Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/13 in all areas

  1. cum dracu' trec astia strada? cineva acolo sus va iubeste tare de tot de apareti din ce in ce mai des...
    4 points
  2. eu sunt pentru libertatea de a alege. esti liber cand ai optiuni. asa si cu masinile, nu-ti convin legile astora, imatriculezi in bulgaria. ok. la fel cu firma, o muti si pe aia. la fel si cu munca, pleci in vest. or sa ramana astia cu tara goala, sefi peste nimic la cum merg lucrurile. problema e ca si-au cam dat si ei seama, ce fac acum este sa incerce sa ne lase fara optiuni in ultima instanta fara libertate. se reinstaureaza un alt fel de totalitarism. referitor la inmatricularile de bulgaria, nu am nimic cu ele dar am cu asigurarile, ce scrie mai sus e doar o teorie, in practica daca te-a palit un "bulgar" te-ai nenorocit.
    4 points
  3. Ai citit tot ce am scris eu ? Ala cu masina de Romania si RCA de Carpatica sau Euroins ce crezi ca o sa ti spuna ? Acelasi lucru ! Iar de descurcat te descurci daca iti cunosti drepurile , stii ce e de facut si nu ai pretentii de despagubire aberante . Ca aduci vorba de Norvegia , crede-ma ca as fi dispus sa platesc aceste taxe daca mi-as putea lua o masina noua de clasa medie cu cateva salarii medii pe economie !
    3 points
  4. http://www.digi24.ro/stire/Soferii-ar-putea-ramane-fara-permis-daca-nu-isi-platesc-amenzile_82472 Pentru ca spatiul mediatic romanesc, aservit si infect, este iarasi bombardat cu zvonuri manipulatoare , dezinformatoare si aberante , menite sa descurajeze romanii sa mai circule cu masini de Bulgaria doresc sa fac unele precizari in calitate de cetatean care nu accept sa fiu manipulat si dezinformat. De cand se tot zvoneste ca va fi stopat fenomenul Bulgaria? Din 2007. Studiati arhivele siteurilor de stiri. S-a facut ceva pana acum ? Nu ! De ce ? Pentru ca nu se poate !!!! Ce tot o dau ai nostri cu titluri de detinere ? Deocamdata Codul Rutier nu ma obliga sa am asa ceva cand circul cu masina altei persoane . Daca am un prieten bulgar nu imi poate imprumuta masina ? Poate ! Printre actele pe care ti le poate solicita Politia cand esti la volanul unei masini cu alt proprietar nu se afla si procura, comodat sau cine stie ce alt act. Eu pot imprumuta masina mea vecinului de ex. doar prin acord verbal . Vecinul nu trebuie sa demonstreze nimanui ca a avut acordul meu cine nu crede sa demonstreze contrarul. Daca masina nu figureaza furata si are toate actele in ordine nu i se poate ingradi celui de la volan dreptul de a se deplasa ! In toate aceste pseudo-stiri se vorbeste de imposibilitatea obtinerii despagubirii daunelor produse de masinile inmatriculate in alte state , in speta Bulgaria.Total fals, daca paguba este produsa de o masina de BG chit ca este asigurata, neasigurata , cu polita de asigurare falsa sau anulata , tu ca persoana pagubita primesti despagubiri. Ori de la reprezentantul de despagubiri din Romania al asiguratorului strain ori de la BAAR in cazul in care nu exista corespondent sau vehiculul respectiv nu este asigurat. Dezinformarile de genul asta sunt menite a invrajbi romanii impotriva romanilor, au rolul de a dezbina societatea pentru a fi mai usor manipulata , condusa , inrobita si taxata. Personal nu am nimic impotriva inmatricularii in Bulgaria a masinilor detinute de romani. Si eu am o masina inmatriculata la ei. As fi inmatriculat-o in Romania daca costurile ar fi fost egale sau mai mari cu o suma nesemnificativa. Dar am un copilas de crescut si diferenta de costuri am folosit-o pentru cresterea lui. Nu vad de ce ni se dau exemple cu taxe din alte state atata timp cat nivelul