Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/12/13 in all areas
-
Inside, vorbesti cu rautate, despre un coleg pe care nu l-ai intalnit niciodata; habar nu ai daca se pricepe, sau nu. Si, dupa cum vezi, toti au observat ca rautatie tale vin dintr-o neintelegere cu Neo. E nevoie sa o "rezolvi" aici, pe forum?2 points
-
http://www.digi24.ro/stire/Soferii-ar-putea-ramane-fara-permis-daca-nu-isi-platesc-amenzile_82472 Pentru ca spatiul mediatic romanesc, aservit si infect, este iarasi bombardat cu zvonuri manipulatoare , dezinformatoare si aberante , menite sa descurajeze romanii sa mai circule cu masini de Bulgaria doresc sa fac unele precizari in calitate de cetatean care nu accept sa fiu manipulat si dezinformat. De cand se tot zvoneste ca va fi stopat fenomenul Bulgaria? Din 2007. Studiati arhivele siteurilor de stiri. S-a facut ceva pana acum ? Nu ! De ce ? Pentru ca nu se poate !!!! Ce tot o dau ai nostri cu titluri de detinere ? Deocamdata Codul Rutier nu ma obliga sa am asa ceva cand circul cu masina altei persoane . Daca am un prieten bulgar nu imi poate imprumuta masina ? Poate ! Printre actele pe care ti le poate solicita Politia cand esti la volanul unei masini cu alt proprietar nu se afla si procura, comodat sau cine stie ce alt act. Eu pot imprumuta masina mea vecinului de ex. doar prin acord verbal . Vecinul nu trebuie sa demonstreze nimanui ca a avut acordul meu cine nu crede sa demonstreze contrarul. Daca masina nu figureaza furata si are toate actele in ordine nu i se poate ingradi celui de la volan dreptul de a se deplasa ! In toate aceste pseudo-stiri se vorbeste de imposibilitatea obtinerii despagubirii daunelor produse de masinile inmatriculate in alte state , in speta Bulgaria.Total fals, daca paguba este produsa de o masina de BG chit ca este asigurata, neasigurata , cu polita de asigurare falsa sau anulata , tu ca persoana pagubita primesti despagubiri. Ori de la reprezentantul de despagubiri din Romania al asiguratorului strain ori de la BAAR in cazul in care nu exista corespondent sau vehiculul respectiv nu este asigurat. Dezinformarile de genul asta sunt menite a invrajbi romanii impotriva romanilor, au rolul de a dezbina societatea pentru a fi mai usor manipulata , condusa , inrobita si taxata. Personal nu am nimic impotriva inmatricularii in Bulgaria a masinilor detinute de romani. Si eu am o masina inmatriculata la ei. As fi inmatriculat-o in Romania daca costurile ar fi fost egale sau mai mari cu o suma nesemnificativa. Dar am un copilas de crescut si diferenta de costuri am folosit-o pentru cresterea lui. Nu vad de ce ni se dau exemple cu taxe din alte state atata timp cat nivelul de trai din Romania nu este echivalent cu cel din statele date exemplu. E deranjat si faptul ca politicienii nostri , maestri abili ai Copy/ Paste-ului nu pot aplica aceasta metoda si in cadrul legislativ . De ce nu putem copia legile si masurile dovedite ca fiind bune luate in alte state si trebuie sa fim noi inovatori in materie prostie , bataie de joc si hotie ? Revenind la despagubirile din accidente auto , in Romania exista Fondul de Protectie al Victimelor Strazii, fond ce despagubeste pagubele produse de vehiculele inmatriculate in Romania si care nu au o polita de asigurare de raspundere cvila auto valabila. Fiecare tara are cate un fond similar. In cazul in care masina vinovata inmatriculata in alt stat nu este asigurata despagubirile le va suporta BAAR-ul (Biroul Asiguratorilor Auto din Romania) care ulterior se recupera banii de la similarul BAAR-ului din tara in care este inmatriculat vehiculul vinovat. Am facut aceasta precizare deoarece in stirile dezinformatoare lansate cu scopul de a descuraja inmatrcularea in Bulgaria a autovehiculelor sunt strecurate infomatii false prin care romanului