Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/17/13 in all areas
-
6 points
-
Bai Bigi, lasa-ne ma cu cazanele astea. Daca te-as vedea cu un E34 sau E32 care sa fie bibelou as zice, dar cu gunoaiele astea obosite te faci de ras. Suntem multi pe aici care am avut E34 pe vremea cand era ca un E60 de acum, de care are toata lumea. Pe vremea cand erau rare, cand toata lumea umbla cu Golf 3 si Vectra, si nu puteai aduce in tara masini mai vechi de 8 ani etc. Si aratau intr-un mare fel pe vremea aia, dar sunt 14-15 ani de atunci. Acum toate sunt gunoaie, n-am mai vazut un BMW vechi sa arate impecabil.5 points
-
Nu trebuie sa ai bani de E60. Doar sa ai o masina ingrijita, de orice fel, pe care sa iti permiti sa o menti ingrijita. Sa ai un cazan doar de dragul de a avea un E34, e ca si cum ai umbla cu un tricou rupt si murdar doar ca e de firma.4 points
-
da.si lamborghini alta porcarie italieneasca.bai cand va aud da bmw rulz.in special e344 points
-
Scuze, dar nu ma pot abtine, tu vrei cu 11 mii, adica la pret de dacia duster, un bmw din 2009 si ii zici vanzatorului sa mai lase din pret ca e dictat de piata, si na nu e 2009, fiind 2007 ar trebui sa o vanda cu 9 mii de euro, la pret de logan FULL FULL, de piata e dicat pretul asa mic, el trebuia sa fie mult mai mare,tu mergi si cumpara din autovit un bmw din 2009 cu 11 mii de euro.4 points
-
chiar nu stiu de ce nu ai pastrat e36-le ala, rezolvai cu scartaitul si era o masina buna. Acum te injosesti singur dand nas discutiilor despre masina asta. Si sincer, puteai sa dai si tu 9 lei la baieti sa-ti faca exterioru inainte sa pui o poza, si niste cleme pe sub masina la praguri. Ca sa fii "pasionat" si sa restaurezi o masina ca e34/e32 trebuie sa bagi multi bani ... daca stii ca nu-i ai dar ai o masina functionala ramai cu ea, pe viitor . Toti visam la nu stiu ce seria 5/6/7 cu motoare de avioane, full, cu pielea mai fina decat fundul bebelusului dar atat ne permitem. Eu cel putin ma multumesc cu un "banal" e46.2 points
-
Bai nene, nu ne mai da tu lectii. Esti o rusine pentru forum-ul asta. Daca as fi moderator ti-as inchide topic-ul si te-as trimite la plimbare in secunda doi ! Tu iti bati joc de masinile astea. Dupa ce ca ai cumparat cele mai mari cazane pe care le-ai fi putut gasi, ti-ai mai batut si joc de ele, nici macar o curatire de interior ca lumea nu ai fost in stare sa faci. Mie, de exemplu, mi-ar fi sila sa ma urc in e34 asta de la cat de jegos e !2 points
-
Eu regret ca n-aveam camera digitala pe la inceputul anilor 2000 si nu mai am poze cu E34 pe care le-am avut. Am numai poze facute de diversi prieteni cu diverse ocazii, gen pescuit etc., cand masina nu era pregatita de sesiune foto. Am avut 3, un 520i in 2001, un 525i in 2002 si un 535i in 2003. Pai erau bibelouri. 525-ul era din '95, ultimul an de fabricatie, facelift, varianta Executive echivalenta la Exclusive de la E39, cu piele neagra si material gri pe mijloc, cu lemn, cu cd player original, cu volan sport in 3 spite cu airbag, era absolut deosebita masina. 535-ul avea pachet M interior si exterior, inclusiv jantele turbina, aproape toate optiunile disponibile, inclusiv tetiere electrice la bancheta spate, chiar nu mai tin minte ce mi-ar fi putu lipsi la ea, aveam inclusiv oglinda cu senzor antiorbire. Dar cand vad acum ce scursuri de masini au ajuns, si ce oameni pot sa mai traga de ele in loc sa le caseze, mi se face sila. Bai nene, ok, n-ai bani, dar pana mea ingrijeste masina ma, nu umbla cu ea sa se dezmembreze pe strada.1 point
