Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/08/13 in all areas
-
3 points
-
ceea ce se intampla acum e exemplu clasic de unde se ajunge daca nu suntem uniti. imi aduc aminte ca cei care aveau masini deja inmatriculate in ro nu erau deloc vehementi cu taxa de prima inmatriculare/poluare, ba din contra. acum pt ca s-a ajuns sa se inmatriculeze fara taxe si sa se restituie pe banda rulanta taxe de poluare/prima inmatriculare in instanta statul face exact ceea ce trebuia sa faca de la bun inceput (adica de 6 ani!!!) ca taxa sa fie legala dpdv al respectarii tratatului de aderare; respectiv taxa nu trebuie sa fie discriminatorie intre masinile importate din ue si cele deja existente si inmatriculate in romania. in momentul asta o sa vedeti ca nu se vor mai inmatricula masini fara plata taxei de poluare si nici nu se vor mai castiga procese pe metodologia veche ci va trebui inventat ceva nou care cred ca nu e f greu. de ex, cateva chestii pe care eu nu le inteleg: in primul rand - pt cei care isi aduc masina de afara - nu este echitabil sa platesti in avans taxa de inmatrulare (sau cum se va numi) fata de cei din intern care o platesc dupa ce circula cu masina 1 an 2 sau 10 sau nu o platesc niciodata (masina avariata,furata sau vanduta in ue) desi evident,polueaza. cu alte cuvinte plata ca la curve daca daca iti aduci masina din ue. in al doilea rand - pt cei cu masina deja inmatriculata - ar fi multe variante, plecand de la garantarea propriatatii si pana la atacarea taxei in sensul ca aceasta taxa nu e justa, nu serveste scopului, nu e uniform aplicata, etc. nu mai spun ca aceasta taxa denota comunismul si mentalitatea comunista de care dau dovada 100% guvernantii nostrii (oricum, ce pretentie sa ai de la unul care plagiaza 84 de pagini fara a schimba macar o virgula??). o sa dezvolt putin varianta b 1. ai o masina sau o casa ca sa fie mai evident. casa e in circuitul civil si locuiesti in ea. in momentul in care statul iti pune o taxa la revanzare mai mare decat casa sau egala sau 1/2, 1/4 din casa consider ca dr la proprietate (in a te bucura de proprietate cum doresti, inclusiv s-o vinzi) este grav afectuat. Practic s-ar ajunge ca pe vremea lui Ceasca in care daca plecai afara statul iti confisca locuinta. Acum vinzi, statul iti ia de la 500% taxa pana la ....mai putin!In cazul masinii este la fel, masina este inmatriculata si are scopul/obiectul de folosinta in a te deplasa cu ea pe drumuri. In momentul in care statul iti cere o taxa astfel incat in cazul unei vanzari valoarea bunului s-ar diminua considerabil sau valoarea ei ar ajunge chiar zero consider ca dr la propriatate este grav afectat ca sa nu mai spun ca prin cuantumul aceastei taxa de poluare practic se va ajunge sa fi obligat sa schimbi obiectul de folosinta al bunului, (respectiv sa dezmembrezi masina) lucru care este evident o atingere a dr proprietatii. Chestia cu dr la proprietate in anumite tari e sfant, in altele e fix un rahat. de ex taxa radio si tv a fost atacata de 100 de ori ca fiind un atac la dr de proprietate, nu s-a castigat in instanta decat a 101-oara, de aceea nu mai platim taxa care era obligatorie radio/tv. 2. legat de justete, scop, etc. daca cititi o lege o sa vedeti ca toate incep de genul " avand in vedere ca se polueaza, masinile polueaza si trebuiesc luate masuri anti poluare pt plantarea pomilor (de ex), se inainteaza spre promulgare urmatoarea lege..." pana acum desi plateam sute/mii de euro pe taxa de poluare numai 10 sau 15% se incasau de catre m mediului iar restul la buget. sunt convins ca si acum cu timbrul de poluare se va proceda la fel. cei 10-15% din cuantumul taxei de poluare sunt legali, restul zic ca sunt ilegal incasati. 