Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/28/13 in all areas
-
Eu nu inteleg romanismele astea de zgaraie branza si de carcotas nascut cufurit. Ca ce chestie comentati voi preturile practicate de o persoana juridica? Nu va convine, mergeti in alta parte. Si cand puneti mototrina la fel dati marunt din bunze, insa tot degeaba. Auzi, eu imi fac singur revizia, sau dau 80 de lei la nu stiu cine.. pai treaba ta, oricum nu esti in targetul unui service aurtorizat BMW sau un service de genul asta al lui teile. Bai nene, cand si-o vedea romanul de treaba lui si nu o sa-l mai futa grija de ce face altul, cum face, cat cere, de unde are bani, dar de ce are bani, dar de ce cere atat etc. ?13 points
-
E aiurea sa ACUZI pe cineva de preturile practicate . Si nici sa incerci sa-i faci socotelile nu e relevant. Service-ul prezentat pe acest topic are cu totul alt target de clienti fata de un service de cartier. De fapt unele service-uri de cartier nici nu sunt de fapt service-uri, ci mai degraba garaje cu groapa. Comparatiile nu au sens. Sa fim seriosi, nu poti sustine costurile unui service adevarat practicand aceleasi preturi ca un service fara dotari si care lucreaza 90% la negru. Clientii sunt liberi sa aleaga, nu e nici o pacaleala, totul e transparent.12 points
-
Adica tu ai dreptul sa-i faci pe toti cum ti se nazare, dar nimeni sa nu-ti zica tie nimic daca nu-i jignesti tu intai. Si vorbeai de ifose... Las-o mai moale cu agresivitatea asta continua, exagerata si inutila.9 points
-
Daca si dupa ce mut discutiile astea pe un topic separat voi tot o sa continuati aici, e de porc. Adica omul va roaga cu frumosul, nu sunt satana sa dau aiurea suspenduri, cred ca ma luati pe prostalău...mai ales ca initiatorul vad ca nu vă incurajeaza discutiile. Pe bune acum.6 points
-
Dorule, o iei pe aratura. Ce inseamna in conceptia ta un milog? Unu care are o masina de 4-5 mii euro si cu un salariu de 2000 lei, e milog ca nu poate plati 950 lei o revizie, adica jumatate din bugetul lui lunar? Poate tu ai fi milog la valoarea ta, daca ai face nazuri la preturi, ca ti se par scumpe, dar unu de genul celui de mai sus nu poti sa il numesti milog decat daca n-ai nimic in cap.5 points
-
milog e ala care doreste sa beneficieze de servicii la un anumit standard dar pe care nu le poate plati. poate alege o solutie mai ieftina, pe care si-o poate permite. la fel cu aia ce tipa ca marfurile de lux importate trebuie sa aiba preturile corelate cu salariile din romania. se rezuma la a-ti lua masina cand nu ai bani sa o intretii. cat despre aratura, imi place agricultura. tu in schimb esti obraznic.4 points
-
4 points
-
http://img407.imageshack.us/img407/8172/dsc0223tonemapped.jpg ~ Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW ~ De ce Efficient Services? Pentru ca echipa noastra este formata din oameni cu experienta dobandita de-a lungul timpului prin practicarea si promovarea de servicii de consultanta si mentenanta auto BMW si MINI. In calitate de pasionati si fani BMW, am efectuat o analiza obiectiva asupra serviciilor de mentenanta si consultanta BMW, practicate de catre piata auto, analiza ce ne-a incurajat sa ne constituim intr-o entitate organizata din punct de vedere juridic si comercial. Ca efect al acestei organizari, am pornit la drum prin infiintarea unui " mini showroom " unde am inceput a comercializa Piese si accesorii Originale BMW, precum si a ne etala cunostintele legate de segmentul auto exclusiv al Grupului BMW. Ca urmare a feedback-ului primit cu ocazia contactului cu posesorii de autovehicule Bavareze, am decis a merge mai