura unde este fixat dopul, un PET si o valva de umflat rotile. Gauriti dopul Pet-ului si fixati acolo valva de umflat. Atasati furtunul de valva si puteti pune uleiul. Tineti sticla intoarsa si strangeti de ea, uleiu o sa curga ceva mai greu. Din cand in cand intoarceti sticla ca sa traga aer pt. a putea impinge uleiul mai usor. Eu asta le-am avut la indemana, puteti sa folositi si o seringa mai mare sau chiar o pompa de masina ca sa puteti baga uleiul. In cutie intra fix 1.2l de ulei. Cand uleiul incepe sa curga din cutie inseamna ca este la nivel. Tot asa se verifica si daca nivelul uleiului din cutie este optim. Pun si o poza cu uleiul vechi si cu pilitura care a ramas pe fundul vasului dupa ce l-am aruncat. La diferential se procedeaza identic. Atat doar ca dopurile de nivel si umplere sint altfel. Aveti nevoie de un imbus de '14 ca sa le puteti desface. In diferential a intrat aprox. un litru. Nivelul este acelasi ca la CV, cand curge ulei pe busonul de sus inseamna ca nivelul e ok. Scule necesare. -cheie tubulara sau inelara de '17 -imbus de '14 -o perie de sarma -carpe Timp de lucru max. 1 ora.
    1 point
  2. Nenorocita tara asta... Imi unge sufletul navigatia cand imi zice in germanica: Iesiti de pe autostrada si intrati pe autostrada, si asta si de 10 ori la un drum... parc-ar avea numai autostrazi. La noi nenorocitii astia fura si la proiectare, in loc sa termine ce au inceput, proiecteaza altele cu milioane de euro, alea sunt cheltuieli eligibile, din fondurile de stat, si nu se baga sa le verifice europenii, asa ca se poate fura ca'n codru, iar sumele sunt fabuloase. Apoi, vin fondurile europene, si se fura la contracte ( cei 3 mari si tari romani + italienii si nemtii/austriecii/portughezii care mai construiesc la noi stiu procedura ) liciteaza toti contracte cat mai mari, si isi impart proiectele in functie de disponibilitate. Nimeni din acest cerc nu pierde. Apoi la calitatea drumurilor... e stiut ca la noi stratul de asfalt e mult mai mic decat in norme, nemaivorbind de fundatie. La numarul de km... numai in romania probabil ca un km are 900 de metri, sau dupa caz. Dati de curiozitate km de la 0 la o intrare pe autostrada si verificati km... + multe alte parghii care se stiu intre ei. Doar inainte de campanii, apare cate un boom d-asta gen contractu Romstrade(cred) care a terminat portiunea asta de 10km inainte de termen si se face atata tamtam. Eu stau in Timisoara, si nu pot sa folosesc portiunea aia la nimic...+ ca Arad-Tm e o mare gluma. Sa n-ai nicio iesire la mai bine de un an dupa darea in folosinta... cat de prosti ne cred??? Singura folosinta a acestei autostrazi e pentru locuitorii din giarmata... ma`ndoiesc ca aveau nevoie ei, in rest iesi cam la fel la timp si pe vechiul drum, iar limita de viteza e relativ aceeasi. Centura sibiului, e foarte utila, pacat de calitatea ei. A3-ul ... ar trebui folosit pentru curse de masini, ca oricum nu leaga nimic... Asteptam cu nerabdare sa finalizeze Tm-Sibiu, e un drum care-l parcurg o data pe luna. Dar acuma cu USL-ul la putere, prevad o renegociere a tuturor contractelor si gata... Pause. Suntem o tara bolnava condusa de oameni bolnavi.
    1 point
  3. Si pe ebay ~25 euro http://www.ebay.co.uk/itm/New-BMW-Ediabas-INPA-K-CAN-K-DCAN-Car-Diagnostic-tool-Cable-USB-Interface-/300811877416?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item4609c8fc28 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-INPA-K-DCAN-D-CAN-CAN-INPA-Ediabas-USB-Interface-New-/251137206507?pt=UK_Diagnostic_Tools_Equipment&hash=item3a78f1a8eb
    1 point
  4. si tu le-ai cam umflat... mai taie din ele da-le dr...
    1 point
  5. Wow. Nu stiam de noul Santa Fe. Chiar e mega misto. Peste Sorento. Iar la fiabilitate e mega strong. Am unul din 2007 full, diesel, automat, luat nou, acum are 140k km. Am schimbat bateria, filtre+ulei si 2 capete de bara. In rest, apa,paie si bataie.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.