Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/05/13 in all areas
-
DacĂŁ statul de aici fĂŁcea ce fac ĂŁia ĂŽn Olanda cu banii de la contribuabili, nici dracu nu se mai plângea de taxe. CĂŁ nu suma ĂŽn sine e problema. Nici la taxĂŁ, nici la impozit. CI modul cretin de calcul, faptul cĂŁ ne fac proști ĂŽn fațĂŁ și faptul cĂŁ dupĂŁ ce plĂŁtești primești din pĂŁrți ceva. A vĂŁzut careva copaci, pĂŁduri, lucrĂŁri cu tentĂŁ ecologicĂŁ, mĂŁsuri concrete ĂŽn orice direcție? Exceptând pomenile electorale și asistența socialĂŁ ce miliarde de euro. Jos ĂŽn centru noaptea te mĂŁnâncĂŁ animalele. Ăntr-o capitalĂŁ europeanĂŁ. LângĂŁ școalĂŁ și grĂŁdinițĂŁ, o turmĂŁ de câini. Ce rahat fac cu banii de pe taxele astea? Drumurile sunt execrabile pur și simplu și reparate ĂŽntr-un fel de te ia capu'. Ieri dimineațĂŁ se asfalta ĂŽntr-un stil, nu cred cĂŁ rezistĂŁ pânĂŁ ĂŽn martie. De asta nu mai vrea românul sĂŁ dea. Și de obicei ĂŽn țĂŁrile unde nu prea se face treabĂŁ, oamenii nu plĂŁtesc. CĂŁ nu e România singura țarĂŁ din Europa cu o astfel de atitudine. Ba la noi chiar plĂŁtește lumea. Se vaitĂŁ din gurĂŁ, dar scoate din buzunar. Prin alte pĂŁrți s-au mutat fiscal complet din țarĂŁ, nu mai plĂŁtesc nimic acolo sau plĂŁtesc strictul necesar. Evident cĂŁ ĂŽn urma "crizelor", s-au sesizat guvernele cĂŁ oamenii sunt de vinĂŁ. Clar, ĂŁia de conduc sunt niște sfinți, toți sĂŁraci și cinstiți. Reacția oamenilor are mereu loc pe fondul unor politici care evident nu le aparțin, vin de la "inocenții" ĂŁștia. Numai cu protestele de stradĂŁ nu merge (au ĂŽncercat alții cu sute de mii de oameni) și revoluțiile se fac greu. Trebuie și la vot reacționat, prin voturi nule ĂŽn mod repetat, prin boicotarea alegerilor și prin forțarea participanților sĂŁ se retragĂŁ. PânĂŁ apar unii care chiar fac ceva. Dar asta presupune reducerea sau eliminarea asistenței sociale, educație, schimbarea unei mentalitĂŁți. E complicat. SĂŁ nu credeți cĂŁ noi 10-20-50 de oameni de pe forum aici suntem reprezentativi pentru România. DimpotrivĂŁ, mai ales ca posesori de BMW deja suntem descalificați. Normal, ĂŽn ochii lor posesorul de BMW e un nașpa.4 points
-
3 points
-
Pana la urma problema cea mai mare nu este neaparat ca platim niste taxe la stat care sunt oarecum similare cu cele din UE chiar daca salariile noastre nu sunt. Problema cea mai mare este ca nu ne dam seama unde se duc banii aia, sunt convins ca daca s-ar vedea imbunatatiri de la luna la luna s-ar schimba si atitudinea majoritatii romanilor pe principiul "Bah platesc mult dar macar am asfalt bun, curatenie si asigurare medicala de calitate"3 points
-
Ce prezentare....cred ca a repetat de 100 de ori expresia "dupa cum vedeti".....are limbajul limitat si ticuri verbale....asta trecand peste faptul ca parca a descoperit apa calda si roata....iti arata ca are 3 lampi de iluminat interior....cea mai sigura masina, deschidere din telecomanda (texte vechi de 10 ani), viteza 260 km/h(numai cand eram noi copii de 5 ani si mai vedeam o cobra sau rechin si vedeam scris in bord 220 credeam ca atat si prinde)....vrajeala ieftina, dar probabil ca o sa isi gaseasca fraieri sa puna botul ...ce ma surprinde este omisiunea de a mentiona ca masina consuma 5 extraurban si 6,5 urban...ar probabil asta e fraza pastrata pentru vizionare:)....si oricum el e ala mai tanar care stie sa vorbeasca mai cursiv din grupul lor si ii iese si lui de o ciorba la vanzare.2 points
-
2 points
-
In Romania, pentru ca un angajat sa plece acasa cu 100 lei in mana, statul incaseaza de la firma + angajat 80 lei. Altfel spus, firma are cheltuieli 180 lei pentru ca angajatul sa ramana cu 100 lei. Obs: valoarea de 80 de lei indicata mai sus este aproximativa si variaza in functie de cuantumul salariului. Dar variatia este foarte mica. Procentual, inseamna ca angajatul ramane cu cca. 56% iar statul ia cca. 44%.2 points
-