departe prin a ne arata priceperea intr-un concept de service rapid, constituit in imediata vecinatate a showroomului nostru. Odata cu trecerea timpului, am decis a oferi clientilor nostri servicii complete, ce pleaca de la identificarea problemei si rezolvarea acesteia prin practicarea de servicii eficiente, de aceea putem spune ca suntem un Service Specializat BMW , in care prestam si promovam intr- un singur concept, BMW Efficient Services. Indiferent de natura avariei pe care o prezinta autoturismul tau BMW, fie ea electrica, mecanica sau avarie a caroseriei, noi suntem echipa potrivita care remediaza aceasta avarie. Te invitam in locatia noastra, pentru a confirma inca odata de ce ne-am castigat renumele de Specialisti BMW. Alexandru Dinoiu Efficient Mobile Services SRL B-dul Timisoara 103-111 61327 Bucuresti Tel.: +40 723 574 527 Fax: +40 314 255 124 mailto: alexandru.dinoiu@bmw-teile.ro dinoiu.alex@yahoo.com URL: http://www.bmw-teile.ro http://imageshack.us/a/img842/8099/dsc0558tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img803/1465/dsc0485tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img42/2564/dsc0432tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img703/5984/dsc0435tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img826/2876/dsc0411tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img145/9122/dsc0378tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img163/4131/dsc0390tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img14/3531/dsc0363tonemapped.jpg http://imageshack.us/a/img46/5462/dsc0348tonemapped.jpg3 points
-
Nu zicea legea ca daca ai, cum sa spun, orice legatura cu Romania (domiciliu, rezidenta, cetatenie(?)) nu ai voie mai mult de 30 de zile de la data dobandirii titlului asupra masinii, indiferent daca tu ai domiciliul sau resedinta si in alta tara? Poate am inteles eu gresit, corectati-ma Exceptie, bineinteles, transportul de persoane si inchirierile. De-asta ma repet: in loc de procuri se vor face contracte de inchiriere. Solutii exista, trebuie doar cautate :queen: Mi-a venit in minte acum un scenariu care probabil se intalneste destul de des si care arata cat de stupid este formulata legea. Sa zicem ca un cetatean german este trimis sa lucreze la sediul din RO al firmei pe o perioada mai indelungata. Bineinteles ca omului ii este inchiriat un apartament de catre firma si acesta, constincios cum este ca un neamt, merge sa isi faca rezidenta la primaria localitatii pe raza careia se afla imobilul inchiriat (ce pompos ). Omul nostru bineinteles ca si-a adus si masina cu el, inmatriculata pe DE. Toate bune si frumoase pana aici. Ei bine, din momentul in care primeste rezidenta in RO el nu mai are dreptul sa circule cu masina nici macar un minut in RO, pentru ca cele 30 de zile de la data dobandirii titlului de proprietate (aka de cand si-a inmatriculat masina in DE) a trecut muuuult timp. Deci, ce se intampla, doctore? :hyper: Astept comentarii si idei/solutii/sugestii de trimis la scumpii nostri guvernanti pe care ii da competenta afara din casa.2 points
-