3. legat de uniformitate si aplicare taxa de poluare taxeaza emisiile co2, atat si nimic mai mult. atunci cum se face ca un logan E4 care polueaza 164g CO2 plateste 1/4 din taxa cat plateste un posesor de 520d E3 care polueaza 153g co2?? sau, loganul de 1,4 E4 polueaza 164g co2, 320d E4 polueza (probabil, nu stiu exact) 140g co2. cel care polueaza mai putin pt ca are cilindree mai mare plateste mai mult! 4. legat de comunism spunea cineva pe paginile anterioare ca e normal sa platesti daca vrei mai mult. gresit. in cazul nostru platesti enorm chiar daca vrei mai putin. esti sarac si vrei o fiesta E3 sau poftim,ceva din grupul vw care pana in 2006 au norma de poluare E3 la tdi-uri...cat platesti taxe la ea? atata timp cat masina va fi considerata un lux si nu o necesitate, asa cum e normal, tot comunisti ne vom numi. Oricum, mai mult ca sigur ca si noua taxa va fi atacata in instanta pe dif motive, va trece mult si bine pana se vor castiga procese, va trece mult si bine pana se va uniformiza procedura iar pana atunci vom imbatrani. cam astia suntem si asta e romania.3 points
-
Ce nu scrie e ca are "talentul" de a infunda canalele de ungere. Duralube este pentru samsari care cu ajutorul lui reduc zgomotole suspecte pana o vând. Incetati sa puneti mizerii in ulei.2 points
-
de ce nu? )) de ce pun toti? ) ...pentru ca scrie pe el "as seen on TV" )2 points
-
0w30 - 0w40 -5w40 asta trebuia...10 W 40 ESTE PREA GROS2 points
-
@AdrianHH Nu stiu daca esti genul Gigicontra sau doar ai o naivitate sau o educatie (ca sa fiu mai bland, nu am nicio intentie in a te jigni si scuze daca asta vei intelege) formata (mai) in vest. Vorbesti de taxe cu o usurinta absolut infioratoare. Nu spun ca nu e normal sa avem si sa platim taxe, insa acestea trebuie sa fie in concordanta cu ceea ce primim. Iar noi, romanii, primim fix nimic. Afara aceste taxe au fost introduse treptat in ani si ani in functie de evolutia si dezvoltarea tarii cat si a puterii de cumparare. Noi practic suntem niste maimute abia coborate din copac si dam clasicul si imbecilul exemplu "asa e si afara". Si chiar si asa, NU asa este afara. De ce sa dam intotdeauna cea mai costisitoare varianta de afara cand de fapt afara exista variante mult mai ieftine decat exemplele ciudate cu care suntem intoxicati zi de zi si pe care le inghitim pe nepusa masa. In schimb nu comentam niciodata ca pensia si salariul din romania nu e ca afara. Spune-mi si mie te rog ce primesti concret in urma taxelor platite de tine??! Aici ai putea sa-mi spui de sanatate, de cum primaria iti creeaza conditii si facilitati pt a avea un cartier mai bun si mai sigur, de cum se construiesc autostrazi si parcari, de cum esti tratat de functionarii publici si cat dureaza in a ti se rezolva o problema, de cum se iau masuri de protectia mediului pe banii care i-ai dat la ministerul mediului (nu te gandi ca doar 10% din taxa de poluare ajung acolo si restul la buget, asta nu se pune), etcetera, etcetera. Sa raspund eu pt tine? Pana una alta cand platesti ceva si iei fix zero inapoi se numeste hotie pe de-o parte si prostie de cealalta parte.2 points
-
