Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/06/13 in all areas

  1. 7 points
  2. Nivelul inteligentei tale si al bunului simt ma lasa rece... Probabil esti un esec al unei firme de prezervative.
    6 points
  3. De ce spui asta fbdcnt? Laur a incercat o gluma, era o ironie adresata alora de pe topicul cu 630i. Nu tie. Iar XXL este unul din cei mai respectati si temuti moderatori de aici. A rezistat atata vreme, are un cuvant greu de spus. Eu unul nu m-as hazarda, mai bine stergi, cine stie ce masura o sa ia. E pacat ca s-a ajuns la asemenea jigniri. Parea ca va intelegeti bine.
    3 points
  4. Am primit azi hotararea de la procesul privind inmatriculatul masinii fara plata taxei. Din cate trag eu concluzia, citind toate explicatiile instantei, situatia e nasola incepand cu 2013, nu cred ca se va mai putea contesta ceva in instanta. Se specifica clar ca tot procesul se bazeaza pe faptul ca pentru masinile inmatriculate in Romania nu se plateste taxa, si ca articolul acela din 2012 cu plata la prima transcriere a fost suspendat si ramane discriminarea. Deci concluzia este ca prin faptul ca la ora actuala acel articol nu mai este suspendat, si ca practic pentru toate masinile se plateste sau s-a platit o taxa, nu mai exista discriminare, procesul practic isi pierde esenta. Eu am castigat pentru ca am bagat actele in 2012, dar banuiesc ca cine baga actele acum in 2013, nu mai are nici o sansa.
    2 points
  5. rad americanii aia cu motoare de 6L-8L si cu curu de noi, ia uite la aia din lumea a treia John, i-a apucat ecologia, bine ca nu traim in Romania John, la motorul tau dadeai 10 de mii taxa de timbru si 5 mii impozit pe an, esti parlit opulent John, nu ai bani de Romania, acest Dubai al Europei
    2 points
  6. In 5 minute suntem gata . Hai sa ne mutam pe topic cu intalnirile. Sa nu mai poluam.
    1 point
  7. Din cate stiu eu, este Bolt On!
    1 point
  8. Acum pe bune vorbesc, intrebarea pusa de Laur, se punea din orice pozitie. Si eu daca era, puneam aceasi intrebare. Nu e deloc jignitoare, nu e nici la misto, e genul de intrebare care iti da sah si te face sa raspunzi. Dar nu cum a raspuns Doru, pe care intr-un fel il pot intelege, avand in vedere ca mereu este este atacat din toate partile.
    1 point
  9. mitocanul s-a nascut jignit (caragiale). esti investit aici cu o minima autoritate pe care nu stii sa o exerciti. in viata reala sigur nu ai condus niciodata nimic. ti se pare normal si iti razi in barba daca unul ma face homo sau mai stiu cum, insa esti subit indignat daca ii spun unuia pe nume. mi se paruse ca s-a mai curatit jegul de pe aici dar m-am inselat. ai ramas tu.
    1 point
  10. da. cel mai misto ar fi daca nu ti-ar primi rebutul la REMAT in schimbul bonului valoric pentru programul rabla daca nu faci dovada cum ca ai platit timbru.
    1 point
  11. Poporul Roman va salva planeta de incalzire globala. E o campanie de imagine.
    1 point
  12. In urmatoarea faza o sa ne spui ca ai nevoie de consiliere psihologica pentru ca te-am sechelat in modul scris. Daca era verbal, se trata mai usor. Indiferent ca e bizara sau nu, ai pus problema macelaririi unui BMW pe un forum dedicat pasionatilor acestei marci. Scrie mare, sus. Vroiai sa te ia lumea in brate si sa-ti spuna bravo pentru idee ? Ca si cum te-ai duce la Greenpeace si le-ai scrie ca ai un caine cu 3 picioare si vrei sa-i mai tai unul si sa-i pui niste role, sa nu mai topaie, oare nu s-ar putea rezolva cu un bolt ? Bravo. Te vom lua in serios in momentul in care vei adresa intrebari pertinente si formulate corect gramatical. In limba Romana. Pana atunci, tu ai inceput, asa ca suporta polemica. Numa' bine !
