Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/10/13 in all areas

  1. foarte bine ca e foarte bie dar asta trebuie sa fie regula nu exceptia. am ajuns sa ne minunam cand ceva e cum trebuie. vai de capul nostru.
    3 points
  2. Daca ar fi o studenta cu tzatze mari si picioare lungi, fara principii, parca m-as mai gandi.
    2 points
  3. Nemtii au taxa de drum inclusa in pretul benzinei, ungurii au vigneta, italieni si francezii au taxa de autostrada.... Noi o sa le avem pe toate..
    2 points
  4. In decembrie am hotarat sa schimb masina, respectiv E39, dupa multe cautari am gasit-o, topicul desi era destul de incarcat de pareri contradictorii m-am decis sa ma duc sa vad masina. Am fost m-am plimbat putin cu ea , am vorbit cu proprietarul si m-am decis sa o cumpar . Masina era ASTA Desi am cumparat-o in decembrie pe data de 28, eu a trebuit sa plec la munca in Slovacia pe data de 5 ianuarie asa ca masina a stat pina pe 20 februarie in garaj, reusind sa fac doar 600 de km in perioada sarbatorilor cu un drum mai lung pina la Brasov. Masina a fost inmatriculata si pusa la punct cu piese luate de la grozadan si schimbate la IF 63 BMW. Am schimbat urmatoarele la ea -ulei cutie de viteze manuala -ulei grup -ulei motor si filtru -ulei servo directie -ulei servo frana -discuri fata cu placute -pompa apa -curele auxiliare -tampoane motor -curatat EGR si galerie -pus dopuri aluminiu in locul clapetelor -2 bielete fata -lichid racire -filtru aer -filtru motorina -filtru epurator -fulie motor -diferite garnituri pe la tubulatura turbo si intercooler Acestea toate erau pe lista de la Bavaria unde masina a fost dusa de vechiul proprietar pentru o constatare la un Buy-Back, eu am considerat sa tin cont de lista si sa schimb tot, plus alte cateva chestii! Masina are momentan 145000 km, date despre ea gasiti in topicul vechi de vanzare, pe scurt are incalzire in scaune, 177CP, navi Profi, senzori parcare fata-spate, webasto cu telecomanda. Ce am modificat la ea pina acum sunt urmatoarele: -bara M fata -faruri facelift style -xenon 6000K -maciulie schimbator shortM -butonul de volum de la CD -toate becurile din interior si de la numar chimbate cu cele cu led -maner frana de mana imbracat in piele -un alt buton la IDrive ( avea o mica zgarietura si-mi sarea mereu in ochi) Urmeaza: -restul de pachet M (praguri si bara spate cu o evacuare) -volan M sau sport -interior sport Urgent -JANTE pe 18 de vara (momentan am pe 16 cu cauciucuri de iarna ) Astea in functie de finante Cam atat..... sa lasam fotografiile sa vorbeasca !
    1 point
  5. Am montat si eu in weekend acesta un set de morimoto mini. A fost chin montatul lor, pentru ca filetul lupei era prea scurt si nu se ducea atata de jos piulita cat sa incapa si suportul de bec. A trebuit slefuit din plastic unde venea becul original in proiector. A doua chestie cu care m-am chinuit a fost montarea/prinderea palariilor pe lupa. Nici cum nu stateau. Atat m-am chinuit si cu palariile ca si vopseaua argintie de pe palarii a venit jos acolo unde am pus mana. Dar rezultatul final zice tot. Lumina este perfecta, fara umbre fara nimic. Lumina uniforma, xenon de 4300k de 35w
    1 point
  6. Bai nene cate aberatii crase in postul asta. Explica-i omului ca tu ala care repara cutii, ai serviceul de un an de zile maxim, si lucrezi efectiv de vreo 6 luni. Ca pe forum aici ti-ai facut temele, in alea 40 de mii de posturi facute despre orice. "Noi astia care reparam cutii" - mai las-o in pwla mea. Modestia e rara in ziua de azi. Te-ai nascut cu cheia de 13 in mana.
    1 point
  7. +1 ciupanezu. Sunt 2 tipuri de oameni care zic ca toti mecanici sunt hoti si anume cei care au fost pacaliti de diversi mecanici ( de multe ori din cauza ca au fost zgarciti si au apelat la cel mai ieftin mecanic) si cei ce si au cumparat o masina care nu si o permit ( sa o intretina) si cand aud cat costa o reparatie( mai serioasa) incep sa tipe ca toti sunt hoti.
    1 point
  8. Incep prin a spune ca eu repar cutii automate. Din moment ce nu esti din Bucuresti, poti trage concluzia ca sunt destul de obiectiv pentru ca nu am nimic de castigat. In primul rand, nu poti "sa-ti faci temele" cu privire la acest lucru pe un forum. Pe forumuri nu exista oameni care sa stie exact ce se intampla cu cutiile automate, cu exceptia celor care le repara. Cei care repara cutii nu stiu exact ce are o cutie doar dupa simptome. Daca o cutie da semne de uzura, trebuie desfacuta. Dupa ce este desfacuta, se pot vedea exact problemele cutiei. Singurul sfat pe care ti-l pot da este sa nu mergi foarte mult timp cu aceste probleme pentru ca daca astepti sa pice complet cutia, te poate costa mai mult s-o repari decat te-ar costa acum. P.S: Nu sunt toti mecanicii hoti. Exista si astfel de oameni, ca peste tot, dar nu este intotdeauna asa.
