Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/20/13 in all areas

  1. Ai cam tiganito nu te supara...
    2 points
  2. Ciupa are dreptate. Nu inteleg de ce cred unii ca e asa usor sa ai o firma (service auto) si sa lucrezi complet corect. Practic in Romania este f f greu sa iti deschizi un service si apoi sa lucrezi 100 % legal. Numai cei care nu au avut firma nu stiu ce inseamna date ce 25 a luni si cat de greu devine cate odata sa iti platesti darile catre stat. Eu de exemplu am un garaj independent in care lucreaza 2 mecanici pe baza de comision si va spun ca daca as plati la stat tot practic as iesi pe minus luna de luna. De ce? pentru ca romani sunt invatati cu reparatii pe 2 lei si chiar daca platesc de 100 de ori tot la aia ieftini se duc. Exista si exceptii dar din acele excepti nu poti plati chiria si darile la stat luna de luna. Sculele bune sunt scumpe si intr un garaj mai mereu iti mai trebuie ceva. Au fost masini la care a trebuit sa cumpar o anumita cheie, tubulara samd pe care greu o voi mai folosi la alta reparatie. Norocul meu este ca asta e doar o pasiune iar eu traiesc din alta afacere pentru ca altfel ar fii destul de greu. Planuiesc acum sa ma reorientez si catre dezmembrari pentru ca acolo din calculele mele este mai rentabil. Oricum mecanica implica multa munca , mizerie, probleme si este prost platita. La o masina veche intalnesti suruburi blocate, filete mancate care iti pot manca o jumatate de zi de munca. Daca ii spui clientul ii se pare ca incerci sa il faci si in general nu este dispus sa iti plateasca in plus. Cat despre reprezentante si faza 1200 1500 de lei salariu si faptul ca asta nu il face hot... hai sa fim seriosi. Fireste exista excepti si sunt oameni care poate sunt cinstiti si modesti dar societatea noastra este prea alienata de moralitate ca sa speri ca este o regula. Numai cine nu a avut de a face ( amical) cu angajati reprezentantelor poate crede intr o asemenea utopie. PS 1.de exemplu stiu un caz concret in care angajati unei reprezentate bmw din Romania i au cerut unui prieten sa le repare o cutie de viteze automata de e39 530d cu rugamintea sa nu tina f mult. Acesteia i au vanduto ca noua proprietarului. A tinut peste un an totusi pentru ca apoi sa ii spuna ca trebuie schimba si motorul pentru ca din cauza arborelui a cedat iar cutia. Proprietarul era un om bogat care mergea la reprezentanta si spunea" orice are masina vreau sa schimbati". 2. Acelasi mecanic care reparat cutia a avut la un moment dat la vanzare un motor de 3000 benzina dupa un e46. A gasit client si l a montat pe masina. Peste vreo 3 luni proprietarul a lovit masina in fata. Cei de la bmw au dat pe deviz si bloc motor . Totul s a schimbat pe asigurare. Peste cateva luni mecanicul a fost sunat si i s a propus sa cumpere un motor de 3000 in stare buna. Fiind ieftin s a gandit ce ocazie buna. Surpriza a fost ca seria era aceasi ca al motorului vandut de el. Motorul nu avea nimic. El pastrase acte originale ale masini dupa care fusese luat.
    2 points
  3. Una e sa fii patron si sa si lucrezi si alta e sa fii mecanic cu un mic garaj. N-ai cum sa fii patron fara angajati. Propriul tau patron nu prea ai cum sa fii. Poti fi propriul tau sef, dar aia e altceva. Sa-ti faci o firma e mai greu, nu e la indemana oricui. Sa platesti angajati luna dupa luna, iar e foarte greu. Sunt foarte putini mecanicii care-si deschid service in adevaratul sens al cuvantului. Aia care lucreaza la bordura sau in spatele blocului sau de acasa daca au un garaj mic nu sunt patroni, sunt doar mecanici independenti. Sa fii patron inseamna sa ai responsabilitate asupra unor angajati, sa administrezi firma, sa te ocupi de mult mai multe lucruri decat un mecanic. Eu fac si mecanica pentru ca-mi place si pentru ca nu pot gasi un mecanic foarte bun care sa lucreze in locul meu, dar ceea ce fac eu nu poate fi facut de altcineva din service-ul meu, adica de ceilalti mecanici. Iar cand se incheie luna, eu platesc facturile, eu platesc salariile. Cei care pleaca de la un post de mecanic platit prost nu vor ajunge aproape niciodata patroni de service pentru ca n-au banii necesari si le lipsesc unele atribute absolut necesare. Trebuie sa stii in ce sa investesti, cand sa investesti, cum sa-ti alegi oamenii. E foarte greu sa treci de la nivelul de mecanic independent la nivelul de patron. Toti mecanicii viseaza sa se asocieze ei cu cineva cu un service, toata lumea se viseaza un mic patron in Romania. Doar ca patron doar pe baza de munca nu poti sa fii, trebuie sa dispui si de bani.
