Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/30/13 in all areas

  1. aia s-ar putea sa fie reali, insa din cauza ca s-a dat peste cap kilometrajul la 999.999 si a luat-o de la 0
    3 points
  2. mda, sa nu confunde sa puna cumva motorul pe bancheta din spate sau sa l indese cu un ciocan in locul scrumierei...
    2 points
  3. salutare .schimb jante pe 18 et35 j8,5 impecabile ,cu alt model ,de preferat 18 sau 19.
    1 point
  4. Momentan, RCR are monopol la atestare in Romania. Este o organizatie privata din cate stiu eu (weird). Apoi, ce srie in statulele lor e una, ce se aplica e alta. Asta e parerea mea, evident. Nu stiu care este convingerea lor, dar eu m-am lovit de difucultati cand am incercat sa cer ce credeam eu ca era un drept. De fapt e un privilegiu si se acorda dupa niste criterii subiective. Foarte happy as fi fost sa investesc banii platiti pe impozit (anual 2000ron) in masina, daca as fi reusit sa incadrez masina mea ca una de epoca. Dar am impresie ca tocmai marirea de impozit au facut cei de la RCR mult mai atenti la atestarea ca masina de epoca o masina cu motor mare. 2002 am reusit sa inscriu, pe vremuri mai fericite. Cu E12 am intampinat doar indiferenta.
    1 point
  5. 1 point
  6. Vezi aici http://xcarlink.ro/ , cred ca e ceea ce vrei tu, are un amic pe un Peugeot 406 si se aude superb. Este o magazie virtuala.
    1 point
  7. ar fi trebuit multe , problema e ca daca taxa a fost platita dureaza pana la 2 ani procesul in caz de judecata . Si o iei de buna ca taxa e platita pt ca ai hartia Anaf si te trezesti cu o comunicare acasa dupa ce a recuperat omul banii . Adica e o totala ineptie si o incertitudine , nu e ca si cum ai avea de platit 50 E in caz de , poti ajunge la o suma cu care nu esti neaparat pregatit oricand
    1 point
  8. Si care e ideea topic-ului?
    1 point
  9. Ideea e ca ne va ajuta si pe noi ceilalti. Daca nu se vor exclude masinile de productie autohtona din noua lege. Insa asta ar insemna iar discriminare...
    1 point
  10. Bravo mig88. Acum, ca ti-ai luat BMW, ar trebui sa investesti in niste carti de limba romana, sa inveti sa scrii. Gen "luat" in loc de "loat", "chiar" in loc de "chear", sa pui o cratima etc. Succes!
    1 point
  11. Piesele pe producator NU SUNT aproape niciodata identice cu cele originale. Exista diferente de calitate inclusiv la produse Lemforder, desi aceasta firma le fabrica si pe cele originale. Daca se poate din punct de vedere financiar, piesele originale sunt cea mai buna varianta. Piesele pe producator reprezinta un compromis. Pot fi o alegere buna daca sunt fabricate de aceeasi producatori care le fabrica si pe cele originale.
