Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/23/12 in all areas

  1. nu stiu cum sa o spun altfel... esti retardat ? la modul intârziat mintal
    5 points
  2. asta candideaza la cea mai subtila intrebare de pe forum. :sorcerer:
    2 points
  3. eu cred ca e mare "nevoe" sa te intorci intai pe la scoala putin , macar 1-4. Ce detii tu ..i don't give a shit ca sa te citez )))).
    2 points
  4. este o copie fidelã a topicului cu mici secrete pentru E46, dar pentru E90 ºi E91. sper sã fi avut o idee bunã pentru noile generaÞii de seria 3 sedan ºi touring. Aº vrea sã Încep cu un mic secret ºi anume resetarea intervalelor service. detalii aici Un alt mic secret dacã poate fi considerat aºa ar fi funcÞia Follow me Home care se activeazã dând un flash Înainte de o coborÎ din maºinã. farurile rãmân astfel aprinse pe fazã scurtã pentru un interval de timp reglat din I Drive pentru cei cu navigaÞie, pentru cei fãrã nu ºtiu exact. Alt secret descoperit de mine ar fi Încãlzirea oglinzilor prin activarea funcÞiei de automat a ºtergãtoarelor. Rog ºi ceilalÞi posesori sã ne Împãrtãºeascã micile secrete pentru E90 ºi E91.
    1 point
  5. Rupi niturile alea la fata (decat partea topita de la cap) si dupa ce termini operatiunea merg prinse negrese, eventual cu o saiba ceva si fata e ca noua.
    1 point
  6. Pai ce-i de inteles? ELNA l-a cumparat de la RobyS si nu l-a montat pe masina. Motivele cred ca il privesc doar pe el
    1 point
  7. Am terminat azi si cu inmatriculatul. Ieri s-a platit taxa si azi de dimineata am fost prezent la inmatriculari. Pe la 07:45 am ajuns la inmatriculari si pe la 12:30 aveam deja numerele in mana. Tot azi am pus si ceva leduri pe masina: lumina numar spate, lumina interior si pozitii fata.
    1 point
  8. Pai e usor de zis, mergi in service. De aia e un forum, sa ne ajutam intre noi, sunt sigur ca multi dintre voi ati avut probleme la un moment dat cu Disa, de aceea, un sfat, inainte de a merge la un service nu strica. Macar sa stie omul la ce sa se astepte...
    1 point
  9. Conteaza starea omule. Asta e o pisica trasa grav de ea, daca stai sa te uiti in detaliu gasesti o multitudine de mici/mari probleme, de aici pretul corect. Nici aia galbena nu e vreo primadona, fiindca de aproape are si aia nevoie de multa munca, sti vorba aia: "multi vad, putini pricep" Pretul corect pentru o pisica cu motor mare, intretinuta, netiganita, nu poate depasi 3000 de euro, poate depasi pretul asta doar vreun cabrio cu hardtop de prin 1998-1999 sau un m3, sau chiar vreun coupe, dar unul tinut in garaj, gen ca alea din state, sub 70.000km, plin de dotari, ceea ce, nu gasesti la noi.
    1 point
  10. Pai Dane, daca un 325i pe Ro face 1500E, unu pe Bg cat face 500e?
    1 point
  11. am uitat sa spun ca nu este o vanzare de tipul "oferta" "okazie" sau stiu eu cum le mai spune ... la pret poate mai las, dar nu 100e in nici un caz, pe ebay sunt 300e cel putin
    1 point
  12. Pai vad ca numai asta te intereseaza.. leduri si iar leduri, zici ca esti obsedat de ele.
    1 point
  13. Lol, S5 vs 330i. Bine ca nu compari M3 cu A6 1.9tdi... Adevarul e ca pot sa-l inteleg pe nenea cu 318i. In ziua de azi a devenit cu adevarat un lux un motor mai mare de 2 litri. De la impozit la benzina la asigurari, totul te rupe. Si sincer motoarele astea vechi nu mai sunt asa competitive. Cum spunea cineva, s-a dus vremea cand M50B25 "facea legea". E clar ca motoarele turbo sunt viitorul (de fapt si prezentul). Mi se pare fascinant ca eu cu "ditamai motorul", cum ar spune unii, am mari probleme sa ma tin teoretic dupa un banal motor diesel de 3 litri. Ba chiar mi s-a intamplat sa-mi faca probleme si cate un diesel de 2 litri daca n-aveam macar 3000 turatii. Si mai fascinant e ca un motor diesel de 3 litri cu 2 turbine este mai rapid decat un V8 de acum 10-15 ani. Pai asta se numeste progres. Mai ales ca motoarele turbo au cuplu excelent care fac depasirile si reprizele foarte rapide inclusiv in treptele superioare. Asa ca de ce sa te chinui cu taxe, impozite, consumuri uriase pentru un motor mare cand oricum ti-o iei pe sosea de la un banal golf GTI sau vreo octavia RS? Mai bine un 1.8i cu care faci si economie si oricum e de ajuns sa nu te faca orice logan... In alta ordine de idei, vad ca pe fiecare pagina aproape mai intreaba cate unul de un E90 320d din Germania. Asa cerute sunt masinile astea? Ca sincer nu prea inteleg de ce. Mi se par cele mai banale masini produse nu doar de BMW ci de orice producator in ultimii 10 ani. Clio are mai multa personalitate. Toyota avensis are mai multa personalitate. Sunt atat de multe optiuni mai interesante sau chiar mai practice la banii aia...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.