Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/14/13 in all areas
-
Daca eram in locul tau nu-l iertam pentru starea lui. Merita lasat fara permis. Nu pentru satisfactia mea ci pentru ca daca nu i-o face cineva nu se va invata minte vreodata. Si data viitoare poate sa dea peste mama si s-o ologeasca. Uite asa ca exemplu. Ca sa vezi de ce nu merita iertati astia care conduc beti.8 points
-
citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.3 points
-
Aoleu; In primul rand rca-ul te despagubea, chiar daca ala e baut!!!! Daca ai sunat la 112 si zici ca a venit ambulanta banuiesc ca a venit si politia nu? ai gresit prin faptul ca daca tot era politia acolo trebuia sa ii obligi sa constate accidentul, sa constate vinovatia aluia, ii luau permisul 2 luni + partea cu bautul era treaba lui (depinde cat avea etc dar nu aveai tu treaba) Sincer eu incerc sa evit cat mai mult treaba cu amiabila. Daca ai proces verbal de la politie care stabileste vinovatia clara a aluia atunci sunt sanse foarte mici sa ai surprize la asigurator sa zica domne stai ca noi consideram ca nu a fost asa accidentul, stai ca trebuie sa facem niste investigatii etc. In momentul asta poti ori sa te duci in termen de 24h la politie (dar ramane ala fara carnet) dar esti un pic mai linistit tu ca nu o sa faca figuri aia la despagubire sau te duci la amiabila caz in care nu castigi decat binele care il faci vinovatului; Eu personal l-as fi lasat fara permis sa mediteze un pic la faptul ca s-a urcat baut la volan,chiar daca nu sunt deloc un om care sa ma simt bine cand ii fac rau altuia sau care sa nu am intelegere.3 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
buna seara, baeti si iubitori de bmw azi am fost sa incerc 2 masini un 525d din 2005 si un e320 din 2005, amindoua avind aceeasi km si carnet de intretinere la zi, dupa multe teste si incercari am ramas cu e320 care cred eu ca e superior la bmw -mai stabil - mai nervos acccelasi consum deci ce ziceti am facut sau nu alegerea buna ps, as fi vrut bmw dar mia placut mai mult mercedes si m-am speriat de facturile de la bmw in total vreo 4700 euroi1 point
-
Anul trecut in iunie ma minunam in Londra cand am mers cu E-classe nou si avea aproape 200.000 mile in bord.........si ma gandeam cand a avut timp sa faca atata avand in vedere si traficul.....dar m-a linistit indianul de la volan....masina nu prea sta niciodata, se rotesc soferii in schimburi........asa ca e fff posibil.1 point
-
In general nu imi place sa intru in discutii in contradictoriu, insa datorita faptului ca ai facut niste afirmatii legate de persoana mea fara sa ma cunosti si mai ales pentru ca ai un talent sa maltratezi limba romana prin felul in care scrii, am sa it raspund: ca am vazut motoare desfacute, si nu unul(oricum nu trebuie sa demonstrez nimic), si nu neaparat prin faptul ca de profesie sunt inginer(nu auto, adevarat), si in alta ordine de idei nu am sustinut ca unui anumit motor ii trebuie asociat un anumit brand (asta inseamna marca....gen elf), dar ca indicele uleiului trebuie mentinut in timp, si ca faptul ca la un moment dat apare un consum de ulei la motorul respectiv acest fapt se datoreaza ori unor uzuri ale partilor componente peste anumite tolerante, ori anumite defectuini, si nu un semn ca trebuie folosit un ulei mai gros. Pe de alta parte, fiecare face cum crede ca de aceea este democratie, si fiecare are dreptul la o parere, iar cu bunurile lui face cum crede de cuviinta. PS Sunt convins ca vei sesiza nuantele din fraza de mai jos, luata de pe site-ul unui producator de ulei cunoscut: Thicker oil can be better for older engines in which engine parts have worn over the years. However, it is generally recommended to always stick with the viscosity recommended by the manufacturer of the particular engine.1 point
-
