Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/09/13 in all areas

  1. Si de ce nu-ti cumperi tu de pe autovit 3 din alea de 1700 euro si poluezi topic-ul omului cu balariile tale ?
    4 points
  2. 2 points
  3. Felicitari pt hotarare. Ii sta mult mai bine cu bara noua. Ar arata si mai bine cu lupe+xenon
    1 point
  4. eu am crezut ca au apus vremurile in care orice problema la un BMW, se tragea de la acest panaceu universal, debitmetrul si ca inlocuirea lui va indeparta toate relele. ma rog, este foarte ieftin, vreo 14 milioane, nu vad de ce nu ar incerca si varianta asta. lol
    1 point
  5. @BGY666, cat ziceai ca ai dat pe helen? :sorcerer:
    1 point
  6. procentul de oameni care au timp sa citeasca una alta pe forum, chiar care si-au facut un cont fata de posesori de bmw e infim. service -ul la care ma duc de regula, intr-un oras mic cum e tulcea, nu au schimbat preventiv vreunul sau ca avea vreun zgomot, ci,in 2-3 luni de cand ma mai duc pe la ei cam 3 buc. de bmw diverse, cu n47 , 3, dar si un X3 de exemplu, tot 2.0d. cu lant rupt si pagube grave.. si e un service in care incap 2 masini intr-un oras de 70k de locuitori si bmw -uri 2.0d cu motor n47 sunt chiar putine...
    1 point
  7. A devenit o afacere pentru astia care daca citesc ceva pe forum, se ingrozesc si schimba. Asa e cand crezi tot ce se spune, fara sa gandesti si sa analizezi situatia macar putin Un fel de paranoia
    1 point
  8. Am schimbat distribuĂžia la 182000 km Âşi ghici ...nu a mai fost schimbatĂŁ Âşi nu a fost nici o urmĂŁ de uzurĂŁ.Cred cĂŁ deja a devenit o problemĂŁ mai mult psihicĂŁ acest lanĂž .
    1 point
  9. Felicitari pentru retrofit,chiar vroiam sa iti arat un E46 cu ce vroiai tu sa-ti pui dar se pare ca ai facut alegerea potrivita
    1 point
  10. Si in timp ce noi ne agitam pe aici pentru o saiba neomologata, americanii topaie cu low-riderele. LOL
    1 point
  11. Ok, ma dau batut, o sa dorm cu legea in mana de acum incolo, si imi arunc si angelurile sijantele si suspensiile....argumentul cu "pana nu ai patit-o" nu ma intereseaza, sunt destul de patit cu rutiera, panica asta cu angeluri,suspensii si jante mi se pare cel putin cretina, i nu ma intereseaza ce "scrie la lege"... Ce mama dracu pericol prezinta masina mea cu angel eyes montat?! Sau cu suspensii sport?! Fara argument gen "asa e legea".... Ma retrag, nu mai pot cu "asa e legea", e prea mult ptr mine....desi nimeni n-a postat nici un articol de lege, nu ca m-ar interesa.
    1 point
  12. Daca era in alta tara,sigur nu avea tupeul sa vorbeasca asa cu autoritatile,sa nu mai vorbim de o eventuala fuga!!!!!!Dar dat fiind faptul ca e in Romania,isi permite omul - sa aibe ceata galbena,folii pe geamurile anterioare,angel eyes in faruri,suspensie "shmekera",sa nu mai vorbim ca ar vrea si un carlig fara sa-l omologheze .......si pe deasupra,sa mai fie si arogant!(asta doar din cauza legilor prea blande pe care le avem in tara noastra draga)
    1 point
  13. Normal ca si carligele sunt omologate. Te crezi in codru ?
    1 point
  14. astea sunt niste riscuri care ti le asumi cand ai masina inscrisa in alta tara...
