Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/05/13 in all areas
-
1 point
-
Tu uiti un singur lucru.Ochiometric,cel mai ietin 525d iesit pe piata ,sa zicem dupa 2006 macar,a plecat de la 35k euro(zic o cifra aproximativa).980-1250 e un fleac la banii aia,o optionala ceva. Se intelege ca daca iti iei masina cu pret de lista de noua de >35k euro iti permiti 1250. Daca ai un 525tds din 98 toamna,asta e,ti se cam impune sa o tragi pe dreapta ca are 14 ani si tu mai vrei sa mergi x ani cu ea.Ca masina mai poate...asta e.Ghinionul tau.Nu se doresc "rable".Cam asta zic ei.Esti roman,ai bani putini,ia masina "nationala" sau ceva mic.Voi nu vedeti ca impozitul creste de la 1600cm3(cat are maxim dacia motor) exponential? Eu platesc 64 ron la 1597cm3.Unul cu 2000cm3 plateste 250 ron.Unul cu 3000 plateste 2xxx ron.Get it? O groaza de masini vin din uk ieftine,in ro iar sunt ieftine,ma refer sh.Pai de ce credeti ca in uk se dau ieftin(ma refer la masini cu motor mare)?Pt ca ii rupe si pe ei acolo la taxe(numai asigurarile sunt uriase,de genul 1000lire minim),noi la rca platim 100-250E.Sa zicem merci. Realitatea e ca e nevoie de buget .Nu esti tu sau eu in masura sa decidem cat de modica e taxa.E aberant sa zici 20E la 2000cm3 si 30e la 3000.Care ar fi prostul sa ia 2000cm3? Taxa asta sau orice taxa de genul va fi pusa in practica atata timp cat e nevoie de buget.SUntem prostiti ca e de poluare,de prima inmatriculare,de orice i-ai zice.Pricepeti ca e o taxa care e pusa acolo unde trebuie.Romanul e sarac,vrea 525 si face credit sa aibe masina.Apoi vrea (ca e democratie) sa aibe si taxe minime. Tu ce crezi?ca guvernanti o sa renunte sa fure bani prin diverse delapidari ca sa aibe tara buget?Sau ca o sa gaseasca solutii alternative?Ce solutii?Vindem dobrogea?Punem reclame cu Vodafone pe Parlament?1 point
-
ce filtru de particule ? pe E46 nu exista din fabrica asa ceva, l-ai vazut tu cu ochii tai ? Eu ma indoiesc ca a pus cineva DPF pe masina respectiva.1 point
-
Nu ne luam dupa babe ci dupa fapte, dupa urmari circula clar cu o viteza mare. Loganul nu este vinovat nici legal si nici moral. Si eu era sa o patesc similar. Stau pe o strada mica ce iese in bulevard am cedeaza. Scot nasul in intersectie arunc o privire, e cazul ma bag. Dar intr-o zi vine un smecher cu un subaru cred, ma sigurasem masinile in zare erau la o distanta suficienta prima era pe banda de viteza, ma bag pe banda mea si ...... scrasnete de frana, praf, fum, pietricele sarind in masina mea, tipul avea o viteza mare pe care nu am putut sa o apreciez. Facea slalom, cu o viteza fantastica il depasise pe cel de pe banda de viteza si intrase pe aceasi banda cu mine. M-am ales doar cu o sperietura si probabil injuraturi.1 point
-
Poate si pentru ca neamtu la 3000 de euro ( zic si eu ) se candeste la un Astra iar romanu la 40 de milioane se candeste la noul seria 3.1 point
-
Nu inteleg ceva. Pentru ce calendar cu un club care nu exista si care nu e nici macar al forumului asta? Care e ideea? Sa mai faci niste bani pe nimic?1 point
-
Sa mai bag si eu una, dar de data asta nu e cu bmw-ul,(mi-am amintit de-o alta boacana)... cred ca a fost una din cele mai urate zile petrecute la munca :bashwall: . Lucram pe maxi taxi (un renault master), si intr-o dimineata iarna fiind,dupa ce am intarziat (a fost dulce somnul ), am ajuns la garaj am verificat uleiul la masina si sa-i dau cheie...nimic, moarta bateria. Binenteles, cheama colegii, umbla dupa baterie,intr-un final dupa vreo ora am iesit si eu pe traseu (deja era foarte tarziu, nu mai zic ce gura avea seful). Dupa vreo 3-4 curse, la capat ma dau jos si vad in fata cateva urme de ulei , ridic capota ce sa vezi, era tot un ulei imprastiat prin toate partile...am uitat sa pun busonul :banghead: . Binenteles ca a trebuit sa abandonez din nou cursele sa curat compartimentul la motor,sa cumpar ulei sa-l completez samd. Dupa iar vreo juma' de ora de umblat de colo-colo, ma pun iar pe traseu. In fine, mi-am facut traseul pana pe dupa amiaza cand aproape de capat mi-a cazut culisanta intr-o statie :sarcastic: . (era defecta intr-adevar dar a coborat un calator si a trantit mai tare si a cazut pur si simplu). SI e a