de trai din Romania nu este echivalent cu cel din statele date exemplu. E deranjat si faptul ca politicienii nostri , maestri abili ai Copy/ Paste-ului nu pot aplica aceasta metoda si in cadrul legislativ . De ce nu putem copia legile si masurile dovedite ca fiind bune luate in alte state si trebuie sa fim noi inovatori in materie prostie , bataie de joc si hotie ? Revenind la despagubirile din accidente auto , in Romania exista Fondul de Protectie al Victimelor Strazii, fond ce despagubeste pagubele produse de vehiculele inmatriculate in Romania si care nu au o polita de asigurare de raspundere cvila auto valabila. Fiecare tara are cate un fond similar. In cazul in care masina vinovata inmatriculata in alt stat nu este asigurata despagubirile le va suporta BAAR-ul (Biroul Asiguratorilor Auto din Romania) care ulterior se recupera banii de la similarul BAAR-ului din tara in care este inmatriculat vehiculul vinovat. Am facut aceasta precizare deoarece in stirile dezinformatoare lansate cu scopul de a descuraja inmatrcularea in Bulgaria a autovehiculelor sunt strecurate infomatii false prin care romanului ii este idusa ideea ca este foarte posibil sa nu primesca despagubiri din accidentele produse de masinile inmatriculate la vecinii de la sud. Tin sa va informez stimati colegi de trafic ca in materie de obtinere de despagubiri corecte pe cale amiabila cele mai mari probleme le veti intalni atunci cand pagubele sunt produse de vehicule inmatriculate in Romania si asigurate la firme de rahat . De aceste firme de ce nu spune mass-media mai nimic ? Pentru ca se platesc contracte de publicitate considerabile ? Cand cunosti realitatea din domeniu si vezi spoturile lor publicitatre pe la televizor te scarbesti ! Sa nu uitati niciodata genialul mesaj transmis in mass-media "Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine " ! Acest slogan spune in continuare multe celui cu mintea deschsa !
    2 points
  5. cu parerea de rau tin sa-ti spun ca Norvegia e unde vrei tu numai in UE nu e
    2 points
  6. Spune-mi cum se numeste ca o sun maine sa imi confirme. Intampator si eu am tot functie de conducere in daune. Dar cred ca inainte sa o mai faci de ras in continuare pe ruda asta a ta ar fi bine sa o suni si sa o rogi sa iti mai explice o data, poate unul dintre voi a inteles ceva gresit. O masina poate fi declarata dauna totala atunci cand costurile de reparatie sunt mai mari de 75 % din valoarea reala a aceseia la daa evenimentului. Asta este legislatia pe RCA. Ca de cele mai multe ori cand masina sufera deformari majore la structura ajunge sa fie declarata dauna totala este adevarat, pentru ca in general costurile depasesc pragul de 75 %. Dar de aici pana la afirmatia ca o masina care are stalpul median puternic deformat inclusiv parte din sasiu se declara dauna totala doar in baza acestui lucru e mare diferenta. In multe tari acesta poate fi un criteriu e acordare a daunei totale iar epava nu mai poate fi reinmaticulata dar la noi mai e cale lunga pana atunci !
    2 points
  7. LOL, deci patrochle asta, a atins nivelul "Asian" de retard mintal, obscuritate in gandire si atrofie cerebrala. Bine si Verssatu e misogin si asta e adevarat
    2 points
  8. optic poate sa iasa. tiganii se pot face, se indreapta cat se poate, apoi se umple cu chit/ fibra. se mai poate taia un tronson si inlocui sau se poate inlocui tot pragul. structural nu va mai fi in mintile ei oricum. sfatul meu e sa-i dai viteza dupa ce o faci. in alta ordine de idei eu cred ca faceam criza de nervi sa ma bubuie unul asa, cred ca il bagam la masina de tocat. te felicit ca ti-ai pastrat calmul.