ii este idusa ideea ca este foarte posibil sa nu primesca despagubiri din accidentele produse de masinile inmatriculate la vecinii de la sud. Tin sa va informez stimati colegi de trafic ca in materie de obtinere de despagubiri corecte pe cale amiabila cele mai mari probleme le veti intalni atunci cand pagubele sunt produse de vehicule inmatriculate in Romania si asigurate la firme de rahat . De aceste firme de ce nu spune mass-media mai nimic ? Pentru ca se platesc contracte de publicitate considerabile ? Cand cunosti realitatea din domeniu si vezi spoturile lor publicitatre pe la televizor te scarbesti ! Sa nu uitati niciodata genialul mesaj transmis in mass-media "Dormi linistit, FNI vegheaza pentru tine " ! Acest slogan spune in continuare multe celui cu mintea deschsa !1 point
-
Bebitza, ca de obicei, discuti despre oameni si evenimente despre care ...nu stii nimic! Imi plac dialogurile interesante, inteligente; ca si oamenii, de altfel. Cei ca tine ii ignor. Sincer Cand vei fi in stare de ceva, da-mi un mesaj privat1 point
-
eu cunosc 2 cazuri, de tip esec, facute de neo.... 1. cel al lui alex_wly ....nerezolvat si cu banii luati .... 2. cel al baiatului cu seria 1, unde neo si-a batut efectiv joc de masina lui .... omul a cerut instalarea unor faruri cu bixenon si FRM2 pe masina care nu a avut xenon. s-au intamplat urmatoarele : - clientul a fost mintit ca nu merg facute farurile respective cu FRM2, total neadevarat, eu facand cateva astfel de cazuri, si valymad facand asta in bucuresti. astfel a fost indus in eroare sa-si cumpere FRM3 pe care a dat foarte multi bani, nejustificat si inutil - farurile nu au fost codate ca si xenon pe masina, cum era normal, si au fost facute pacalite cu condensatoare ca in epoca de piatra, fiind periculos pentru FRM - nu a stiut sa-i codeze corespunzator stopurile si a tras un fir de la stopul de pe luneta, incarcand acea linie din circuit si punand in pericol siguranta masinii. se putea rezolva modificand PWM-urile pe liniile de la stopuri astfel incat sa se aprinda. nu a stiut asta. tragand linie, s-a realizat o mare carpeala, si din cate am inteles i s-au cerut 700 RON (poate ma insel, dar asa am inteles de pe topicul omului), o suma foarte mare pentru nimic realizat. c.sainz poate a beneficiat de gratuitati si favoruri din partea lui neo si de aceea incearca sa-i protejeze imaginea. de asemenea incearca sa "elimine" parerile unuia care urmaseste forumul si nu interesele proprii ca in cazul lui. nu zic sa-l ocoliti .... sunt anumite chestii care poate le stie ..... DAR RECOMAND : banii sa fie platiti DUPA si DACA rezultatul dorit este atins.....1 point
-
1 point
-
Iar esti in eroare. La motorul de 136cp este pompa de injectie electromecanica, vestita Bosch vp44. Aici este vorba de motorul de 150cp, common-rail, cu pompa de inalta presiune, rampa de injectie, injectoare piezoelectrice.1 point
-
"E simplu de explicat. Este o variantĂŁ a mecanismului de hipercorectitudine. Omul ĂŽși aduce aminte vag cĂŁ se scrie sĂŁ-mi, dĂŁ-mi, nu-mi, ce-mi etc., deci are impresia cĂŁ orice cuvĂŽnt care se terminĂŁ cu mi trebuie scris cu cratimĂŁ. Analog cu -ți." fenomenu asta se intampla si la mine dar pana acum n-am bagat de seama!chiar ca stateam prost la gramatica,mai nou s-au facut si unele interventii de care eu nu am habar,in fine!1 point
-
O sa te plictisesti si de seria 3... Vad ca te plictisesti destul de repede de cam toate masinile tale... Incearca ceva mai exotic, Toyota GT86 sau Maxda RX-8, un Z4 sau poate un hot hatch gen Megane RS sau poate ceva si mai mic sa scoti untul din ea, gen Fiesta ST sau Fiat 500 Abarth. Sau daca vrei senzatii tari, cauta un Logan SH cu cauciucuri matador1 point
-
