Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/10/13 in all areas
-
Ca sa fie legala trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: -lupe; -self-leveling ( sa se regleze singure in functie de incarcarea masinii ) -sistem de spalare al farurilor ( asta nu mai stiu de ce, dar cica trebuie) In concluzie nu sunt legale, insa daca ai lupe si sunt reglate asa cum trebuie nu cred ca se ia cineva de tine. Eu am instalate de peste un an pe E34 (are lupe de fabrica), am fost oprit de politie de cateva ori dar nu au spus nimic de faruri. La mine sunt pe 6400k, o lumina albastruie destul de eveidenta dar exista si cu lumina mai alba, mai putin evidente. http://img443.imageshack.us/img443/8486/img1202p.jpg3 points
-
Bai da va panicati in ultimul hal. De unde sa stim noi daca o sa se intample la toate masinile? De problema asta sufera foarte putine masini. Si eu am N47 si am peste 175k km si nu am problema asta, nici nu se aude zgomotul de lant. Deci nu e o regula sa se intample asa la toate masinile mai devreme sau mai tarziu. Nu va mai speriati atat, schimbati uleiul la maxim 15k si va recomand sa luati ulei original din Germania, nu mai cumparati din RO contrafacut. Uleiul in germania e 6e/litru de la vanzatori cu peste 10.000 de calificative, iar cu tot cu transport tot acolo ajungeti ca pretul din RO, dar calitate nemteasca Eu am intrebat de unde cumpar eu uleiul, castrol e mai scump ca BMW original, si mi-a zis ca e acelasi ulei ( castrol ) , numai ca difera aditivi, adica ala original pt bmw are aditivi numai pentru BMW, celalt are si pt VW, mercedes,etc.2 points
-
Chiar si cei de la dezmembrari dau garantie la motoare si cutii. Pentru masinile de 2500 - 3000 euro exista motoare pe alese la dezmembrari. Daca l-as putea auzi, as lua chiar si un N47 sh. Din cate masini cu N47 care-mi trec prin service, putine au problema cu lantul. Problema exista, dar nu este chiar una generala, asa cum se intelege daca citesti pe forumuri. Daca un posesor de N47 intra pe forum si citeste despre toate aceste probleme, va avea tendinta sa nu mai scoata masina din parcare, o va duce la service pe platforma. Sau daca citeste forumul de pe telefon, va trage pe dreapta cat mai repede, sa nu cumva sa se rupa lantul. N47 e un motor comun pe BMW-urile mai noi, asa ca daca ar fi o problema atat de comuna, ar trebui sa fie intalnita mult mai des. Sunt sigur ca depinde si de alti factori. Cat de des se schimba uleiul, calitatea uleiului, numarul de km. Chiar si ieri mi-a trecut prin atelier un E91 de pe forum cu N47. ~ 150 000 km la bord. Nici un semn de uzura la motor.2 points
-
uite unul din asta mi-ar placea. pozele sunt facute in birmingham. http://img543.imageshack.us/img543/1120/dsc01218sw.jpg http://img850.imageshack.us/img850/4848/dsc01219c.jpg BMW Motorsport introduced M 635 CSi in Europe at the Frankfurt Motor Show in 1983. It is essentially an E24 powered by the powerplant of the BMW M1 - the M88 (286 PS (210 kW; 282 hp)). Most of the cars were equipped with special metric 415 mm diameter wheels requiring Michelin TRX tires. A catalyzed, lower compression ratio version of the car with the S38 engine (260 PS (190 kW; 260 hp)) was introduced in the U.S. in 1987. All M6 cars came standard with a 25% rear limited slip differential. U.S. models included additional comforts that were usually optional on models sold in Europe such as Nappa leather power seats and a dedicated rear A/C unit with a center beverage chiller. Car and Driver tested a U.S. M6 in July 1987 and achieved a 0-60 time of 6.1 seconds, better than the BMW published 6.4 and 6.8 second times for the European and U.S. versions respectively. 4,088 M 635CSi cars were built between 1983 and 1988 with 1,767 U.S. M6 built.[4]2 points
-
Aici exista o mentiune. Daca blocul nu este afectat si nici pistoanele, poti segmenta motorul, schimbi si cuzinetii si aia e. Asta nu e o carpeala si iese motorul foarte ok. Daca un piston e afectat si iti permiti sa le schimbi pe toate, iar e ok. Dar sa schimbi unul singur, nu mai e. Iar daca e afectat blocul, alt motor e cea mai buna varianta. Iar concluzia principala e ca motorul respectiv nu are nici camasa si nici halat, asta ca sa incheiam intr-o nota mai vesela. Ca-l poti bucsa e foarte adevarat, dar aia nu e o reparatie acceptabila. Fizic se poate, dar nu e cea mai buna decizie. Operatiunea asta de bucsare e foarte complexa. Pot sa scriu si despre asta cateva randuri, poate intereseaza pe cineva. In cazul unui motor monobloc, asa cum este N47-le, proiectantii