Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/29/13 in all areas

  1. Un comentariu cat se poate de realist care circula pe farcebook :goodjob: Ditribui un exemplu excelent de mail trimis catre Ministerul Mediului Nota 10 expeditorului timbruldemediu@afm.ro Draga Ministerule de Mediu si al Schimbarilor Climatice,in vara anului 2006 am decis sa imi duc vechea dacie la remat datorita programului rabla si pentru care am primit un voucher remat. Cu el in mana dintre toti producatorii de masini am ales sa cumpar de la constructorul nostru national Dacia,mai precis un Logan 1.6 care datorita reducerii oferite de acel voucher a mai trebuit sa achit suma de 7000 euro. Desi in piata auto marea majoritate a constructorilor straini vindeau masini Euro 4 Dacia in schimb oferea numai o tehnologie mai veche Euro 3 cu o emisie de 175 gr co2 pe care acum dumneavostra vreti sa o taxati in plus. Nu este doar vina celor de la Dacia ci si a celor din Ministerul dumneavoastra de la acea vreme(2006) care permiteau sa se vanda masini cu norma de poluare Euro3 in Romania desi in restul europei limita era Euro 4. Am cumparat aceasta masina datorita limitarilor asupra pietei auto ( la presiunea dacia,idem si in zilele noastre)impuse de Dvs pentru a proteja Producatorii nostrii auto. In plus dvs m-ati incurajat prin programul rabla prin care a-ti subventionat Dacia cu 30 de milioane lei vechi fara insa a-mi spune ca eu am cumparat o masina conform normelor de poluare romanesti dar care de fapt sunt depasite tehnic la aceea vreme iar care in 2013 ma vor duce inevitabil la plata a 3520 euro conform Timbrului de mediu Anul acesta aveam in plan ca dupa 7 ani de folosinta sa imi inoiesc masina prin vanzarea acesteia suma obtinuta ar fi reprezentat avansul necesar achizitionarii in leasing al unei masini noi. In momentul cand acum 2 zile am pus masina la vanzare am realizat ca practic masina mea Dacia Logan 1.6 an fabricatie 2006 cu un rulaj de 60.000 de kilometri nu mai valoreaza nimic,ba dimpotriva. Ar trebuii sa dau eu bani din buzunarul meu pentru a convinge pe cineva sa o cumpere ...cui se datoreaza acest lucru m-am intrebat si la fel de repede mi s-a si raspuns : Ministerului Mediului care in momentul transcrierii dreptului de proprietate ma va obliga sa achit si un anumit "Timbru de Mediu" Culmea acelasi minister care in 2006 ma incurajat sa cumpar acest autoturism. In 2013 Ministerul Mediului si-a schimbat radical scala valorilor,masina devenind una extrem de poluanta si conform cilindreei de 1598 cmc an fabricatie septembrie 2006 norma poluare euro3 si o emisie de 175 gr co2 ma obliga la plata sumei de 3520 euro Pai 3520 euro sunt practic jumatate din valoarea pe care am achitat-o in 2006 la cumparare,iar eu daca ar fi sa o vand conform tuturor site-urilor specializate in vanzarea second hand s-ar vinde undeva intre 2500 si 3000 euro. Practic ar trebuii sa vand masina si sa mai dau eu intre 500 si 1000 euro cumparatorului care ar trebuii sa achite noua dumneavostra taxa in valoare de repet obsesiv 3520 euro Intrebarea mea catre dumneavostra este: In situatia data eu ce ma fac? Vand masina pe 0 lei si mai platesc eu cumpratorul cu 1000 euro numai sa o vand cumva Fac vanzarea la negru deci eludez statul si Politia Romana ...insa nu platesc taxa dvs,evident suma va fi mai mica decat valoarea masinii si masina va polua in continuare gratis Raman cu masina si asemeni bunicilor nostrii care inca si acum circula cu prima lor dacie din 1964....voi polua inca 20 de ani si nu voi platii nimic In disperare voi venii in fata ministerului sau a guvernului pentru a va "ruga in genunchi" sa o cumparati dvs Inainte sa trimiteti acesta lege catre promulgare ganditi-va ca ati incurajat vanzarea a peste 200.000 de asemenea Dacii pana in 2007 la care se mai adauga inca cateva sute de mii de alte masini marca Daewoo,Renault,Skoda,Opel etc,toti in situatia data si care in campania electorala v-au crezut promisiunile cum ca veti scoate "taxa aberanta" sau in cel mai rau caz sa reparati ceva din nedreptatea Pdl-ului (care totusi macar a avut decenta sa o abroge) In 2013 vad ca lucrurile sunt si mai grave,iar dumneavostra incercati sa faceti o lege protectionista fata de constructori si in mod clar defavorabila cetatenilor care in mod covarsitor v-au dat votul de incredere si v-au investit in aceasta functie Va multumesc
    2 points
  2. Cand a fost invitata dobitoaca aia la Moise Guran, i-a explicat Moise ca daca ar adauga doar 15 bani in pretul fiecarui litru de combustibil, ar strange mai multi bani decat taxa lor tampita. Practic i-a facut un calcul, bazat pe cati litri de combustibil s-au vandut in 2011, si cati bani s-au platit pentru taxa in acelasi an, si suma totala pentru combustibil era mai mare. Dar dobitoaca aia ce sa inteleaga. Ea zicea: si cu reinoirea parcului auto cum ramane? Sa ma pis pe parcu vostru auto, ca romanu tot sarac ramane si n-are bani de masina noua.