-
deci....Dumnezeule, nu cred ca am vazut vreodata vreun BMW mai urat ca acesta.....si mai e si de vanzare.... Serios acum, efectiv insulti pe cei ce cauta sa cumpere o masina...1 point
-
Eu la un e46 patesc la fel,am schimbat brate,bucse si discuri si dupa vreo 5000 de km mi-a reaparut vibratia! Am schimbat din nou discurile si iar dupa 5000-6000 de km mi-a reaparut vibratia,chiar nu stiu ce se intampla!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Faptul ca asa se vand in America nu le face automat apte sa circule in Europa.1 point
-
1 point
-
Cursa" O cursa frumoasa! Am vazut-o de pe la turu 15, atunci m-am trezit. Dar dupa cum au decurs lucrurile a fost un spectacol reusit au fost si cateva depasiri pe pista, chiar daca duelurile nu au fost pe muchie de cutit. Adrian Sutil a parut un fel de Steaua pe terenul lui Chelsea a dat tot ce a putut dar s-a resemnat pe final, Force India a mai avut si in trecut tentative ca cea de azi, poate intr-o cursa din anul asta o sa-i iasa miscarea. Cum as vedea campionatul dupa cursa asta: Locu 1: Ferrari au regim de cursa foarte bun, asta e clar daca si Massa a tinut cu usurinta ritmul in cursa cred ca au o masina foarte reusita care menajeaza bine anvelopele si sta bine ca si timpi in cursa, dupa ce au aratat azi se bat pentru titlu. Locu 2: Mi-a placut Kimi si cred ca a facut o cursa inteligenta, ajutat si de performantele de top ale monopostului. Are stofa de campion, poate sa reuseasca anul asta, colegu cu aceeasi masina sa zicem a incercat doar sa nu faca "victime" poate e si asta un obiectiv reusit. Locul 3: RedBull trebuie sa isi gaseasca rapid ritmul in cursa altfel v-or avea probleme cu Ferrari anul asta si poate si cu Lotus. Locul 4: Zic asta pentru ca Mercedes il are pe Hamilton si asta o sa faca diferenta fata de un McLaren in deriva. Locul 5? : Pentru McLaren e greu mai ales dacat te uiti in clasament si vezi Force India deasupra.1 point
-
Pune numarul de telefon, sa nu ia unul din forumisti teapa cand o vinzi. :sorcerer:1 point
-
sa si explic pentru cine nu bate pana acolo. manelistii si toparlanii vor sa fie mai cu mot, de aceea se numesc asa. cum fac asta? cum ii duce capul, dar in general cu lucruri marunte care incalca morala, legile scrise sau nescrise. sunt niste infractori sau potential infractori. aia cu numerele e lege pentru ea, e interzis sa le modifici. nu e deci ceva ce tine de gust. adevaratii infractori, aia pe care ii duce capul nu fac asa ceva. ei fac ce au de facut, nu ceva care sa bata la ochi cum fac astia. in concluzie, cine modifica numarul auto este manelist si toparlan.1 point
-
Bai nene ai un stil asa de enervant. Nu poti zice niciodata, ma uite, mie nu imi place si punct. Trebuie sa bagi tu ceva, bolnaviciune manelista si toparlani. Orice nu e pe felul tau trebuie sa fie manelist, esti etalon.1 point
-
Am avut manuala si aveam impresia ca nu vreau sa trec la automata in veci! Acum am automata si nu as mai reveni la manuala pentru nimic in lume, este pur si simplu extraordinara din punct de vedere al confortului prin aglomeratul trafic din Romania. Chiar si la drum intins este foarte placuta.1 point
-
scuze de interventie dar pragurile sunt prinse-n pioneze?dupa ce ai schimbat scrisu de pe capota e ceva diferenta,ma refer la faptul ca te respecta lumea in trafic mai mult decat cu 520i? sper ca o cumpara cineva intradevar pasionat ca mi-e mila de ea!1 point
-
