Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/19/13 in all areas

  1. Flavius, partea cu testul la reprezentanta decurge in felul urmator: Daca tie iti place o masina, o verifici si e ok tehnic/estetic, iar apoi esti informat ca masina are cu vreo 50-60.000km mai mult in realitate, o sa te gandesti serios daca sa neglijezi acest aspect. Se intampla des, mai ales atunci cand esti foarte incantat de cum se prezinta masina estetic. Si dupa ce stai o zi la vizionare, dai 100e la verificari, iar masina iti place...o cumperi!
    2 points
  2. Dragii mei, am decis deschiderea unui topic nou intrucat nu am vazut pe forum decat postari razlete legate de problema asta, pe care eu o consider extrem de grava. Posed un BMW 118d facelift, fabricat in mai 2007, drept urmare avand sub capota noul motor cu cod N47 ce dezvolta 143cp. Toate bune si frumoase, masina merge bine, trage frumos, consuma incredibil de bine, silentios, ce mai, mi-a depasit asteptarile cu mult. Pana sa aud insa zgomotul metalic si fara sa-i dau importanta am zis ca e normal, ca probabil asta e zgomotul masinii. Pe un topic in aria Seria1, este un coleg care se plangea de unele probleme cu masina, si acolo altcineva a postat cateva link-uri catre unele forumuri din afara unde era dezbatuta pe larg problema largirii lantului de distributie si in final ruperea lui cu consecinte extrem de grave, practic necesitand inlocuirea motorului. Erau acolo peste 40-50 de masini cu problema asta, multe in garantie, iar costurile fiind suportate de catre firma mama. Ce se intampla cand masina iese din garantie, cum e cazul meu? De inlocuit iarati costa mult sa previi, trebuie arbore cotit, lant, intinzatoare, numai astea ajung peste 2000 de euro, plus manopera, iar la BMW treaba asta costa poate dublu. Probabil se da garantie la manopera un an sa zic, insa apoi problema revine, fiind considerat un defect de fabricatie. Problema e de la crankshaft (arborele cotit) la care se uzeaza prematur pinii din capat si de-acolo vin repercursiunile asupra lantului. Cam asa suna si masina mea, si e considerat a fi zgomotul care previne dezastrul... http://www.youtube.com/watch?v=jWGi07TR9Jw As dori sa stiu cate cazuri sunt in .ro cu problema asta, daca este cazul sa ma ingrijorez si sa dezbatem problema asta care tinde sa devina una f grava. Tinem cont ca acelasi motor se pune pe X3, X1, 520, 318d, 320d, 118d, 1290d, 123d... De lecturat: My link My link My link Si mai sunt... Nu stiu daca e ok postarea mea insa cert e ca mi-e si teama sa mai merg cu masina. E primul meu BMW, am 15000km cu el(am luat-o la 80000km), si sincer de-asta am dorit masina asta, datorita motorului, am fugit de concurenta stiute fiind problemele de-acolo (ma refer in special la VAG aici). Astept sfaturile voastre. =================================== Date importante =================================== * Motoare afectate si remedierea problemei: * Rapoarte PUMA: PUMA 43863106-02 PUMA 43863106-04 PUMA 43863106-09 PUMA 43863106-08 PUMA 43863106-11 PUMA 43863106-12 PUMA 43863106-16 PUMA 43863106-18 * Poze Poze 1 Poze 2 Poze 3 Poze 4 Poze 5 Poze 6 * Facturi/Devize Exemplul 1 Exemplul 2 Exemplul 3 Exemplul 4 Exemplul 5 * Documentatie inlocuire distributie Diagrama distributie Procedura inlocuire * Detalii motor Poze, diagrame, descrieri * Articole in presa http://www.rtl.be/info/vous/temoignage/920362/des-moteurs-bmw-cassent-prematurement-j-ai-du-allonger-7-000-euros http://www.bbc.co.uk/programmes/p01bbfsl http://www.bbc.co.uk/programmes/b006mg74/features/bmw-chains-snap-n47-engine-2007-2009 * Petitie http://www.avaaz.org/en/petition/BMW_N47_engine_recall/ * Recall anuntat in 15.01.2015 Recall
    1 point
  3. Am vazut in trafic un 6 GC, este o masina frumoasa dar nu mi-a trezit nici o emotie, un CLS mi se pare mult mai impunator.
    1 point
  4. pune un act de vanzare cumparare si o copie dupa buletinul tau. o sa incerc sa te ajut. in ce oras esti sau, mai bine zis, care e cea mai apropiata reprezentanta BMW de tine?
    1 point
  5. Veche dar inca valabila http://s8.postimage.org/q8aq5t6hx/578459_584560568225951_2065361736_n.jpg
    1 point
  6. Din Calculul si Constructia Motoarelor cu Ardere Interna (C.C.M.A.I) rezulta ca plaja de turatii pentru un consum mic este intre turatia de moment si turatia de putere. Practic, cum au spus si alti colegi, un mers constant (plasat intre cele 2 turatii), utilizand cat mai mult inertia va duce la un consum "optim".
    1 point
  7. wrangler. il poti folosi ca atare si gasest kit-uri sa te saturi.
    1 point
  8. Era contraindicat daca aveam diesel parca. La benzina ii place. Plecam mai devreme cu ea inainte, schimba vitezele aiurea, motorul parca nu se comporta normal. De cand o las sa se incalzeasca cum trebuie nu imi da niciun semn ca nu i-ar conveni politica mea. Ba mai fumez si eu o tigara, ma mai uit pe la una alta, incerc sa ma eliberez de stres pana plec. Cum zice si Filon, ce sa stric?
    1 point
  9. Fix 15 am lasat masina azi sa se incalzeasca. Si atunci tocmai ca nu stiu de ce naiba atata tevatura. Economii la consum nu prea pot sa fac eu unul. Mi se pare aiurea. Adica ma urc in masina si o tabar repede acum ca sa scutesc combustibil? Asta e masina, mi-am asumat riscurile de rigoare cand am cumparat-o si cu asta basta. Nu mai pot, o vand, dar nicio clipa nu m-am gandit ca frana de motor ma poate scapa de consum. Da-o naibii si cu asta basta.
    1 point
  10. parac suntem pe dacia.ro....sa fim seriosi, vb de juma de litru economie....chiar e asa o avere?
    1 point
  11. In cazut asta dc ti-ai luat bmw? Sunt multe masini mai economice.
    1 point
  12. Nu exista o turatie FIXA la care se schimba pt un consum optim. Conteaza mai mult sa accelerezi cat mai incet (sa apesi incet pedala de acceleratie), sa anticipezi traficul (sa incerci sa franezi cat mai putin, orice frana inseamna ca din nou va trebui sa accelerezi etc). In treapta a 4a sau a5a, daca mergi CONSTANT, adica daca nu accelerezi ci doar mentii viteza poti sa mergi si "subturat", dar nu exagerat, adica un minim de 1600-1700rpm. Si daca esti la turatia asta si vrei sa maresti viteza e indicat retrogradezi. Totusi intre un condus din asta dus la extrem cum am zis mai sus si un condus normal (normal, nu racing) diferentele sunt de 1-1,5L. Pt ~10 lei la 100km chiar nu stiu daca merita sa iti bati capul. Stiu ca de multe ori pe multi ii sperie ca masina consuma 13 nu 11, dar daca stai si compari in bani diferentele sunt chiar minime. Nu cred ca faceti zeci de mii de km pe an sa zici ca e o diferenta mare.
    1 point
  13. Adevarul e ca daca nu existau deschizatori de drumuri ca tine, inca banuiam ca pamantul este plat.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.