dreacu de grea si da-i si chinuie-te, noroc ca a venit colegul care se afla in spatele meu si m-a ajutat s-o prind in sarme pana la garaj. Aaa, aparte ca aveam o gramada de calatori si au coborat si a trebuit sa le dau banii inapoi, si aparte ca unii dintre ei au inceput sa faca panarama ca avem numai harburi si ca nu avem sa le oferim conditii decente de transport,samd (deci toate oalele in capul meu s-au spart).:roulette: Ce credeti, c-am scapat asa usor? nuuuu, a trebuit sa ma duc sa stau cu mecanicu' p..lii sa-mi repare usa (asa era regula,fiecare sofer trebuia sa aibe grija de masina lui), si uite asa colegii de pe celelalte masini au plecat acasa, si eu am stat peste program cu nea mecanicosul.1 point
-
1. Cric indoit - nu am tras frana de mana complet, la ridicare a fost ok, la coborare a luat-o masina in fata si aia i-a fost... 2. Indoitura mica, pe stalpul din spate, sesizabila doar din anumite pozitii, dar enervanta - o lada agatata de mine pe perete in garaj a facut picioare peste noapte..., desi am verificat daca sta bine si statea... 3. Scut plastic motor - frecat de o bordura, initial nu am vazut nimic suspect, dupa vreo 2 ore am avut onoarea de a se face pulbere in mers, pe autostrada Cluj - Turda, la vreo 130km - am crezut ca s-a rupt motoru' la cazan... 4. Alta indoitura mica si vizibila doar dintr-un anumit unghi, dar la fel de enervanta pe usa soferului - atentie cum deschideti usile din fata la E36, daca e ridicata pe cric in fata, asa cum am vazut pe pielea mea, usa nu se deschide complet de cric... :getlost: 5. Asta e mai usoara - am inlocuit antigelul acum vreo 2 ani, l-am golit pe cel vechi si l-am turnat pe asta nou fara sa strang dopul din partea de jos a radiatorului, cam un litru si ceva am bagat pe sus, si tot atata a curs jos (logic), pana sa imi dau seama de prostie... A ... si ultima patanie de acum cateva zile - am garajul ala de mult timp, permis din 2002, timp in care am parcat diverse masini acolo, si mai mici, si mai mari, dar cu toate astea am reusit si eu sa polizez bara fata de perete... unde draq ma gandeam nici eu nu stiu - si apoi sa vezi caterinca facuta de nevasta-mea, care are permis de 2 saptamani...1 point
-
asta numesti tu mici semne ? scaunele alea nu au vazut in viata lor o curatare cu un servetel, de detailing numai vb :console:1 point
-
1 point
-
uite asa se duce vb celor care conduc bmw ca sunt soferi iresponsabili.....170km/h in intersectie!!!wtf1 point
-
@c6t9, eu imi facusem o regula in viata in ceea ce priveste masinile. Sunt la a 14-a masina noua in ultimii 15-20 de ani. Cand am cumparat X3 3.0d am zis ca nu voi mai da niciodata atatia bani pe o masina, fie ea si premium. Dupa cateva luni de zile am inceput sa inteleg de ce costa atat si ce o diferentiaza de altele care sunt mai ieftine. In acelasi timp, am inteles ce diferentiaza BMW de Audi si Mercedes, singurele competitoare reale. Mercedesul e confortabil dar oarecum lent si nu stiu cum sa spun ca e lenes dar nu neaparat ca e puturoasa ci modul cum se manifesta. Audi e undeva intre BMW si Mercedes incercand sa para ceva high-tech. A incercat sa fie si Mercedes si BMW dar nu i-a iesit niciuna clar si inca mai orbecaie dupa o identitate clara. BMW in schimb, de departe isi arata caracterul. De la modul cum sunt etajate treptele, chiar si la o automata, feedback-ul si actiunea, raspunsul pedalei de frana si a sistemului de franare, acceleratia motorului si modul in sine cum urca in ture, sunt clar orientate catre sofer oferind un feedback care te face sa spui ca masina e o prelungire a corpului uman. BMW are suspensia mai rigida. Daca mergi incet, e o vesnica topaiala, daca-i dai talpa, masina devine chiar confortabila si foarte foarte stabila comparativ cu altele, cel putin ca feedback, iti da foarte mare incredere in ea si de ce nu, in tine. Ziceam ca am o regula. Nu cumpar de doua ori aceeasi marca. BMW a fost exceptia si probabil o sa devina regula. Depinde si de buzunar Cand am luat primul BMW un amic mi-a zis ca deocamdata am bagat seringa cu virusul BMW in vena. Trebuie doar sa astept putin ca el sa-mi invadeze fiinta. Asa a fost. Am luat al doilea BMW fara sa am de ce sa stau prea mult