Este deosebita masina. Are o prezenta de invidiat, ce se poate observa chiar din prima poza.2 points
-
1 point
-
Da, asa este. Din pacate, foamea e mai mare decat discernamentul celor mai multi mecanici. Eu incerc sa fiu corect cu oamenii si sa nu fac asa ceva la randul meu, poate ca in mult timp oamenii vor remarca acest lucru, poate nu. Prefer sa stiu ca fac bani corect. Eu am facut deja cateva motoare, unele de BMW, altele de VAG si unul de Ford. Nu e de joaca cu chestiile astea. Schimbarea unui singur piston sau bucsarea blocului sunt niste carpeli. Merita sa repari motorul daca acesta necesita doar segmentare si schimbarea cuzinetilor de palier si de biela. Daca ai probleme la pistoane sau, mai rau, la bloc, un alt motor e cea mai buna varianta. Prefer sa iau 1000 Ron pentru schimbarea unui motor decat 2500 Ron pentru reconditionarea unui motor care n-ar mai trebui reconditionat. Sigur ca cei mai multi schimba orice fara macar sa stie despre ce e vorba, dar consecintele pot fi destul de nasoale.1 point
-
Ce tare, la fel fac si eu. Nu sunt sigur ca functioneaza, dar in sinea mea consider ca e o zona tampon intre restul si masina mea1 point
-
Interdictia de a parca cu rotile bracate se aplicã maºinilor cu servodirecÞie hidraulicã, nu ºi celor cu servodirecÞie electricã. ExplicaÞia este cã, având roÞile bracate, rãmâne presiune În circuitul hidraulic, ºi astfel se pot uza mai repede simeringuri, garnituri etc...Totuºi, la staÞionarea În pantã / rampã, unii considera ca e bine ca roÞile sã fie bracate spre trotuar...1 point
-
Am condus Constanta - Lamia(Grecia) cu un opel astra caravan aproximativ 1300km cam 18 ore. Eram cu nevasta in dreapta. Cand am simtit ca nu mai pot am tras pe dreapta intr-o parcare pe autostrada, am mutat bagajele pe scaunele din fata, am rabatat bancheta spate, am umflat salteaua, am scos patura si ne-am bagat la somn intinsi la orizontala. Cand m-am trezit dupa 5 ore eram fresh si am ajuns in Peloponez odihnit si fresh. Ce rost are sa risti viata ta si a celor din jur?1 point
-
Mda, deci BMW scurt/2 asa... a cam dat-o in bara cu motoarele astea NOI diesel. Le cresc puterea de la o generatie la alta, ca da bine si in reviste, insa cine cumpara prima oara motorul asta si nu stie de problemele distributiei si-o ia BINI DI TAT ! Din ceea ce citesc si pe alte forumuri - dar mai ales aici - niciunul din motoarele din 2007 incoace DIESEL fialbil cum se presupune ca ar fi o distributie pe lant. Bun si ce facem ? Trecem la forum Mercedes? Din ce stiu 220CDI-urile nu-s cu probleme. Sau Audi - 2.0tdi- ca barem la aia e negru pe alb scris ca la 180k schimbi curelele. Si aleea or sa ziceti ca-s cu probleme, insa nici faimosul N47 nu e lipsit de alte probleme in afara de distributie. Tripleta germana e cam dubleta acum cel putin pe partea de motoare diesel. Ma gandesc serios daca in conditiile in care nici macar cele din 2011 nu-s puse inca la punct ce rost ar mai avea sa raman pe BMW diesel, sau BMW .1 point
-
Cred ca nu numai patinele sunt problema, si intinzatorul din moment ce imbatraneste si nu reuseste sa mai intinda lantul corespunzator, apar uzuri si zgomote.1 point
-
Urat... Langa roata dreapta-fata ar trebui sa se auda si mai tare. N-o mai porni.1 point
-
suna foarte rau Se aude cum lantul bate/atinge in 2 locuri. E o bomba cu ceas1 point
-
Valeu... Cred ca la tine e cel mai grav din cate am auzit pe forum si nu numai. Eu zic, du-o la Robert, la Bimmer Service. Km aia sunt reali la tine? La cald nu e nicio imbunatatire a zgomotului? Uleiul l-ai schimbat? Ce sa zic... suna urat de tot.1 point
-
alea sunt D4 care in Germanica inseamna tot Euro 4 (d4 euro 4 e tot aia pt ei, si trec euro4 pe anunt dar in brief e D4), la noi D4 este euro3...1 point
-
Ce pana ajunge la ITP? asta-i o prostie, ai fost tu sa vezi? nu are nici o treaba, poate sa-l dea jos linistit, trece si ITP si RAR si ce vrei tu... Decat sa se complice cu dezmembrari , mai bine il da jos si scapa de o grija..1 point
