Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/23/13 in all areas
-
5 points
-
Nu chinezul lui fabrica lanturi de distribuție pentru motoarele n47. Ii merge super2 points
-
Nivelul inteligentei tale si al bunului simt ma lasa rece... Probabil esti un esec al unei firme de prezervative.2 points
-
2 points
-
Veche dar inca valabila http://s8.postimage.org/q8aq5t6hx/578459_584560568225951_2065361736_n.jpg2 points
-
1 point
-
KKT. Voi vreti doar masini care sunt foarte populare. Mustang, seria 8, seria 6 etc. O masina veche trebuie sa fie ceva deosebit, rar, model facut in serie limitata etc.1 point
-
Il chem pe Rares sa iti dea ban, cum sa pui numerele mele pe masina asta odioasa.1 point
-
:naughty: http://s9.postimage.org/a4onim8vz/www.png1 point
-
Vreau sa te contrazic, Z3-ul este un utilaj de dezapezire veritabil Merge pe zapada in mare fel, m-a scos din niste locuri de unde nu credeam ca mai poate iesi un BMW. Acesta este vechiul meu Z3, 1.9 4 pistoane M44, LSD + anvelope de iarna bune, se poate vedea in lumina farurilor zapada de 10 cm de pe jos: (faceti abstractie de conversatia telefonica ) https://www.youtube.com/watch?v=zatawr22nmo PS: are puntea mostenita de la E30 din motive de spatiu, multilink-ul de E36 ocupa mai mult si ar fi fost mai dificil de adaptat pe un roadster asa mic.1 point
-
Eu de la MYX am înțeles ca o mașina are confortul direct proportional cu norma de poluare. :hyper: . Deci un seria 1 euro6 este mai confortabila ca un e32 euro2 . Logic nu? Ca doar mai mereu stau cu nasul in evacuare.1 point
-
Probabil al tau face afaceri cu neamtul lui soartarea.1 point
-
:hyper: ..Am si eu un vecin chinez, vine o data la 3luni sa plateasca intretinerea si sta 2-3 zile. In ultimii 2 ani a venit cu un S600, un ML320, un 730d, iar de un an incoace vine cu un Jaguar XJ. Kip, chinezul meu nu cred ca e ruda cu chinezul tau.1 point
-
1 point
-
1 point
-
extraordinara masina lui rzv... sau vitoarea Per total nu sunt de acord cu comentarile unora si va zic si de ce. Cine vroia masina isi lua si pana acuma, inmatricula ori pe Bg ori prin judecata, in unele judete chiar nu dureaza. Iar ca sa tii o masina in ziua de azi, chiar iti trebuie bani, sa ne uitam doar la pretul combustibilului, deci nu isi ia orice barosan cu salariu minim bmw. Costa destul doar drumul, gasitul, taxa, rar-ul, taxa asta nu iti baga bani in buzunar.1 point
-
O sa vedeĂži iar ursuleti pe stradĂŁ. Plin o sa fie.1 point
-
Eu am vre-o 3 masini acasa, in famile sa zic si toate inainte de 2007 sunt euro 3, la vanzare cine imi trece emisiile pe certificat, sigur va trebui alt drum pe la RAR alti bani si alta distractie. Timbru de mediul dar faptul ca incurajeaza rulajul masinilor vechi cu Eu2, 1, si non-euro nu mi se pare decat o prostie, or sa mearga romanasii in DE si or sa scotoceasca dupa cele mai vechi rable prin parcuri. Cred ca totusi cei care vor masini vechi, de colectie sa zic se vad ceva mai satisfacuti.1 point
-