nu l-au gandit cu posibilitate de schimbare camasi. Adica, in cazul in care blocul e afectat, adica atunci cand demontezi motorul gasesti urme pe bloc, in jurul pistoanelor, motorul se schimba. Carpeala asta se face in felul urmator: In primul rand se cantaresc pistoanele. Cel nou va fi mai greu cu 5-6 grame fata de celelalte. Il poti usura, dar asta e iar o improvizatie. Eu cel putin nu as face asa ceva. Ca ofer garantie verbala sau REALA, ca sunt autorizat RAR sau nu, totusi nu mi-ar placea sa am un client nemultumit care apoi imi poate goni foarte multi clienti potentiali. Plus ca, in cazul in care motorul n-ar merge bine, esti bun de plata. Revenim. Daca se alege schimbarea unui singur piston, se ia blocul si se alezeaza (adica se taie din bloc) cilindrul, adica se mareste gaura in care intra pistonul. Apoi trebuie montata o camasa, adica o bucsa, in spatiul mai mare pe care-l avem, astfel incat sa putem monta pistonul. Aici e foarte greu sa ajungem la un rezultat bun, de fapt si alezarea in sine poate sa iasa foarte prost sau mediocru. Daca materialul din care e facuta bucsa nu e foarte bun (oricum ca din fabrica nu are cum sa fie), motorul poate rezista mult mai putin decat in mod normal, iar performantele pot fi afectatate. Daca motorul a picat si a fost afectat si blocul, cel mai probabil si chiulasa a fost afectata. Sigur ca asta nu se vede la ochi. O chiulasa care arata perfect poate sa fie distrusa si sa necesite rectificarea. Aceasta rectificare costa in jur de 100 euro. In functie de cat de afectata este, cel care o reconditioneaza va lua mai mult sau mai putin din ea. In acest stadiu este nevoie si de o garnitura de chiulasa la cota de reparatie, adica mai groasa. De ce? Pentru ca s-a luat din suprafata chiulasei. Daca se schimba doar un piston, bucsa se face la cota 0. Daca se schimba toate, se iau pistoane la cota 1 de reparatie. Ca sa intelegeti clar despre ce e vorba, bucsa se face din teava de sonda. Cu siguranta e o mare diferenta intre o teava de sonda si tratarea speciala de care beneficiaza blocul in fabrica. Sunt foarte multe operatiuni care trebuie facute si exista foarte mult loc de greseli.2 points
-
Nu-i problema. O sa inceapa si jambonel sa se uite pe datele posturilor cand se va obisnui cu forumul.1 point
-
cei cu folie 100% pe fata reprezinta un risc pentru societate, indiferent de momentul zilei. Eu ii vad ca pe niste sociopati. Asta e. E vina noastra, a tuturor, ca nu am contribuit cu nimic, sau poate cu foarte putin, la ocrotirea familiei si la propagarea adevaratelor valori morale ale unei societati sanatoase.1 point
-
1 point
-
Aia de la dezmembrari nu sunt imbecili sa dea garantie pentru motoare care merg prost.1 point
-
1 point
-
AlexL e de ceva vreme pe forumul asta si a avut cateva BMW-uri cu motoare mari, chiar si unul ca al tau, mai sunt si altii, asa ca nu te-ai gasit tu primul pe aici sa faci gura mare si sa vorbesti in felul in care ai facut-o, fi te rog mai atent la limbaj. Pentru destui poate un E39 e cazan, indiferent de motorizare, dar nu cred ca e cazul sa ne jignim intre noi! Un pic de bun simt nu strica, era greu sa-i raspunzi in mod civilizat si sa-i explici frumos cum ai reusit sa scoti consumul ala?1 point
-
salutare Alex,la mine a fost schimbat decat un piston de catre Robert,vreau sa precizez ca merge perfect motorul nu bate nimic, nu vibreaza ,cum zice Ciupanezu ca e' carpeala",nu vreau sa-l contrazic sau sa iau pe cineva in brate nu stiu daca m-ai inteles ce vreau sa spun,am facuti deja vreo 7000km de la reparatie totul e ca inainte nu consuma ulei si de mers, mama vede si 200-210km/h pe autostrada,fiecare face cum crede ca-i mai bine eu atat am vrut sa spun1 point
-
nu stiu ce vorbim aici. un seria sapte, oricare model ar fi, n a fost gandit pentru timpi pe 0-100,smucituri la plecare si alte prostii de fapt la astea mai noi nici nu ti prea permit sistemele sa smucesti nimic un serie 7 se refera la altceva. nu poti cere performante de supersportive la o balena de 2 tone.1 point
-
lol ce a scormonit malasorte :sorcerer: Vezi superman4sexlove ce se intampla daca iti iesi din fire? Let's examine the evidence: Asta cred ca e primul X5 cu robineti pe care-l vad :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Indiferent ce ai zice, o diferenta de 5 ani intre masini este enorma. Si un E60 din 2004 seamana cu un E60 din 2009, dar totusi nu e nici la acelasi pret si nici aceeasi calitate.1 point
-
Asta mai lipsea, sa pindeasca si ciorile care deruleaza km. in Vitan..1 point
-