    1 point
  12. Un comentariu cat se poate de realist care circula pe farcebook :goodjob: Ditribui un exemplu excelent de mail trimis catre Ministerul Mediului Nota 10 expeditorului timbruldemediu@afm.ro Draga Ministerule de Mediu si al Schimbarilor Climatice,in vara anului 2006 am decis sa imi duc vechea dacie la remat datorita programului rabla si pentru care am primit un voucher remat. Cu el in mana dintre toti producatorii de masini am ales sa cumpar de la constructorul nostru national Dacia,mai precis un Logan 1.6 care datorita reducerii oferite de acel voucher a mai trebuit sa achit suma de 7000 euro. Desi in piata auto marea majoritate a constructorilor straini vindeau masini Euro 4 Dacia in schimb oferea numai o tehnologie mai veche Euro 3 cu o emisie de 175 gr co2 pe care acum dumneavostra vreti sa o taxati in plus. Nu este doar vina celor de la Dacia ci si a celor din Ministerul dumneavoastra de la acea vreme(2006) care permiteau sa se vanda masini cu norma de poluare Euro3 in Romania desi in restul europei limita era Euro 4. Am cumparat aceasta masina datorita limitarilor asupra pietei auto ( la presiunea dacia,idem si in zilele noastre)impuse de Dvs pentru a proteja Producatorii nostrii auto. In plus dvs m-ati incurajat prin programul rabla prin care a-ti subventionat Dacia cu 30 de milioane lei vechi fara insa a-mi spune ca eu am cumparat o masina conform normelor de poluare romanesti dar care de fapt sunt depasite tehnic la aceea vreme iar care in 2013 ma vor duce inevitabil la plata a 3520 euro conform Timbrului de mediu Anul acesta aveam in plan ca dupa 7 ani de folosinta sa imi inoiesc masina prin vanzarea acesteia suma obtinuta ar fi reprezentat avansul necesar achizitionarii in leasing al unei masini noi. In momentul cand acum 2 zile am pus masina la vanzare am realizat ca practic masina mea Dacia Logan 1.6 an fabricatie 2006 cu un rulaj de 60.000 de kilometri nu mai valoreaza nimic,ba dimpotriva. Ar trebuii sa dau eu bani din buzunarul meu pentru a convinge pe cineva sa o cumpere ...cui se datoreaza acest lucru m-am intrebat si la fel de repede mi s-a si raspuns : Ministerului Mediului care in momentul transcrierii dreptului de proprietate ma va obliga sa achit si un anumit "Timbru de Mediu" Culmea acelasi minister care in 2006 ma incurajat sa cumpar acest autoturism. In 2013 Ministerul Mediului si-a schimbat radical scala valorilor,masina devenind una extrem de poluanta si conform cilindreei de 1598 cmc an fabricatie septembrie 2006 norma poluare euro3 si o emisie de 175 gr co2 ma obliga la plata sumei de 3520 euro Pai 3520 euro sunt practic jumatate din valoarea pe care am achitat-o in 2006 la cumparare,iar eu daca ar fi sa o vand conform tuturor site-urilor specializate in vanzarea second hand s-ar vinde undeva intre 2500 si 3000 euro. Practic ar trebuii sa vand masina si sa mai dau eu intre 500 si 1000 euro cumparatorului care ar trebuii sa achite noua dumneavostra taxa in valoare de repet obsesiv 3520 euro Intrebarea mea catre dumneavostra este: In situatia data eu ce ma fac? Vand masina pe 0 lei si mai platesc eu cumpratorul cu 1000 euro numai sa o vand cumva Fac vanzarea la negru deci eludez statul si Politia Romana ...insa nu platesc taxa dvs,evident suma va fi mai mica decat valoarea masinii si masina va polua in continuare gratis Raman cu masina si asemeni bunicilor nostrii care inca si acum circula cu prima lor dacie din 1964....voi polua inca 20 de ani si nu voi platii nimic In disperare voi venii in fata ministerului sau a guvernului pentru a va "ruga in genunchi" sa o cumparati dvs Inainte sa trimiteti acesta lege catre promulgare ganditi-va ca ati incurajat vanzarea a peste 200.000 de asemenea Dacii pana in 2007 la care se mai adauga inca cateva sute de mii de alte masini marca Daewoo,Renault,Skoda,Opel etc,toti in situatia data si care in campania electorala v-au crezut promisiunile cum ca veti scoate "taxa aberanta" sau in cel mai rau caz sa reparati ceva din nedreptatea Pdl-ului (care totusi macar a avut decenta sa o abroge) In 2013 vad ca lucrurile sunt si mai grave,iar dumneavostra incercati sa faceti o lege protectionista fata de constructori si in mod clar defavorabila cetatenilor care in mod covarsitor v-au dat votul de incredere si v-au investit in aceasta functie Va multumesc
    1 point
  13. eu inca sustin sa n-o vinzi! la starea in care e si cum ai intretinut-o... ma distreaza polemicile de aici, as fi tare curios sa vad o masina de-a unui perfectionist d-asta... bafta la vanzare, daca tu vrei!
    1 point
  14. ma faci sa rad, cred ca nici cazanele facute din 2 sau 3 bucati care au forma de E90 sau E60 nu le gasesti sub 8000. de optiuni nu mai spun nimic.
    1 point
  15. una dintre cele mai frumoase masini de pe forum! spor in continuare la modificat...trimurile sunt black piano?
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.