    2 points
  9. Atacul analfabetului partea a 3-a revizuita !
    2 points
  10. Avand in vedere ca motorasul meu o sa aiba parte de un tratament mai dur as vrea sa stiu ce ulei imi recomandati sa pun in el.Pana acum a avut Castrol GTX3 si Aral , iar din astea am fost multumit de Castrol.Multa lume mi-a recomandat daca merg mai sportiv sa iau Castrol RS,voi ce parere aveti?Masina este un 323i E30 an 1985 motorul de 150 cai dar asta deja stiati :blink:
    1 point
  11. Ai estimat ca faci destul de putin pe an. Ia-ti un 728i si scuteste-te de griji.
    1 point
  12. Si inlocuirea caroseriei tot reparatie este considerata.
    1 point
  13. Zyz, totusi, noi nu suntem danemarca sau norvegia, noi suntem romanica, stii tu...cu oamenii aia care inca mai poarta caciuli rusesti si cu babutele alea care inca mai poarta baticuri pe cap...asa as putea sa dau si eu exemple de SUA in care se merge cu motoare V8 si V10 si-i doare-n cur de poluare, sau cu Qatarul care are 40 de centi litrul de benzina.... Nu inteleg, de cand si pana cand comparatia cu tarile astea, ce gara avem noi cu ele? avem cumva salariul mediu comparativ cu al lor,nivelul lor de trai, mentalitatea lor, legile lor etc etc?
    1 point
  14. nu mi place sincer,dar important e ca tie sa ti placa
    1 point
  15. Iarna de guuma vara de stofa, mereu am avut asa, in septembrie le nagam pe cele de guma, martie cele de stofa !
    1 point
  16. atat timp cat sudura se face conform standardelor de calitate nu ai ce obiecta. Sa ceri tu o expertiza a suduri cu aparate specifice cu raze ar fii o chestie cred in premiera. Sudura efectuata este teoretic la fel de rezistenta ca sudura de fabrica. Doar nu iti imaginezi ca masina ta nu a fost sudata pe banc in fabrica? O sudeaza roboti dar tot sudata este. DAca masina nu iese " dreapta" poti obiecta. Cel mai usor se va vedea cand vei incerca sa faci unghiul de fuga daca caroseria e stramba. Din pacate exista masini care au avut stalpul din dreapta in locul schimbatorului si tot circula pe drumurile publice. Masina ta nu pare atat de puternic avariata.
    1 point
  17. Vezi ca folosesti f gresit citatul, pentru ca nu are nicio legatura cu prostia. Si eu m-am plictisit de cacaturile de pe forum, ca sa aflu o informatie concreta tre sa parcurg pagini intregi de cacat.
    1 point
  18. Pai stai asa ca romanu e prost si zice ca nu il afecteaza cu nimic, daca nu isi ia alta masina. Stai sa vezi cand o sa descopere cum sta treaba cand va fi sa isi vanda masina.
    1 point
  19. Ne-am mai abonat si pt timbrul de mediu si tot un carici am facut... mitingul pwlii, romanii sunt prea prosti pt secolul asta, hai sa recunoastem asta; au iesit bulgarii,au iesit grecii au iesit ei spaniolii care nu ne comparam nici deacum intr-o mie de ani cu aia, si noi nu suntem in stare sa iesim sa ne cerem drepturile, sau iesim si dansam pinguinul si facem bascalie si mancam mici si bem bere cand altii sunt in stare sa-si dea viata pt drepturile lor. P.S. Am intrat pe feisbuc si m-am inscris si eu...ce sa zic, un rahat prajit!!!! 600 DE MEMBRI INSCRISI??? Pai trebuia sa se blocheze feisbucu de atata trafic daca eram destepti, cand vom vedea acolo minim vreo 3-4 sute de mii de oameni inscrisi si pregatiti pt miting, atunci vorbim altfel, dar cu 600 de insi nu facem nicio pwla belita. Nu suntem uniti, au stiut sa ne manipuleze, acum ei sunt constienti ca mamalicky n-o sa bubuie, deaia fac ce vor cu noi, si va garantez ca mamalicky o sa stea sa se dospeasca.