    1 point
  15. Domnule bmw_e36_4ever, privind pozele de mai sus - in mod particular poza a doua - prima reactie pe care o am este sa tin cu Politia... Poate sunteti o persoana OK, dar atat modul in care arata masina cat si atitudinea transmisa de catre look-ul dvs. (presupunand ca in a doua poza sunteti chiar dvs.) definesc exact genul de participanti la trafic cu care nu vreau sa am deloc de-a face. Am un sfat dezinteresat pentru dumneavoastra: atat timp cat masina va fi inmatriculata in Bulgaria si va continua sa arata ca in poze, va recomand sa evitati pe viitor orice fel de conflict cu Politia - fie el si verbal. Altfel inseamna ca o cautati cu lumanarea.
    1 point
  16. nu conteaza ce crede ca stie, ci ceea ce poate dovedi.dar nici n-as mai fi tare in gura, daca as vrea sa merg linistit fara "coada"
    1 point
  17. Sa-mi bag pl ce masina!!!! Nu credeam ca o sa zic, ca merita un e39 9k euro, dar asta chiar merita! Bafta la vanzare
    1 point
  18. Ce ma distreaza rahatul asta pe care ni-l induc cum ca reduc nr de cilindrii si cilindreea inclusiv pt a reduce si costurile, deci pana la urma si preturile, cand ele defapt urca la fiecare urmatorul model fata de antecedentul din aceeasi serie(3,5,7)
    1 point
  19. tu faci parte din cei care pot merge cu orice are 4 roti si un volan care sa ii duca din A in B si care probabil nici nu fac vreo mare diferenta intre un BMW sau o masina buna si un Logan, atata timp cat obiectivul tau este doar de-a ajunge la destinatie restul nici nu mai conteaza...uneori mi-as dori sa fiu asa si chiar am incercat dar nu am reusit, pur si simplu am in sange chestia asta pentru masini, cand ma uit la o masina nu vad doar un morman de fier pe 4 roti si niciodata nu am gandit asa....e o boala grea si pasiunea asta si scumpa, dar fiecare om are vicii, imi place sa consider ca asta este al meu, altele chiar nu am asa ca trebuie si banii cheltuiti pe ceva care sa iti aduca placere in viata, unii ii cheltuie be bautura, pe femei, prin casino, si tot asa...fiecare cu pasarica lui...
    1 point
  20. Lumea care isi cumpara masina doar ca sa isi faca treaba cu ea, la o adica poate sa ia si o utilitara. Cel care-si cumpara masina dincolo de calitatea ei practica, se numeste pasionat si daca nu esti din nastere, nu ai cum sa intelegi ce e aia. D-asta unii ar vrea chiar si un M5 sa mearga zilnic cu el prin Bucuresti. Daca nu te poti bucura de masina la intregul ei potential, nu inseamna ca nu e mai interesant sa mergi cu o masina buna bara la bara decat cu o janghina de logan.
    1 point
  21. Astept cu cea mai mare placere o invitatie la o plimbare cu un v12 de la un filantrop-> dau o bere rece dupa. Apropo de 4 in linie vs 6. Vara trecuta ma indreptam spre casa si din parcarea subterana a blocului se auzea venind un tractoras - a se citi un motor diesel - si ma uit la modelul masinii: un e60 520d. Nu neg economicitatea vs performanta acceptabila, dar un 2 litri 4 cilindri nu se preteaza la un seria 5 - parerea mea, again (nu din cauza performantelor, ci din lipsa de rafinament - o limuzina din clasa mare nu trebuie sa sune niciodata ca o skodita 1.9 tdi).
    1 point
  22. Topicul asta e mai de actualitate ca oricand in contextul de downsizing care a atins si BMW si astfel s-a preferat un 4cil cu turbo in locul unui 6cil si cilindree "reala", normal aspirat. Motoarele astea noi merg bine nu zice nimeni dar si-au pierdut rafinamentul care-l aveau. Din pacate economia in "producere" a lovit si BMW. O sa ajungem sa ne uitam la straight six ca la ceva din alta lume.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.