Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/13 in all areas

  1. pentru ca tot vine din nou iarna am montat si eu jantele de vara style 128 - 8.5J ET18 fata - gume 245 / 35 / 19 Continental SportContact2 9.5J ET32 spate - gume 285 / 30 / 19 Continental SportContact5p o sa revin cu poze mai de calitate dupa ce o sa treaca zapada si o sa fie ceva grade pe plus sa o pot spala din nou http://img266.imageshack.us/img266/9722/img0642z.jpg http://img14.imageshack.us/img14/2275/img0640x.jpg http://img855.imageshack.us/img855/1183/img0643oy.jpg http://img716.imageshack.us/img716/9853/img0644og.jpg
    7 points
  2. Prietene, poti sa fii si lipovean si tigan ca nu-i problema, forumul asta e deschis pt toata lumea, dar cel putin scrie corect romaneste sa intelegem si noi; e rusinos sa scrii in halul asta tinand cont ca ai facut o scoala in romania, indiferent de faptul ca esti roman de etnie maghiara...
    2 points
  3. nu coboara ca alea vechi aveau vreo 10 ani + probabil si erau si ele lasate..
    2 points
  4. Si mie imi sta pe stanga cateodata, depinde cum ma trezesc.
    2 points
  5. discuri noi O.E.,placute noi O.E,flanse distantiere noi FK,arcuri Eibach Pro Kit noi,jante 163M noi,o spalare int/ext,un fotograf,15 minute la dispozitie,un pic de Photoshop,un pic de Photomatix,si,cam asta a iesit...
    2 points
  6. SalutĂŁri, DupĂŁ ce ĂŽn 2011 am devenit membru BMW Club România, conducând, la aceea datĂŁ un passat B5, ĂŽn februarie 2013 mi-am ĂŽndeplinit visul de a-mi cumpĂŁra mașina doritĂŁ. Este vorba despre un 320d E91 facelift din 2009 februrie....da cu motorul N47, chiar dacĂŁ am citit toatĂŁ povestea cu problemele distribuției. Este adevĂŁrat, m-am gândit mult, m-am uitat și la alte mĂŁrci, dar ĂŽntr-un final am mers dupĂŁ instinct, nesuportând ideea de a regreta cumpĂŁrarea unei alte mașini. Mi-am asumat riscul, și pânĂŁ acum nu regret nicio clipĂŁ alegerea. Cine conduce BMW știe. Ănainte am condus Passat B4 și Passat B5. Mașini fiabile, dar fĂŁrĂŁ personalitate. Nu și E91-le....schimbĂŁtorul merge greoi, dar se simte când intrĂŁ ĂŽn vitezĂŁ, suspensia este rigidĂŁ (și din cauza anvelopelor runflat), dar oferĂŁ rezerve substanțiale de stabilitate, direcția nu merge foarte ușor, dar este precisĂŁ.....ce mai,aștept fiecare ocazie s-o scot din garaj.... Despre mașinĂŁ: Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Series 3 Type TOUR Steering LL Doors 5 Engine N47 Displacement 2.00 Power 130 Drive HECK Transmission MECH Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3) Prod.date 2009-02-18 S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP-relevant vehicles S1CBA CO2 UMFANG CO2 equipment S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Extra package, EU-speciifc S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Tyres with runflat properties S2KUA LM RAEDER V-SPEICHE 285 BMW LA wheel V-spoke 285 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S386A DACHRELING Roof railing S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Interior/outside mirror with auto dip S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Interior trim finishers black high-gloss S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S521A REGENSENSOR Rain sensor S522A XENON-LICHT Xenon Light S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptive Headlights S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS Navigation system Business S612A BMW ASSIST BMW Assist S616A BMW ONLINE BMW Online S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Control, Teleservices S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Individual sunshade glazing S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Headlining anthracite P7R9A EDITION FLEET James Fleet S7SNA NAVI BUSINESS M.HANDYVORB.BLUETOOTH Navi Business/mobile-ph.prep. Bluetooth L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S843A MOTORAUSLEGUNG Power reduction S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Telematics access request,country-spec. S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Navigation Package S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle colour S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German VĂŁ salut,
