Nenorocita tara asta... Imi unge sufletul navigatia cand imi zice in germanica: Iesiti de pe autostrada si intrati pe autostrada, si asta si de 10 ori la un drum... parc-ar avea numai autostrazi. La noi nenorocitii astia fura si la proiectare, in loc sa termine ce au inceput, proiecteaza altele cu milioane de euro, alea sunt cheltuieli eligibile, din fondurile de stat, si nu se baga sa le verifice europenii, asa ca se poate fura ca'n codru, iar sumele sunt fabuloase. Apoi, vin fondurile europene, si se fura la contracte ( cei 3 mari si tari romani + italienii si nemtii/austriecii/portughezii care mai construiesc la noi stiu procedura ) liciteaza toti contracte cat mai mari, si isi impart proiectele in functie de disponibilitate. Nimeni din acest cerc nu pierde. Apoi la calitatea drumurilor... e stiut ca la noi stratul de asfalt e mult mai mic decat in norme, nemaivorbind de fundatie. La numarul de km... numai in romania probabil ca un km are 900 de metri, sau dupa caz. Dati de curiozitate km de la 0 la o intrare pe autostrada si verificati km... + multe alte parghii care se stiu intre ei. Doar inainte de campanii, apare cate un boom d-asta gen contractu Romstrade(cred) care a terminat portiunea asta de 10km inainte de termen si se face atata tamtam. Eu stau in Timisoara, si nu pot sa folosesc portiunea aia la nimic...+ ca Arad-Tm e o mare gluma. Sa n-ai nicio iesire la mai bine de un an dupa darea in folosinta... cat de prosti ne cred??? Singura folosinta a acestei autostrazi e pentru locuitorii din giarmata... ma`ndoiesc ca aveau nevoie ei, in rest iesi cam la fel la timp si pe vechiul drum, iar limita de viteza e relativ aceeasi. Centura sibiului, e foarte utila, pacat de calitatea ei. A3-ul ... ar trebui folosit pentru curse de masini, ca oricum nu leaga nimic... Asteptam cu nerabdare sa finalizeze Tm-Sibiu, e un drum care-l parcurg o data pe luna. Dar acuma cu USL-ul la putere, prevad o renegociere a tuturor contractelor si gata... Pause. Suntem o tara bolnava condusa de oameni bolnavi.