Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/13/13 in all areas

  1. haha, pai clar ca asa cum din primul post ai spus aici ca iti baga caldura nustiucum si altele, aia te-au intrebat si ei, ce e atat de ciudat, sau te asteptai sa le lasi masina fara sa le zici nimic si ei sa caute pentru ce ai dus-o la ei?
    2 points
  2. @ Laur.R : Romanii sunt prosti ma, m-am convins. Multi si prosti sa imi bag pwla.
    1 point
  3. 1 point
  4. Pai cum sa-ti spuna ei ce probleme ai tu?De unde sa stie ei problemele tale? Tu trebuie sa le spui ce probleme ai si sa le mai dai si 440 de lei pentru asta. exact ca la psiholog...
    1 point
  5. Dupa mine sunt 2 variante in care se pot folosi discuri uzate: * le primesti la pachet cu placutele cu care au rulat si ai garantia ca santurile formate nu vor ovaliza discul * discurile mai au ceva exces pana la grosimea minima (pe fata undeva la 20-21 mm, pe spate 10-11 mm in functie de producator/design, pe multe discuri este stantata grosimea minima pana la care se pot utiliza); se pun la strung si se niveleaza atat discurile cat si placutele noi sau unele uzate pe alte discuri
    1 point
  6. Asta mai lipsea, sa-l caut in C|_|r sa vad ce motor are...
    1 point
  7. si la facelift sunt probleme, de fapt nu gasesti masina buna in romania decat foarte rar, nici nu voi mai lua vreodata din romania alta,poate doar una de 2 ani cu carte service luata din reprezentanta asa cum nfl are probleme la electronica de pe pompa asa si fl are probleme la pompele de inalte si injectoare, la nfl injectoarele tin 4 pompe de injectie, actuatorul la fl care se strica.. ,si puterea pusa la roata nu o sa gasiti unu nelovita si cu probleme, toti le dau pana cad si le marita in targ, km dati inapoi la greu si la cate sunt in tara gasesti piese ca sa iti faci treaba, eu unul a-s lua benzina+gpl motor peste 2000
    1 point
  8. Eu nu inteleg treaba asta. Cum iti dai seama ca niste discuri mai merg 10-15 mii km. Mi se pare ca 15 mii km inseamna extrem de putin in viata unui disc. Si daca zici ca mai merg 15 mii, de fapt inteleg ca sunt complet uzate. Eu nu m-as obosi sa pun niste discuri pentru 15 mii km. Cred ca mai mult dai pe manopera (indiferent ca e vorba de bani sau timp). Parerea mea.
    1 point
  9. eu am avut de 2 ori mai multe BMW pe benzina decat pe diesel, si toate cu motoare peste 2,5 litri. Initial, am avut benzinare. Pana cand mi-am dat seama ca cheltui foarte multi bani pe carburant. Atunci am trecut la diesel. Ultimul l-am tinut mai mult de 2 ani, timp in care nu am avut nicio problema tehnica cu el. Daca toti mergem pe idea "hai sa ne luam benzina, ca daca luam diesel si se strica, am pus-o!". Dar, daca luam diesel si nu se strica, aveti idee cati bani se pot economisi din diferenta de consum?
    1 point
  10. Omul i-a facut o recomandare si eu la inceput am avut un buget de 3000 de euro si am preferat sa rabd sa ma deplasez cu autobuzul si sa mai strang bani si sa o iau pe aia care mi-a placut si m-a impresionat cel mai mult.La 5000 mai pune inca 2000 si isi ia un 320D super bun si intretinut asa cum trebuie.
    1 point
  11. Ce 320d de 150 de cai iti iei cu 5000 de euro? Tu care parte nu ai inteles?
    1 point
  12. Baietii din Cluj sunt un fel de en-gross-isti (ei de altfel aduc masinile pe firma si emit factura, dar cu TVA nedeductibil), de la care cumpara plebea samsarilor (adica cei care nu aduc ei masinile de dincolo, ci le iau din tara, deruleaza km,le giugiulesc si mai isi pun si ei profitul).
    1 point
  13. Ba chiar tu spui ca e racheta un 320d FL. Eu am avut printre altele un 520d si iti spun ca este de-a dreptul dezamagitor fata de un 318i (ok, e si diferenta de vreo 150kg). In depasiri trebuie sa vi usor lansat ca sa preintampini lag-ul specific masinilor cu turbina; cand esti in cuplu impinge satisfacator apoi se plafoneaza (se tureaza si atat) si devine foarte zgomotoasa; schimbi treapta si iarasi inainteaza...pana la un moment dat. La stilul asta de mers ucizi relativ usor un diesel si este enervant ca atunci cand ai nevoie de putere sa mergi tot timpul "anticipat". In panta mare, da, trage f bine, asta la vreo 1-2 secunde dupa ce apesi acceleratia (lag) daca esti in treapta corecta. Si nu ma incanta deloc ca pot urca o panta in a4-a sau a5-a dar pe drumul dintre Deva si Arad trebuie sa-mi calculez depasirile si sa trag de masina ca nebunu'. Cu benzina altfel depasesti si altfel e etajata cutia de viteze. Ca tot veni vorba de VAG, octavia 2 1,9 tdi 105cp trage si merge mult mai bine decat 2.0d 136cp BMW. O parere personala. Faza ca se tureaza pana la 5000 rot/min nu cred ca ajuta daca nu ai si cuplu acolo. Si da, pe autobahn era ok, asta pana dadea de dealuri lungi cand trebuia sa-i trag a-4 si sa ma dau laoparte ca veneau nebunii din spate. Legat de costuri; faptul ca aici pe forum sunt cateva masini in mintile lor nu spune nimic. Tot aici pe forum am citit de n volante duse la diesel (2500-3000 ron), tot aici pe forum se vand ca painea calda turbinele si pompele de inalte pt diesel, nu mai vorbesc de alte lucruri mai grave. De ex la rubrica publicitate o sa vezi n motoare pe benzina care stau la dezmembrat dar nu o sa vezi n motoare de diesel care stau prea mult la dezmembrat (ma refer la 2.0). oare de ce? Nu spun ca 318 e minunat, dar ca si an va fi mai nou decat un 320d la aceeasi bani, va avea mai putini km si in timp clar va costa intretinerea mai putin. Repet, vorbim de masini pana in 5000eur asupra carora mari pretentii nu poti emite la aceasta suma (ma refer la 320d FL) iar riscul ca un diesel sa cada e mult mai mare decat la benzina, avand si cu multi km peste cele pe benzina.
    1 point
  14. se ataca foarte usor. In olanda, danemarca, formatul taxei este altul, nu e taxa de poluare, ea se aplica la valoarea masinii, nu la cat polueaza. De asta UE nu are ce sa faca. Dar la taxa asta ridicola are ce sa faca. ca nu respecta nici un principiu.
    1 point
  15. Update! Cadouri de sarbatori! - Remapare! Cresterea de putere este de pana la 185CP si 390NM - eliminare clapete galerie admisie - curatare EGR, filtru epurator si galerie admisie - bujii noi - oglinzi noi, inscriptionate (sa vad cat vor rezista)
    1 point
  16. Multumesc Costty pentru bilet, am ramas socat de impresionat :hyper: ... nu stiam ca esti in tara, dar sa ma mai gandesc la faptul ca eram amandoi la gradina botanica -> eu eram prins cu o sedinta foto. Poate ne mai intalnim live
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.