Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/02/13 in all areas

  1. Da, e foarte corecta insa totul trebuie corelat cu salariile. Cat e un salariu minim in Ro? Cat e un salariu minim in D sau UE (asa, mai la vest)? cat e impozitul in salarii minime in Ro? Dar in D? Dar oare de ce punctele amenda au legatura cu salariul minim pe economie? Tie ti se pare corect sa lucrezi pt stat (dau asa, un exemplu) si sa castigi 1500 ron? aceasi munca calificata pe care statul german o plateste cu 2500 euro. Deci statul iti plateste mai putin salariu, statul iti ia taxe mai scumpe ca in Germania. Nu vreau sa jignesc pe nimeni insa asta e un comunism de speta joasa combinat cu capra vecinului.
    2 points
  2. Nu e chiar asa, in vest daca faci naveta la servici, sau mergi multi km pe an, eu nu ii vad pe aia cu motoare de 1.4. Eu cel putin nu cunosc pe nimeni in De, ca acolo cunosc multi, cu motoare mici. Majoritatea se invart pe la 2.0 intr-adevar. Dar, care au peste 2.0, nu ii rupe impozitul, vezi exemplul lui Domi. Asigurarea iar nu te rupe, daca ai un istoric bun, se invarte sub 1000eur pe an, si tu ai salariul de 2000 sa zicem. Deci e f acceptabil. Aici te rup. Ai facut greseala sa ai un motor de 2500cmc, ti-au dublat impozitul peste noapte. Ai facut greseala sa ai de 3000cmc, tot peste noapte ti-ai dat seama ca nu ti-l mai permiti samd. Romania e o tara care te jecmaneste, asta e clar.
    2 points
  3. Voi chiar nu realizati ca oricine intra in polemici despre impozite si toate cele nu are nicio sansa de castig in fata statului? Nu sunt sub nicio forma obedient dar prefer sa dau skip subiectului pentru ca, surpriza, nimic nu se va schimba! Aveti timp destul sa acceptati situatia, asa am fost si eu la inceput. Uite, platesti o data, platesti de doua ori si dupa incepi sa te obisnuiesti
    2 points
  4. aici gresesti nu e paradoxul romaniei pai eu cand am ajuns in uk mi-am luat un kkt de volvo, am platit pe masina 300 lire, si am mai cheltuit in 1500+ ca sa ma pot plimba cu ea pe strada. asa e peste tot pimp intelege, sa ai o masina e scump, nu mai e cum a fost acum 20 de ani cand problema era doar achizitia, acum achizitia nu e o problema, dupa aia vine problema
    1 point
  5. asa ca o paranteza , conexiune de internet asa buna ca in romania nu am mai vazut in europa
    1 point
  6. Vreau sa fie ca in alte parti cand or fi SALARIILE IDENTICE CA IN ALTE PARTI. Pana atunci, vreau sa fie ca in Bulgaria. Noi sa platim taxe majorate, si nu doar impozite, si ce ni se ofera in schimb?Rovineta?Accize in carburanti?Nici strazi ok nu avem, nici asigurari care sa ne despagubeasca corect cand suntem nevinovati nu avem, lista e lunga.
    1 point
  7. eu am lucrat in uk 3 ani dupa care am lucrat si in romania 2 ani si nu am mai rezistat si acum iar sunt in uk e greu departe de familie dar nu se poate trai in romania
    1 point
  8. nu vrem sa platim nimic pentru ca nu avem cu ce sa platim asta e beleaua ei pun preturi la toate taxele ca in UE dar noi avem salarii de mizerie
    1 point
  9. @Boaska, f interesante cifrele, denota o mare corectitudine in calcule. Pe cand la noi, sunt prea putin taxate motoarele mici, de exemplu 1.2 = 51 ron, si prea mult peste 2.0 De poluare nici nu poate fi vb. @viper Romania e si o tara unde nu se respecta legi, e clar. Totul e absolut pe dos aici, am zis mai sus si de diferenta intre motoarele mici si mari, care la impozit personal mi se pare prea mare (macar de-ar fi taxat la 100cmc si stiam o treaba, stiam de ce platesc dublu decat ala cu 1.2). Pedepsele nu se ispasesc la noi, drumuri n-avem, normal ca nu vreau sa le dau astora nimic. Platesti 2000ron impozit, si mergi ca tot omul cu 100kmh pe un drum, nu conteaza care, iei o groapa si nu-ti mai poti continua drumul, esti nevoit sa suni o platforma. Se intampla des treaba asta, sunt povesti si pe forum. Pietre in parbriz de la cel din fata, sa nu mai zic, una pe zi poti sa iei. Da, si astia vor bani.
