Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/28/12 in all areas

  1. Pai din cate spune realoemul, care e cel mai simplu ajutor pe net, F01 740 indiferent de an vine numai cu N54 si F01 LCI 740 facelift vine numai cu N55. Eu personal ma abtin sa fac comentarii despre modelele mai noi decat cele pe care le-am avut personal. Nu pot vorbi despre F01, F10 etc. din moment ce nici macar n-am condus unul. Nu inteleg de ce altii fac asa ceva. Gen hai sa vorbim despre pilotat avioane si noi n-avem permis de conducere auto.
    4 points
  2. Si al meu E46, prima mea dragoste:D http://img841.imageshack.us/img841/179/img0879in.jpg http://img593.imageshack.us/img593/1860/img0410ud.jpg http://img862.imageshack.us/img862/3164/picture027y.jpg
    2 points
  3. Sincer eu nu cred ca e vorba de bani cat de principiu: acum, de ce sa plateaca cineva cu 50% mai mult pe carburant? intr-adevar, suna mai frumos un motor pe benzina, dar sa fim seriosi, sunt destul de bine antifonate ca sa nu se auda atat de urat motorul diesel, in schimb se aude f frumos motorul pe benzina; o fi "ala de la tara" mai sarac, dar daca isi ia diesel pentru consum...are mai multa minte; Sunt chiar curios daca cineva care isi ia un benzinar "serios" (vezi 740i) chiar va folosi acel motor, doamne iarta-ma, el merge cu Smart-ul, deci clar are veleitati sportive precum ale bunicii mele(no offense); mie imi miroase putin a "grandoare" ca sa fiu simpatic; ecuatia: Smart in Oras+ E60 525dA afara(dar care poate va "papa" cativa banisori ca deh...trece timpu)= 550Md sau 740i!!! nu e cam ciudat? sunt putin offtopic, dar ii dau dreptate lui KIP
    2 points
  4. Din pacate un mare numar de posesori BMW sunt cocalari, beizadele, ciori, smardoi, etc..., iar asta, coroborat cu legea mult prea permisiva din Romanica (in care, daca omori 3 oameni primesti 3 ani cu suspendare), duc la astfel de tragedii. Sper doar ca eu si familia mea sa fim feriti de astfel de evenimente si ma gandesc tot mai mult la emigrare....
    2 points
  5. Vad ca nu te poti abtine sa scrii in continuare tampenii ! Ia vezi tu mai jos cum vand nemtii F01 740i 2008 si 2009 cu 3000 cmc ! Cred ca vind vise, dupa parerea ta ! http://suchen.mobile.de/auto/bmw-735-740-benzin.html?scopeId=C&isSearchRequest=true&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&lang=de&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=38&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&fuels=PETROL&ambitCountry=
    1 point
  6. Ei, DOMI, nu ar fi prima data cand sustii ineptii !
    1 point
  7. In legatura cu dezactivarea sistemului Start/Stop, NU se poate face, cel putin nu la reprezentanta. Am dus'o in vara, am lasat'o de dimineata si initial erau baietii foarte optimisti "da,sigur,rezolvam fara probl" <mai ales ca in State bmw'urile vin cu aceasta optiune dezactivata din fabrica, iar tu prin apasarea butonului o activezi ! Nu invers ca la noi>. In fine, am fost sa iau masina dupa-amiaza si mi'au spus ca din pacate nu se poate dezactiva functia. In final, naiba stie...eu oricum mi'am format reflex sa apas pe "A" de fiecare data cand ma urc in masina
    1 point
  8. e normal. as verifica termostat.
    1 point
  9. schimba senzorul de oxigen si pune piesa originalĂŁ, chiar si sh. alea universale sunt frectie la picior de lemn.
    1 point
  10. Se introduce aer in cilindru cu motorul oprit evident, cu pistonul in pms daca nu ma insel si se verifica in ce masura aerul ala evadeaza de acolo. Automat daca ai un bloc nikasil crapat prima data o sa ti se duca partea de sus a cilindrului si nu o sa mai etanseze bine. Nu cred ca e cine stie ce tevatura, aerul se introduce prin locasul bujiei dupa demontarea ei evident. Nu iti trebuie nici reprezentanta dispozitivul respectiv pp ca nu costa o avere asa ca trebuie sa fie prezent in multe ateliere. Ti-am dat ideea pentru ca desi a fost prezentat intr-o lumina aiurea nikasilul este foarte rezistent ca aliaj (a folosit Porsche, VAG daca nu ma insel foloseste si acum). Combustibilul a fost de vina de fapt, dar asta e alta discutie. Ti-am dat ideea pt ca m-am gandit ca masina e poate la un pret bun si de ce sa nu merite luata daca se poate verifica. Poti sa ceri si masurare compresie, dar cauta un service care poate sa iti faca testul in varianta cu aer. Chiar asa te exprimi pentru ca daca pomenesti leakdown e probabil sa nu inteleaga toti la ce te referi.
    1 point
  11. Cum poate sa fie pretul MAI optim ?
    1 point
  12. pai cat ai vrea sa fie o mazda din 2008? vreo 2000? cat un e39 obosit?
    1 point
  13. pai motoarele mai vechi aveau torente mai mari, materiale mult ma durabile durabile acum totul este de conum si mai ales sa cantareasca catv mai putin si eventula pret minim si o sa fie din ce in ce mai putin fiabile masinile noi asta e tendinta un factor importatnt este si cerinta de a reduce poluarea cat mai mult trebuia sa existe un compromis undeva
    1 point
  14. 65.500 am schimbat fulia motor , role , intinzatoare si curea accesorii ... paguba mare , dar acum dorm iar linistit .Cat am asteptat masina am pus ochii pe schimatorul performance si pana am iesit din service mi se si lipise de mana . Nu pot spune decat ca face toti banii . Am comandat de la DTUK si un power box si un pedal box si acum stau in portbagaj . Saptamana viitoare as vrea sa-i fac un schimb de ulei si de filtre si probabil ca dupa voi instala gadgeturile . Ca o paralela ce nu este in legatura directa cu masina sunt foarte dezamagit de ceea ce inseamna piata auto din Romania . Dupa 1 luna de tinut masina pe Hautovit 0 telefoane , insa tot felul de mailuri cu cereri dubioase de schimb alde teren "construibil" golfuri pe balegaria si tot felul de minuni . Maine probabil ca o sa ofere unu o perie de WC si diferenta . Inteleg ca 15.000 este peste piata din Romanica , dar sub De cu vreo 2-3000 . Inteleg din asta ca ori o tin pana mor , ori o fac cadou cuiva , ori o las pana la 1.000.000.000 de km dupa care o dau cu 8000 si 120k reali bosssssssssss Stupid ! Anyway ... Lasand problemele pilozofice masina cel mai probabil va mai ramane la mine o perioada(probabil ca destul de buna) .
    1 point
  15. +1 unul din cele mai frumoase
    1 point
  16. Din p meu dv e38 poate ca nu e cel mai frumos dar cu siguranta ca este unul dintre cele mai frumoase bmw uri,mai frumos clar decat e39 si chiar nu inteleg de ce nu a fost enumerat in poll.Eu as fi votat e38 (negru,shadow line cu piele crem).
    1 point
  17. cea mai misto senzatie o ai cand deschizi usa si vezi cum e lipita folia... pe masina de 'jdemii de euro
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.