Nu mi se pare normal ca sa platim aceeasi bani pentru Navi ca ceilalti din UE dar sa nu putem folosi acest sistem la adevaratul lui potential. Si cea mai banala navigatie de buzunar are hartile complete inclusiv pentru Romania. Suntem in UE, aceleasi legi ne guverneaza, aceleasi drepturi si indatoriri. Consider ca in calitate de consumatori, avem dreptul la tratament egal (comparativ cu celelalte tari membre UE) din partea BMW AG. E o problema doar de harta, de soft, simpla si banala si e vorba doar de niste banuti pe care BMW AG trebuie sa-i plateasca furnizorului hartii. Asa cum face lucrul asta pentru celalalte tari din UE, e normal sa o faca si pentru noi. Ar fi bine ca dupa o perioada de timp, un coleg de pe forum sa faca un e-mail in germana si engleza care sa fie remis celor de la BMW AG si sa primim din partea lor un raspuns oficial. Eu unul m-am saturat sa fiu nevoit ca la o masina de +80k euro cu tot ce misca pe ea, sa fiu nevoit sa pun telefonul pe bord ca si navigatie sa gasesc un oras ca... Vatra Dornei de exemplu. E penibil. Nu mai vorbesc de celelalte sisteme BMW Assist care ar trebui sa le avem si noi dar alea depind si de alte lucruri. Dar o harta, tu-i mama ei de harta... ce mare lucru o fi. Va multumesc pentru vot si haideti sa luam atitudine. Facandu-ne cunoscuta pozitia, punctul de vedere al posesorilor si pasionatilor de BMW din Romania, poate atragem atentia si asupra noastra si consider ca si noi, prin banii care-i platim pe masinile BMW, meritam RESPECT.