Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/02/13 in all areas

  1. Ii facem pe aia din timpui razboiului rece sa para niste retarzi cand vine vorba de contra-spionaj
    2 points
  2. Salutare, tocmai m-am inregistrat pe acest forum cu speranta ca va pot ajuta intr-un fel sau altul, detin un e46 320D (136HP) fabricatie 98, am masina de 4 ani de zile si timp de 3 ani am avut aceeasi problema ca si voi, martori ASC, ABS, frana de mana aprinsi. Pentru mine a fost un chin total acea eroare, foarte enervant sa ai 3 led-uri aprinse rosii si galbene pe bord. Problema a fost foarte greu de gasit deoarece erau foarte imprevizibila, odata erau aprinsi - odata se stingeau, si da, aveti dreptate, bruscarea masinii prin franare sau accelerare brusca stingea cateodata led-urile. Am incercat o gramada de electricieni care se dadeau foarte destepti si foarte multe sfaturi bune sau mai putin bune. Intr-un final am hotarat sa schimb alternatorul, aveam si o anumita problema la incarcare, s-a dovedit ca am luat o teapa cu alternatorul acela si am hotarat sa il repar pe cel vechi. Problema a fost rezolvata in 10 min de un batran care a schimbat colectorul, periile si stabilizatorul alternatorului vechi. Nu am mai primit eroarea cu martorii de aproximativ un an de zile, nici macar odata. Batranul mi-a explicat ca daca tensiunea bagata de alternator este putin mai mare sau putin mai mica decat standardul necesar functionarii continuue a computerului de bord, apar tot felul de erori ciudate, reparatia m-a costat 48 de ron cu tot cu manopera, sfatul meu daca poti sa iei singur alternatorul jos si sa il duci la un service de alternatoare este foarte bine. Sper ca va ajuta, multumesc pentru rabdarea ca ai citit pana la capat
    1 point
  3. Cine mai baga mana in foc pentru provenienta unui ulei?
    1 point
  4. Eu m-am hotarat ce o sa-mi iau anul asta, Subaru Legacy sau Outback 2.0 diesel boxer.
    1 point
  5. asta o scoti in 6900 - http://www.autovit.ro/bmw-530-C27339274.html are cam tot ce vrei pe ea
    1 point
  6. Pe forumul dedicat toata lumea lauda noile dieseluri,singura buba comuna ar fi clapeta de la acceleratie care este posibil sa nu tina nici 60k km,insa este ieftina,pb se remediaza usor.Mai sunt doi sau trei care se plang ca uneori balbaie la relanti,insa in rest nu se plange nimeni nici de distributie,nici injectoare,volanta,dpf,nimic.Daca mai punem la socoteala si faptul ca 95% dintre posesori am sh-uri trceute bine de 150k km si 90% masini luate de pe autovit eu zic ca sunt beton. Intr-adevar exista niste rechemari in service pt 2.0tdi,pb cu scurgeri de motorina pe la coloana de injectie,pb se remediaza in 30 min,asta nu se poate numi pb serioasa si macar ii cheama in service,bmw se face ca ploua cu pb f grave. Am un b8 tdi 143cp in fam,mie mi se pare beton.
    1 point
  7. Nu e chiar culmea... pentru ca uleiul este f gros la rece. Si cat despre povestea ca nu e vina celor de la bmw e vina producatorilor.... e penibila. Daca au vazut ca aia le dau gunoaie ei insista sa le cumpere de vreo 5 ani. MAi mult ca sigur vreun directoras de la BMW a hotarat sa reduca costurile si odata cu aceasta masura a scazut si calitatea.
    1 point
  8. Welcome back, d-rive!
    1 point
  9. Chiar nu stie nimeni unde e senzorul respectiv???? Ca multi avem probleme cu incalzirea axiliara...si pot sa confirm ca eroarea nu are legatura cu senzorul de temperatura exterioara
    1 point
  10. un manual de bmw x5 e 53 3.0d din 2003?multumesc.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.