Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/12 in all areas

  1. Am asteptat, am sperat si pana la urma l-am luat! Dupa aproximativ 5 luni de folosinta, mi-a confirmat toate asteptarile. O singura retinere mai aveam in legatura cu anotimpul de iarna. Ce pot sa spun, bmw-ul - iarna, este o masina stabila si mult peste alte marci cu tractiune fata ( ce e drept am luat anvelope noi. Inainte am avut wv si skoda....) care s-au dovedit o gluma proasta pe langa bmw. E46 316i 2000 105cp, 227 mii km - direct de la un impatimit al marcii din Hamburg. Din pacate acesta este singurul loc unde pot vb, ori imi pot exprima punctul de vedere despre bmw, avand in vedere ca de cand il am, amicii mei manifesta o adversitate acuta in legatura cu marca respectiva ) Sa auzim de bine, sarbatori fericite si mai ales linistite !
    2 points
  2. Daca la un amarat de e46 316i de 100 de cai (nu fac referire la a ta ) ajunge lumea sa fie invidioasa, pai daca aveai vreun e92 335i de vreo 300 de cai si fuul de full, ce faceai? cred ca te luau la bataie de invidie...
    1 point
  3. "DA mai dar e veche....are tractiune spate......e pe benzina....., a mea e mai buna ca am dat 20 mii si nu am jumatate din dotarile tale... )" O fi invidie.
    1 point
  4. Am eu motor de 2000 benzinar consuma intre 11.5 - 13 iarna. Vara consuma intre 10.5 - 12. Acum depinde de stilul tau de mers daca te dai la ea consuma si 14-16. :thumbsup:
    1 point
  5. Automatic Stability Control (ASC). On uneven or slippery road surfaces the Automatic Stability Control (ASC) system ensures you can accelerate out of each bend safely and with maximum traction. Automatic Stability Control (ASC) is an element of the Dynamic Stability Control (DSC) system. It prevents loss of traction on the drive wheels when setting off, when accelerating out of curves and in other critical moments. When one wheel has good traction but the other is on a slippery patch of road, the wheel with less traction is braked until it is again able to gain a grip on the road surface. If both wheels lose traction, the engine management system also intervenes and reduces the power output, which significantly reduces the danger of the rear of the vehicle skidding out. The entire process takes place in milliseconds. Thus ASC quickly brings the vehicle back to stability and restores traction. Drivers wishing to attain a degree of wheel slip, for example when aiming to have a certain amount of "drift", can disengage ASC if desired. sursa www.bmw.com Deci in prima faza, roata fara aderenta, este franata pana la recuperarea aderentei. Daca ambele roti pierd aderenta, atunci se reduce puterea. Eu am DSC pe masina (320dA E46), pana acum (si ma refer la iarna aceata) l-am decuplat o singura data pentru ca nu puteam pleca de pe loc, o roata fiind pe gheata si una pe pamant inghetat, plan usor inclinat. In schimb, prin oras, isi face treaba foarte bine pe polei si zapada. Nu vad rostul folosirii masinii cu el decuplat. Referitor la plecarea de pe loc, sfatul meu e "cu calm", fara invartit rotile in gol degeaba (cum facea un vecin de-al meu cu un Mercedes), coborat jos din masina si dat putin la lopata, aruncat putina sare in jurul rotilor spate, facut balans ( asta doar daca plecarea din parcare e greoaie) si decuplat ASC/DSC daca e cazul (una dintre roti se invarte si cealalta ba). Tot referitor la plecarea de pe loc din parcare, de evitat parcarea cu spatele in nameti, asigurati-va ca rotile spate ajung primele pe suprafata cu aderenta ridicata. PS: Cele enumerate mai sus, sunt experientele mele cu masina si informatii de pe internet. Daca sunt eronate, astept lamuriri .
    1 point
  6. ideea de forum e sa discutam mai multi, de asta se cer poze. Sunt unii care se pricep si o sa-si dea cu parerea, daca masina e facuta din bucati, sau daca nu , sau mai stiu eu ce, si asta asteapta toti. pana nu pui poze, garantat nu vinzi nimic aici.
    1 point
  7. asa ceva nu cumperi sh ,n-o sa stea bandourile cum trebuie
    1 point
  8. este complet gresit ce vezi in filmuletul de mai sus la minutul 4:10 cel de pe 1-a banda are prioritate la nesfarsit, si nu TAIE fata nimanui, fiindca isi pastreaza banda. Ala de be banda 2 VREA sa iasa din giratoriu, si ca sa iasa trebuie sa taie banda 1, ca e dobitoc si nu s-a incadrat mai din timp pe banda 1. Ei, si ca sa taie banda 1, trebuie evident sa dea prioritate celor de pe banda 1, tu nu asa faci? PLUS cel de pe banda 2 este si mai dobitoc pentru ca s-a OPRIT in giratoriu. De multe ori vad asta in RO. OPRIREA in giratoriu provoaca blocaje de circulatie si e echivalentul a opri in intersectie. Daca nu poti iesi din giratoriu ca esti prost si esti pe banda 3, si "nesimtitii" de pe benzile 1 si 2 nu stiu ca tu te-ai nascut cu prioritate vesnica, n-ai decat sa mai faci o tura in giratoriu, si poate ai timp sa te muti pe banda 1 ca sa poti si tu iesi fara sa mai dai peste altcineva In Brasov, existand multe giratorii, s-a dezbatut si razdebatut de multe ori prioritatea in giratorii. Un politist destept a explicat in felul urmator: Priviti giratoriul ca si o strada in curba. Daca mergi pe o strada cu curba la stanga pe banda 3 si ajungi la o intersectie, ce faci, tai benzile 2 si 1 fara sa acorzi prioritate? EXISTA insa si giratorii cu benzi excentrice, unde daca esti pe banda 1, aceasta se va "termina" la prima iesire. Daca vrei sa ramai in giratoriu trebuie sa treci pe banda2, care dupa prima iesire devine banda 1, etc. Avem si din astea in Brasov unvicont: giratoriul acela dublu functioneaza foarte bine, desi pare de speriat intial Oricum, teoria e ce am spus mai sus. in PRACTICA insa, la tamponarile din giratoriu iese vinovat cel dinspre interior (chiar daca si cel din exterior poate taia banda celui din interior daca n-are ce face)
    1 point
  9. defapt antigelul isi schimba culoarea in functie de uzura....incepe albastru si pe parcurs isi pierde din propietati si devine roz....
    1 point
  10. Prostii. Antigelul original este albastru, chiar si la masinile 2012! Informati-va si voi inainte de a posta toate tampeniile.
    1 point
  11. Sper ca esti constient care e diferenta dintre un sistem hidraulic, o pompa si ce este presiunea. Daca le ai la indemana, si aici ma refer la cunostiinte, zi-mi si mie cum o pompa face presiune. Pana una alta, exista presiune din partea mea asupra prostiei.
    1 point
  12. asa este... la examen auto am avut intrebare...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.