Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/13/12 in all areas

  1. Asta e model deosebit de jante? Cred ca au fost facute la concurenta cu alea de tabla.
    2 points
  2. Am mai auzit cazuri de consum din ala la dacie. Eu personal nu am avut masina cu carburator. Am un prieten care avea un papuc si pana nu i-a pus gaz nu a putut trai cu el, avea niste consumuri din alea de speriat. Tot asa schimbat aia, aia, reglata, bibilita, tot aia a fost. Sau daca tot suntem la capitolul asta, isi mai aduce cineva aminte cu ce consum mergeau astia cu Oltcit(mai ales astia cu un stil de condus mai entuziast)? Nu ca ar avea vreo importanta istorica intrebarea.... Si atunci la ce sa ma stresez ca ia un V8 10-11 in afara? Daca unuia cu un diesel ii crapa turbina, sau una din turbine dupa caz sau injectoarele, cam cata benzina imi cumpar eu cu banii aia? Vorbim de reparatii facute ca la carte nu piese sh care sincer nu cred ca incanta pe nimeni in afara de aspectul financiar al lucrurilor.
    1 point
  3. Salutare! 320dA,'07,azuritschwarz metallic individual,retrofit spate lci.
    1 point
  4. Cand am luat-o pe a mea in urma cu 6 ani...i-am pus imediat angel eyes CCFL (vezi prima poza), integrate in farurile stock, mi-a placut pe moment, avea ceva din ceea ce intelegeam eu BMW la vremea aceea....de! "copilarisme"! Am schimbat balasturile de nu stiu cate ori, arzandu-se foarte usor, si sincer a inceput sa ma enerveze.Au comentat si cei de la ITP si trebuia sa inchida ochii cand deschideau capota si vedeau adaptoare, fire etc...Zilele acestea i-am cumparat niste faruri stock, cele vechi matuindu-se foarte tare, vreau sa le duc la polishat sa o fac din nou stock si sa o pastrez asa. Ar fi foarte usor sa ii montez niste faruri/stopuri facelift, o bara M si sa-i pun alte jante...cum de altfel te sfatuiesc si pe tine multi de aici, dar parerea mea e ca masina asta se vrea sa fie altceva...E frumoasa asa cum e...si primul model de e39 are un farmec aparte, clasic tocmai de asta imi si place atat de tare.Dupa sarbatori vreau sa o scot si pe autostrazile vestice si am inteles ca poti sa ai si probleme daca te prinde politia cu diferite "upgradeuri" neomologate gen angel eyes, xenon aftermarket..etc...Singura modificare pe care as vrea eu sa o fac ar fi jantele style 5 OEM.(vezi pozele)
    1 point
  5. am reusit sa-l bag mai inauntru este infipt maxim acum si nu este mai inalt decat cel dinainte cu nimic, eu zic ca arata ok acum. atasez o poza
    1 point
  6. Tragi tare si feresti barbia iar daca nu o poti feri sa nu tii limba intre dinti.
    1 point
  7. 1 point
  8. Thoamne....:hyper: , eu nu ma pot abtine la dizalarul meu de 3.0l dap-ai un V8 pe benzina??? :brr:
    1 point
  9. Oricand esti binevenit.Problema ta este rezolvata gratis,daca suprafata cu defect nu este mai mare decat suprafata unei portiere.Daca este ceva mai mult,sau vrei si altceva de facut la vopsea ,mai vorbim atunci.Pentru urme de lipici poti folosi cu succes un amestec de 50%alcool tehnic(alcool izopropilic) si 50% apa de ploaie sau apa distilata.Pulverizezi pe zona afectata si stergi cu o carpa de microfibra,nu exista riscul de a afecta vopseaua.
    1 point
  10. Am gasit una de 2 ani si ceva cu aproape 200,000km cand imi cautam masina. Asta de 8 ani probabil nu are mai mult de 150k!
    1 point
  11. E un clasic...un BMW in adevaratul sens al cuvantului...de pe vremea cand inca se faceau "masini".Ma bucur ca mai exista modele din '98 care sa arate asa de bine...Parerea mea este sa il mentii stock si sa ai grija de el, sunt tot mai putine modele de genul acesta care sa arate bine, netiganite etc..Nu i-as face facelift, pentru ca e un clasic in devenire, pentru ca arata mult prea bine in stadiul in care e. Eu inca nu am renuntat la e39-ele meu, desi am avut in posesie si E60 si F10. Felicitari pentru achizitie si sa il stapanesti sanatos! P.S. Daca a aparut si in Gone in 60 seconds alergand dupa Eleonore...inseamna ca e o masina care are ceva de spus in industria auto
    1 point
  12. completa nu va fi niciodata deoarece reteaua de drumuri se schimba de la an la an
    1 point
  13. Sa i se inchida topic-ul increzutului asta de-i e lene sa dea 3 click-uri in plus sa puna si poze !
    1 point
  14. daca era asa simplu numai era nevoe de rescrierea softului.
    1 point
  15. zici ca e mansa de elicopter romanika made... Nu stiu de ce te complici cu retrofit uri de genul asta si nu lasi masina stock... cand o s o vinzi o sa ti para rau de adaptarile astea inestetice...
    1 point
  16. atunci ce rost are sa dai 18 milioane pe un ferrari 250 gto? sau cateva milioane pe un mclaren f1? nu stiu daca stiti, dar e30-u M este considerat cel mai tare M din toate timpurile. probabil asta http://cautare.mobile.ro/automobile-anunturi/bmw-m3-sport-evolution-spain/169942044.html?useCase=SearchSession&lang=ro&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=45&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&siteId=ROMANIA&negativeFeatures=EXPORT&minConstructionYear=1985&maxConstructionYear=1991&tabNumber=1 vi se pare o gluma nu? le: nu zic ca m3-u ala de pe autovit merita sau nu, vad ca este un parc auto cam dubios, dar un e30 m3 este ceva rar si deosebit si dpmdv merita banii.
    1 point
  17. Eu iti spuneam parerea personala dupa ce am ai condus, nu doar m-am urcat IS nu se mai fabrica. Iar ca tot ai zis de motoare... Is220d vs bmw 320d... Cauta pe net sa vezi ca e mai slab lexus si la acceleratie, si la top speed, si consuma si mai mult. Iar la benzinare... IS250 automatic 2005 vs 325i automatic 2005 (205 vs 218hp) Acc 0-100: 8.2s vs 7.7s Top speed: 225km/h vs 242km/h fuel consumption 12.7/7.0/9.1 l/100km urban/extra-urban/combined vs. 12.9/6.7/9.0 l/100km urban/extra-urban/combined Asa ca tu intai documenteaza-te, si apoi fa afirmatii. LS460 e o barca, care pe drumuri denivelate eu nu am reusit sa o conduc decat in modul sport, altfel aveam senzatia ca sarea de pe sosea. Volanul era ca o balega la 240km/h, lucru care nu mi se parea chiar ok.
    1 point
  18. Multumesc pt ajutorul acordat. Imi cer scuze public pt faptul ca te-am presat si stresat cu mesaje. Ai fost de mare ajutor. Tot respectul pt munca ta. O zi buna
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.