    2 points
  3. Ai avut 540i cu nici 300.000 si ai declari tu ca nu prea tine mai mult? LOL. Am avut dreptate. Chiar crezi in Mos Craciun. Motorul ala daca e intretinut pensioneaza caroseria. Du-te unde vrei si expune parerile astea. Pe aici se admit alea rationale. Fal fal te rugam.
    2 points
  4. Cumpar bara fata pentru e39 FL,fara intaritura de aluminiu din interior.De preferat,neagra. e-mail:cotetgeorge855@yahoo.com
    1 point
  5. aia s-ar putea sa fie reali, insa din cauza ca s-a dat peste cap kilometrajul la 999.999 si a luat-o de la 0
    1 point
  6. De ce? Ai masina de inmatriculat? Sincer iti zic, bulgaria. Eu daca imi aduc una cu motor peste 2.0, indiferent cat e taxa, tot pe BG o pun.
    1 point
  7. Devine clar ca scopul nu este diminurarea poluarii. Din pacate nu o sa fie prosti sa scrie in lege prostia cu innoirea parcului auto sau aberatia cu banii colectati sa fie folositi pentru despagubirea celor care au castigat in trecut in instanta pentru ca ar fi atacabila. Atunci care raman caile de atac? E clar pentru toata lumea ca nu e corecta dar cum o atacam concret? Scrie undeva in lege "poluatorul plateste"? Ca atunci e atacabila. Este obligatoriu ca intr-o lege sa scrii niste pricncipii si niste motivatii pentru acea taxa? Ca daca scriu negru pe alb despre poluare si CO2 atunci ar trebui sa fie atacabila pe motiv ca CO2 nu e proportional cu cilindreea. Nu se baga nici un avocat pe aici? Nu exista in Romania o cale de atac gen "class action" sau cu se numeste in SUA? Adica nu se poate ataca o lege colectiv? Nu ar fi cazul sa ne organizam? Pana si avocatii prefera actiunile individuale ca sa castige onorariu pe caz. E dreptul lor. In mod normal, daca un singur om a castigat in instanta trebuia ca toti sa primeasca banii inapoi fara proces. Nu inteleg cum functioneza sistemul asta de drept. Cei care au castigat au castigat pe vicii ale legii nu pe cazuri particulare. De ce trebuie sa avem 500 000 de procese pe acelasi lucru? Eu nu inteleg de ce Dacia si APIA participa la dezbatere. Si mai mult de ce APIA are dreptul sa participe la elaborarea legii? Se pare ca ei au cam stabilit cuantumurile. Doar e clar care e interesul lor. Adica unii care sunt interesati sa vanda masini noi stabilesc ce taxe trebuie platite de cetateni pentru masini second hand? Nu e un conflict de interese major aici?
    1 point
  8. Sau probabil unul din plutitoare are vreun por si a intrat motorina in el.
    1 point
  9. sal da am avut si eu probleme de genu.... ba bate ba la 170 nu mai esti stabil o ia in toate directiile.... sincer cand cumperi o masina in general te orientezi la bani..logic nu deci cred ca iti permiti sai schimbi toate bucsele si toti pivoti nu? la fel ca tine am patit si eu ba e telescopu ba nui ba e brati superior ba inferior ba rumenti...etc si pana la urma mam dus si am cumparat toate bucsele si toti pivoti nu de la nemti cei drept si nu mai am probleme deci nici eu nu stiu ce a avut unde mai pui ca acum imi caut tampon motor asta sa vezi ce distractiv e... oricum daca nu ai bani multi dute la baieti autorizati nu la vecinu sau nenea de dupa bloc ca ala in cel mai bun caz trage cu liverul de brate gandestete ca masina are 2tone nu 1300kg
    1 point
  10. poate ne ajuta XXL cu un sfat sau o schema ceva sau oricine altcineva care stie...
    1 point
  11. Epica optiunea asta "Hai cheio sa mergem" :frantics: Denumirea asta mai mult ca sigur ai deprins-o din anunturile samsarilor analfabeti de pe autovit.
    1 point
  12. Am eu un E39 identic la 167000Km reali te intereseaza. L-am luat de la un batranel din germania care l-a tinut in garaj si s-a uitat la el ce frumos e. Bafta in cautarea masini, dar pana la urma o sa iei una care o sa aiba minim 400000km si care o sa afiseze 1600000km in bord. Si tu o sa fi foarte fericit pana acasa, dupa aia ....