Acum de cand ai schimbat uleiul cume este? si ce ulei ai bagat? in principiu eu sunt de acord cu ce spune Myx si restu in motorul asta nu se baga 10w40, eu am cautat f mult de cand am cumparat masina si am ajuns la concluzia ca functioneaza numai cu ulei subtire parca mai e un topic pe net cu cineva care tot la fel a bagat 10w40 si la umplut de respect si pana nu ia schimbat uleiu nu avea ce face.. Nici eu nu sunt de parere ca duralube sau orice alt aditiv rezolva problemele mai bine dai 1000 ron si ai facut tot motoru si este super multumit1 point
-
1000 ron rezolva situatia , nu e asa grav1 point
-
eu am bagat in m42 shell 10w60 ultra racing si nu a avut niciodata fluctuatii de nici un fel, am avut si 10w40, avea si cip si limitarea scoasa urca peste 8000rpm si nu a scos niciodata gram de fum ce vina are uleiul si aditivii daca motorul este terminat? poate le explicati si la aia de la ferrari de ce baga 10w60 sau pe aia de la bmw in m-uri un ulei cu cat e mai subtire cu atat intra mai repede la consum, respectiv fum, si nu invers, deci daca cu 10w40 fumeaza cu 0w30 ce mai face? valvetronic e un motor cu probleme, poate daca o bagai si pe tester intai era mai bine, asa ne certam pe urmele de aditiv din canale si poate ai eroare pe valvetronic1 point
-
da si in romania simti ca primesti ceva in schimb... dar, in gura si prin mai multe parti...1 point
-
parca iustin capra facuse o toba de esapament foarte simpla ... ceva cu apa... emisii aproape de 0... au cumparat nemtii tot ce tine de acea toba si au ingropat proiectul pentru 10 ani... asa ca in orice tara conteaza banii adusi la buget... nu fiti naivi... la romanica e intr-adevar nesimtire...1 point
-
Mi se pare trist ca jigodiile din Parlament ne-au adus in situatia sa ne gandim ca cel mai bine ar fi sa platim o vigneta platibila anual. NU. Cel mai bine ar fi sa nu platim NIMIC aiurea. Cel mai bine ar fi sa incurajeze inovatia. Cel mai bine ar fi sa ofere premii serioase inventatorilor romani care se afirma in vreun fel, in special in domeniul ecologiei. Cel mai bine ar fi sa incurajeze investitorii straini sa vina sa produca la noi si sa-i taxeze pe aia in functie de cat le polueaza fabricile. Cel mai bine ar fi sa nu mai facem export de minti stralucite, ci sa le punem in valoare si sa le recompensam aici, in tara. Cel mai bine ar fi sa reparam sistemul de invatamant care in stadiul actual este undeva la 2 niveluri sub mediocru ca sa nu mai scoatem pe piata muncii dobitoci cu diploma pe banda rulanta. Cel mai bine ar fi sa stimuleze naibii economia ca sa avem bani sa si PUTEM sa platim taxele astea tampite, in loc sa sugrume orice intreprinzator. Cel mai bine ar fi ca taxele sa fie facute intr-un mod previzibil, pe termen lung, nu sa tripleze un impozit peste noapte. Cel mai bine ar fi ca banii incasati din toate taxele astea facute sub scuza ocrotirii mediului inconjurator sa fie folosite PENTRU MEDIUL INCONJURATOR, nu ca un fel de carja pe care se sprijina economia asta schiloada si cocoasa ei numita "Salarii bugetari si pensii" Cel mai bine ar fi ca o taxa sa fie facuta fair, echitabil, astfel incat o taxa pe poluare sa taxeze efectiv poluarea si nu cu 3 lei pe unul cu un Spark 0.8 cu care face 60k Km pe an si cu 10.000 pe unul cu un Ferrari decapotabil cu care merge la mare de 2 ori pe an. Ignorati faptul ca ala cu Ferrari are bani. Ala nu e argument, e o gandire socialista tampita care n-a adus niciodata nimic bun nicaieri in lumea asta. Ala cu Ferrari probabil ca