i-mi cer scuze,chiar nu stiu cum a ajuns cratima aia acolo!mai greseste omu` dar de obicei i-mi dau silinta sa scriu corect!tocmai in aceasta idee multe din postarile mele sunt editate pentru ca mai mereu gasesc ceva gresit :twitch:1 point
-
'] Astea sunt S.F-uri................................................................................................................................................................ sau poate fi misoginism Ar fi culmea ca o femeie fara vreo pregatire sa verifice mecanicii intr-un service................................................... cine a spus ca nu ar avea vreo pregatire Asta cu "nu face un pas fara ca ea sa fie informata" e un fel de insulta pentru mecanicii respectivi.................. sau respect pt clientii care asteapta si vad cum decurg lucrarile Tind sa cred ca este o exagerare de-a ta sau o perceptie eronata.......................................................................... cum asa se intampla acolo si nu sti, nu esti in masura sa faci comentarii.1 point
-
am mai spus exista explicatii/scuze/ motive pentru cei care isi pazesc masina in service. eu va spun doar ca e de prost gust, e ceva de periferie, tine de tara in care traim si de gradul nostru de educatie ca popor. eu ma pricep foarte bine la mecanica, am alegat la curse in studentie, am avut si motor si masina de cand ma stiu, mi le reparam singur, dar facut totul bucati, milioane de piese, pana la ultima saiba. primul bmw l-am avut in 1990 si din cauza unui bou care mi-a dat un ulei de zicea ca e castrol am calat motorul - s-au infundat orificiile de ungere din arbore sub cuzineti. am topit motorul pe frontiera langa nadlac. nu erau mecanici de bmw la ora aia. l-am desfacut piesa cu piesa l-am refacut si a mers mult si bine dupa aia, am pus piese noi. arborele l-am alezat. nu conteaza cat de bun e mecanicul, orice si oricum ar face am impresia ca eu as face mai bine, ala e un bou, nu se pricepe, da rosol...etc. si de aceea nu stau langa ei. pe de alta parte, o masina e o unealta in ultima instanta, n-o sa-mi omor timpul sa-l pazesc pe unul ce-mi ascute sapa. daca nu o face bine ii dau cu ea in cap la urma. oricum, repet, tine de gradul de civilizatie, e manelism curat sa pazesti mecanicul.1 point
-
Intervin si eu pe un topic vechi, dar cu subiect continuu pentru cei ce au motoare N52 sau doresc sa achizitioneze. Nu e nicidecum cum a zis cineva mai sus, nu cumparati N52. Dimpotriva. In afara erorii de fabricatie recunoscute de BMW prin update-urile repetate la chiulasa si tachetii hidraulici, care se manifesta prin neungerea corespunzatoare cu ulei, este un motor foarte bun. Doua postari mi se par foarte relevante pentru aceasta problema. Aceasta in limba engleza: www.rtsauto.com/bmw-e90-valve-train-lifter-ticknoise/ si topicul acesta in limba germana: www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/11716-hydrost%C3%B6ssel-ticken-325i-330i-n52-faktenthread-faq-update-seite-1-edit-s-beachten.html Concluzia la care ajunge initiatorul topicului de pe e90-forum.de este: Toate solutiile costisitoare propuse de BMW pot fi evitate, prin stilul de condus si uleiul de motor folosit Reparatia este necesara doar in cazuri extreme. Pentru motorul N52 este recomandabil ca in faza de incalzire dupa pornirea la rece sa se mearga cu turatii de 2500 rot/min si cel putin in primii kilometri sa se evite turatiile foarte scazute Asta impiedica acumularea de aer in tachetii hidraulici. Consumul de benzina creste nesemnificativ, si dimpotriva motorul se incalzeste mult mai repede. Mai mult, se recomanda sa se foloseasca turatiile medii (nu neaparat in mers constant, dar macar in faza de accelerare) si sa i se foloseasca puterea de care dispune. Motorul va avea mari probleme daca va merge timp indelungat numai la turatii minime De asemenea, ajuta folosirea unui ulei 0W40 si nu a celui 5W30 recomandat de BMW. Si efectuarea schimbului de ulei la un interval decent (10 mii km, nu 25 mii) pentru a evita depunerile intr-un motor in care si asa ungerea cu ulei are un handicap din fabricatie.1 point