    1 point
  20. Vara textil si Iarna cauciuc.
    1 point
  21. Un model foarte popular si reprezentativ care nu isi va pierde frumusetea niciodata E30
    1 point
  22. Eu sunt sigur ca intra. Au nevoie de bani, o sa bage tot felul de legi din astea in care daca esti prins in ofsaid, esti ars rau de tot. Au mare nevoie de legea asta ca sa ii oblige pe oameni sa isi transcrie masinile si sa plateasca timbrul de mediu, ca altfel lumea umbla cu masina pe numele altuia si la stat nu da nimeni bani.
    1 point
  23. Am aproape aceeasi problema, am crezut ca daca citesc postul asta voi gasi niste sfaturi plauzibile, ci nu caterinca la greu. Eu zic ca degeaba au unii experienta cu carul daca au uitat de unde au plecat, si anume de la 0 ( zero ). Sunt convins ca sunt multi pe forum care habar nu au mecanica, dar mi-a placut sa cred pana la un momentdat ca forumul e pentru a schimba pareri, experiente, cu alte cuvinte de a invata unele lucruri legate de mecanica. Nu inteleg de ce daca omul are o problema simtiti nevoia de a incepe cu glume proaste, de 2 bani, luate de pe Google. Nu ai habar de-o rezolvare, abtine-te. Dupa parerea mea e lipsa de caracter sa iti bati joc de unul care nu stie, mai ales pe un forum pe care lumea se vrea serioasa.
    1 point
  24. As fi vrut sa scriu cu totul altceva, dar incerc sa fiu cat de cat civilizat . pana la un punct. NU am deranjat , suparat, amenintat, jignit pe nimeni, asa ca mai slabiti-ma cu chestile astea.
    1 point
  25. Pana nu se publica in MO vorbim sa nu adormim. Cand ai o baza putem vorbi insa pana atunci e doar pierdere de timp si pagini de topic inutile. Sent from my iPad using Tapatalk
    1 point
  26. Scoate sonda, baga sonda, lasasonda...nu mai intelege nimic bietul creștin. Bine, io-mi inchipui mutrele astora din urma care au scris niste postulate in mecanica, adevarate leme cuantice, fizica pura....ma rog ala cu pusul limbii sa stea jos, are 4...nu l-a priceput pe kip. Asa, ziceam de mutre: doi puberi spelbi, cu palme libidionase, d-alea de transpira singure, ochii maro, niste priviri ratacite in meandrele FB, cu tastaruri oairels si un fel zambet retardoid superior sugand dintr-o mare punga de chipsuri cu aroma de pui la rotisor+cola .
    1 point
  27. se poate schimba cat de cat profi se desface elementul din sudurile de fabrica si se pune alt element. sudurile or sa corespunda si masina iese impecbila am lucrat in service ma ocupam cu piesele si materialele si am vazut ca fac baietii destepti
    1 point
  28. Nu are nicio legatura faptul ca au sarit airbag-urile cu dauna totala. Din ce stiu, dauna totala se da atunci cand unul din stalpii laterali ai masini este lovit grav sau sasiul este deslipit, stramb. Ma refer la cazul de fata. Poate ai noroc sa ai si sasiul afectat, cat de putin.
    1 point
  29. Eu sunt de parere ca se poate face fara probleme, se pune pe stand de indreptat caroserii daca este cazul, daca gasesti un service serios nu ai de ce sa iti faci probleme; referitor la air-baguri, daca se monteaza piesele noi asa cum trebuie nu are de ce sa existe vreun risc. Important este ca ai scapat cu bine, fiarele se repara
    1 point
  30. http://www.click.ro/news/bucuresti/EXCLUSIV-Camerele-le-au-buzunarele-soferilor_0_1504649575.html Harta camerelor de supraveghere a rovinietelor din Romania. Cam astea sunt ... cele 10 locatii. Nu va culcati pe o ureche insa, sunt zeci de camere mobile care supravegheaza traficul. A1, la km 70 A2, la km 12 DN1 Bucureºti-Ploieºti, a km 48 DN2 Buzãu-Râmnicu Sãrat, la km 115 DN2A Slobozia-ConstanÞa, la km 113 DN5 Bucureºti-Giurgiu, la km 28 DN7 Râmnicu Vâlcea-Sibiu, la km 188 DN6 Bucureºti-Alexandria la km 60 DN 7 Deva-Arad, la km 411 DN 17 Vatra Dornei-BistriÞa, la km 85.
