Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/20/12 in all areas

  1. care e legatura intre antigel si pornire?
    2 points
  2. acest forum este unul comercial si ar trebui sa-l privesti ca atare
    2 points
  3. Masina mea: Type code BV51 Type 320CD (EUR) E series E46 (2FL) Series 3 Type COUPE Steering LL Doors 2 Engine M47DO1 Displacement 2.00 Power 110 Drive HECK Transmission MECH Colour SPARKLING GRAPHITE METALLIC (A22) Upholstery STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT) Prod.date 2005-01-25 Ca dotari: Code S167A EU4 exhaust emissions standard S1CAA Selection of COP relevant vehicles S226A Sports suspension settings S249A Multifunction f steering wheel S338A M Sports package II S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S431A Interior mirror with automatic-dip S441A Smoker package S473A Armrest front S481A Sports seat S494A Seat heating driver/passenger S495A 3-point belt and headrest, center rear S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) Code S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S606A Navigation system Business S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth S672A CD changer for 6 CDs S710A M leather steering wheel S716A Aerodynamics package S724A Sports Edition S760A High gloss shadow line S772A Interior moldings Alu Black Cube S775A Headlining anthracite S788A BMW LA wheel, Individual L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Retailer Directory Europe Code S879A On-board vehicle literature German S8SPA Control unit COP P972A Comfort Package S9AAA Outer skin protection S210A DSC) Dynamic stability control S251A Runflat indicator S520A Fog lights S548A Kilometer-calibrated speedometer S550A On-board computer S785A White direction indicator lights S832A Battery in luggage compartment S851A Language version German Cateva poze: http://imageshack.us/a/img715/4737/20121124133856.jpg http://imageshack.us/a/img829/1212/20121124134521.jpg http://imageshack.us/a/img593/850/20121124133945.jpg http://imageshack.us/a/img13/2520/20121124133914.jpg http://imageshack.us/a/img818/5518/20121217151245.jpg http://imageshack.us/a/img842/11/20121124135051.jpg
    1 point
  4. In urma cu un an renuntam la E46-le meu 320d, in principal din curiozitatea de a incerca o marca pe care n-am mai avut-o, cu gandul insa de a reveni la BMW doar daca mi-as permite un M3 sau un 335i. M3 este inca un vis prea indepartat; 335-ul insa... s-a implinit. O am de vreo doua saptamani, timp in care indiferent ce s-ar fi intamplat, am zambit cel putin de doua ori in fiecare zi: o data in drum spre serviciu si o data inapoi. Singurul lucru care ma mai face sa imi piara din zambet este acul de la rezervor, nefiind obisnuit sa il vad de doua ori in aceeasi zi in locuri diferite Pe de alta parte insa, de fiecare data cand ma duc la noii mei prieteni de la benzinarie si fac un plin, e ca si cum as mai baga o fisa pentru inca un joc. Dotarile esentiale sunt motorul si suspensia M-Sport. Restul sunt detalii. Foarte probabil singurele investitii in imbunatatiri, pentru un timp de acum, vor fi cateva maruntisuri estetice (footrest M, pedale BMW Performance... si cam atat). Poate alte jante, dar nu e nicio graba, sunt super ok si astea. Fiind o masina SH, am preferat sa ma asigur ca e totul ok, ceea ce a implicat un set de anvelope noi, o revizie (se pare ca le am gratuite la reprezentanta in cadrul unui pachet - super treaba), si un detailing profesional interior+exterior. Am vorbit destul. Time for pics. Bine v-am regasit, BMWClub RO. Alex. http://img843.imageshack.us/img843/2716/img073321024.jpg http://img535.imageshack.us/img535/8054/img07411024.jpg http://img202.imageshack.us/img202/7210/img07451024.jpg
    1 point
  5. pai in situatia asta raspunsul ti l-ai dat chiar tu lagarele de la turbina sunt uzate, iar uneori scapa ulei alteori nu,electrovalvele isi fac treaba - geometria variabila lucreaza - iar cand se schimba turatia turbinei arunca ulei pe langa ax, iar cantitatile de ulei prelinse sunt mici, motiv pentru care nu sesizezi diferente pe joja de ulei. sfatul meu e ca prima data sa schimbi uleiul cu un 10w40, e mai gros si s-ar putea sa nu se prelinga asa de usor, iar daca nici asa nu se rezolva problema, sa pui deoparte bani pt ca intr-un moment sau altul ai nevoie de o alta turbina. (bine mai exista si varianta cu reconditionatul) p.s. intotdeauna cel mai bun mecanic al masinii tale esti chiar tu, utilizatorul, care o observi in diferite conditii cum se comporta.
    1 point
  6. Eu cred ca nu-i chiar asa de urata treaba. O mare parte din problemle aparute la BMW au urmatoarele cauze: 1. Intervalelor mari de revizie (30 000km); 2. Faptul ca BMW in mai toate reclamele si emisiunile sponsorizate incurajeaza mersul de-a latul cu masina; 3. Fiind masini frumoase sunt foarte cautate si multe SH-uri sunt daune totale reparate; 4. Multe au cu 200k km in plus fata de ce indica in bord si reviziile mai serioase nefacute; 5. Faptul ca sunt multi invidiosi care nu au BMW, dar care inventeaza probleme; 6. Service-uri de calitate indoielnica din ro ("Ce cheie dinamometrica dom'le?"). Si altele care nu-mi vin acum in minte. Totusi BMW-ul e BMW! P.S. Tot ce am scris mai sus reprezinta punctul meu de vedere ca posesor de BMW.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.