Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/14/12 in all areas
-
5 points
-
Iti curg bale de cat de "inteligent" esti! Si care e problema ta ca isi vinde ala masina? Ai incercat sa faci si tu o glumita, dar de fapt ti-ai etalat caracterul. Ma bucur ca ma iau de tine, pentru ca te-am catalogat perfect si ti-am pus stampila inca din primele tale postari. Ori l-ai luat la misto si cand ti-a pus banii in mana? De ce nu ai ras de el si cand ti-a cumparat masina? Auzi tu, ce harneala de 2 lei are asta. Ala ti-a cumparat masina, magarule. Ar trebui sa ii multumesti ca te-a scapat de saracie. Si ce "masina de masina" i-ai dat tu, ma? Cu xenoane in proiectoare si in faruri fara lupa? Acum ai dat de "beamveu" si esti mahar printre consateni, ha? Parvenitule ce esti!4 points
-
Pai, vuvuzela visa la beamveu tiganit inca de pe vremea cand avea golful. Acum si-a indeplinit visul: Are 2 beamvee pline de becuri si cu km dati inapoi!3 points
-
3 points
-
Pun pariu ca VuVuzelu' i-a pus xenoane in proiectoare la Golful ala.3 points
-
Vuv e pus la zid pe buna dreptate. Sunt curios ce mai abereaza in apararea sa...3 points
-
+1, si mai avem pretentii sa fim in UE la nivelul celorlalte tari, cand ne "uram" intre noi, 0 barat atitudinea ta ANDREI VUV, daca e din moldova, ardeal, bucuresti si nu e ploiestean de a tau.... e coclit? oricum ai facut-o tot timpu de oaie pe forumul asta, nu sunt surprins de atitudinea ta :console: si cred ca nici ceilalti3 points
-
3 points
-
Ce Golf tiganit si cocalarit, cu jante replici de BMW, carbon pe busonul de la benzina si xenoane peste tot !2 points
-
2 points
-
De unde stii tu ca aveau 170km/h, acestu lucru a fost afirmat de "martorii" pt care un motor turat la limitare intr-a doua are minim 160km/h. Aveam alta parere despre tine, dar vad ca te uiti in gura babelor care vorbesc pe sant. Gresesc? PS.1. Daca eu sunt atat de idiot sa merg cu 200 prin oras, tu care imi tai calea nu esti scutit de vina, cel putin asa zice legea. In concluzie "Un Logan a distrus un BMW si a omorat doi oameni". PS.2. Se presupune ca suntem pe BMW-Club si ca suntem o comunitate, insa "noi",ne f..em pe chat,barbati-fete cu fete-barbati_bine... Gresesc? PS.3. Nu ma identific cu actiunea din PS.2.(asta pt carcotasi).2 points
-
SI care e problema daca e moldovea si al lucrat in Spania?...Nu ti-a platit masina sau ce ca nu inteleg..ESTI UN IPOCRIT IN CEL MAI PUR SENS AL CUVANTULUI...P.S. sunt bucurestean2 points
-
..unu la mana,nu vad de unde pana unde trebuie sa cataloghezi , un moldovean, drept coclit...doi la mana..esti cam ipocrit cu remarca TDI...observand la tine la semnatura 2 masini diesel..care e problema in definitiv daca omul vrea sa vanda masina la un pret apropiat de pretul de achizitie? +1 pt basini proaste...de 'ploiestean'2 points
-
2 points
-
Nu are da' dupa ce-i da statu amenda de 1600ron sigur o sa-si cumpere. Chiar ma gandeam ca legea a fost extrem de binevenita, s-ar fi circulat foarte prost daca lumea nu s-ar fi echipat de iarna.2 points
-
Cred ca pentru cel care a construit M3-ul V10 valoarea este inestimabila.....asa ceva nu se vinde niciodata!!!2 points
-
Fiind oarecum dezamagit de handling-ul masinii pe circuit, am zis sa fac niste upgrade-uri pentru urmatoarea sesiune (planificata in octombrie 2012, anulata insa din pacate din cauza ploii). Am ales totusi sa nu modific masina masiv, pastrand-o "streetable" si pot sa declar cu satisfactie ca a iesit o treaba foarte buna. Asadar am schimbat: barele stabilizaoare - cu unele H&R, mai groase si mai rigide, dupa cum se poate vedea in pozele comparative de mai jossuspensia - cu una reglabila pe inaltime, Bilstein B14. Am ales-o pentru duritate, nu pentru reglajul in sine (nu cred ca o voi modifica vreodata, e aproape maxim de sus si e la fel de inalta ca si cea M dinainte - se vede in poza cu masina)discurile si placutele spate cu unele identice cu cele de pe fata (Tarox Sport respectiv Carbotech XP8), fiind OEM pana acum ceea ce a dus la o imbunatatire enorma a tinutei de drum. Nu vreau sa zic ca era proasta inainte (pe strada), dar acum masina este mult mai fun si mai precis de condus. De asemenea, strict pentru circuit am mai luat niste jante OZ Ultraleggera (cam uratele, dar usoare) 8Jx18, respectiv 9Jx18 pe care am pus niste Toyo R888, latime 225 fata si 255 spate. Din fericire le-am luat la un pret foarte bun, altfel mi-as cam fi "bagat gheara in gat" pentru faptul ca in loc sa ma dau pe Hungaroring in octombrie, m-am uitat la ele ce frumoase sunt Abia astept urmatoarea excursie la circuit, in primavara, probabil in martie. Cu ocazia asta va invit sa mergem impreuna, va garantez ca este o experienta memorabila (dar contagioasa si care se lasa cu cheltuieli ulterioare, dupa cum se poate vedea in cazul de fata ).1 point