    1 point
  31. nu e niciun radar pe dn1 (din asta radiant) de niciun fel, nici macar laser. se masoara in asfalt, iar se jura unii pe ce habar n-au. vad ca aceeasi. le-au dat mai nou si trucam nu stiu daca stiti: http://www.lasertech.com/content/img/TruCamFt.png http://www.policeone.com/police-technology/radar/5482912-LTI-s-TruCAM-Laser-Speed-Gun-with-Video/ luati de cititi frate: Pe DN1 se afla in total 21 camere. Dintre ele doar 7 au posibilitatea de a amenda si fotografia pt viteza. Aceste 7 au camere fixe la nivelul solului ( 1.5-2m ) activate de senzori din asfalt. Acesti sezori sunt pozitionati cam la 5-7m pe banda 1 , la inca 1-2 m pe banda 2 si la inca 1-2m pe banda 3 in fata camerei ( respectiv dupa ce treceti de ea ). Evident , pozele pt radar se fac doar cu numarul din spate al masinii. Singurul radar cu 3 benzi este la Metro Baneasa pe directia spre Bucuresti . S-a folosit pt fiecare grup POI alt sunet de avertizare Teoretic s-ar putea folosi si camerele de supraveghere pt a depista viteza de deplasare folosind metoda de frame by frame calibrata pe o portiune + autotracking insa metoda nu este legala din cauza erorilor mari . Exemplu de autotracking la : http://193.226.118.238/ Cele 7 camere cu radar sunt, in ordinea Buc - Brasov : Metro Baneasa, Balotesti, Ciolpani, Puchenii Mari, Barcanesti, Comarnic, Sinaia inter. DN Targoviste Camerele sunt de tip GTC-D (Gatso Traffic Camera- Digital) http://www.gatsomete...ndex.php?p=5496 http://www.itctraffic.com/camera.htm ( partea cu loops ) http://www.tfhrc.gov...toct98/loop.htm http://www.stvincent...d/speedcam.html Pt neinitiati : http://auto.howstuff...question234.htm Senzorii sunt de tip DS2 (vezi link ) si au 2 bucle cu inductie magnetica pozitionate cam la 1-1.5m distanta intre ele http://www.ukspeedca...k/guide.htm#DS2 La trecerea unui vehicul fiecare senzor creeaza o semnatura magnetica unica pt fiecare categorie de autovehicule, vezi : http://www.its.uci.e...rs/WP-01-15.pdf Daca semnatura celor 2 senzori coincide se masoara defazarea semnaturii in timp pt aflarea vitezei , iar daca aceasta depaseste limita prestabilita se activeaza camera. Cel mai interesant aspect gasit in aceste articole (si care in mod cert nu a fost destinat publicului larg ci mai degraba ar face parte din specificatiile tehnice) este: "An illegal measurement, caused by a vehicle changing lanes for example, is automatically ignored" Adica aceste radare ar putea fi evitate trecand intre benzi, caz in care semnatura magnetica difera intre cei 2 senzori sau nu se incadreaza in specificatii, deci fiind ignorata ! ! ! Sau puteti proceda astfel : http://www.speedcam.co.uk/gatso2.htm Mie personal mi-a placut ideea cu dinamita ! J Nici macar metoda camerelor de supraveghere cu bucla inductiva pt determinarea vitezei nu este neatacabila in Anglia de aceea camerele Gatso cu bucla inductiva de acolo au si proba visuala. Se vopsesc pe asfalt in dreptul campului visual al camerei markeri la distante cunoscute dupa care se fac doua poze succesive la interval de 0.5 sec a masinilor care au fost depistate de autotracking sau de bucla inductiva. http://www.stvincent.../speedcam2.html http://www.stvincent.../speedcam3.html Aceste poze cu time stamp sunt ceva mai greu de contestat ( mai ales la diferente mari de viteza fata de limita legala ) dar nu imposibil , a se vedea mai jos : http://www.safespeed.org.uk/notso.html Acesta este un simplu cronometru care masoara timpul dintre cele 2 flashuri si care toretic trebuie sa fie de fix 500ms si care din testele lor a avut totusi o abatere de pana la 25% adica 630ms ceea ce e foarte mult dar dupa cum am spus la diferente mari de viteza fata de limita legala nu prea mai conteaza. Alt link util cu inexactitati ale legilor din Anglia, foarte similare cu cele din Romania ( FAQ ): http://www.speed-tra.../Home/Menu1.htm In Australia se foloseste si sistemul "Point-to-point" "A multi camera system used for speed measurement over a pre-determined distance (500m-100 km). The system not only improves safety but is beneficial to the environment, making for a smoother,quieter and calmer traffic flow. At the start and the end a digital image is taken. This intelligent system automatically compares these images by using the details of the vehicle, which causes an extremely high matching percentage. The speed of the vehicle is calculated by using time measurement." http://www.madsophis...peedcameras.htm http://www.parliamen...s/04alt1min.htm Introducerea acestui sistem de urmarire a vitezei medii este insa foarte contestat in Europa in lipsa unei probe evidente.