    1 point
  9. de o vreme incoace p-aici nimeni nu mai stie nimic, forumul e doar pt chat room, vanzari sau prestari servicii... demult s-a dus pe pula spiritul de intrajutorare de p-aici, deci trebuie tratat ca atare... e foamea in gat, deja se vand scump lucruri care erau la donatii mai demult, ce sa te mai astepti sa-ti explice cineva cum sa faci o codare, ceva... specialistii nu-si dau painea de la gura, ma si mir ca "vanzatorii autorizati" si altii nu cer stergerea DIY-urilor de pe forum... ce legatura are condusul lui cu asta? ) la servici muncesti pe bani, forumul e altceva. eventual intreaba-l daca cere bani cand spune pe statie unde e ARR-ul sau radarul...
    1 point
  10. 1. Bei, nu conduci. 2. Vrei sa bei, mergi cu taxi. 3. Nu as da niciodata masina mea pe mana nimanui, daramite pe mana unui necunoscut, fie el chiar si un "profesionist".
    1 point
  11. Tu esti pe bune? Adica tu consideri ca daca treci pe rosu, dupa care pana sa ajunga la tine politaiul tu tragi pe dreapta si te dai jos din masina, politia nu are dreptul sa te mai sanctioneze? Bine, pe langa asta s-au spus multe alte aiureli: Tu ai luat carnetul pe bune? Nu ar strica sa mai arunci o privire pe legislatie. Cand, la ce masina si pentru ce tara? Ca in prezent in Romania nu mai sunt acceptate lumini galbene. Daca modelul nu a fost prevazut niciodata cu asa ceva, nu va fi deloc usor. Si nici ieftin.
    1 point
  12. aia cu statul langa masina e tiganie romaneasca. sigur ca are o motivatie, faptul ca ti se fura de la masina daca nu esti atent sau nu fac ce trebuie, fac prost...etc. acum am auzit ca au si legiferat chestia asta. e ca un fel recunoastere legala a unei tare nationale - hotia. nu cred ca e normal. mi se pare degradant sa stai langa mecanic sa-l pazesti sau sa-i faci conversatie. ce p--- mea esti frizer? mai bine platesti cat costa la un service cum ziceti ca e asta si iti vezi de alte treburi. au ajuns oamenii slugile masinilor. mecanicii zici ca sunt academicieni. tremura ficatii in tine cand te duci cu masina le service mai ceva decat cand te duci cu copilul la doctor. asta nu e decat rezultatul unui diletantism generalizat, cand apare unul de stie de capul lui zici ca e soarele de pe cer. in mod normal toti ar trebui sa cunoasca meseria pe care o fac si sa nu fure.
    1 point
  13. Sa fim seriosi, o masina tunata corect nu te poate afecta in trafic dupa parerea mea, poate in cazul limitarilor de viteza din asfalt, cand sunt nevoiti sa mearga mult mai incet pentru ca sunt prea joase, dar in rest chiar nu vad unde ar fi problema.
    1 point
  14. Aici ai 100% dreptate . Cum te-au prins cu folie pe geamurile fata , te rup cu amenda , dar pe masinile personale au si ei folie. Anul trecut la rar m-au pus sa jupoi folia de p geamurile fata si dupa doua ore ,m-am intalnit cu bulangiul ala de inginer in trafic si avea folie neagra pe fata .
    1 point
  15. A devenit o afacere pentru astia care daca citesc ceva pe forum, se ingrozesc si schimba. Asa e cand crezi tot ce se spune, fara sa gandesti si sa analizezi situatia macar putin Un fel de paranoia
    1 point
  16. Vorbesti prostii. Un debitmetru dus are cu totul alte simptome, nicidecum sa afecteze cutia doar la kickdown !
    1 point
  17. Eu cand stateam in Cluj, desi aveam prieten foarte bun cu service dedicat BMW, nu imi faceam reviziile la el. Exista un service care se ocupa exclusiv de revizii, unde manopera era gratis, trebuie sa existe asa ceva si in Bucuresti. Aveau pe stoc toate tipurile de uleiuri si filtre, chiar prietenul asta al meu lua ulei de cutie de la ei ca erau singurii care aveau la butoaie din alea mari. Bine, asta se intampla prin 2002-2005. Nu exista ulei din asta "original BMW" fake la 30 lei cum vand acum toate service-urile, pe vremea aia am inceput cu Pennzoil apoi mai tarziu cu Castrol. Ce vruiam sa spun cu asta. Ca nu m-as duce la un service de genul celui lui Alex.teile pentru o revizie, ca o revizie e in stare sa o faca oricine. Dar m-as duce cu mai mare incredere pentru o lucrare complicata ca acea schimbare de distributie la N47, n-as avea curaj sa las motorul pe mana unui service mai de cartier, fara experienta.