-
Doamne fereste! Haideti sa nu fim ipocriti, ca toti am calcat`o mai tare decat trebuia de multe ori si daca era sa ni se intample eram si noi ingerasi. Dumnezeu sa-i odihneasca !1 point
-
vai tu. baiatul ala de la volanul bmw-ului mergea ca o zana, cu mai putin de 10 km la ora peste viteza legala, or stim cu totii ca bemveurile is sensibile exact la 60 la ora, pur si simplu nu mai pot opri cand au atins pragul asta. dupa 61 opresc insa ca si cum ar fi lipite de sosea. ca e vina mosului din Dacie nu o stabilesti TU, Cristi S de pe forum care tii sa ai puncte de vedere si sa pari superior. cum nici treaba altui user nu e sa spuna ca soferul care-a crapat mergea cu o mie. de fapt asta e un punct de vedere corect, cel pe care l-ai citit acum. in rest... sa dea domnu' sa n-avem parte nici de mosi neatenti si nici de imbecili care tin sa impresioneze si rup pedala de podea. dumnezeu sa-i ierte.1 point
-
Subscriu! In aceeasi oala intra si cei 2 colegi de pe forum care m-au facut taximetrist si curier in Olanda, nestiind nici cum ma numesc, d-apai ce fac1 point
-
Ai dat cu bata in balta, sa vezi cum face apa cercuri...din nou :faceless:1 point
-
1 point
-
Sper ca am pus bine acest topic aici. Am pornit acest topic mai ales pentru neexperimentatii cu BMW iarna si vazand zilele trecute pe o distanta de 20-40km nu 1 ci 2 BMW-uri (e34 like mine,e36), e34-ul urcat pe un squar si e36 intr-o statie de tranvai. Va rog pentru siguranta voastra, a celor din jur si a masinii (bani care ii veti baga degeaba pentru reparatii), ridicati piciorul de pe acceleratie mai ales in curbe, nu fiti "smecheri" sa bagati a 2-a in curba ca nu va vad bine..... Care vrea sa se ""joace"" duceti-va unde se poate! EX: Real Berceni unde este si Metro,obi dupa o anumita ora. P.S: Mai urcati-va si intr-un taxi ca nu e mare diferenta de bani mai ales in zilele de viscol. Sper ca macar unora dintre voi care vor citi acest post vor lua aminte.1 point
-
1 point
-
A scris pe pag. anterioara ca 5w40 motul specific ll 04. PS: si eu tot motul folosesc de vreo 2 ani jumatate, dar a mers la fel de bine si cu "apa" de bmw 5w30 (probabil am avut noroc si nu a fost contrafacut acel ulei bmw), personal motulul il folosesc pt. simplu fapt ca sunt sanse f mici de a fi contrafacut. In rest cred ca e doar placebo... Excludem varianta de bmw 5w30 ll turkish1 point
-
1 point
-
Macar pe forum sa se mai invete putina gramatica. Forum de marca premium, unii proprietari agramati... nu prea da bine. Oricum Pruteanu se rasuceste in mormant.1 point
-
Aia cu automate au voie la vreun kickdown in iarna asta sau mai asteapta pana in martie?1 point
-
1 point
-
Presimt ca va fi inca un topic asemeni celor cu xenoane in proiectoare si celalalt cu numerele pt septar...daaaa.... so watch it1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
bine spus. eu unul am sa tin cont si am sa i-au piciorul de pe acceleratie1 point
-
A venit mosul la motan Kit filtru aer K&N in carcasa originala (filtru, spray curatare filtru, spray ungere filtru). Kit intarire si rigidizare E36, original BMW parts : - X brace pentru E36 - 4 river nut si 4 hex bolt fixare - 2 bucati suruburi fixare - O piesa de cauciuc, montata pe XBrace, pentru a impiedica deplasarea longitudinala a motorului si cutiei de viteze la acceleratii si frane de motor bruste (Buffer Stop for Underbody Cross X Brace Reinforcement) - 4 placute intarire prinderi punte spate / diferential - intarire oale fata, 2 bucati (Strut Tower Reinforcement Plates) - garniturile aferente pentru oale fata prinderi amortizor, 2 bucati (Strut Mount Gasket for Front Strut Guide Support) - intarire oale spate, 2 bucati (Reinforcement Plate for Shock Mount, Rear Upper) - garniturile aferente pentru oale spate prinderi amortizor, 2 bucati (Gasket, for Rear Upper Shock Mount to Body) Toate pozele aici : https://picasaweb.google.com/108703366885966356211/BMWPisicaBV28PSS1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00