Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/01/13 in all areas

  1. TIS-ul gasit aici http://translate.google.ro/translate?hl=ro&sl=ru&tl=ro&u=http%3A%2F%2Ftis.bmwcats.com%2F , mie mi-a fost de folos.
    2 points
  2. n-are treaba garnitura, cu siguranta.
    1 point
  3. eu nici nu as monta altceva , toate modelele pe care le-ai listat ca alternative imi dau senzatia de kitch si tentative de tuning nereusite . 172 sunt cele mai potrivite .
    1 point
  4. Da, keypadul nu e tras afara, e si pe post de cod de pornire din cate im amintesc. Ma asteptam sa aiba mai multi km, spre 250 de mii macar.
    1 point
  5. Am reusit sa rezolv problema suspensiei. Multumesc lui pole care cu IQ-ul lui extraterestru a incercat sa-mi spuna ca si al meu umil bmw se repara exact ca nava lui klingoniana.
    1 point
  6. Un comentariu cat se poate de realist care circula pe farcebook :goodjob: Ditribui un exemplu excelent de mail trimis catre Ministerul Mediului Nota 10 expeditorului timbruldemediu@afm.ro Draga Ministerule de Mediu si al Schimbarilor Climatice,in vara anului 2006 am decis sa imi duc vechea dacie la remat datorita programului rabla si pentru care am primit un voucher remat. Cu el in mana dintre toti producatorii de masini am ales sa cumpar de la constructorul nostru national Dacia,mai precis un Logan 1.6 care datorita reducerii oferite de acel voucher a mai trebuit sa achit suma de 7000 euro. Desi in piata auto marea majoritate a constructorilor straini vindeau masini Euro 4 Dacia in schimb oferea numai o tehnologie mai veche Euro 3 cu o emisie de 175 gr co2 pe care acum dumneavostra vreti sa o taxati in plus. Nu este doar vina celor de la Dacia ci si a celor din Ministerul dumneavoastra de la acea vreme(2006) care permiteau sa se vanda masini cu norma de poluare Euro3 in Romania desi in restul europei limita era Euro 4. Am cumparat aceasta masina datorita limitarilor asupra pietei auto ( la presiunea dacia,idem si in zilele noastre)impuse de Dvs pentru a proteja Producatorii nostrii auto. In plus dvs m-ati incurajat prin programul rabla prin care a-ti subventionat Dacia cu 30 de milioane lei vechi fara insa a-mi spune ca eu am cumparat o masina conform normelor de poluare romanesti dar care de fapt sunt depasite tehnic la aceea vreme iar care in 2013 ma vor duce inevitabil la plata a 3520 euro conform Timbrului de mediu Anul acesta aveam in plan ca dupa 7 ani de folosinta sa imi inoiesc masina prin vanzarea acesteia suma obtinuta ar fi reprezentat avansul necesar achizitionarii in leasing al unei masini noi. In momentul cand acum 2 zile am pus masina la vanzare am realizat ca practic masina mea Dacia Logan 1.6 an fabricatie 2006 cu un rulaj de 60.000 de kilometri nu mai valoreaza nimic,ba dimpotriva. Ar trebuii sa dau eu bani din buzunarul meu pentru a convinge pe cineva sa o cumpere ...cui se datoreaza acest lucru m-am intrebat si la fel de repede mi s-a si raspuns : Ministerului Mediului care in momentul transcrierii dreptului de proprietate ma va obliga sa achit si un anumit "Timbru de Mediu" Culmea acelasi minister care in 2006 ma incurajat sa cumpar acest autoturism. In 2013 Ministerul Mediului si-a schimbat radical scala valorilor,masina devenind una extrem de poluanta si conform cilindreei de 1598 cmc an fabricatie septembrie 2006 norma poluare euro3 si o emisie de 175 gr co2 ma obliga la plata sumei de 3520 euro Pai 3520 euro sunt practic jumatate din valoarea pe care am achitat-o in 2006 la cumparare,iar eu daca ar fi sa o vand conform tuturor site-urilor specializate in vanzarea second hand s-ar vinde undeva intre 2500 si 3000 euro. Practic ar trebuii sa vand masina si sa mai dau eu intre 500 si 1000 euro cumparatorului care ar trebuii sa achite noua dumneavostra taxa in valoare de repet obsesiv 3520 euro Intrebarea mea catre dumneavostra este: In situatia data eu ce ma fac? Vand masina pe 0 lei si mai platesc eu cumpratorul cu 1000 euro numai sa o vand cumva Fac vanzarea la negru deci eludez statul si Politia Romana ...insa nu platesc taxa dvs,evident suma va fi mai mica decat valoarea masinii si masina va polua in continuare gratis Raman cu masina si asemeni bunicilor nostrii care inca si acum circula cu prima lor dacie din 1964....voi polua inca 20 de ani si nu voi platii nimic In disperare voi venii in fata ministerului sau a guvernului pentru a va "ruga in genunchi" sa o cumparati dvs Inainte sa trimiteti acesta lege catre promulgare ganditi-va ca ati incurajat vanzarea a peste 200.000 de asemenea Dacii pana in 2007 la care se mai adauga inca cateva sute de mii de alte masini marca Daewoo,Renault,Skoda,Opel etc,toti in situatia data si care in campania electorala v-au crezut promisiunile cum ca veti scoate "taxa aberanta" sau in cel mai rau caz sa reparati ceva din nedreptatea Pdl-ului (care totusi macar a avut decenta sa o abroge) In 2013 vad ca lucrurile sunt si mai grave,iar dumneavostra incercati sa faceti o lege protectionista fata de constructori si in mod clar defavorabila cetatenilor care in mod covarsitor v-au dat votul de incredere si v-au investit in aceasta functie Va multumesc
    1 point
  7. Ai avut 540i cu nici 300.000 si ai declari tu ca nu prea tine mai mult? LOL. Am avut dreptate. Chiar crezi in Mos Craciun. Motorul ala daca e intretinut pensioneaza caroseria. Du-te unde vrei si expune parerile astea. Pe aici se admit alea rationale. Fal fal te rugam.
    1 point
  8. Si un diesel de 11 ani cati km ai vrea sa aibe? Eu cand aud chestii din astea il acuz fara resentimente pe ala care le afirma ca inca mai crede in Mos Craciun.
    1 point
  9. Pai asa postezi pozele chiar degeaba. Nu multa lume are timp sa analizeze sclipirile si nuantele din poze, asa ca va trece mai departe.
    1 point
  10. De ce le'a mai fi pus si nemtii astia!?!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.