    2 points
  4. Frumoasa masina,ai un like si de la mine si ti am dat si de pe contul sotiei.(sper sa castigi)
    1 point
  5. Eu cred ca sunteti bolnavi amandoi, el ca isi face probleme ca "nu mai trage dupa 220" si tu ca intrebi asta. Poate circula numai pe platouri de sare si vrea sa depaseasca vreun record ceva...
    1 point
  6. stati linistiti ca nu vine nimeni sa inmatriculeze nimic in kkt-ul asta de tara. la a mea, e34 525i din 93, Euro 2 taxa e de 1150 de euro, impozit anual 1040 RON, asigurare in jur de 700 .. LA BG ~ 400 Euro prima imatriculare cu tot cu impozit anual, apoi in jur de 200 euro an ITP/ asigurare/impozit.. castigator BG
    1 point
  7. Cine zice ca dupa noua lege nu mai este discriminare? cateva exemple care imi vin mie acum: -masinile cu DPF fata de cele fara, cumva nu-i discriminare? -masina mea care este euro 3 fata de masina lu' nea gigi care este non euro (6500€ fata de 400€), ambele avand aceeasi capacitate cilindrica, doar ca a lui scoate 480g/km co2 in schimb a mea scoate 240 g/km co2...cine polueaza mai mult? nu-i cumva discriminare? -cei care nu-si vand masinile si merg cu ele zeci de ani fata de cei care vor sa le vanda, nu toti polueaza? nu cumva este discriminare? -eu care tin masina in garaj de frumusete (deci nu circul cu ea) fata de altul care mananca asfaltul zi de zi, de ce ma obliga pe mine statul sa platesc timbrul de mediu la o masina care sta in garaj? nu cumva este discriminare? -bunul meu care are o valoare iar statul ma taxeaza dublu fata de valoarea respectiva, nu cumva atenteaza la proprietatea/bunul cetateanului? constitutia ce zice in acest sens? -bulgarasii (si nu doar ei) care platesc taxe in alt stat dar polueaza in romanica fata de mine care platesc taxele in romanica, nu cumva si asta-i discriminare? -unde este cresterea cu 10 maxim 20% pt euro 3 si 4 cand de la 3100€ cat era taxa veche, acum platesc 6500€ pt timbru? Oare nu se mai poate castiga un proces in instanta pe tema asta?:aww: P.S. Cu un avocat bun sau eventual un proces la CEJ, eu zic ca iar ii pune pe jar pe domnii cu taxa lor, ia sa vedeti voi cum o sa calculeze iar o alta metoda...dau termen la taxa asta maxim un an deacum in colo, si o sa vedeti ca iar o sa se schimbe, vom vedea.
    1 point
  8. da,ar fi si mai frumos sa -ti dea macar 50% din cat e taxa,si dupa o saptamana sa recuperezi si taxa.Dubla-lovitura la temelie !!!
    1 point
  9. http://0-100.hotnews.ro/2013/02/19/timbrul-de-mediu-intra-in-vigoare-la-15-martie-se-face-o-diferentiere-intre-masinile-diesel-si-cele-pe-benzina-la-euro-3-si-euro-4/ “Ca noutate, pentru proeict se acorda un eco-tichet de 2.500 euro pentru masinile electrice”, a mai spus ministrul Rovana Plumb. Pai si unde pwla mea sa le incarci in Romania? Ca o masina electrica abia daca are 2-300 de km autonomie. Astia pun caruta in fata boilor, intai faceti statii de incarcare si apoi dati cate pwla mea de tichete vreti. Chiar ma enerveaza la maxim proasta asta ridicola.
    1 point
  10. Eu zic sa faci copii dupa toate documentele si sa le pui bine, anu viitor sa le ai dupa ce vinzi masina, sa iti recuperezi taxa la ea.
    1 point
  11. ) tare faza cu sa fim mancati bine . ( am 2 baietasi care ridica 100 la piept usor ) cat cantareste cutia ca eu cam am probleme cu spatele cam sunt in plus ?? strung pt ce am nevoie??? si bolt cred ca am ca am o gramada de scule pe acasa inclusiv axuri bolturi
    1 point
  12. Scuze ca intervin nu ma pot abtine!Mi-ar fi jena si rusine sa ma urc in tigra aia,sincer iti spun. Bafta la vanzarea e36-lui!