    1 point
  13. Mie imi plac, nu mi se par aiurea deloc.
    1 point
  14. dacia sa-si dea afara angajatii daca nu-si permite sa-i tina . De parca noua ne plateste dacia salariul sau respectivii angajati . Figuri inutile , au avut protectie in Ro din ziua 1 de existenta .
    1 point
  15. Nu stiu cazul asta dar stiu cazul colegului de pe forumul de unde am trimis linkurile . Acesta a castigat in instanta.Acum sa intelegem ca aceasta instanta e paralela cu legea iar tu ai dreptate in afirmatiile tale ? Ca legile sunt interpretabile e drept , ca sunt si cretine la fel, dar nu e valabil pentru toate. Eu i-as sfatui pe ce care nu se pricep intr-un domeniu sau nu au argumente imbatbile sa stea in banca lor ca uite asa se ajunge la confuzii si unii mai creduli ajung sa nu isi primeasca drepturile sau mai rau ajung sa plateasca in locul altora . E valabil in orice domeniu, nu numai in cazul asta !
    1 point
  16. La 2,0 setezi cifra unitatilor, la 2,1 a zecilor si la 2,2 a sutelor. Tu sa zicem selectezi pe 2,0 si cifra unitatilor se schimba 0,9,8,7 etc. In momentul in care apare cifra care-ti doresti, apesi pe buton. V-a apare 2,1 si iarasi cifrele se schimba, apesi din nou la cifra dorita si asa mai departe.
    1 point
  17. Daca-ti zice omul ca e impecabila inseamna ca e. Nu vad de ce te-ar minti. lol
    1 point
  18. O duce pe platforma oricum si nu mai trebuie numere.
    1 point
  19. Pai stai linstit ca asa va face toata lumea. O sa o ia razna piata auto, va zic eu. Astia sunt mai incompetenti ca Boc si Tariceanu la un loc.
    1 point
  20. E38. Sa ĂŽl adauge un moderator in lista va rog
    1 point
  21. Exista o optiune dar nu are treaba cu ce zici tu. Ce ti se intamlpa tie nu e normal.
    1 point
  22. capota si vopseaua e logic sa nu ti o schimbe. Dar la faza cu butoanele daca se decojesc este din cauza ca sunt materiale proaste. la e38/e39 nu se decojeste nici un buton nici dupa 15 ani dar de cand Bmw isi produce plasticele prin China la pret de dumping e normal sa se decojeasca. O marca premium nu ar trebui sa faca asa ceva.....
    1 point
  23. Buna Ziua Iata ca a venit si raspunsul,unul la care ma asteptam la felul in care au mers lucrurile initial.Tin sa precizez ca raspunsul mi se pare penibil si de toata jena,au uitat sa ma intrabe daca port bratari sau lantisoare la mana dreapta pt felul in care incepe sa se duca pielea de pe cotiera drept urmare a frecarii cu mana cand schimb vitezele si au omis acest detaliu.Am scris un mail in care mi-am exprimat nemultumirile si pe BMW.com unde m-au directionat catre un anume domn Vasilescu Constantin.L-am sunat pe acest domn sa-l intreb in ce calitate reprezinta grupul BMW,deoarece eu am primit deja un raspuns negativ din partea celor de la BMW Romania.Dansul mi-a spus ca seful garantiilor de la BMW Romania se afla in subordinea sa si ca in momentul in care eu vb cu dansul era la un curs in Germania,ramanand sa se intereseze de problema mea,nu inainte sa-mi spuna ca garantiile sunt acordate de DEALER si nu trebuie sa aiba acordul BMW Romania,pt ca eu ma folosesc de GARANTIA INTERNATIONALA acordata de BMW si nu o prelungire de garantie acordata de BMW ROMANIA. Un raspuns foarte just.Nu mi se pare normal sa nu mi se dea un raspuns oficial,adica un document prin care imi neaga schimbarea elementelor pe garantie cu motivatia de riguare.Oricum o sa merg si la protectia consumatorului si o sa-i dau si-n judecata.Daca pana acum eram dispus sa accept si reparatia elementelor respective,acum nu mai accept lucrul asta,decat inlocuire.Mi se pare de toata jena felul in care este pasata respinsabilitatea acordari unui drept fata de client.Cand se pune problema de revizii,au niste conditi foarte stricte si clientul e bun,ca doar le baga bani in buzunar,dar cand vine si randul lor sa ofere ceva in schimb,se scuza,sincer nu am nevoie de scuzele lor,eu vreau sa mi se rezolvre problema.Sunt foarte dezamagit in primul rand de calitatea materialelor folosite mai nou de BMW si in al doilea rand de felul in care sunt tratat ca client,cand vine vorba de GARANTIE.V-am pus un print screen cu raspunsul pe pm celor de la Automobile Bavaria:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.