Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/11/13 in all areas

  1. Faruri XENON originale BMW seria 3 ( E46 ) din anul 1998 pana in 2001, in stare perfecta , ca si noi , impreuna cu sistem spalare faruri. pret 370 euro. tel: 0729742724
    1 point
  2. :console: lumeee nouaaaa , bun venit! :goodjob: , iti urez asfalt cat mai drept si fara gropi ..
    1 point
  3. in legatura cu marea priblema, am mers azi la mecanic si a descoperit de unde vinea acea vibratie si acel tacanit, vibratia era de la carcasa filtrului de aer toata cutia aia,iar tacanitul nu l-am rezolvat dar e descoperit si ala, vine de la conducta turbinei are un sistem de sigurantare,iar de la suflul turbinei acel cauciuc din interior s-a tocit, presat si vibreaza siguranta aia. in legatura cu aceasta problema si mecanicul a ramas masca cum de poate vibra atat de tare bordul de la carcasa unui filtru de aer. uh mare usurare, verifica si tu e posibil sa fie aceeasi problema
    1 point
  4. Mai bine te duci pe patrutiuning cu tot cu poza !
    1 point
  5. exista diferente categoric intre oem si aftermarket exemplu testat de mine cand am schimbat ambreiajul , am pus luk ca asa este/era cel original de pe masina ,doar ca nu mai intra bine 1-a,dupa care s-a pus oem si merge perfect in rest masina functiona normal. p.s. mai trist este ca in ultimul timp bmw a cam facut rabat la calitate , citeam aici pe forum cum unei masini noi la 18 mii de km i-a ruginit turbina, nu este posibil asa ceva, ca si cazul N47 asa ca in final se ajunge tot acolo
    1 point
  6. mi se pare cel putin penibil sa zici ca acceasi piesa, una cu sigla BMW una fara, sunt cu diferente de calitate,, si mai ales semnificative. unde va e logica? pai voi credeti cumva ca diferenta de pret e de la calitate ? fratilor, bmw isi ia exact partea in plus de pret pe care o platiti pentru stanta lor. aceea merge la bmw. cand producatorul vinde direct, are tot interesul sa vanda la preturi mai mici in piata, si fara sa dea socoteala cuiva de vanzari. si daca cumva va trece prin cap ca profiturile merg doar la producator atata timp cat exista sigla BMW pe vreo piesa, sa o credeti voi. BMW nu te lasa sa ii folosesti sigla de gratis. doar un naiv poate crede asa. parerea mea
    1 point
  7. foarte ingrijit e46-le acesta ,imi plac si rotile nu stiam modelul
    1 point
  8. Eu am acest tip de motor pe masina(varianta de 1,8 litri-316ti) de mai mult de 2 ani (masina are 180.000 km acum-sunt reali)si iti pot spune si plusuri si minusuri(din experienta proprie): Plusuri -consum mic pentru cilindreea lor/performantele lor(comparand cu motoare pe benzina de aceeasi cilindree)...sistemul dublu vanos+valvetronic este chiar inteligent (ca sa faci o comparatie, eu la un E36 de 1,6 (M43) consumam in medie in Brasov 10-11,5 l/100 km, pe E46 cu motor N42 de 1,8 litri media urbana era 8,7-10,5/100 km....in functie de sezon, etc) consumul extraurban la un mers de pana in 100-110 km este fff mic (sub 6 litri chiar daca faci eforturi) - este placut la condus datorita curbei de cuplu (motorul are cuplu la turatii destul de joase pentru un motor pe benzina-cuplu maxim la 3750 rpm), nu simti nevoia sa il turezi tare cand mergi relaxat si totusi nu ai senzatia de subturat sau lesinat, de unde si consumul mai mic, motorul incepe sa traga de la turatii destul de mici - destul de silentios si rafinat(la ralanti daca asculti in exteriorul masinii ai sa auzi tacanitul motorasului valvetronic), in interior in schimb e fff liniste, in ture se aude destul de frumos(mult mai