-
cine sta langa mecanici a patit cel putin o data o faza nasoala . Asa ca nu stiu cat e mit , urban legends , psihoza sau alte balarii . Ultima intamplare neplacuta a fost la un service unde am schimbat uleiul la E90 si nu mi-au inchis capacul la ulei , trebuia rasucit , statea intredeschis si evident ca m-a umplut de ulei si fum si panica la prima curba . Nu am mai calcat acolo desi patronul s-a scuzat in mii de feluri si mi-a oferit diverse avantaje . Sau ar mai fi si alte aventuri dar nu merita mentionate . Asa ca Dorel exista peste tot sau se reincarneaza in orice mecanic din cand in cand , depinde cum nimeresti fazele lunii si patrarul cometei .Si asta cu la service de cartier iti asumi orice risc nu e chiar asa . Mie-mi pare ca riscul si-l asuma respectivul mecanic si raspunderea e de partea lui mult mai mult .Dar evident trebuie sa-ti pazesti tu spatele ca tu iti porti familia in masina . Ca e o tara saraca unde se bucura lumea la preturi mai mici cu 10-15 ron in alta parte e alta discutie si asta e situatia , nu se va schimba .Pt mine e simplu , daca nu pot lasa masina undeva si sa am incredere sau sa nu pisez la cap respectivul mecanic ,nu am ce calca . Evident la prima vizita are asistenta . Plus ca mai exista situatiile in care pur si simplu e neatent , mai scapa o cheie pe tabla , mai zgarie ceva , mai rupe un buton , mai baga o mana plina de ulei pe volan, are nu stiu ce capse pe pantaloni si se intinde pe masina ca la plaja . Pai plm astea intra la neprevazut sau unde . E cel mai bine sa mergi la un service care iti respecta minimele cerinte . Nu are rost pt un anume pret sa accepti ceva rahat ...1 point
-
Daca scriai doar o data E43 credeam ca ai gresit. Dar de doua ori deja e dubios.1 point
-
Cata superioritate. Gata, m-ai facut la faza cu studiile. O sa ma duc in debara sa plang cu gandul ca esti atat de cult. Si, puisor, aia cu prietene nu e pentru copii. Vezi ca pe 4tuning au nevoie de studiile tale. Nu-mi place berea si nu mananc seminte, dar e bine ca mi-ai descris scara blocului unde-ti petreci de obicei timpul cu vecinii cand te intorci de la liceu. Serios vorbind, mi s-au parut foarte nepotrivite intrebarile tale. Cum sa intrebi unde si in ce scop va folosi cineva un BMW? Nefiind vorba de o masina de curse, raspunsul poate fi doar pe drumurile publice. Iar scopul - deplasarea. Masina e un mijloc de transport.1 point
-
Sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului. Daca s-a ajuns in punctul in care pentru niste scaune de carpa, manuale ce au vazut piele doar in colturi, sa se ceara 400 Euro, inseamna ca unii chiar mor de foame.1 point
-
In caz ca sunteti implicati in acidente provocate de soferi "bulgari" va prezint reprezentantii de despagubiri din Romania: 1. ALLIANZ Bulgaria ---------------ALLIANZ 2. ARMEEC Insurance ---------------AVUS 3. BUL INS ------------------------AVUS 4. BULGARSKI Imoti-----------------ASIROM 5. BULSTRAD VIG -------------------ASIROM 6. DZI General Insurance ----------AVUS 7. ENERGY Insurance--------------- ALLIANZ 8. EUROINS-------------------------EUROINS 9. GENERALI------------------------GENERALI 10. GROUPAMA Zastrahovane----------AVUS 11. HDI ---------------------------CORIS ROUMANIE 12. INTERAMERICAN -----------------GARANTA 13. LEV INS----------------------- AVUS 14. UNIQA--------------------------UNIQUA 15. VICTORIA ----------------------GENERALI Unii reprezentanti de despagubiri s-ar mai putea schimba, de aceea e bine sa dati un telefon si la BAAR : Romtelecom: 021 319 13 02, 021 319 13 03, 021 319 13 04 Vodafone: 0727 70 77 90 Orange: 0743 17 