mie mi se pare cel mai amuzant cum spui ca nu o sa treci niciodata la un model mai nou de bmw...sa fie oare pt ca esti "pasionat" de modele vechi sau pt ca nu iti poti permite unu? sincer acum. daca tot esti pasionat tine frate un bmw vechi e34, e36 ce vrei tu e30 dar fa-l cum trebuie nu pline de rugina si rupte in gura salut!1 point
-
1 point
-
Ce urat ai prins pragurile si bara fata.... nu mai bine luai niste cleme decat sa pui suruburile alea obosite?1 point
-
1 point
-
Eu astept ziua in care oamenii vor iesi in strada cu zecile sau sutele de mii. Nu pt un cacat de taxa, ci pt toate furturile, tepele jegosilor si pentru toti oamenii care merg pe strada cu capul in pamant care muncesc o viata cinstit si nu au nimic la final (ma refer bineinteles la romanul de rand).1 point
-
Lasa tu radiatorul si concentreaza-te mai bine pe cum scrii. Ca nu te pricepi la radiator mai e cum mai e, dar sa scrii asa cum scrii tu e chiar un dezastru. Regula este ca â se foloseºte În interiorul cuvintelor, iar Î se foloseºte la Început ºi la sfârºit. Nu se foloseste niciodata â la inceputul cuvintelor. Exemple: cântar, Început, a hotãrÎ, hotãrât, hotãrând, a urÎ, urât, urând. In nici un caz nu se scrie asa cum scrii tu: an instalatie, anfundat, an fine.1 point
-
macar aia fac ceva ,isi apara interesul.Noi stam aici si tastam-ne meritam soarta1 point
-
In primul rand trebuie sa desfaci fata de usa pentru a observa de ce nu functioneaza. Uite aici cum desfaci fata de usa: http://www.youtube.com/watch?v=6LisjtpU7Kk1 point
-
plasa de incalzire este cusuta de tapiteria scaunelor..... se poate desface cu multa rabdare sau taia la limita pe margini.... scaunul tau trebuie dezbracat complet de tapiterie pentru a pune incalzirea pe el rezultata de pe cele vechi butonul rotund de care vorbesti este comanda de la pernele de reglaj lombar.... se poate muta extrem de usor pe scaunele tale atunci cand le desfaci sa pui incalzirea in ele pentru a functiona incalzirea si reglajul lombar mai este nevoie de 1 plus si 1 masa in ceea ce priveste conectarea scaunelor conectarea butoanelor este o poveste separa si implica mai multe fire de legatura1 point
-
Pai colegul facea trimitere la topicul -->link Chestile alea cromate dau ca nuca in perete, iar evacuarea aia cu 4 tevi e total nepotrivita pt un e36. Pt 6000km max nu cred ca iti strica uleiul ala, numai sa nu il ti mai mult. Asa faci si un engine flush la motor, iar ulterior pui ceva mai de calitate.1 point
-
Interesant topic :blink: Adaug si eu ceva la ce s-a spus pina acum, si am sa ma refer la motoarele BMW diesel cu supraalimentare prin turbocompresor cu geometrie variabila. Turatia turbinei de supraalimentare este data de debitul gazelor evacuate de motor care depinde de: 1) turatia motorului 2) presiunea de supraalimentare - deci turatia turbinei si a compresorului - care la BMW poate atinge aprox 2 bari 3) de cantitatea de combustibil injectat care prin ardere va dilata gazele arse - deci de pozitia potentometrului aceleratiei. La mersul in oras daca mentii o viteza constanta de ex 50 - 60 Km/h nu este nici o problema sa folosesti viteza a 4-a (din 5 sau 6 viteze). Nu se strica nimic la motor, turbina se invirte usor si temperatura gazelor evacuate este mica ceea ce nu ii dauneaza absolut deloc mecanic si termic. Arderea este aproape completa (aer mult combustibil putin - totusi turbioanele de aer nu au viteza maxima si presiunea de injectie nu este prea mare) nu rezulta prea multa funingine care sa blocheze sistemul de comanda al turbinei (reglajul pozitiei statorului care dirijeaza directia gazelor arse in rotorul turbinei - geometriea