Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/06/13 in all areas
-
A iesit perfect, niciun luft, nicio urma de "coaja de portocala". Nu simt absolut nicio diferenta la condus. Per total, tot raul a fost spre bine, multumesc Contempo Brasov !3 points
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 points
-
2 points
-
buna asta ) poti sa te plangi ca avea televizor in masina si ai facut accident din cauza unei emisiuni obsecene a lui Capatos2 points
-
1 point
-
Daca vrei sa fii ajutat ! te rog posteaza 2 poze cu interiorul jantelor sa vedem exact ce natie sunt [ replici , originale ] si dupa aia iti voi spune exact ce ai nevoie acolo !1 point
-
Pai...cu regula de 3 simpla. Ex: daca cu A litri.... B km C litri.....100km =>> C = A x 100 : B Nu m-am priceput sa le asez altfel. Sper ca ai inteles1 point
-
macar aia fac ceva ,isi apara interesul.Noi stam aici si tastam-ne meritam soarta1 point
-
sunt cazuri unde a crescut , sunt cazuri unde a scazut dar samsarii sa faca protest ca nu mai pot face business ,(a se citi specula)pentru care nu platesc nici o taxa nimic mi se pare absurd si si mai absurd mi se pare sa pui asta in ziar maine urmeaza sa iasa camatarii in streada ca e prea mica dobanda la banca si ei nu mai pot face afaceri, wtf?1 point
-
1 point
-
Eu nu am dedus c-ar fi rezolvat ceva dumnealui. E adevarat ca se intelege mai greu ce vrea sa spuna....dar am facut un efort totusi si am inteles.1 point
-
Dupa mult timp de asteptare...... Teaser ! http://s10.postimage.org/tuw5n2ntx/untitled.jpg1 point
-
Neinteresant ca e motorul N47, omul a zis clar ca nu stia. Parca la Bavaria iti zice (desi aia stiu) vedeti ca la motorul asta sunt probleme mari la distributie. Ti-o vand si gata (ma refer la cele rulate).1 point
-
Are optiunea power reduction, deci are 163cp. Omu nu a mintit cu nimic. Ca are motorul n47 e partea a doua...1 point
-
Ba tocmai ca problema e furtunul ala si nu parametrii ce-i citesti tu acolo. Mizeria aia in admisie e oarecum normala in functie de stilul de mers, temperatura de lucru (daca faci sau ai facut drumuri scurte), etc. E un DIESEL. Comanda EGR-ului difera la diferite tipuri/generatii de motoare. Pe E90 ai motor Euro4, pe asta ai Euro5. SIGUR mapele difera. Si ca sa stii: EGR-ul deschide si inchide in functie de turatie SI sarcina. Nu te astepta sa lucreze dupa placul tau. Daca vrei sa faci un test calumea, se face LOG IN MERS. Nu cum il faci tu. Dar cum ti-am mai spus de atatea ori, lasa masina aia in pace. Nu are nimic. Rezolva pierderile de ulei si e destul.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Apeleaza la o reprezentanta sau un service serios ! comanda pe net lasa le in seama celor mai experimentati ! Daca comanzi si montezi in service ul lor sa iti dea factura + certificatul de garantie la piese ! In felul acesta vei fii mai linistit ! Ambreiaj LUK si volanta LUK [ sunt echiparea oem la motoarele diesel de bmw ]. Asta comanzi si scapi de griji pentru urmatorii 100 de mii de km [ asta daca menajezi masina ] E plin forumul de "specilasti" de genul , bine ca sunt profesori in gramatica , ca in rest , sa zica mersi daca sunt in stare sa faca un schimb de ulei si un filtru sau eventual niste becuri la masinile lor! Mai sunt si exceptii , dar sunt putini ! Am mai scris undeva , dar a fost sters tot topicul din pacate , asa ca o sa scriu aici din nou : Bine ca stiti sa faceti misto de oameni si habar nu aveti sa dati un sfat util in privinta marcii de care [cica] sunteti pasionati ! RUSINE !1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Spune-mi cum se numeste ca o sun maine sa imi confirme. Intampator si eu am tot functie de conducere in daune. Dar cred ca inainte sa o mai faci de ras in continuare pe ruda asta a ta ar fi bine sa o suni si sa o rogi sa iti mai explice o data, poate unul dintre voi a inteles ceva gresit. O masina poate fi declarata dauna totala atunci cand costurile de reparatie sunt mai mari de 75 % din valoarea reala a aceseia la daa evenimentului. Asta este legislatia pe RCA. Ca de cele mai multe ori cand masina sufera deformari majore la structura ajunge sa fie declarata dauna totala este adevarat, pentru ca in general costurile depasesc pragul de 75 %. Dar de aici pana la afirmatia ca o masina care are stalpul median puternic deformat inclusiv parte din sasiu se declara dauna totala doar in baza acestui lucru e mare diferenta. In multe tari acesta poate fi un criteriu e acordare a daunei totale iar epava nu mai poate fi reinmaticulata dar la noi mai e cale lunga pana atunci !1 point
-
optic poate sa iasa. tiganii se pot face, se indreapta cat se poate, apoi se umple cu chit/ fibra. se mai poate taia un tronson si inlocui sau se poate inlocui tot pragul. structural nu va mai fi in mintile ei oricum. sfatul meu e sa-i dai viteza dupa ce o faci. in alta ordine de idei eu cred ca faceam criza de nervi sa ma bubuie unul asa, cred ca il bagam la masina de tocat. te felicit ca ti-ai pastrat calmul.1 point
-
Eu sunt de parere ca se poate face fara probleme, se pune pe stand de indreptat caroserii daca este cazul, daca gasesti un service serios nu ai de ce sa iti faci probleme; referitor la air-baguri, daca se monteaza piesele noi asa cum trebuie nu are de ce sa existe vreun risc. Important este ca ai scapat cu bine, fiarele se repara1 point
-
1 point
-
Felicitari! Interesant articolul tau si, mai ales, UTIL!!! Dar, daca tot ai inceput, ar fi bine sa-l....termini/completezi! Adica, daca ai posibilitatea de a afla date concrete de la ZF, ar fi benefic sa postezi si un tabel cu diferitele cutii de viteze si modelele de masini care-l folosesc in care sa apara si CUPLUL MAXIM suportat! Asta, tot pentru amatorii de ...chip tuning! Multumesc Cu stima1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00