Ii dau dreptate lui Pole. Astea chiar ca-s romanisme. Omul a facut topic pentru un service cu adevarat premium si s-a scris 90% despre preturi mai mari decat la un service de cartier. Pai la ce va asteptati? A zis vreun moment ca are cele mai mici preturi sau ceva similar? Vi se pare scump? La revedere. Inseamna ca nu sunteti targetul pentru service-ul asta. :frantics: Simplu. Daca e intr-adevar scump se va dovedi asta prin lipsa de clienti. Dar nu inteleg ce rost are sa trancaniti atat pe marginea preturilor. E firma lui, pune ce preturi vrea. Si sincer, pentru ce ofera nu mi se pare mult. Ca nu m-as duce acolo pentru o banala revizie, asta-i una. Poate daca as fi intr-o situatie financiara suficient de confortabila sa nu conteze diferenta de pret. Dar asta-s eu, mai sarac.... asta nu inseamna ca nu pot sa apreciez un lucru aparent bun sau ca ma apuc acum sa dau din gura ca vulpea la struguri ca sunt preturile mari. Ai cerut o oferta, ti se par cam mari preturile. Zici "ok, nu multumesc" si GATA. Nu stai sa scrii polologhii despre starea natiunii, economia de criza, studii de piata si analize ale pretului. E penibil si ii strici omului topicul aiurea. Nu ti-a bagat mana in buzunar. Ti-a spus la ce pret iti poate oferi un serviciu... asa cum i-ai cerut sa faca. Trist cum merg lucrurile... daca cineva vinde o chestie ieftina se gasesc expertii sa-i demonteze produsul/serviciul pentru cel mai mic defect. Daca vinde cineva o chestie buna aceiasi experti, oameni rafinati, umblati, care nu tolereaza decat ce-i mai bun pe lumea asta... incep sa cotcodaceasca de preturi ca sunt mai mari decat ce-i mai ieftin de pe piata. Mentalitate romaneasca de tara blocata in era pre-industriala. :getlost: ONTOPIC: Mult noroc cu service-ul! Arata foarte bine! Sa speram ca si calitatea lucrarilor e la acelasi nivel. :goodjob:2 points
-
Ti-au schimbat blocul motor cred, nu tot motorul. Ca vad ca scrie remanufactured short engine.2 points
-
Eu cand stateam in Cluj, desi aveam prieten foarte bun cu service dedicat BMW, nu imi faceam reviziile la el. Exista un service care se ocupa exclusiv de revizii, unde manopera era gratis, trebuie sa existe asa ceva si in Bucuresti. Aveau pe stoc toate tipurile de uleiuri si filtre, chiar prietenul asta al meu lua ulei de cutie de la ei ca erau singurii care aveau la butoaie din alea mari. Bine, asta se intampla prin 2002-2005. Nu exista ulei din asta "original BMW" fake la 30 lei cum vand acum toate service-urile, pe vremea aia am inceput cu Pennzoil apoi mai tarziu cu Castrol. Ce vruiam sa spun cu asta. Ca nu m-as duce la un service de genul celui lui Alex.teile pentru o revizie, ca o revizie e in stare sa o faca oricine. Dar m-as duce cu mai mare incredere pentru o lucrare complicata ca acea schimbare de distributie la N47, n-as avea curaj sa las motorul pe mana unui service mai de cartier, fara experienta.2 points
-
1 point
-
1 point
-
La masinile mai noi nu merge sa pui un ulei mai gros cand incepe sa consume, din cauza distributiei variabile si a altor mecanisme care functioneaza pe baza presiunii de ulei. Ori completezi mai des ori rezolvi problema, de cele mai multe ori niste simeringuri banale.1 point
-
nu e vorba de asta, nu dispretuiesc oamenii saraci, ii ajut cand pot cum pot. dispretuiesc insa imbecilii cu ifose care isi permit consideratii personale si insulte la adresa mea fara a-i fi bagat in seama sau nominalizat in vreun fel. kip: piata trebuie sa o cunosti, preturile nu sunt relevante decat in raport cu calitatea. te uiti ce vinde apoi cat cere. daca aia lucreaza bine (si vad ca asa spun oamenii) apoi pretul de reprezentanta e mic, pentru ca reprezentanta lucreaza prost (asa spun cel putin eu). deci la pret de reprezentanta mai bine te duci la baietii aia. in esenta daca baietii nu dau faliment si au clienti inseamna ca eu am dreptate. e un business de piata libera. nu cred ca e norrmal sa ce? sa lucreze la "milogi" ca vad ca va place termenul pe ce tarife vor sau isi pot permite ei. exagerati.1 point
-