frumos ca un diesel, clar) -iarna se incalzeste relativ repede si nu tremuri ff mult in masina(asta pt mine conteaza) Minusuri - este un motor care necesita o intretinere mai atenta si care de-a lungul timpului a prezentat o serie de defecte(o sa enumar aici cele cu care s-a confruntat masina mea cf istoricului bmw si a ceea ce am schimbat eu, si printre care am observat ca se regasesc defecte reclamate si de multi alti posesori...am trecut costul pieselor si nu si manopera), acum depinde din ce unghi privesti.....multe din cele schimbate mai jos eu le privesc ca si consumabile si nu defecte sau probleme specifice: -la 64.000 km(si dupa 4 ani de utilizare au fost inlocuite bobinele de inductie)- in momentul de fata este aprox 120 ron/bobina -la 131.000 km (si 7 ani) a fost inlocuit motorasul electric al sistemului valvetronic(nu stiu cat costa exact) -151.000 km(10 ani) -inlocuit infamul intinzator lant+ patinele de plastic(nu imi pare rau ca se prezentau destul de deteriorate)- costa aprox 400 ron piesele, inlocuit garnitura capac culbutori-de aici scurgeri ulei)-aprox 250 ron, inlocuit garnitura baie ulei(aprox 120 ron), toate garniturile si o-ring-urile senzori axe came si solenoizi vanos(nu costa mai mult de 50-60 ron toate), valva PCV si furtune(aprox 400 ron toate) -161.000 km(10 ani)-operatia de care nu cred ca scapa nici unul.....schimbare simeringuri supape(cauza consumului de ulei)-cu tot cu manopera a fost aprox. 800 ron- de atunci am mai facut 20.000 km si doua schimburi ulei si masina nu mai consuma gram de ulei -165.000 km(10 ani) schimbat senzor axe came(270 ron cred) -178.000 km(11,5 ani) -debitmetru(600 ron), garnitura pompa vacuum(15 ron), garnitura corp filtru ulei(30 ron) -la 180.000 km acum a pregatesc de schimbarea fuliei alternator-face un pic de galagie, in functie de ce tip de alternator este pe masina poate costa de la 170 ron pana la 450 ron(in cazul in care nu se mai gaseste decat "pe original"- ca in cazul meu) Probabil ca vei gasi informatii similare si pentru motoarele diesel si concluzia o vei trage tu dupa ce vei conduce ambele modele si vei stabili si care este scopul masinii (drumuri lungi, economie, etc)
    1 point
  9. +1, Alte argumente ar fi in functie de nivelul de echipare al auto. Daca va uitati la cele fara navigatie, faruri cu lupa, interior textil, etc...... cu 300.000km cred si eu ca ve-ti gasi la preturi "bune".
    1 point
  10. nenea, nenea popescu, nu esti pe saitul ala de vinde toate ciurukurile, hai mai usor cu reactiile. Nu-ti convine, pe lunecus la vale! Si mai cititi dracului regulamentul, ca nu e pus de-a-mboulea, voi astia "pasionatii" care intrati aici doar sa va vindeti gunoaiele.
    1 point
  11. Normal ca asa este, nu au voie sa vanda sub marca bmw. De aia e o prostie fara margini sa crezi ca un produs este facut diferit pt bmw. Eu am cumparat numeroase piese care aveau arsa sau stearsa sigla bmw (produse de corteco, lenforder, siemens vdo, jurid, sachs). Cand mai vad pe cate unu ca scrie ca singura varianta este oe ma ia durerea de cap. Cat de naiv sa fii sa crezi ca aia fac 2 lini separate de productie si ca in produsele care se vand sub marca lor pun materiale mult mai proaste? Apropo ca scria acum cateva zile cineva ca singura varinta buna de discuri si placute este oe restul sunt mizeri. Hai sa fim seriosi. Adica jurid si ate pun metal mai naspa la alea lor? dar le fac si cu sigla bmw si dupa o sterg? Si banuiesc ca de aia sub mai proaste ca au zgarietura. Diferenta de bani este data numai de brand ( adaosul bmw)