    1 point
  13. Aici vorbim pe argumente, n-am nimic cu tine. Atata timp cat clientii sunt de acord sa schimbi doar un piston, treaba lor. Am inteles ca nu stii ca motoarele respective nu au camasi. Nu e nici o problema in asta, probabil ai alti mecanici care repara motoarele la tine in service. Patronul nu poate fi si cel mai bun mecanic, nimeni nu e bun la toate. Ori te pricepi la ceva bine, ori stii cate putin din nimic. Pe de alta parte, nu te mai comporta de parca esti reprezentanta. Ai service de vreo 3 ani si esti autorizat RAR de vreun an daca nu ma insel. Sa nu uitam totusi de unde am plecat, e pacat. Mai ales ca noi ne cunoastem. Pai chiar e complicat sa-l repari corect. D-aia nu prea se repara motoare. E scump si foarte dificil. Daca tot ai service si lucrezi in domeniul asta, vezi ca foarte multe masini nici macar nu au seria motor trecuta in acte, iar daca schimbi motorul cu altul identic, cei de la RAR considera ca motorul este piesa de schimb. Decat sa ne certam, mai bine incercam sa invatam de la fiecare, doar asa se poate progresa.
    1 point
  14. Ce prezentare....cred ca a repetat de 100 de ori expresia "dupa cum vedeti".....are limbajul limitat si ticuri verbale....asta trecand peste faptul ca parca a descoperit apa calda si roata....iti arata ca are 3 lampi de iluminat interior....cea mai sigura masina, deschidere din telecomanda (texte vechi de 10 ani), viteza 260 km/h(numai cand eram noi copii de 5 ani si mai vedeam o cobra sau rechin si vedeam scris in bord 220 credeam ca atat si prinde)....vrajeala ieftina, dar probabil ca o sa isi gaseasca fraieri sa puna botul ...ce ma surprinde este omisiunea de a mentiona ca masina consuma 5 extraurban si 6,5 urban...ar probabil asta e fraza pastrata pentru vizionare:)....si oricum el e ala mai tanar care stie sa vorbeasca mai cursiv din grupul lor si ii iese si lui de o ciorba la vanzare.
    1 point
  15. Mda, deci BMW scurt/2 asa... a cam dat-o in bara cu motoarele astea NOI diesel. Le cresc puterea de la o generatie la alta, ca da bine si in reviste, insa cine cumpara prima oara motorul asta si nu stie de problemele distributiei si-o ia BINI DI TAT ! Din ceea ce citesc si pe alte forumuri - dar mai ales aici - niciunul din motoarele din 2007 incoace DIESEL fialbil cum se presupune ca ar fi o distributie pe lant. Bun si ce facem ? Trecem la forum Mercedes? Din ce stiu 220CDI-urile nu-s cu probleme. Sau Audi - 2.0tdi- ca barem la aia e negru pe alb scris ca la 180k schimbi curelele. Si aleea or sa ziceti ca-s cu probleme, insa nici faimosul N47 nu e lipsit de alte probleme in afara de distributie. Tripleta germana e cam dubleta acum cel putin pe partea de motoare diesel. Ma gandesc serios daca in conditiile in care nici macar cele din 2011 nu-s puse inca la punct ce rost ar mai avea sa raman pe BMW diesel, sau BMW .
    1 point
  16. dafuq zici acolo, dyc-ule.....
    1 point
  17. alea sunt D4 care in Germanica inseamna tot Euro 4 (d4 euro 4 e tot aia pt ei, si trec euro4 pe anunt dar in brief e D4), la noi D4 este euro3...
    1 point
  18. Am vazut in trafic un 6 GC, este o masina frumoasa dar nu mi-a trezit nici o emotie, un CLS mi se pare mult mai impunator.
    1 point
  19. mi se pare ca in ultima vreme bmw o cam freaca, in sensul ca se tot uita la vecini si face ce fac aia. nu am cifre dar am impresia ca era mai in fata pe vremea lui bangle pe care l-au injurat toti inclusiv eu. acum masinile lor mi se par sterse, iar astea de se vor de mare performanta, cum e cazul de fata, sunt rare totusi in portofoliu fata de merc/ audi.
    1 point
  20. Eu nu cred c-a fost voita problema asta. Mai degraba s-a dorit minimizarea costurilor, si nu au putut anticipa cum se manifesta angrenajul in timp. Si acum le este foarte greu sa repare problema. Sunt vreo 2 revizii ale arborelui cotit, si tot persista problema. Probabil ca definitiv nu are rezolvare si momentan nu au altceva mai bun de facut decat sa taca pana in momentul in care vor avea o rezolvare 100% a problemei sau poate toata lumea isi va lua SSangYong si atunci isi vor suna fiecare client in parte sa le propuna promotii la buy-back, gen vino cu masina cu distributia sarita si iti dam 3 vouchere cadou la achizitionarea uneia noi cu garantie lifetime la distributie, adica 5 lanturi cadou de tinut langa trusa de becuri si triunghiul reflectorizant.
    1 point
  21. Neamtul daca era asa serios, indrepta problema asta din proprie initiativa. Da, daca era un neamt prin care curgea sangele Bavariei, alb/albastru, atunci da, se rezolva dar facem pariu ca sforile le trage un finantist care nu vede decat cifre, profit, cu orice pret.