    1 point
  7. BMW si benzina pe deasupra...ce ti-ai mai putea dori? Decat noi astia cu diesel-urile astea de cacat!
    1 point
  8. ok, toata lumea zice ca e un campionat pe bani, nu o organizatie de binefacere si ca Vettel a facut bine ca a depasit, in spiritul competitivitaii sportive, bla bla... Dar a depasit cand Webber lasase garda jos, deoarece a crezut, in ignoranta lui, ca ordinele managerului se aplica la amandoi pilotii. s-a inselat, a pierdut. Depasirea lui Vettel a fost inspirata sau nu, nu comentez. Dar a fost o loitura sub centura + infipt cutitul in spate.
    1 point
  9. Sau incercati cu incredere varianta aia cu viteza redusa. Functioneaza perfect.
    1 point
  10. Merci Coane.Si poimaine se anunta ninsoare nu doar maine,si mai este si cod portocaliu.Stam pe dreapta,bem un Jack&Jim si ne-ncalzim la soba/calorifer.
    1 point
  11. la o masina de 80-90 de mil , nu poti sa ai asteptari de perfectiune
    1 point
  12. Putea sa-l depaseasca normal fara sa se planga ca o gagica pe la boxe ca el e mai rapid si sa-i zica sa se dea la o parte,aici a gresit vettel.
    1 point
  13. Ei bine sa scriu sa le intelegi si tu:masina trage pe stanga si nu stiu de ce
    1 point
  14. Ideea e ca la banii care ii ai tu, poti alege orice marca iti place, ca toate sunt la acelasi pret la aceasi categorie. Dar macar sa fie la fel de impecabil si dotat ca 308 asta de l-am avut eu. Sa nu iei vreo teapa de pe autovit.
    1 point
  15. N-are nimic IBS-ul. E releul sau un contact imperfect la conexiunea rotorului cu colectorul. Si eu am avut o astfel de problema (nu pe BMW) si se comporta identic. In anumite plaje de turatie sau temperatura nu mai incarca. Releul era vinovat.
    1 point
  16. Aici este volanta de vina...
    1 point
  17. O scurta curatare azi a admisiei cu Wynn's EGR3. Rezultate bunicele dupa un test de 5,6 km. De rau nimic. http://www.youtube.com/watch?v=fPqtU1Sxcpk
    1 point
  18. sunt mai slabe, eu aveam inainte fara lupa si chiar nu le suportam. Acum am cele cu lupa si e ceva mai bine. La logan, ai un singur rand de plastic intre bec si exterior, la e36 ai doua sticle de o grosime generoasa. Verifica sa nu fie reglate sa bata prea jos. Daca Loganul are xenon fara lupe, atunci clar e superior, insa nu vrei sa-ti vina un logan de-asta noaptea, din fata. Eu le dau faza lunga tot timpu. Culmea e ca unii care au xenon far lupa, atunci cand iti dau si ei faza lunga, obsrvi ca faza lor lunga obisnuita e chiar mai slaba decat xenonul de pe scurta.
    1 point
  19. Vezi releul de incarcare. Simptomele astea le-am avut si eu la E60.
    1 point
  20. Cum s-a mai spus, ai o problema cu alternatorul. Ori releul din el, ori carbunii, ori altceva. NU ARE VOIE sa scada la 12V in functionare. Cu bateria ai probleme daca de exemplu iti reseteaza ceasul cand pornesti dimineata, sau nici nu mai porneste. Testele de incarcare se fac pe masina, apoi se demonteaza alternatorul pentru verificarea/inlocuirea altor componente din el.
    1 point
  21. .. sau alternatorul sau releul de incarcare. Ce tensiune iti arata in bord in momentul in care iti apar toti martorii aia?