pe ganduri. A fost "simply irresistible"! A fost si reintoarcerea la sloganul "The Ultimate Driving Machine". Nu sunt un habotnic sau unul d-ala cu ochelari de cal dar pur si simplu imi place BMW ca masina, imi place BMW ca lume, ca univers auto si ma caracterizeaza. Cei care nu se identifica cu asta, nicio problema, inseamna ca nu e de ei. Stiti care a fost primul lucru cand am pasit la BMW Welt? Am simtit la propriu ca ma kk pe mine. Primul lucru care l-am facut a fost sa merg la toaleta. Poate e de ras dar pur si simplu asta am simtit. Iar dupa aia... parca eram la mine acasa, vorba aia, facusem deja o legatura naturala Daca e ceva ce urasc la BMW? Da, cu siguranta da, categoric si indiscutabil. Urasc cocalarii si coclitii care si-au luat BMW dintr-un trend de prost gust si nu au cumparat marca asta cunoscandu-i calitatile si virtutile. Fara suparare, unii dintre astia au ideile cum ca un BMW nu e bun din cauza ca e... scump sau mai degraba nu si-l permit ei (nu zic asta in sens rautacios sau arogant) si ajungem la proverbul ala cu vulpea si strugurii acri. Pentru mine BMW e si o stare de spirit iar cei ce nu o inteleg, la randul meu ii inteleg ca nu au ce cauta in lumea asta. Poate candva o sa cumpar alta marca dar un lucru e clar. BMW a lasat urme adanci in sufletul meu de automobilist. Aici apare socul cel mare. Cel mai mult imi doresc de la BMW sa lucrez in aceasta lume, sa-mi pot desfasura activitatea profesionala in cadrul acestei marci, din pacate, reprezentantele auto intra pe mana multora care nu vad in ele decat o afacere si e putin aiurea... in fine. Poate, o data si-o data, o sa fie asa cum imi doresc eu.1 point
-
eu abia astept sa il pornesc si e doar un diesel de 2l. Majoritatea zilelor imi doresc sa lucrez la 100 km de casa...doar ca sa-l conduc. Fun poti avea si la 30 la ora. Totul se transpune prin ceea ce simti.1 point
-
Bre mister @d-rive, in primul rand, am votat da. In al 2-lea rand, cu toate ca stiu ca o sa ma certi ca nu sunt ontopic, crezi ca poti include in petitia ta si faptul ca am ramas fara baterie intr-o iarna la e60 in drum spre Austria, am sunat la cea mai apropiata reprezentanta din RO si mi-au cerut 1700 lei, mi-am bagat picioarele si am mers asa mai departe iar o data ajuns la destinatie mi-am montat la reprezentanta austriaca fix aceeasi baterie cu 200 euro tva si montaj incluse ?1 point
-
Un barbat adevarat nu se lasa niciodata intrecut sau depasit in trafic :twoup: Daca intamplator, un nesimtit te-a depasit, obligatoriu trebuie sa te iei dupa el si sa faci tot posibilul sa-l depasesti, ca sa-i arati tu cu lemne te incalzesti, ce dreq :twoup: E ca si cum te-ar injura in fata, eu asa interpretez :) deci... ba pe-a ma-tii ! tiiit-tiiit, bruuuuummmmm !1 point
-
........cand iesi fara din masina dupa ce o parchezi, apesi pe buton si se inchide...faci vro 10 metri si intorici capul si o admiri :blink:1 point
-
... Cand mergi cu un BMW, este imposibil ca sa nu se trezeasca un "partener de trafic" mai viteaz si sa incerce sa "te faca". Ca o observatie, cei cu Passaturi de 131 CP ( TDI ) sunt cei mai viteji :) Ei bine, Il las sa ma depaseasca... prin luneta lui il vezi cum rade la cel din dreapta, si ii explica ce si cum.... Si atunci incep sa ma simt bine in BMW-utzul meu, astfel: - ma apropii de el, tzin mashina in 3500 - 4000 rpm, cu pedala mangaiata, unde se simte I6-ul meu bine, shi gata de joaca :blink: ... - el ("partenerul de trafic", de!) incearca sa se departeze, schimba inferior, baga fum negru, ture, nimic! Eu la 3 metri in spate; el crispat la volan, si un pic aplecat (cred ca incearca sa scoate preshul de sub pedala de acceleratie, ca parca ceva e in neregula), eu relaxat shi cu un inceput de ranjet in coltzul gurii. - dupa cateva minute de "joaca", ma plictisesc shi bag acceleratia in podea! All hell brake lose! Il depasesc rapid, si, in cele cateva secunde in care mai apuc sa il vad in retrovizoare, soferul explica din nou ceva celui din dreapta, de data asta cu o mina grava. Si eu rad cu gura pana la urechi, ca STIU SIGUR ce ii zice: "Da, mah, dar cat consuma BMW-ul asta!" :) :) .... FRAIERII...... :) :)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00