are si niste angajati care la randul lor hranesc niste familii. Ala cu Ferrari plateste deja mai mult in impozitul pe venit si TVA si cate alte taxe mai plateste. Uitati de argumentul asta. Daca e sa fie o astfel de taxa pe poluare, ar trebui sa nu mai fie un impozit (mai ales cu asemenea diferente enorme intre niste motorizari nu foarte diferite), ci doar o acciza in pretul benzinei/motorinei, astfel incat consumi mai multa benzina => poluezi mai mult => platesti mai mult. Dar acciza aia exista deja. Nu. Cel mai bine ar fi sa-si faca harakiri toti oamenii din politica romaneasca si pupincuristii angajati de ei sa spele creiere prin intermediul TV-ului. Asa ar fi cel mai bine. PS: Sa nu te superi pe mine, mada_linn. Nu ma luam de tine personal, ci doar de o idee (sau mai multe).1 point
-
Companiile aeriene plĂŁtesc o mulțime de taxe, inclusiv pentru poluare fonicĂŁ. Dar nu merge comparația, e altfel gânditĂŁ treaba acolo. Iar ne agitĂŁm? Cine dracu o crede pe asta cu poluatorul plĂŁtește? Asta e o frecție inventatĂŁ de cĂŁtre TĂŁriceanu și preluatĂŁ ulterior de Boc+compania de unguri, iar mai nou de cĂŁtre Ponta, dupĂŁ ce i-a explicat Daciana (Sârbu vorba aia) cum e treaba cu hibridele V8 care sunt vehicule verzi. S-a dat cu capacitatea micĂŁ pentru cĂŁ se crede ĂŽn general cĂŁ este o mĂŁsurĂŁ socialĂŁ. Iar burghezii sĂŁ fie taxați. ĂnsĂŁ prin alte țĂŁri nu se iau astfel de mĂŁsuri și acolo se face un calcul mai complex. Oricum și la noi legea este aplicatĂŁ abuziv. Textul de lege nu permite decât dacĂŁ este interpretat cu rea voințĂŁ, sĂŁ se ajungĂŁ la sumele ĂŽncasate acum. Asta pentru cĂŁ nu se aplicĂŁ niciodatĂŁ cea mai exigentĂŁ interpretare. Iar e România și fac cei de la putere ce vor. Na, uite cĂŁ a venit Ponta. A scos taxa, a dat bani la lume... Pardon, asta zicea cĂŁ o sĂŁ facĂŁ dacĂŁ ĂŽl voteazĂŁ poporul. Am greșit eu. Nu cĂŁ alții ar fi fĂŁcut altfel, dar ĂŁștia au o foame și mai mare, dupĂŁ atâta stat pe barĂŁ. O formulĂŁ cât de cât echitabilĂŁ este taxarea mixtĂŁ, la pompĂŁ și cu un impozit complex bazat pe norma de poluare și emisii.1 point
-
sa ii chish in freza si pe ant si pe b1... libertatea presei pe "dreacu" sa le dam toti banii pe care ii avem prin banci si prin buzunare si... sa ne relaxam...1 point
-
1 point
-
M50 sau M52 astea sun detalii .Au trecut suficienti ani in care sa dovedeasca ambele motoare ca sunt ''bulletproof''. Pe tine trebuie sa te preocupe starea tehnica a masini in general.Si aici nu te poate ajuta decat un mecanic mai rasarit pe care sa-l iei cu tine cand cumperi masina. Ca o paranteza M52 este un motor mai nou fata de M50 ,cred ca si consumul este mai mic(probabil cu 1 litru de benzina).1 point
-
in mod sigur nu este uleiul potrivit........pune ceva gen 0w30, 0w40 si renunta la chestii gen duralube, iar daca simptomele persista incepi si cauti in alte directii...cat despre fum....esti sigur ca nu e fum albastrui si nu alb?1 point
-
1 point
-
verifica-i distributia (si bineinteles schimba uleiul). Sunt niste motoare foarte "dependente" de alimentarea cu ulei. Daca o sa constati ca e sarita distributia, schimba-i intinzatorul altfel o sa mai ai surprize d-astea.1 point
-
eu nu mai ascult nici un lant, da-l dracu, daca fac rost de bani il schimb, momentan nu e zgomotos, daca nu citeam pe forum de el nu aveam nici o treaba, masina merge perfect1 point
-
1 point
-