    1 point
  10. acuma intreb si eu, daca ai salar 1500 ron la ce-ti trebuie motor de 3000cmc? exista si motoare de 1.6 care isi fac treaba bine cine are motoare de 3000 inseamna ca are bani sa si-l permita deci are bani de dat la stat. asa se procedeaza si prin vest si peste tot
    1 point
  11. Mie nu mi pare corecta niciun fel de taxare. De ce? Pai daca o luam logic, benzina s-a scumpit din 2008 pana in prezent cu 50% aproximativ. Pai unde sa mai pui in pretul de acum inca o taxa in combustibili, cand salariul minim brut in 2009 era 600 ron si in 2013 700 ron? Am impresia ca s-au adaugat 50 ron la 1 feb. Deci nimic nu e in concordanta cu puterea de cumparare a romanilor si cu valoarea ca tara a Romaniei. . Tocmai de-aia isi iau saracii masini cu euro2-3, tocmai de-aia nu-s bani pt masini noi si idiotii nu mai stiu pe unde sa mai taxeze. Nicio taxa, asa e cel mai democratic, pana cand ne vom permite. LE: Poate nu-s realist, dar numai la noi auzi de taxe de mii de euro, pe cand in germania e 0 eur, bulgaria stie toata lumea, polonia maxim 600eur. Si mai sunt tarile bogate care intr-adevar au taxe mari, dar cu siguranta si veniturile sunt cu 3 zerouri, nu cu doua ca la noi, adica mai exact, salariul minim BRUT - 160 eur, deci brut, nu in mana.
    1 point
  12. Salut! intra aici: http://bmwvin.com/ apoi bagi seria de sasiu si acolo vei citi tot configuratia masinii cand a iesit din fabrica.
    1 point
  13. Depinde... Piesele de la 300-500 euro plus manopera. Se demonteaza bordul, se schimba "tulumba" veche cu cea noua. Evita modelul cu 4 rotite si alege modelul cu display digital (are mai multe functii), daca tot vrei sa faci o treaba buna. Diferente intre cea cu rotite si cea cu display digital: 1.Rotite - baga aer doar pe 2 guri de ventilatie odata Display - poate baga aer pe toate cele 3 guri de ventilatie odata (parbriz, mijloc si picioare) 2.Display - Buton special pentru dezaburire parbriz Rotite - nu are buton, trebuie sa reglezi tu manual 3.Display - Temporizator pentru dezaburire luneta (se opreste dezaburirea singura dupa o perioada). Rotite - dezaburirea lunetei merge non-stop si se dezactiveaza doar daca opresti motorul (cel putin asa am observat la mine). Trebuie sa schimbi si radiatorul de apa cu unul care are sonda in 2 trepte pentru ventilatorul auxiliar de A/C. La care se adauga niste relee si siguranta. Trebuie demontat si botul masinii deoarece o sa mai pui pe ea radiatorul de clima, ventilatorul auxiliar pentru A/C si o tija metalica care vine intre lonjeroane. Mai vin conductele, butelia de freon si compresorul (pe care TREBUIE sa-l iei cu SUPORTUL LUI de prindere pe motor). Deoarece mai adaugi o curea in plus + o rola intinzatoare (compresor clima) cred ca trebuie sa schimbi si fulia pe care vin curelele de alternator si servo-directie. E mult de munca si crede-ma ca masina nu v-a scapa nezgariata, nelovita, sau fara alte cleme rupte de pe "piese-victime" colaterale. Plus ca atunci cand vei porni A/C, motorul tau 1.6 o sa devina foarte lenes!