Militia, parchetul, unde sunt ? Asta e bun pentru premiul "prostul anului".1 point
-
1 point
-
1 point
-
Intre timp mi-am luat si "kit-ul" de ingrijire, sampon auto pentru a nu folosi spuma activa de la spalatorii; astfel ceara tine 2 luni fara probleme. I-am dat astazi si a doua ceruire si ultima cred inainte sa se strice vremea. Ceara este cam cea mai buna de pe piata din cate am inteles, a acoperit foarte bine si micile zgarieturi de pe lac si geamuri. Prosoape din microfibra pentru uscarea masinii si nu in ultimul rand husa impermeabila extra-usoara din PVC, am un plop care perioada asta imi face probleme... Ii multumesc si aici lui Acero pentru sfaturile acordate referitoare la o intretinere corespunzatoare http://img39.imageshack.us/img39/1441/img1657ny.jpg http://img546.imageshack.us/img546/5324/img1659mu.jpg1 point
-
Pt. colegii din Bucuresti, are careva ramas vreo 100ml lichid de frana ATE Blue Power Racing ca imi trebuie o completare si parca nu as lua un bidon intreg sa il arunc dupa; sau poate stiti daca vine si in cantitati mai mici. http://img577.imageshack.us/img577/2319/img0751g.jpg1 point
-
mda,asa trebuie sa arate un E34, pacat ca-i o raritate insa. clasic, elegant, sobru. imi place mult!1 point
-
1 point
-
poxipol.zgarieturile se puteau chitui cu chit special pt jante,ma mir ca nu au facut o,vad ca lucreaza bine baietii1 point
-
Salutare,cu parere de rau va spun ca aceasta discutie despre distributie la N47 nu a facut decat sa creeze panica artificial printre posesorii de BMW.Procentul celor care au votat este insignifiant fata de realitatea de pe sosele.S-au inregistrat mai putin de 100 de voturi dintre care un procent fff mic spun ca au ajuns sa aiba lantul rupt,in timp ce pe sosele se afla probabil zeci de mii de N47. Apropo,cei de la Autotransilvania Cluj spun ca au mai existat probleme cu distributia dar nu au avut cazuri de lanturi rupte,nici macar unul.Ceea ce s-a creat prin prin discutiile acestea a fost "esti posesor de N47.......clar se rupe lantul",ori nu cred ca este cazul. Multumesc.Apropo , pe F10 nu e tot N47D20C?1 point
-
wow... foarte tare precizarea ta.. si da.. imi aduc aminte ca ai dreptate.. cei din spania si-au facut grup si pe farcebook, mai au putin si ies in strada pt treaba asta.. deci lotul de spania sa fi fost de rahat?poate exista o fabrica de subansamble gen(lant, arbore, patine, role) pt distributie,cum fac la noi volane, airbag-uri de ex si alte cateva, si logic piesele respective poate sunt asamblate in principal pe masinile care merg in tara respectiva, mai ales daca in spania spre ex ar fi o unitate de asamblare componente. zic ca e foarte interesant deoarece unul din cele doua e87 de care ziceam anterior la test este cumparat din spania si posibil sa aiba si piese fabricate in spania, el de altfel fiind cel care face intr-adevar zgomot de distributie destul de pronuntat inca de pe la 1300 turatii.Celalalt e 87 care face extrem de putin sesizabil incepand cu 1500 de turatii tind sa cred ca se comporta absolut normal, adica asa face si cand il iei nou si la 150.000km daca il folosesti rezonabil.Si chiar nu cred ca se aude la careva fasaitul acela incepand abia pe la 2000 turatii, nici daca masina e nou nouta, mai degraba cred ca fasaitul apare de la 1500 ture in sus la orice motor N47 doar ca nu sesizeaza decat proprietarii care stiu ce se asteapta sa auda, fiind de altfel o caracteristica normala a tipului de distributie montata pe acest motor.Adica zgomotoasa.Nu consider asta un motiv de ingrijorare, nici pe moment nici in viitor. Intr-adevar, cand fasaitul e pronuntat, incepe de la mai jos de 1500 turatii si suna totusi metalic(zdranganit, harsait), masina e extrem de uzata sau de provenienta spaniola.. si deja pe viitor sunt riscuri reale sa se rupa lantul .. pe la 200.000km.. sau in zona aceea. Se stie ca s-au adus masini din spania si prin romania in targuri.. nu cumva cei care au patit-o cu lantul rupt au in istoric o astfel de provenienta?(ar fi interesant de stiut) sau poate doar asamblarea s-a facut in spania cu vanzare prin reprezentanta romania,etc. concluzia e ca daca vi se aude un fasait finut de la abia 1500 ture in sus si nu e zgomotos la ralanti..indiferent de km masinii e posibil sa n-aveti niciodata probleme pe viitor.dar e de monitorizat treaba oricum..pt evolutie.bafta;)1 point
-
1. Rompetrol 2. OMV = PetromV = Petrom.....diferenĂže sunt doar dacĂŁ administratorii de staĂžii mai bagĂŁ ei niÂşte "aditivi" :twoup:)......1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00