    1 point
  12. Nu ptr amenda nu ar trebui sa-ti pui, ci ptr a nu ne orbi pe noi ca nu am gresit cu nimic, ma peizane !
    1 point
  13. Aia de la dezmembrari nu sunt imbecili sa dea garantie pentru motoare care merg prost.
    1 point
  14. la 5000 eur poti sa-ti iei un 318FL bun pe cand la 5000 eur iti iei un 320d obosit si neintretinut oricat ar spune proprietarii. un diesel intretinut ca la carte costa iar daca cade, costa mult mai mult decat benzinarul.
    1 point
  15. ca ai auzit tu mecanicii uite eu nu am avut nici o problema cu el cu valvetronic si senzori si etc in schimb la 320d am auzit si eu multe probleme pe care eu nu pot sa le confirm din auzite doar ca mi-a spus x si y pentru ca nu am avut 320d,incerci sa ii formezi omului o opinie denigrand alta masina pe care nu ai avut-o,si oricum la 320d sunt mult mai multe probleme decat la 318i in special din cauza carburantului de proasta calitate de la noi
    1 point
  16. nici ei nu cred ce spun dar isi aleg standarde reduse pe care le pot atinge.
    1 point
  17. Hai ca deja o dai in penibil cu glumele astea pentru nouveniti, deja m-am saturat ca ""batranii"" sa-si bata joc de altii dor pentru ca vezi doamne ei sunt veterani. activez pe mai multe forumuri dar aici e singurul unde se permit asemenea tertipuri eftine. Normal ar fi ca astfel de "glume" sa fie sanctionate... Mama, da ai vazut multe filme cu James Bond.... Vincent, vezi ca astia te iau la misto, daca nu te-ai prins deja.
    1 point
  18. mitocanul s-a nascut jignit (caragiale). esti investit aici cu o minima autoritate pe care nu stii sa o exerciti. in viata reala sigur nu ai condus niciodata nimic. ti se pare normal si iti razi in barba daca unul ma face homo sau mai stiu cum, insa esti subit indignat daca ii spun unuia pe nume. mi se paruse ca s-a mai curatit jegul de pe aici dar m-am inselat. ai ramas tu.
    1 point
  19. Ledurile de unde le-ai luat?Le-ai schimbat tu?Poate imi poti da si mie ceva detalii,multumesc
    1 point
  20. Experienta nasoala la PitStop..... Acum 1 an, pe vremea cand aveam un VW Polo 9N ( eheheh, buna masina ), m-am dus sa-mi schimb placutele de frana, lichidul de frana si sa-mi faca unghiul. Lichidul de frana l-au schimbat cu o pompa de vacuum, sau asa ceva. I-am intrebat daca e ok, sa nu cumva sa imi ramana goluri de aer in conducte. Mi-au zambit cu un aer superior, si si-au continuat treaba. Totul ok pana aici. Scot masina din service, si observ ca am o pedala de frana f moale. Hmmmmmm.... Ies din masina si vorbesc cu seful service-ului, un tip mai in varsta si mai gras. Imi spune ca e din cauza placutelor, care sunt noi, bla-bla-bla, trebuie sa merg cam 800 km pana se "aseaza" Ok...... Dupa 1000 Km prin oras, frana era tot asa. Pana cand m-am dus la un service din Lipovei, Aid Cars, si le-am cerut sa-mi aeriseasca franele. Cu metoda clasica : masina urcata pe elevator, un pusti dadea pedale , iar un altul imi aerisea franele la fiecare roata in parte. Mirarea mea nu a fost ca aveam aer , ci CAT aer a fost la fiecare roata. Cam tot atata cat ai sufla odata aerul din plamani printr-un pai intru-un pahar cu apa.... Si asta la FIECARE roata. De atunci.....pa-pa Pit Stop...
    1 point
  21. un schimb cu renault megane sedane din 2007 1.5 dci 85cp cat ai mai vrea diferenta? are 70 mii d km
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.