nu e mai mare, e cam la fel. Am calculat eu la a mea, e 900 de euro, si este euro 2 Cine crede prostiile de la guvern cu poluatorul plateste cred ca traieste pe alta planeta. Timbrul asta verde basit s-a calculat in felul urmator... " bai cat avem nevoie la buget..? pai X milionane de euro", si apoi un trepadus de prin minister a facut un tabelas in excel unde se juca cu coeficientii pe acolo si i-a reglat ca sa iasa cat e nevoie la buget.. Eu cred ca se poate da injudecata in continuare, nu are importanta cum se numeste, se aplica la fel, metoda de calcul e un pic diferita, nu aburesc ei pe nimeni..1 point
-
DacĂŁ s-a recuperat taxa, plĂŁtești conform legilor ĂŽn vigoare. DacĂŁ nu s-a recuperat, ți-o transcrie numai dacĂŁ ĂŽți dĂŁ fiscul hârtie cĂŁ nu s-a recuperat taxa. Practic n-au schimbat nimic aici. De fapt oricum nu s-a schimbat decât metoda de calcul și numele, nimic nou, nu e prima datĂŁ. Ca sĂŁ nu mai poți câștiga procesele pentru cĂŁ acum ei spun cĂŁ aplicĂŁ un principiu internațional, poluatorul plĂŁtește. Ce plĂŁtește e greu de spus, dacĂŁ un V10 de 5l face 10k km/an cu 300g CO2 și altul cu 200g face 50k km/an. Ăla plĂŁtește mai puțin, deși va polua mai mult.1 point
-
Pt masinile inmatriculate in RO dupa 2007 se plateste ceva la transcriere? Eu asta nu am vazut explicat nicaieri...1 point
-
Bai nene da sa vedeti ce cazuri o sa fie. Ganditi-va ca luati azi o masina pentru care s-a platit taxa veche. Va scoateti de la ANAF hartia aia care spune ca asa e, s-a platit taxa, totul este ok. Dar fostul proprietar poate in orice moment sa faca proces sa isi recupereze banii. Sau poate chiar are proces, dar care se va termina peste un an sau cine mai stie naiba cand. Si dupa ce ai luat tu masina, totul ok, vrei sa o vinzi, fara vina ta te afecteaza.1 point
-
ce ÞâÞoance sfârcoteice are cagulatul...pe caldura, spandex, par la sub brat, pantalon sintetic, pantof de naº, pariu ca mirosea a spray de gay http://numaiprostii.ro/wp-content/uploads/2011/05/8031.jpg1 point
-
Solutia pentru zgomotul lantului este ASTA! Asa sigur scapi de sunetul lantului, cred ca pentru asa ceva s-au facut ON: probabil avea uzura mare lagarul sau axul cu came si atunci a dat mecanicul ala gaura sa aiba ungere mai buna :logik: cu toate ca ar fi absurd sa scape BMW asa ceva1 point
-
E nasol ca esti student. Sa citesti tu poluarea pe care ai scris-o si apoi sa ai pretentii la raspunsuri.1 point
-
Salut, Cred ca am discutat si pe email. Oricum, bine ai venit pe forum! In primul rand vreau sa spun ca decizia de a achizitiona unul fabricație dupa 1999 te face din start sa beneficiezi de ultima restilizare a Z3-ului (cea mai importanta fiind, ĂŽn opinia mea, forma de coapsa conturata a aripilor spate, care face Zet-ul mult mai aspectuos). O alta decizie buna in opinia mea este aceea de a opta pentru o motorizare de minim 2.0 litri. Am avut douĂŁ motorizari, pe cea de 116 CP și cea de 150 CP (actuala). Sunt foarte atent cu mașinile mele și niciodata nu le-am abuzat ĂŽn vreun fel, ĂŽnsa 116 CP a fost o dezamĂŁgire. Important, mai ales dacĂŁ vei face cĂŁlĂŁtorii lungi. Comparativ (pentru mine), Maxda MX5 1.6 / 110 CP (avutĂŁ anterior) era mult mai rapidĂŁ și plĂŁcutĂŁ la condus. Acum, Z3 2.0 / 150 CP cred ca reparĂŁ ceva la capitolul asta, aducând ceva mai multĂŁ performanțĂŁ, la un consum decent (cĂŁ doar la asta ne raportĂŁm mereu, impozitul ĂŽn cazul ĂŁsta fiind același). Consumul obținut de mine pe distanțe mai semnificative s-a situat, conform computerului de bord, de la 6,5 litri (cel mai mic ĂŽnregistrat de mine, mers pânĂŁ ĂŽn 100 km/h și atent la indicatiile "pasagerei" din dreapta) și cĂŁtre 8 litri, calculat pe distanțe mai scurte, când am "alergat-o" un pic pe autostradĂŁ. Ăn oraș nu l-am calculat, pentru ca l-am folosit rar (ĂŽn jurul a 11-12 litri, +/-, depinde și de oraș și de stilul de condus). Despre fiabilitate, nu pot spune decât cĂŁ am avut o singurĂŁ problemĂŁ, comunĂŁ pentru majoritatea Z3-urilor (sursa forumuri SUA/UK), și anume fulia ventilatorului (care a crĂŁpat puțin dezvoltând un zgomot abia perceptibil), corp comun cu pompa de apĂŁ. Cred ca reparația a fost 500 lei, care a inclus și cureaua de accesorii schimbatĂŁ, toatĂŁ manopera inclusĂŁ. La mulți cedeazĂŁ pompa de apĂŁ prima, cred cĂŁ ĂŽn cazul meu, i-am luat-o ĂŽnainte. Alte probleme nu. Despre motorul de 2.2 nu pot spune nimic, Aitilop pare mai documentat. Eu cred cĂŁ dacĂŁ nu ar fi impozitul ĂŁsta idiot, poate am vedea mai multe pe la noi. Nici mie nu mi-ar displace dar 2.0/150 CP cred cĂŁ oferĂŁ un minim decent. Iarna, nu am mers cu Z3-ul și nu pot spune nimic. Nici cauciucuri de iarnĂŁ nu am și .. nu ĂŽl pot scoate. Deși un drĂŁcușor mĂŁ tot ispitește ... :girl_devil: Cam asta a fost experiența mea, pe scurt, dacĂŁ mai pot ajuta cu ceva, cu mare plĂŁcere.1 point
-
Cred ca trebuie avut in vedere ca masinile din clasa M5, RS6, E AMG nu sunt concepute pt circuit, chiar daca ei toti bat toba cu testele pe Nurburgring. Sunt sedanuri premium full size sport. Pomenea cineva mai sus de GTR, aia da masina de/si de circuit, pe cand astea 3 sunt niste barci ca dimensiuni (ruliu, inertie, etc). M5-ul (si celelalte 2) mi se pare o masina pt omul care vrea mai mult de la un seria 5, dar cand zic mai mult ma refer la depasiri pe autostrada nu la timpi mai buni pe circuit.1 point
-
de unde esti tu asa de sigur?poate al tau papa un litru intre schimburi,al meu are 184k km,nu consuma un gram de ulei,am deja 7000km de cand i-am facut schimbul cu ulei bmw 5w30 nivelul a la fel,fac multi km in autostrada unde vede si 200-210km/h cateodata, dar nu-mi consuma deloc ulei1 point
-
Ce proiect frate din cotetul ala nu mai scoti tu masina in veci, sau la tine proiect inseamna sa bati din taste, vorba multa e saracia omului pune mana si fa ceva , ai putea sa incepi cu o vizita la spalatorie .Nu am mai vazut de cand sunt o "masina" in halul asta.1 point
-
si crezi tu ca gasesti un motor care sa nu necesite schimb simeringuri ? Hai ca ai fost chiar amuzant acum Si iei motorul si il trantesti cu manopera zero in caroserie si gata joaca ! Daca erai atent la discutii , la Bucuresti e cineva care face reparatia fara sa demonteze chiulasa , deci mai reduci din costuri .1 point
-
sunt motoare d-astea cate vrei... il dai afara si pui altul, nu merita stresul sa-l desfaci, pierzi timp si bani. ... dup-aia poti sa-i dai "blana" si lu ala, da opreste-te la 15Km dupa ce scoate fum1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00