47 47 Sfat foarte util: In cazul in care sunteti implicat intr-un accident cu o masina inmatriculata in alta tara, si mai ales daca este condusa de cetatean roman, evitati sa incheiati formular de constatare amiabila ! Mergeti la Politie deoarece este posibil ca asigurarea sa fie falsa sau sa nu fie valabila si procesul de despagubire va dura mai mult . Daca angajatii Politiei Rutiere se eschiveaza si va spun sa faceti constatare amiabila sa stiti ca nu au baza legala. Constatul amiabil nu este obligatoriu, nici o lege nu prevede asta. In lege este prevazuta doar "posibilitatea" nu "obligativitatea".1 point
-
Adica tu ai dreptul sa-i faci pe toti cum ti se nazare, dar nimeni sa nu-ti zica tie nimic daca nu-i jignesti tu intai. Si vorbeai de ifose... Las-o mai moale cu agresivitatea asta continua, exagerata si inutila.1 point
-
Eu nu inteleg romanismele astea de zgaraie branza si de carcotas nascut cufurit. Ca ce chestie comentati voi preturile practicate de o persoana juridica? Nu va convine, mergeti in alta parte. Si cand puneti mototrina la fel dati marunt din bunze, insa tot degeaba. Auzi, eu imi fac singur revizia, sau dau 80 de lei la nu stiu cine.. pai treaba ta, oricum nu esti in targetul unui service aurtorizat BMW sau un service de genul asta al lui teile. Bai nene, cand si-o vedea romanul de treaba lui si nu o sa-l mai futa grija de ce face altul, cum face, cat cere, de unde are bani, dar de ce are bani, dar de ce cere atat etc. ?1 point
-
@ZyZ: 1. Ce alte state exista in UE care au taxa de prima inmatriculare sau ceva similar? 2. Cum naiba sa nu aiba sens? Daca nu raportezi taxele la nivelul veniturilor, vei avea evaziune fiscala la greu. Asa ca scopul pentru care se colecteaza taxele, si anume aducerea de bani la bugetul de stat, va esua. Exact ce se intampla la noi. In loc sa nu existe taxa de prima inmatriculare si un nivel decent la impozite incat sa colecteze bani la buget, banii ajung in schimb la bulgari care sunt mai smecheri si au gandit treaba mai bine. 4. Poate e un soc pentru tine, dar deja foarte multi romani au iesit in afara granitelor de multe ori. Ceea ce poate n-ai vazut e ca francezii, nemtii, olandezii si alte natii de care ai amintit nu au o singura masina amarata, ci una de zi cu zi, mai modesta, si una cu motor mai mare si mai confortabila pentru drumuri mai lungi, vacante, week-end-uri. Ce legatura are intretinerea cu taxele? Intretinerea inseamna starea tehnica, nu banii care se duc aiurea la stat ca taxa de protectie catre cel mai mare interlop - statul. L.E: Si inca un detaliu extrem de important. Eu cand mi-am luat masina aia impozitul era de 2000 Ron pe an. De pe-o zi pe alta s-a facut 5200 Ron. Statul nu ne-a anuntat in prealabil ca taxele se vor dubla. In Germania, ca tot aminteai de ei, i-au anuntat cu 3 ani inainte ca in 2014 vor creste taxele cu 5%. Asta inseamna respect fata de cetatean si contribuabil. Cu diferenta aia de 3200 lei de la impozit as fi putut face cel putin 3 revizii, asa ca ceea ce spui tu despre intretinere e fals.1 point
-
Pai am scris eu undeva ca ramane pagubitul cu buza umflata daca il loveste o masina de BG ? Am spus doar ca este bine sa se mearga la Politie ca in caz de vreo neregula sa se poata face regres catre soferul vinovat. Nu am spus nicaieri ca daca te loveste "un bulgar" ramai cu paguba ! Asta m-a deranjat cel mai mult in reportajul cu pricina , publicul larg prost informat si usor manipulabil va ajunge si sa arunce cu pietre dupa masinile de Bulgaria . Stiu caz cand un amarat a preferat sa isi repare masina pe banii lui pentru ca masina vinovata nu avea asigurare valabila. Iar la Politie niciun cap de creta nu i-a spus omului ca poate obtine despagubiri, din contra i-au spus ca sa isi ia gandul ca vinovatul e un terchea berchea si nu are