acel vuiet poate fi de la rulmenti sau diferential.verifica uleiul,complecteaza,eventual schimba-l,desi e LT si acesta are niste proprieatati care nu tin o viata.chiar si unele cauciucuri pot sa faca asa ca un vuiet de rulment uzat! daca roade cauciucurile pe spate la interior e clar ca sunt duse bucsile cele mari de la bratul inferior,eu le-am tras putin din reglajul excentric astfel am mai corectat putin unghiul de cadere!bine-nteles ca normal ar fi sa fie schimbate deci nu recomand...totusi traim in romania,cu gropi cu toate cele i-mi place ca intelegi lucrurile,acuma nu stiu in ce masura,dar daca vrei sa te-apuci de lucru sa stii ca nu-i usor sa ajungi la ICV,eu am demontat tot corp acceleratie ca sa-l pot scoate de pe admisie.eu l-am curatat doar asa ca sa fie curat+valva pcv+furtune de vacuum..,vara in general asta fac pentru ca iarna sa n-am probleme acuma,sincer de aia am recomandat o diagnoza ca sa nu te apuci la demontat fara nici un rezultat.pe tester poate sa vada daca atunci cand motorul e rece nu functioneaza senzorul de temperatura.ecu tine cont si de temperatura exterioara si de cea a aerului din admisie si de temperatura motorului asa incat n-ai cum sa stii exact doar din tester sau prin eliminare. mai sunt topicuri cu aceeasi problema,vara nu e sesizabil dar iarna... incearca sa scoti mufa de la piesa nr 6 si daca la rece se tureaza ea e de vina,dar nu umbla asa cu ea ca vei avea un amestec bogat si un consum pe masura.bafta!