fara sa vreau sa te jignesc dar amarata nu e masina , in conditiile in care diferenta intre Carpatica (no name , probleme , stres) si Groupama este de doar 80 ron . MAi exact te-ar costa 13 ron pe luna in plus sa ai asigurare la o societate civilizata. Acum eu sunt curios totusi la ce nu ai putea renunta de 13 ron pe luna , la 2 sticle de suc , la un pachet tigari , la un meniu Mc, KFC . Masina aia amarata asa cum e daca intra in cineva produce daune . Si revin masina nu e o amarata . Forum bmw ,iubitori de marca , embleme si tot felul de figuri . Si plangem ca vai ce diferente sunt intre asigurari . Poate sunt eu defect dar nu imi par niste diferente exorbitante . Asta e piata asigurarilor , e in crestere , nu se va opri , vom ajunge intr-o zi sa platim enorm ....1 point
-
Dar de ce nu va uitati la Antena 3 acum? Asa linistitoare este, totul este minunat in tara, pe bune vorbesc, atata ii lauda pe astia ai lui Ponta, mama mama. Daca stai 2 ore pe Antena 3, te culci cu zambetul pe buze ...1 point
-
1 point
-
1 point
-
Problema e urmataore: Nu am nici experienta, nici timpul necesar pentru o deplasare in strainatate. Nu vreau sa fiu prostit pe fata, insa cunosc si conceptia romanului mancator de mici si bautor de bere care zice "nu vreau masina cu peste 100k de KM", si inteleg de ce multi dau KM innapoi. Nu vad nici o problema in a conduce o masina care are 200k de km la bord, stiind ca un motor ingrijit cum trebuie tine lejer peste 500k km. Nu vreau o masina cu 100 de probleme, vreau o masina fara probleme, insa nu stiu daca exista asa ceva. Eu intrebam ce se poate intampla, si tot ce am putut extrage util din ce ai scri tu este partea in care ai spus aribag-uri sarite. Puteai sa scrii 3 cuvinte si ma ajutai la fel de mult. Mereu cand intreb pe astfel de forumuri toata lumea zice urmataorea fraza "sigur are km dati inapoi". Si daca are ce daca? Cati dintre voi nu aveti masini sau nu ati vazut masini cu peste 200k km si nu aveau nimic, eu cunosc persoane care au ajuns la 800k KM si masinile merg la fel de bine ca in ziua in care au iesit din fabrica. Daca vanzatorul a dat inapoi km de la 200k la 90k SI ATAT, pe mine nu ma deranjeaza. Daca a mai facut altceva, da. Tot ce a facut pt a ascunde problemele se poate identifica? Asta era o alta intrebare la care doaream raspuns. Mie unul mi se par mai importanta probleme de genul: "poata sa aiba airbagurile sarite, si acest lucru sa nu fie vizibil in service" sau "distributia pe lant e pe cale sa se rupa insa el a carpito si nu se va observa pana cand nu se rupe si face zob motorul" As aprecia astfel de raspunsuri. Cei 1000-2000 de euro de care vorbesc erau pentru situatii precum: "Trebiue inlocuita distributia", lucru care din cate stiu eu nu se practica atunci cand se cumpara o masina cu distributie pe lant. Sper sa nu ma consideri nici ironic, nici cinic, dar cred ca ai scris aici ca sa iti treaca randul. Pentru a incheia, rog pe cineva care stie, sau care a trecut prin asa ceva sa imi raspunda si mie la intrebarea urmatoare: Ce poate samsarul sa faca la o masina astfel incat aceasta sa treaca cu bine de un test in service? Ma intereseaza acele lucruri, daca sunt, care se practica si care nu se vad in srevice. O zi buna,1 point
-
Au reusit sa faca un rahat si mai mare dintr-un rahat enorm de la bun inceput.1 point
-