ce sa ia de la el daca il da in judecata. Asta e reultatul dezinformarii ! Nici politistii de la Rutiera habar nu au de legislatia asigurarilor ! Repet , eu prefer sa fiu lovit de unul chiar fara asigurare decat unul cu RCA de Carpatica ! Asta pentru ca imi cunosc drepturile si stiu sa mi le cer. Nu e vina mea ca sunt putini ca mine si ma intristeaza asta. Am in constructie un site de informare si consultanta gratuita in ce priveste obtinerea depagubirilor din acidente auto (amdauna.ro) asa ca va rog sa postati ce nelamuriri mai aveti deoarece vreau sa fie cat mai complet si e bine sa stiu care sunt golurile informationale in domeiul asta.1 point
-
Ai citit tot ce am scris eu ? Ala cu masina de Romania si RCA de Carpatica sau Euroins ce crezi ca o sa ti spuna ? Acelasi lucru ! Iar de descurcat te descurci daca iti cunosti drepurile , stii ce e de facut si nu ai pretentii de despagubire aberante . Ca aduci vorba de Norvegia , crede-ma ca as fi dispus sa platesc aceste taxe daca mi-as putea lua o masina noua de clasa medie cu cateva salarii medii pe economie !1 point
-
Un model foarte popular si reprezentativ care nu isi va pierde frumusetea niciodata E301 point
-
ca parca si are omu' timp sa stea acolo 1 zi pana i se face masina; si ala care are timp oricum si-o repara el1 point
-
ce topic tare. sa inteleg ca pana la E90 nu a existat bmw si cu E90 s-a lansat, nu? vorbim de masini care au propulsat bmw unde este acum, nu de m3e92. da' in fine.. 2002 turbo E21 E24 (adica seria 6 daca nu ma insel, cea veche) M1 E30 M3 E30 E34 M5 E34 toate aceste masini au facut ca BMW sa fie ceea ce este acum1 point
-
Ai avut 540i cu nici 300.000 si ai declari tu ca nu prea tine mai mult? LOL. Am avut dreptate. Chiar crezi in Mos Craciun. Motorul ala daca e intretinut pensioneaza caroseria. Du-te unde vrei si expune parerile astea. Pe aici se admit alea rationale. Fal fal te rugam.1 point
-
Vino sa vezi masina si sa mergi cu ea si dupa mai vorbim, dar vorba colegului, tu esti unul dintre cei care vrea sa fie mintit. Daca vrei sa ai 100.000 in bord nicio problema, iti fac 100.000. Iar daca o dadeam KM inapoi eram acuzat ca fac magarii. In tara asta cum o dai nu e bine. Daca are multi KM masina e varza si se fac astfe de afirmatii fara sa fie vazuta masina, daca are KM putin, 100% e data inapoi si esti consideram tepar.1 point
-
citesc topicul asta si am impresia ca unii traiesc in alta tara. Pe langa faptul ca un Q5 cu incalzire auxiliara, scaune incalzite si jdemii de senzori este o masina "cheala", deh n-ar "prologic psihologic 7 la patrat", se vorbeste de nevoia de a avea sute de cai si mai multe sute de newtoni cuplu. Pentru Romania? nu sunt de ajuns 286 de cai, trebuie 400, o janta nu se indoaie bine decat la peste 300 de cai, un logan nu se spoieste destul de bine pe A1 decat cu X6... of off, ce probleme au unii. A juns si BMW sa produca masini de lux slab motorizate? inclin sa cred ca problema nu e la ei.1 point
-
Din scolile de la noi nici una.Facand comparatie cu ce se intampla in vest sau asia la noi nu se face nici macar 10% Din scoala de soferi nu inveti decat sa faci cateva jaloane,8-uri si sa mergi cu o mana.Nu franari,nu franari de urgenta,franare de urgenta pe suprafata fara aderenta(ud,nisip)nu se invata evitarea,fandarea,negocierea unui viaj,absolut nimic.Din scoala iesi pregatit sa iti rupi gura.Dupa scoala totul depinde de noroc,aptitudinile fiecaruia , maturitate in gandire si instinct de conservare. Recomand sa se faca scoala dupa care iesiri cu ceva cunostinte care sunt motociclisti noaptea sau ziua in locuri cat mai necirculate unde sa iti cunosti cat mai bine motocicleta si sa prinzi usor usor experienta pentru a iesi in JUNGLA. Bafta si doar asfalt uscat1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00