    1 point
  14. +1 pentru 172 http://i1219.photobucket.com/albums/dd430/missywiss/14708-animated-smilies-roflmao-good-free-safe-download-site-2.jpg http://farm2.staticflickr.com/1193/5136985157_2f4901b525_b.jpg
    1 point
  15. Exact, rar auzi de un motor n47 care sa cedeze. Doar odata la cateva zile . Si asta se intampla doar la oameni care nu sunt fani bmw adevarati
    1 point
  16. In cele doua saptamani de probleme cu suspensia, am studiat si am invatat multe lucruri despre aceasta. La masina ta exista o scurgere foarte mica de aer de la blocul de valve catre perna respectiva. Trebuie verificat furtunul respectiv care pleaca din blocul de valve inclusiv prinderile cu piulite de la capete. La fel trebuie verificata si perna deoarece poate avea chiar si un por pe unde pierde aer insesizabil pt vaz sau auz. Ultimul lucru care ar putea fi cauza este valva respectiva din blocul de valve care nu mai etanseaza mereu din care cauza tu o gasesti cand si cand dar este putin probabil.....insa se poate intampla(e vorba acolo de niste garnituri care ar putea sa nu mai inchida mereu perfect ermetic). Iti doresc sa nu fie perna sau blocul de valve insa poti merge mult timp cu ea asa pana cand va pierde aer mai des......adica daca mergi undeva si o lasi cateva zeci de minute apoi cand te intorci o gasesti lasata, abia atunci trebuie urgent verificata. Motivul este compresorul care va functiona aproape continuu riscand sa se arda MULT NOROC
    1 point
  17. azi am reusit sa dau jantele ramase de pe E46 , cea mai proasta "afacere" au fost rotile alea , au costat la sfarsitul lui august aprox 47 mil ( jante + gume + montat si echilibrat ) si le-am vandut la sfarsitul lui ianuarie pe 26 mil complete , stiam de atunci ca vreau sa vand E46le , insa planul era sa trec la E90 nu la E60 , dar asa a fost sa fie , si ca sa le pun pe E60 alti bani alta distractie ( flanse fata / spate cel putin 200 de euro daca nu mai mult + gume mai late 245 fata si 275 spate ) acum incepe cautarea pentru E60 - avand in vedere cam ce se gaseste pe la noi cel mai probabil o sa cumpar style 172M
    1 point
  18. Sa schimbi distributia.
    1 point
  19. Brandex, 1 la mana, te-ai suparat ca ti-am spus la cat s-au dat niste mini-uri? Era doar o informatie in caz ca vroiai sa vinzi mini-ul.Sa stii cu cat chiar se dau. Nu aveam nici o intentie sa iti subminez anuntul. 2 la mana, intotdeauna am tinut in jurnal aici pe forum si bune si rele, am pus linkurile cu topicuri tocmai ca sa vada cumparatorul ce masina ia si ce a patit aceasta masina. Asa "praf" cu a fost spatele, am pus poze aici pentru ca nu ascund nimic. 3 la mana, volanul il pastrez pentru ca vreau sa il pun la vasul de wc sa traga apa mai bine, am specificat de la inceput cu ce volan dau masina. 4 la mana, ce treaba au jantele in cazul de fata? Dau masina cu combinatia de jante specificata in anunt. Vroiai sa pun roti de 4000€ in pretul actual al masinii? 5 la mana, drum bun!
    1 point
  20. Am avut si eu problema asta si am rezolvat-o schimband ceasurile. Puteti incerca cu niste ceasuri de imprumut, nu e o rezolvare generala, au fost cazuri in care s-au schimbat ceasurile si problema a persistat.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.