Sper sa nu ma consideri nici ironic, nici cinic, insa pentru tine nu e mare problema ca te prosteste tu unul pe fata, nu? Si te mai miri ca Romania e tara teparilor si inselaciunilor, si ajuns in frunte cine a ajuns.........adica tu esti din start pregatit sa te prosteasca unul...ca poate nu e dracul asa de negru, si apoi sa mai si bagi niste bani ca sa mai repari ce poate fi reparat, nu?...da ai masina mult visata....cel putin la nivel de imagine, si asta va conta mult. Daca tot vrei sa dai bani, de ce nu te duci tu si iti cumperi o masina din germania sau alta tara ne-bananiera unde exista firme serioase si unde stii ce cumperi? E adevarat ca totul te va costa cu 40-50% mai mult decat "comparabilele" in Romania...insa nu stai tu mai linistit la volan stiind ca masina are toate airbagurile si nu i-ai dat banii cu buna stiinta unui escroc? Daca iei o masina cu 100 de mici probleme....esti mai linsitit stiind ca nu are probleme mari?.....si cum ai scris tu.....chiar ai intuit corect...la service poate sa para toate in regula......si probabil o sa imbratisezi sintagma "lasa ca le rezolv eu cu timpul.....problemele alea micute......"....insa eu personal nu pot pricepe de unde atata seninatate de a da cu buna stiinta banii unui escroc (si evazionist fiscal). Succes!1 point
-
asta cu taxa pe viciu seamana a gaselnita de politician, LOL cu alte cuvinte esti deacord sa dai bani la stat dar sa nu primesti nimic in schimb. sau sa primesti doar abuzuri in schimb.. cum spuneam, noi ramanii suntem asi in a gasi solutii de genul ca "asa e si in vest"; oare daca imi vand masina mea luata din ro in 2004 in germania, neamtul plateste taxa de poluare sau de inmatriculare sau timbru de poluare? stiu, nemtii sunt prosti ca si austricii si ungurii si cehii si polonezii si francezii si spaniolii si multi altii din ue, nu? spune-mi te rog cam in ce tara in afara de Dk se plateste aceasta taxa imbecila? si te rog nu confunda RCA-ul sau impozitul (care trebuiesc separate)cu aceasta taxa de rahat. pt ca tot ai adus vb de rca, oare se compara serviciile oferite de asigurarile din UK (ca tot il dai ca exemplu) cu serviciile oferite de asiguratorii romani? de curiozitate, cat plateste un sofer in uk rca la o masina ca a mea care in 18 ani de condus nu a folosit niciodata rca-ul?? mie nu mi se pare deloc infiorator ca rca-ul sa ceara bani corecti pt a asigura un tanar de 22 de ani care vrea un 335biturbo sau un m3. acesta la randul sau poate face pagube de 100 -500 de ori mai mari decat plateste rca-ul. dar daca acest tanar de 22 de ani a avut fiesta sau corsa la 17 ani si la 22 de ani isi ia un 335 cred ca asigurarea nu il rupe "de tot" daca are un istoric bun in ceea ce il priveste rca-ul. Oricum, din ce vad tie ti se pare normal sa faci un mix din cele mai proaste situatii din europa si apoi sa le arunci pe toate in romania.1 point
-
1 point
-
Din pacate cine traieste cu impresia ca mai exista vreun politician care sa nu se fi "murdarit" pana a ajuns in Parlament se inseala amarnic. Diferenta intre vest si noi e ca acolo se murdaresc la fel insa fac si treaba.Ca sa inchida gura poporului.Aici se omite ultima parte.Sau fac treaba,dar la WC poate. Referendumul costa o groaza de bani.Bani care nu sunt.Sau mai bine zis ,care nu ajung si pt ce trebuie ca sunte deturnati pe drum.Iar ca sa facem imprumuturi la FMI pt referendumuri,nici eu nu sunt de acord. Referendumul e o chestie care se pune in aplicare cand se vrea si cand e si fezabil.50% din romani stau la tara si din ei cred ca 10% folosesc curent masina.Pe aia o sa ii doara la basca de referendumul "auto" de care pomenesti.1 point