toti milogii vor moka, iar daca dau un banut pe orice, atunci serviciul ala musai trebuie sa fie ireprosabil si de top. tipa insa toti despre drepturile consumatorilor de parca ar consuma ceva in afara de propriul timp care oricum nestiind sa faca nimic nu costa bani.1 point
-
deci am mai scos odata bateria, lasata 10 min, si de data asta am plecat la un drum mai lung, in afara localitatii, nu mers 2 km prin oras.. si-a revenit complet, merge brici si pe benzina si pe gpl.. sa vedem cat tine minunea.. deci se pare ca si la raia asta de M50 cand schimbi debitmetrul trebuie resetate adaptarile la lambda si debitmetru..1 point
-
Dragilor, sunt cativa colegi mecanici pe acest forum care si-au dovedit calitatile. Fiecare este liber sa mearga in ce service doreste, insa eu unul n-as plati mai mult pt aceleasi servicii pe care le poti avea si intr-un service de "cartier".Numai multumit sa fii de rezultat. Numai bine.1 point
-
Mi se pare cam scumpa o revizie la e46 la ei. Nu am cu ce sa gresesc. Cu atat mai putin, amarnic. Evident ca se adreseaza unui anumit tipar de clienti dar nu stiu daca-i si gaseste pe aici. Cam asta incercam sa spun !1 point
-
nu ai nici o treaba, firma se poate duce invartindu-se unde vrea ea, desi astia la care m-am dus eu activeaza de ceva ani, proprietarul e invitat in mod regulat pe la tv cand se discuta problema asta, Ai brief-ul mare, mic (adica actele necesare pentru inmtriculare /transfer de proprietate in orice tara din EU) + contract de vanzare cumparare intre tine si firma semnat si stampilat, dar nedatat. adica la orice ora pui o data pe el si gata, esti iar proprietar.. daca ai numele in talon atunci poti avea probleme cu legislatia asta noua.. masina nu se poate instraina fara brief-ul ala mare, care e la tine.1 point
-
corporatist, dupa vorba, dupa lemn. Limbaj de lemn. Nu ti-am atras atentia, te-am executat. Mainile sus, chilotii jos! :sorcerer: Ce tare ma cred! :hyper:1 point
-
Doar atat poti? Nu ai inteles nimic din ce am scris eu... Pacat de tine... DEX= IMPERTINĂNT ~tĂŁ (~ți, ~te) Care vĂŁdește nerușinare; lipsit de respect; obraznic; insolent; neobrĂŁzat. /<fr. impertinent, lat. impertinens, ~ntis Cam cum te-m jignit eu? Cum am dat dovada de nerusinare? Prietene...farsa aia din '89 care e in carti numita "Revolutie" ne-a adus LIBERTATEA DE OPINIE...si LIBERA EXPRIMARE... Faptul ca ti-am prezentat realitatea se numeste neobrazare??? Vai...dar nu am fost de acord cu cineva care se crede mare si tare in fata unui PC/laptop!!!!!...ce lipsa de respect am putut manifesta...1 point
-
1 point
-
Deja pleaca Dacia-Renault in Maroc parca, nu? Incet incet.1 point
-
crezi ca daca o faci de mantuiala si o pui la vanzare imediat ai mari sanse sa o dai? si cum ramane cu banii investiti pana in prezent? sau crezi ca daca o dai si iei unul de 150cp nu o sa aiba probleme deloc? crezi ca da cineva masina de buna? si daca nu o dai ce faci stai fara masina? ca daca o faci de mantuiala o sa-ti bata motorul eu am dat 16 mil pe o pompa de inj cu toate ca nu am nevoie, tu de 350euro iti luai un motor complet si din 2 faceai unul complet. arborele se masoara cu micrometrul, daca are uzura se rectifica,cuzinetii se pun noi, ai spus ca aveai si ceva probleme cu fum trepidatii etc, desfaceai tot si montai un set de pistoane verificate, segmenti si o alta chiulasa cu garnitura noua si mai mergeai inca 10 ani cu el,verificai si pompa de ulei, intinzatoare, sau luai unul complet functional si il omologai pe ci cand aveai chef ai mare grija cum faci ca daca montezi arborele cu niste jeguri de cuzineti si ia bataie sau nu ai presiune ulei te pisi pe el, il mai faci odata1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00