aceasi problema o am si eu numai ca cu DDE, in sensu ca de cand am dat jos admisia si am curatat-o, EGR curatat, filtru epurator schimbat, schimbat bujii, atunci am scos si mufele de la injectoare si pompa de inalta presiune, mufa dinspre volan. Altceva nu i-am facut. Dupa ce am pus totu la loc, dar totu, la mecanic, mi-a dat eroare pe senzorul de pe admisie, senzorul de presiune de admisie, era infundat, si canlul pe care venea aerul la fel; le-am curatat, si am plecat de la mecanic bine mersi. masina a mers super apoi 2 sapt am si eu aceasta eroare : 4560 Reglare presiune injectie prin ZME,presiune prea mica si 4590 Reglare presiune injectie prin ZME,presiune minima neatinsa. Unde ZME inseamna: ZME Trim unit. Control unit for the high-pressure pump (such as CP3) of a Common Rail system. Measures the fuel quantity fed to the pump. Ce inseamna CP3? e senzorul? Ce este acest ZME? poate sa fie de la potentiometrul de la pedala de acceleratie? sau este direct senzorul de pe pompa de inalta presiune? electrovalva? sa se fi infundat iar senzorul de presiune de pe admisie, nu ii dadea iar eroare de la el? sa fie vreo pompa dusa? tin sa precizez caci cand se mai incalzeste un pic motoru, adica dupa ce trece de linia albastra, atunci face urat si la 2000 rpm.