    1 point
  18. Mi se pare cam scumpa o revizie la e46 la ei. Nu am cu ce sa gresesc. Cu atat mai putin, amarnic. Evident ca se adreseaza unui anumit tipar de clienti dar nu stiu daca-i si gaseste pe aici. Cam asta incercam sa spun !
    1 point
  19. Hai sa iti spun(pe scurt)ce am patit eu anul trecut:m-a oprit politia pt un control de rutina si au ajuns la concluzia ca nu am montat cauciucurile mentionate in talon!mi-au luat talonul si m-au amendat cu 398,00euro!(cica am incalcat art 78sau ceva de genul-am modificat masina montand alte cauciucuri).am ajuns acasa si mi-am facut programare la rar(pt ca in cazurile astea doar acolo poti face revizia,dupa ce ai adus masina la stadiul initial)iar cei de acolo m-au picat! Motivul a fost:angelul din faruri si frana de mana care nu tinea bine!Nicidecum cauciucurile de pe masina!Cei de acolo mi-au spus sa fac recurs si sa nu platesc amenda pt ca pe masina aveam cauciucuri cu indice de viteza inferior celui de pe talon(lucru care este permis in cazul cauciucurilor de iarna-de care aveam eu pe masina).Norocul meu a fost ca politia nu a specificat in procesul verbal ca aveam si farurile modificate si asa am scapat de amenda.Singura chestie e ca a trebuit sa vin acasa,sa repar frana de mana si sa aduc farurile in starea initiala(fara angel);dupa care m-am intors la rar ! De atunci stau relax si stiu ca nu au motiv sa se ia de mine. In cazul meu,pe langa faptul ca "asa spune legea" ,mai e si faptul ca prefer sa am 400 de eur in buzunar decat pe drumuri,fara talon,bani cheltuiti si timp pierdut pe la rar!;daca preferi sa ai angel si sa stai tot timpul cu morcovul(scuze expresia) esti liber sa pui pe masina tot ce vrei tu!
    1 point
  20. la CSA bai bolovane, la CSA, ca CNA e altceva.
    1 point
  21. buna asta ) poti sa te plangi ca avea televizor in masina si ai facut accident din cauza unei emisiuni obsecene a lui Capatos
    1 point
  22. Domnule bmw_e36_4ever, privind pozele de mai sus - in mod particular poza a doua - prima reactie pe care o am este sa tin cu Politia... Poate sunteti o persoana OK, dar atat modul in care arata masina cat si atitudinea transmisa de catre look-ul dvs. (presupunand ca in a doua poza sunteti chiar dvs.) definesc exact genul de participanti la trafic cu care nu vreau sa am deloc de-a face. Am un sfat dezinteresat pentru dumneavoastra: atat timp cat masina va fi inmatriculata in Bulgaria si va continua sa arata ca in poze, va recomand sa evitati pe viitor orice fel de conflict cu Politia - fie el si verbal. Altfel inseamna ca o cautati cu lumanarea.
    1 point
  23. optic poate sa iasa. tiganii se pot face, se indreapta cat se poate, apoi se umple cu chit/ fibra. se mai poate taia un tronson si inlocui sau se poate inlocui tot pragul. structural nu va mai fi in mintile ei oricum. sfatul meu e sa-i dai viteza dupa ce o faci. in alta ordine de idei eu cred ca faceam criza de nervi sa ma bubuie unul asa, cred ca il bagam la masina de tocat. te felicit ca ti-ai pastrat calmul.
    1 point
  24. pai normal ca au dreptate. in uzul de zi cu zi, folosesti pedala de frâna ca sa incetinesti masina. frâna de motor se foloseste in cazuri exceptionale, cum ar fi coborârea unor pante lungi si relativ abrupte, sau iarna, pe drum cu zăpada. in acest ultim caz, cel mai indicat este sa folosesti simultan frâna de motor cu cea de serviciu, dar in asa fel incat sa nu se bruscheze masina. la coborari lungi, ca sa nu iti supraincalzesti franele, o pui intr-o treapta inferioara si o lasi sa curga la vale, actionand si frâna de serviciu, daca este cazul. eu, in conditii de asfalt curat si la drumuri intre localitati, exclus autostrada, folosesc mult frâna de motor, mai ales când sunt "pe fuga", dar nu o folosesc pentru a incetini. o folosesc pentru a ma asigura ca sunt in treapta potrivita pentru iesirea din virajul respectiv (daca este un drum pe care il cunosc foarte bine). daca iti cunosti masina foarte bine si stapanesti tehnica de rev match (ca sa nu zic heel & toe), un drum bun, virajat, pe care sa il si cunosti, este o adevărată plăcere.
    1 point
  25. totusi, de ce nu o intrebi direct daca are "prieten" ? :flowers:
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.