    1 point
  13. Daca tu crezi ca eu imi fac masina la nea gica asta al tau te inseli! Decat sa platesc adaos comercial de neam prost pentru kit , prefer sa dau putin din coate si sa-l gasesc la pret real. Daca tu crezi ca aia la Filaret ti-au pus miez de kit de ambreiaj de 6000 ron te inseli. O sa ai neplacuta surpriza sa afli ca de unde am luat eu kit-ul de acolo il au si aia de la Filaret, doar ca pt tine a costat 6000 cu tot! Apropos cat ai garantie?
    1 point
  14. rad americanii aia cu motoare de 6L-8L si cu curu de noi, ia uite la aia din lumea a treia John, i-a apucat ecologia, bine ca nu traim in Romania John, la motorul tau dadeai 10 de mii taxa de timbru si 5 mii impozit pe an, esti parlit opulent John, nu ai bani de Romania, acest Dubai al Europei
    1 point
  15. Da, asa este. Din pacate, foamea e mai mare decat discernamentul celor mai multi mecanici. Eu incerc sa fiu corect cu oamenii si sa nu fac asa ceva la randul meu, poate ca in mult timp oamenii vor remarca acest lucru, poate nu. Prefer sa stiu ca fac bani corect. Eu am facut deja cateva motoare, unele de BMW, altele de VAG si unul de Ford. Nu e de joaca cu chestiile astea. Schimbarea unui singur piston sau bucsarea blocului sunt niste carpeli. Merita sa repari motorul daca acesta necesita doar segmentare si schimbarea cuzinetilor de palier si de biela. Daca ai probleme la pistoane sau, mai rau, la bloc, un alt motor e cea mai buna varianta. Prefer sa iau 1000 Ron pentru schimbarea unui motor decat 2500 Ron pentru reconditionarea unui motor care n-ar mai trebui reconditionat. Sigur ca cei mai multi schimba orice fara macar sa stie despre ce e vorba, dar consecintele pot fi destul de nasoale.
    1 point
  16. Aliajul respectiv nu este o camasa. BMW nu a proiectat motorul respectiv cu posibilitatea schimbarii camasilor. Daca blocul este uzat, se cere schimbarea lui. Honuirea corecta nu se poate efectua decat cu scule speciale care nu sunt accesibile oricui. Stiu ca exista niste scule banale de honuire, dar aia nu e o reparatie, e o carpeala. Cum sa nu existe bloc motor fara camasi? Stii ce inseamna "monobloc"? Faptul ca se pot bucsa e cu totul altceva. Nu e nimic nou ca motoarele se pot repara astfel, am facut-o si eu. Ideea este alta, si anume ca e o carpeala. Daca se poate, un motor sh e o alegere mai buna. Aici nu vorbim despre asta. Normal ca e mai avantajos din punct de vedere financiar pentru service sa repare un motor decat sa-l schimbe, castigi mai mult. Dar e clar ca un motor nu se repara corect asa. Nu se schimba doar un piston, trebuie schimbate toate. Are legatura cu uzura diferita pe care le vor avea pistoanele intre ele. Normal ca iei pistonul la cota de reparatie, dar ele nu vor cantari exact la fel. Daca nu cantaresc la fel, motorul nu va mai merge niciodata perfect rotund, iar performantele vor fi afectate. Sigur ca cei mai multi oameni nu-si dau seama de asta, e pe ideea "las-o ca merge si asa". Blocurile astea din aluminiu sunt foarte sensibile. Daca motorul a picat si aliajul de pe peretii cilindrului este afectat, mai mult ca sigur blocul e de aruncat. Eu recomand clientilor mei, in cazul in care gasesc probleme la bloc, schimbarea lui.
    1 point
  17. ar fi trebuit multe , problema e ca daca taxa a fost platita dureaza pana la 2 ani procesul in caz de judecata . Si o iei de buna ca taxa e platita pt ca ai hartia Anaf si te trezesti cu o comunicare acasa dupa ce a recuperat omul banii . Adica e o totala ineptie si o incertitudine , nu e ca si cum ai avea de platit 50 E in caz de , poti ajunge la o suma cu care nu esti neaparat pregatit oricand
    1 point
  18. La o coborare prelungita, in care nu atingi acceleratia, ar trebui sa mentina o treapta inferioara. Am observat si eu chestia asta cand am coborat de la Ranca odata cu ea; in D ajunsese turatia pe la 3500 rpm. Dupa ce am ciupit un pic acceleratia a schimbat in treapta superioara.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.