-
da si in UK cand platesti taxele alea stii ca primesti ceva in schimb , cum ar fi sistem de sanatate 100% gratuit si alte maruntisuri de genu asta dar vad ca nimeni nu comenteaza de faptul ca masina daca a fost adusa in tara inainte de 2007 pentru ea s-a platit vama + tva , de parca inainte de 2007 masinile pluteau in romania fara nici un fel de taxa deci de acum inainte chiar daca pentru masina s-a platit taxa inainte de vanzare trebuie sa te duci frumos la ANAF sa ceri copie dupa chitanta taxei , astepti pana la 45 de zile sa o primesti dupa care poti sa incerci sa vinzi si tu masina , proprietate personala pentru care tu ai platit nu ti-a dat statul masina gratuit1 point
-
Acolo taxele probabil sunt stabile si sunt asa de multi ani si nu au fost introduse retroactiv, disproportionale, pe termeni scurt si nu discrimineaza. Democratie nici nu inseamna ca cei de sus pot sa fac ce vor si se ne arunca in ceata cel putin odata pe an.1 point
-
Asta-i ca si aia cu 'Ce-i mai greu. un kg de plumb sau un kg de pene'1 point
-
Daca citesti topicul ala n-o sa mai vrei motorul asta n47 :frantics: Eu asa am patit..1 point
-
Hai sa va descretesc fruntile cu putin off topic: Un pamflet scris de Constantin Tanase in anul 1939 Ne-am trezit din hibernare Si-am strigat cat am putut: Sus Cutare! Jos Cutare!? Si cu asta ce-am facut? Am dorit, cu mic, cu mare, Si-am luptat, cum am stiut, S-avem noua guvernare. Si cu asta ce-am facut? Ca mai bine sa ne fie, Ne-a crescut salariul brut, Dar traim in saracie. Si cu asta ce-am facut? Ia coruptia amploare, Cum nicicand nu s-a vazut, Scoatem totul la vanzare. Si cu asta ce-am facut? Pentru-a castiga o paine, Multi o iau de la-nceput, Ratacesc prin tari straine. Si cu asta ce-am facut? Traversam ani grei cu crize, Leul iar a decazut, Cresc intruna taxe-accize. Si cu asta ce-am facut? Totul este ca-nainte, De belele n-am trecut, Se trag sforile, se minte, Si cu asta ce-am facut? Se urzesc pe-ascuns vendete, Cum nicicand nu s-a vazut, Tara-i plina de vedete, Si cu asta ce-am facut? Pleaca-ai nostri, vin ai nostri! E sloganul cunoscut; Iarasi am votat ca prostii, Si cu asta ce-am facut?1 point
-
numai destepti pe forumul asta , banuiesc ca ati inteles din prima ce am vrut sa zic dar ca sa va dati voi in spectacol.....1 point
-
Niste aiureli fara pereche, numai original auzi. In lumea antigelurilor de pe piata exista Hepu si mai apoi restu. Voi credeti ca bmw fabrica antigel? Doar ca, cine nu stie, o da inainte cu ala original din motive de siguranta si certitudine ca pune ce trebuie1 point
-
ca bine zici Mad Max. buna asta cu plansul. tu ai spus-o sau e mai veche? asa de mult imi place incat as mai vrea s-o mai aud odata.1 point
-
Si oricum ultimul drum il facem cu totii in rivalul cu stea in frunte, ca dric BMW pana acum n-am vazut.1 point
-
ba sunteti culmea.... deci pielea lu mami,pielea lu sorela,sau pielea lu pisii nu e ca pielea de vita... pt ca pielea de vita din masinile voastre e moarta si e tratata chimic.... incetati cu idioteniile astea si nu mai folositi creme de muieri pielea umana se regenereaza in permanenta,reactioneaza cu organismul,pielea din masina e pa... crema poate sa fie ea facuta de mama firmelor tot nu e buna ca are agenti de intinerire,pielea umana se segenereaza prin inlaturarea in permanenta a stratului de la suprafata(da ala care ii ziceti voi jeg...e piele moarta)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00