    1 point
  22. Motorizarea de 3.0 diesel 245 cai are problema asta? Se pare ca nu au luat nici o masura din moment ce motorul nou de 2.0d 184 cai are aceiasi problema si a fost lansat la aprox 2 ani mai tarziu fata de cel de 2.0d 177cai.
    1 point
  23. Nu, din punctul de vedere al BMW nu e delicata, e jalnica, rusinoasa. O marca premium nu-si permite asemenea gafe. Daca vine careva si-mi spune, nu esti multumit de masina, nu mai cumpara BMW... problema e ca aceste bube sunt la majoritatea constructorilor care in ultimii 20 de ani au trecut din ce in ce la o productie de masa larga pentru o societate de consumatori prosti si needucati, iar acesti constructori nu mai dau doi bani pe onoare, faima, pasiune, etc si nu conteaza decat cifrele. Cel mai mare flagel si cei mai mari criminali ai societatii contemporane si imediat urmatoare o constituie finantistii lui peste prajit care ne-au transformat pe toti in niste marionete si toate belelele de la ei pleaca. Luati si ganditi mai profund problema si o sa vedeti ca asa stau lucrurile chiar daca la prima vedere pare ciudat.
    1 point
  24. De-aia vin tare coreenii si chinezii din urma. Garantie 7 ani nu 2. Chit ca e totul cheap, dar macar merge, si daca ceva grav pica, 7 ani tot nu te doare capul. Dupa cei 7 ani deja masina si-a scos toti cei 12000 investiti in ea si la o revanzare tot mai merge si iei 4000 la revanzare. Ce mai iei pe un 118d de 26000Eur cu motorul praf? Cam tot 5-6000 Oh yes. Si costa 3600ron doar arborele cotit, plus lant patine si ce-or mai fi, sari de 1200 de euro lejer, la orice service. Si ce garantie ai, daca sunt aceleasi piese? Posibil in 10000km s-o iei de la capat. Oricum am da-o, e f. delicata problema, si din punctul lui BMW dac-o privim.
    1 point
  25. Era o gluma cu PR-ul. Totusi, sunt doar partial de acord cu tine si ma si explic. Cat am relationat cu cei care-si cumparasera masina de la mine am urmarit totdeauna satisfactia clientului. Nu e corect ca in cazul de mai sus sa nu acord repararea gratuita a masinii daca nu are un istoric de service foarte clar. Stiu CLAR ca problema cu distributia imi apartine mie ca producator si ca nu este intamplatoare sau dependenta de reviziile de la BMW, asa ca, e problema mea si nu a clientului si nu trebuie sa fiu marsav si sa caut orice scuza sa scap, eu, ca producator, de o cheltuiala datorata unei cauze de care sunt direct raspunzator. Eu nu am calcat in viata mea intr-un service BMW si sper sa nu calc. La X3 mi-am facut singur revizia intr-un mod mai responsabil decat cei de la BMW, cu piese si consumabile 100% originale. Si nu de zgarcit nu am facut-o la ei. La F10, pentru ca e gratuita, o sa merg la o reprezentanta cu conditia ca totul sa se faca in prezenta mea. Daca eram in Germania, era altceva, la noi insa, invartindu-ma mult in lumea asta, categoric nu accept sa vad tot ce se intampla cu masina. Sunt patit cu Citroenul Jumpy cand vroiau si chiar au pus aproape 1litru de ulei fara sa-l fi dat pe cel vechi jos. Si-au dat seama cand i-am intrebat eu daca au pus busonul la baie. Oare ce se intampla daca subit, in loc de 4-5 litri de ulei cat are motorul ala, avea aproape 10? In fine, nu are rost sa batem toba pe tema asta dar trebuie inteles ca nu toti cei care nu au facut revizia la BMW dau dovada de rea intentie sau in felul asta au stricat masina. Daca aveam retea de service ca pe afara, da, dar la noi... vai mama lor si nu le mai tineti palma atat unii ca nu aveti dreptate. Sa fie mai responsabili cu masinile care le produc, vand si repara ca banii platiti de noi nu sunt rupti sau falsi ci munciti si eu nu accept ca cineva sa-si bata joc de munca mea si a familiei mele. Cel putin asa vad eu lucrurile. In cazul de fata, BMW trebuie sa repare masina fara niciun comentariu si sa-si prezinte si scuzele de rigoare. Daca voi putea vreodata sa am puterea, o sa fac o lege prin care sa oblig toti producatorii sa ofere garantia INTEGRALA de perioada de timp, egala cu durata medie de exploatare a masinii, adica de cel putin 10 ani si/sau un numar de 100.000~150.000 km parcursi. E inadmisibil ca la masini cu doar cateva zeci de mii de kilometri sa ai asemenea probleme. Stiu, poate pare ceva sever ce spun eu dar mai ganditi-va putin...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.