    1 point
  22. Pentru ca aluminiu nu este fier.
    1 point
  23. Ba tocmai ca problema e furtunul ala si nu parametrii ce-i citesti tu acolo. Mizeria aia in admisie e oarecum normala in functie de stilul de mers, temperatura de lucru (daca faci sau ai facut drumuri scurte), etc. E un DIESEL. Comanda EGR-ului difera la diferite tipuri/generatii de motoare. Pe E90 ai motor Euro4, pe asta ai Euro5. SIGUR mapele difera. Si ca sa stii: EGR-ul deschide si inchide in functie de turatie SI sarcina. Nu te astepta sa lucreze dupa placul tau. Daca vrei sa faci un test calumea, se face LOG IN MERS. Nu cum il faci tu. Dar cum ti-am mai spus de atatea ori, lasa masina aia in pace. Nu are nimic. Rezolva pierderile de ulei si e destul.
    1 point
  24. Pfff...Cam multi baieti de bani gata pe aici! Sa-ti permiti BMW-eu de la 17 ani, 18, 19....e ceva! ca sa nu mai zic de intretinere cum o fi ea, cu carpeli, etc, tot costa! Dar deh, daca au parintii de ce nu! Bravo! ON. 33 de ani si-s la primul BMW de ~1an si cu siguranta nu ultimul! Asta va fi directia de acum inainte!
    1 point
  25. Masina arata binisor da sincer pe criza asta nu iei banii astia
    1 point
  26. DacĂŁ era de la cardan ar fi trepidat ĂŽn sarcinĂŁ.
    1 point
  27. Foarte misto arata !
    0 points
  28. Egr-ul se demonteaza, se curata si se monteaza la loc. Spray-ul ala e mai mult placebo ! Mai comenteaza mult aiurea si o sa-ti inchid topic-ul !
    0 points
  29. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Foarte rar vezi 530i e60. Sunt curios, cam cat consuma ?
    -1 points
  30. asa e cand esti tanar visezi liniute si in somn si mergi si cu 180 in oras, dupa un timp te saturi si revii la ganduri mai bune, de ex sa ajungi acasa intreg, asta daca ai scapat in prima faza intreg ...normal
    -1 points
  31. am avut 4 bucati de e36; niciodata nu plecam noaptea la drum cu farurile alea:D
    -1 points
  32. Nu compara cu loganul care si mie mi se pare ca face o lumina chiar prea buna :goodjob: macar ceva sa faca bine....
    -1 points
  33. Frectie la picior de lemn.
    -1 points
  34. Ma faci sa rad, mai ramane sa sustii ca Rosberg e vreun geniu. Aveti niste orizonturi la fel de largi precum chilotii lui Daniela Crudu, pe care aporopos, i-am vazut
    -1 points
  35. Arata foarte bine, felicitari. Vezi ca maine se anunta ninsoare
    -1 points
  36. motorul e ok, 143CP sunt suficienti DAR marea diferenta e CUTIA. Treapta 5 de la 320d = treapta 4 318d. Treapta 5 de la 318d este chiar mai lunga decat treapta 6 de la 320d. Si 318d mai are si treapta 6 Deci cutia este MULT mai lunga la 318d, ceea ce se traduce intr-un comportament mai putin dinamic, dar un consum mai bun
    -1 points
  37. un tepar .... http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anunturi-auto/masini-second/bmw-328-328i-12013723.html doar ce am sosit acasa, nu cumparati de la el! am fost personal in turnu magurele...el zicea ca e din bucuresti...un 328...am dat o tura cu el si trage la fel ca un 320... cine nu crede...sa se duca sa se convinga! a venit cu bandourile de pe usa in portbagaj...la motor avea strat gros de praf..cred ca a mers numai pe cimp! pun acest anunt ca sa nu cada in plasa si altii. sanatate tuturor
    -3 points
  38. Interesant cum ai reusit. Chiar te-as lua la intrebari dar mi-e ca nu obtin nici un raspuns clar. Dupa atatea secretisme in sfarsit aud si eu ceva ! Dar de ce oare forumul asta e asa? Fiecare tine pentru el. Cu greu scoti ceva , cu atat mai putin de la cei priceputi cu adevarat precum malasorte.
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.