-
n-am platit un kkt in astia 20 de ani, toti smecherii s-au folilat si singurii care au platit au fost omenii simplii care oricum nu au prea multi bani deci nici multi bani de dat la stat nu au1 point
-
Vaipar, in romania oamenii platesc cu varf si indesat de mai bine de 20 de ani (deja multi nu mai platesc pt ca pur si simplu nu mai au de unde), si au primit pl in gura; si asta se vede cu ochiul liber, drept dovada "merda" in care ne aflam ca natie si ca tara.1 point
-
Ceea ce nimeni nu evidentiaza este faptul ca taxele in Romania nu au nici o legatura cu realitatile economice, ci reprezinta o modalitate prin care statul isi carpeste bugetul si subtiat (datorita economiei sub-dezvoltate, evaziunii fiscale, necolectarii taxelor, numarului mic de salariati) si furat(de toti care apuca si au posibilitatea). Din pacate ei sunt constienti ca nu o sa reuseasca(mai grav si dureros e ca nici nu incearca) sa puna pe picioare economia, agricultura, sau sa elimine evaziunea fiscala si sa creeze un cadru propice cresterii investitiilor, si de aceea vor taxa si supra taxa orice domeniu din care considera ca se pot obtine venituri suplimentare. Niciodata (si e si normal) nu vom putea sa avem impozite similare si taxe cu alte economii(gen Germania, UK, etc, care au surse pentru colectarea fondurilor din economie), la fel cum probabil ca s-ar decreta doliu national daca s-ar adopta modelul taxelor din tarile nordice; ca modul inconstant si deloc transparent in care cetatenii (si nu numai ei) sunt tinuti de atata timp (din 2007) in incertitudine (eu ma gandesc ce s-ar intampla daca cineva ar vrea sa devina un dealer onest de masini second hand in Romania si sa comercializeze masini din intreaga UE), este intr-adevar condamnabil, la fel si principiile total incorecte dupa care se fac calcule; pe de alta parte, exceptand taxa minune de poluare, cel putin pentru masinile cu motoare de pana in 2000 cmc taxele (impozit, rca, etc) sunt ok in Romania. Iar daca tot ne dorim sa adoptam anumite modele fiscale din alte tari (cum sunt cele sus-mentionate), poate toti ar trebui sa incercam sa abordam si alte comportamente din acele tari, incepand cu disciplina fiscala si terminand cu respectul in trafic.1 point
-
1 point
-
Hm... Dupa 8 ani petrecuti in urgențele prespitalicești in România, acum de aproape 1 an in Germania, tot in același domeniu, pot afirma, cu sinceritate cĂŁ: - Aud tot fel de "Braveharts" de genul: "am condus 24 de ore fĂŁrĂŁ pauza" si alte chestii de gen, pentru mine este simplu, 2 ore de condus, jumĂŁtate de ora pauza, iar dupa 8 ore de condus, care ĂŽnsumeazĂŁ 10 ore cu tot cu pauze, nani! Cei care au vitejii de genul celor mentionate de mine mai sus, sa le fie clar ca unii dintre noi, paramedici, asistenti medicali, Vraci voodoo (medici) venim la lucru de plĂŁcere, dar nu avem niciodatĂŁ starea necesarĂŁ sa explicam unei mame cĂŁ, bovina de copil pe care l-o avut, a decedat și ca nu ar fi plĂŁcut sa ĂŽl vadĂŁ acum cand a mai rĂŁmas doar unul din membre ĂŽntreg. Am trĂŁit de prea multe ori chestiile astea...1 point
-
BĂŁi nene, ĂŽn USA existĂŁ lege care te obligĂŁ sa parchezi cu rotile bracate cĂŁtre bordura la cea mai micĂŁ panta. ÂŞtiu ca toatĂŁ lumea zice ca americanii sunt proÂşti, dar romanul bubuie.1 point
-
Azi, nu a mai plouat si a facut baita. http://thumbnails6.imagebam.com/19621/03b7e0196202879.jpg http://thumbnails63.imagebam.com/19621/1c2013196203184.jpg1 point
-
Astazi masina a primit un set de Angel Eyes ( acum e un BMW veritabil) si un set de grile negre ( nu imi placeau deloc cele cu contur chrome) - Multumesc colegului Veyron1000cp pt acestea, persoana pe care o recomand pt produsele de calitate si seriozitatea de care a dat dovada. http://thumbnails64.imagebam.com/18403/c4c0f4184026290.jpghttp://thumbnails42.imagebam.com/18403/652548184028789.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00