    1 point
  32. Nu are rost sa mai spun un pret, nu ma asteptam la mai putin de 3000 anyway, o sa o tin si pe asta si mai iau ceva diesel, probabil de la vw... pt 2000 de euro cat se preconizeaza ca as lua pe ea, prefer sa ma plimb eu decat altul va multumesc tuturor!
    1 point
  33. Nu e izolatie fonica. Mai degraba termica daca e ce cred eu.
    1 point
  34. Eu cred ca este si de la mersul cu 160 km/h pe ploaie, indiferent ce anvelope ai apare fenomenul de acvaplanare (mergi pe apa), normal sa fie instabila.
    1 point
  35. nu exista camere care inregistreaza viteza. se foloseste fie radar sub diverse forme - radio, laser (lidar sau gun), fie niste sarme ingropate in asfalt cum sunt pe dn1, camera iti face doar poza, viteza ti-o citeste senzorul din asfalt. daca esti pe motor si circuli pe dunga (intre benzi) poti sa ai 800/h nu inregistreaza nimic - hahaha
    1 point
  36. doar trim-ul se da jos, uita-te la cel care ti-a venit si ai sa te prinzi cum e prins in bara, nu mai tin minte exact dar nu-i deloc greu...
    1 point
  37. ce jante sunt alea? ET-ul pare cam mic pentru seria 3, sunt aproape sigur ca atinge spatele la denivelari
    1 point
  38. Acum pe de alta parte am vazut si oameni de neandertal cu masini luate de noi si la 100k km aveau interiorul rupt/zgariat/murdar de parca ar fi avut 500k km. E mai mult legat de grija si bun simt.
    1 point
  39. http://www.autovit.r...-C27953292.html Samsarul, cu experienta, si cu 6 masinii in prezent la vanzare, are si acest cc de care am fost interesat. 1)Mi-a cerut mie sa ii platesc numere rosii daca vreau sa ii fac test. 2) Km masinii in noiembrie 2012 erau 230.000, cand i s-a schimbat distributia. 3) Masina este achizitionata din Olanda. Pret acceptat de samsar 13000 euro. Cine doreste sa apeleze cu incredere )) Luati aminte! Eventual ii trec si numarul de telefon ca sa reiasa un rezultat al cautarii mai rapid:0729575222 si 0784405805
    1 point
  40. intr-adevar, ar arata mai bine fara folia aia.
    1 point
  41. Mai degraba plafon negru kitschos. Arata mai bine fara folia aia pe plafon. http://s14.postimage.org/50ws6clb5/20120826_134938_2.jpg
    1 point
  42. slabutza rau , fara navi - arata k draq , rastul mai ai tare gre de tras la ea , jante , soft si daca poti si o mini piele ... dar e bine ca bmw sa o porti frumos !
    1 point
  43. N-am observat, my bad. 129,000km din 2008, valoarea magica
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.