Rca despagubeste pe cel nevinovat , iar daca cel care este vinovat este baut asiguratorul poate face regres impotriva celui vinovat sa-si recupereze banii.1 point
-
ai gresit major ca nu ai pus politia sa constate accidentul si circumstantele. poate ti-au dat bani si nu scrii aici altfel nu cred ca cineva putea face asa prostie. in orice caz asta se plateste, stii doar. la prostie ma refer.1 point
-
Nu e adevarat. Am vazut motor cu mult peste 200k care nu consuma ulei si i se punea tot 5w30.1 point
-
Ce-i cu tigania aia mov, daca vrei sa faci ceva frumos vezi topicul lui 88DYC ala da e341 point
-
Baieti dupa cate vad eu toata lumea se plange de consumul asta de ulei dar nimeni nu face nimic, nimeni nu are curaj sa se bage in motor sa gaseasca cauza, aceiasi problema o am si eu am cumparat e39 le 2.2 in vara cand am venit cu el acasa in 3000 km in jur de 3.5l ulei papat.... am preferat sa elimin celelalte probleme care le avea frane garnituri motor schimb uleiuri diferential cutie motor filtre bla bla bla, in toamna am sa ma apuc de motor, cu un prieten de al meu mecanic, o sa il dam jos de pe masina si il facem bucati ca sa fim siguri ca gasim cauza, toata treaba ma duce la 1500 euro, cred ca , cauza in sine vine de la semeringurile de la supape sau segmentii de ungere....in nici un caz un pvc sau ce stiu eu ce scurgere nu poate duce la un asemenea consum.... am zis ca il desfacem ca sa il facem cap coada cuzineti segmenti semeringuri poate si culbutori etc sa fie treaba treaba, daca pana la toamna nu gaseste nimeni cauza sper sa o gasesc eu P.S. am schimbat si bujiile si ce sa vezi cele vechi sunt fff ancrasate de funingine asta inseamna ca uleiul este consumat prin ardere...1 point
-
E34 cu motor schimbat (stiu ce inseamna asta pentru fiabilitate si compatibilitate) presupun ca nu si in talon/omologat samd, interior din 3 masini, in 2 culori la exterior, are motor de 2.0, dar scrie 535i pe ea, rugina, eleron, plafonul dat cu bidineaua, interior de piele... in stare proasta, cu traistele lasate prin masina si nici macar n-ai spalat-o putin inainte sa-i faci poze. Daca intentia era sa ne arati cat de jegoasa e in stare actuala ca un fel de "before" ca sa para "after"-ul mai bun... Misiune indeplinita! Mie masina imi aduce aminte de un episod din Pimp my ride cand se taraste Xzibit cu o masina la garajul ala si toti mecanicii aveau o fata cazuta care exprima doar "no fucking way". Serios vorbind, iti spun din experienta cu o masina cu motor schimbat si umblat la ea... si oriunde ma uitam gaseam ceva care nu era la locul lui, ceva non-oem. Am bagat peste 3000 euro in masina aia si nici nu ma apucasem de aspectul masinii, nici interior, nici exterior. Si a mea arata mai bine. Da-o si uita de ea. Cat de putin imi plac mie E36, dar as lua oricand un E36 ingrijit cat de cat, fie si 316i, decat struto-camila asta. E un eufemism extrem sa zici ca masina ta e "neingrijita". Mai degraba zici ca-i sabotata. Da-o, strange bani si ia-ti una mai ca lumea. Apropo, nu erai tu ala care facea burnout-uri pe drum public si ai plecat pe contrasens de la intalnire? PS: Similea, zi tu sincer... cam asa arata si masina ta dupa ce ai tarat-o 1Km prin Dunare?1 point
-
1 point
-
Cea mai mare greseala ai facut-o ca nu le-ai zis politistilor ca e beat, daca le spuneai, veneau de urgenta si nu-ti mai invaoca faza cu amiabila sau altceva. @CosminE46, de multe ori si in faze cu accidente usoare, domnii politisti nu mai vin la constatarea accidentului,mai ales de cand s-a bagat asta cu amiabila,chiar daca insisti; a pati-o un fost coleg de munca, omul a insistat sa vina politia si n-a venit.1 point
-
Sincer, dupa patania mea, de acum la primul accident ii chem pe toti. Si nu mai iert pe nimeni, poate sa-i nasca si nevasta in masina sau la spital! Pe loc, cand inca ne mai tremura mainile si adrenalina e la maxim, atunci mergem la Politie! Daca voi fi eu vinovat, nu dau niciun ban! Sa dea asigurarea ca d'aia o platesc!1 point