variabila). Pentru deplasarea masinii este nevoie de o putere mica 10 - 12 CP care in nici un caz nu forteaza motorul. Se obtine si un consum foarte mic de combustibil si mai putine noxe intr-un oras supermurdar si poluat ca Bucurestiul de exemplu. TOTUSI :) Din cind in cind motorul mai trebuie turat si si turbina ambalata, sistemul de dirijare a gazelor arse in rotorul turbinei miscat prin comanda data de calculator convertorului de presiune (depresiunea misca geometria variabila a turbinei). Asta inseamna ca la mesul in oras mai trebuie facut un demaraj din cind in cind pentru a mentine traseul gazelor arse curat. Turbina se poate bloca (strica) si din cauza unui ulei neadecvat (semisintetic sau prea viscos) care se cocseaza pe lagarele ei. Uleiul la diesel-ul turbo trebuie sa fie de cea mai buna calitate si unul subtire de ex 0W-30 (Castrol) nu trebuie sa sperie pe nimeni, uleiul subtire curge usor si raceste bine lagarele turbinei si unge motorul repede la pornire, iar la regimuri mari sigur se unge bine chiar daca motorul este mai uzat. Daca mergi pe sosea sau autostrada nu este nici o problema sa mentii traseul gazelor arse curat (intreror camera de ardere, turbina). Totusi deorece avem BMW-uri :) trebuie sa avem grija ca la mersul in oras din cind in cind sa mai ambalam motorul prin turatie si acceleratie :D , asta va mentine turbina curata si performantele motorului si mentine si prestigiul marcii :D . Dupa un mers pe autostrada la viteza mare motorul va merge mai frumos deoarece traseul gazelor arse va fi mai curat. Mare atentie dupa o alegare zdravana turbina poate ajunge la rosu (uneori chiar deschis la culoare :)) si in acest caz numai uleiul sintetic de foarte buna calitate si subtire (debit mare de ulei care asigura racirea lagarelor) va mentine lagarul acesteia in functiune. In acest caz - turbina rosie - nu trebuie oprit motorul decit dupa ce temperatura ei mai scade citeva minute de regim lejer si dupa aia putin ralanti. Nici un ulei nu rezista linga un fier inrosit daca sta pe loc :) Sa ne gindim si la motoarele de motoarele de avion cu piston: acestea dupa incalzire in procesul decolarii sunt supuse la putere maxima apoi in croaziera puterea se reduce. Puterea maxima forteaza motorul destul de mult mecanic dar asigura curatirea traseului de gaze arse. Conluzia mea - respect si alte pareri: mersul la putere mica nu dauneaza motorului (mecanic il protejaza) dar pentru a mentine motorul curat de resturile gazelor arse si pentru a beneficia de intreaga sa putere trebuie din cind in cind curatat cu un mers apropiat puterilor mari (turatie si acceleratie). Problema care se pune este cit sa mentinem motorul la puteri mci (mai ales in oras cind nu avem de ales la mersul bara la bara)? Aici intervine experienta fiecaruia care trebuie adaptata si in functie de starea masinii pe care o conduci. De ex. daca dupa o acceleratie mai in tromba ai lasat ceva mai mult fum in spate probabil ca ai abuzat de mersul in regim redus. Daca masina este mai lenesa de prea mult mers in oras sigur ii va face bine un mers pe sosea sau si mai bine pe autostrada unde sigur se va curata traseul fluidelor: gaze, motorina, ulei. Daca masina accelereaza bine si dupa mersul la puteri mici nu o obositi degeaba decit daca va place sau chiar trebuie. Important este sa ne simtim in siguranta, sa ne placa mersul (incet sau tare) dar sa putem beneficia cind vrem de intreaga putere a motorului ca dea-ia avem BMW. :)1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00