-
1 point
-
Are interiorul cel mai scarbos pe care l-am vazut vreodata. Si cred ca e facut din vreo 3-4 interioare ca nu potriveste nimic.1 point
-
Nu cred ca treaba statului sa regleaza in fel asta mod in care isi cheltuieste omul banii lui. Asta, fara sa vreau sa te supari, ar fi o abordare cam socialista. Un impozit ar trebui sa reflecta un procent din valoarea obiectului (masina in caz asta), nu de centrimetri cubi. E cum ar fi ca te pune sa platesti impozit pe cercei dupa marimea lor, fara sa tine cont ca sunt facuti din aur sau inox. Daca ne luom dupa model in care se plateste impozit la saliru in Romania, poate ar fi fain un calcul de impozit (roni) = 16% * cilindree Poluare e iar alta problema, s-ar putea sa fie folosit ca un factor de corectie asupra impozitul. Ignora problema de cat poluezi, dar in fine. Ca un side-note, aici un link catre wiki de norme euro pentru poluarea.1 point
-
Ai termen 15 zile sa contesti procesul verbal, si trebuie sa o faci ! Resemnarea incurajeaza perpetuarea abuzurilor si a incompetentei. Pe langa asta trebuie sa faci si plangere penala impotriva politistului pentru abuz in serviciu sau macar un memoriu la MAI . Si nu in ultimul rand trimite filmarea la toate canalele de stiri, sigur va fi una interesata mai ales daca spui ca celui care si-a asumat vina nu i s-a permis sa dea declaratie .1 point
-
fara sa vreau sa te jignesc dar amarata nu e masina , in conditiile in care diferenta intre Carpatica (no name , probleme , stres) si Groupama este de doar 80 ron . MAi exact te-ar costa 13 ron pe luna in plus sa ai asigurare la o societate civilizata. Acum eu sunt curios totusi la ce nu ai putea renunta de 13 ron pe luna , la 2 sticle de suc , la un pachet tigari , la un meniu Mc, KFC . Masina aia amarata asa cum e daca intra in cineva produce daune . Si revin masina nu e o amarata . Forum bmw ,iubitori de marca , embleme si tot felul de figuri . Si plangem ca vai ce diferente sunt intre asigurari . Poate sunt eu defect dar nu imi par niste diferente exorbitante . Asta e piata asigurarilor , e in crestere , nu se va opri , vom ajunge intr-o zi sa platim enorm ....1 point
-
1 point
-
ieri m-am intalnit cu Cosmin am vazut masina lui. Arata mai bine decat in realitate. Pielea arata ca si noua... pielea masinii vorbesc cand m-am urcat in ea si am intentionat sa ies din parcare, am bagat in marsalier si am inceput sa dau in spate..dupa fix 20 cm am franat brusc pt ca am vazut in oglina o lumina puternica si nu intelegeam de unde e pt ca inainte de a urca in masina nu mai era nicio alta masina in zona. defapt erau becurile lui Cosmin de luminat in marsalier )) fac efectiv ziua..limineaza mai tare decat farurile mele .. motorul este foarte silentios..nici urma de sunet de distributie + ca cip-ul ala chiar face toti banii...e diferenta majora intre cum trage a mea si cum trage a lui..zici ca e alta masina! cuplu e cosiderabil mai mare. toate modificarile aduse masinii chiar sunt facute in cel mai profi stil! ..asta ar fi un scurt review cat mai multi km fara probleme..1 point
-
lipseste chiar Allianz-Tiriac din lista eu cred ca voi face la ei urmatoarea asigurare, la pachet cu cea de casa...au conditii bune. nu mai sunt chiar asa de speriat la RCA-uri Allianz din cate am auzit1 point
-
rezolvarea pentru eroarea - 4A63 EWS Manipulation in INPA 1.-conectati mufa obd 2.-puneti contactul ĂŽn pozitia 2 3.-deschideti INPA 4.-alegeti modelul(ex.E46) 5.-alegeti tipul motorului(ex.DDE 5.0 M47) 6.- activate 7.- ews 8.- reset - reset in progress click ok 9.- back, back, back, ĂŽnchideti INPA, turn the ignition off, deconectati obd. pentru cei ce vor sa foloseasca INPA INPA REGISTRY.rar1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00