Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/27/13 in all areas
-
Eu nu pricep de ce ar da cineva 7200 euro pe o masina cu 100.000 km - mai ales ca e logan.... Inteleg ca vanzatorulm poa sa ceara cat vrea, dar totusi...4 points
-
4 points
-
pentru ca tot vine din nou iarna am montat si eu jantele de vara style 128 - 8.5J ET18 fata - gume 245 / 35 / 19 Continental SportContact2 9.5J ET32 spate - gume 285 / 30 / 19 Continental SportContact5p o sa revin cu poze mai de calitate dupa ce o sa treaca zapada si o sa fie ceva grade pe plus sa o pot spala din nou http://img266.imageshack.us/img266/9722/img0642z.jpg http://img14.imageshack.us/img14/2275/img0640x.jpg http://img855.imageshack.us/img855/1183/img0643oy.jpg http://img716.imageshack.us/img716/9853/img0644og.jpg3 points
-
2 points
-
1 point
-
Daca vrei sa fie perfecta, cauta una noua. Voi le vreti la 2000 euro si sa fie eventual cum au iesit pe poarta fabricii.1 point
-
1 point
-
Uleiul e din butoi la bavaria... Este un ulei "proaspat" (vascozitatea) si ungerea este mai eficienta pentru o perioada de acolo si reducerea zgomotului. Din cauza frecari si a temperaturilor din motor ulei oxideaza si isi pierde proprietatile si indicele de vascozitate.1 point
-
Bine ar fi daca ar si coincide ce scriu ei in hartii cu ce au schimbat de fapt.1 point
-
Puteai s-o tragi pana iti dadea sangele pe nas ca nu pornea masina. Grija pe viitor cand decizi la ce mecanic sa mergi.1 point
-
conform http://www.rubmw.ru/vincode/eng/, ai climatronic. Vezi ca pe aerisirea centrala,ai o rotita cu puncte albastre si rosii (unu doua sau trei). Seteaz-o pe 3 puncte rosii (cald) si vezi daca iti baga caldura cu mai putine grade setate1 point
-
O iei pe 2200 cat i-ai oferit? Daca da mi se pare o afacere super buna, cel putin ca pret. Pretul pietei e undeva ~3000 zic eu. Chiar si daca ar avea defecte minore la banii astia e bine rau daca masina e in general ok. Eu am 316 din 99 motor m43 cam acelasi lucru cu 318-le respectiv. Distrbutia e pe lant iar consumul meu pe o saptamana in Bucuresti e ~10 (mers incet, normal) si 12 mers mai tare si daca prind aglomeratie mai multa. mentionez ca asta e consumul la pompa (pe BC am mai putin, aprox ~9 inseamna aprox ~10 real) si in timpul unei saptamani merg si ziua si noaptea si cand e foarte liber si cand e foarte aglomerat. adica nu e consum doar de aglomeratie sau doar de mers noaptea la 5 dimineata. In afara ia cam 6-6.5 mers incet, legal fara depasiri la 5000rpm si etc. Cu depasiri mers normal 7-7.5,,, 8-9 daca esti pe autostrada si ii dai 130-140 constant etc. Eu te sfatuiesc sa o verifici de pierderi de ulei la motor (sunt fff proaste motoarele astea la capitolul asta), sa nu "bata, troncane" articulatia (e destul de scumpa, mai ales daca ne raportam la pretul de achizitie al masinii2-3000eur) si sa o verifici foarte serios de rugina. Nu stiu ce se intampla cu e46 dar pana sa imi cumpar si eu efectiv nu banuiam ca pot avea asa probleme. verifica pragurile (unde deschizi usa, jos unde deschizi usa) aripile spate si marginea de jos a usii. am vazut rugina inclusiv la facelifturi care sunt un pic mai noi..... Daca are mici puncte de rugina nu te speria cred ca 80% din nfl-uri au, doar sa nu aiba probleme ff grave1 point
-
1 point
-
Daca tot a venit "primavara", am zis sa mai pun si eu 2-3 poze cu tiriplishca... Intre timp a primit tipsuri, climatronic de LCI, volan retapitat, CCC model 2008...cea din urma a fost o necesitate, restu` mofturi... A doua poza cu bordul e cea de actualitate...si celelalte doua pentru amatorii de tipsuri1 point
-
1 point
-
BMW si benzina pe deasupra...ce ti-ai mai putea dori? Decat noi astia cu diesel-urile astea de cacat!1 point
-
suna standard, dar astept un copil:) cand am luat-o acum 2 ani, nu aveam asa ceva in plan. imi place mult masina, dar e nevoie de ceva mai de oras. mai am un M3, nici aia nu e de dat copilul cu ea, dar la aia nu pot renunta nu fac schimburi... mie si pe bani imi e greu sa o dau, tocmai de aia anuntul e mai mult informativ, m-am uitat pe autovit si in categoria asta mai sunt inca vreo 2 care par obosite. e36 a fost masina de suflet, imi pare rau ca s-a devalorizat moral din cauza inmatricularilor pe bulgaria si ca a devenit BMW-ul saracului, dar mie, de fiecare data cand o conduc, imi ofera o placere aparte; iar decapotata inca intoarce capete cat despre cutie... am luat-o asa ca sa mearga si sotia cu ea; dar sa mergi decapotat, cu o mana sa tii volanul si cu cealalta o inghetata, iar ea sa schimbe singura, e moment mastercard:D1 point
-
1 point
-
1 point
-
*deci de la *micile secrete* sa ajuns la probleme tehnice,senzori,schimburi de ulei si alte topicuri ce nu-si au rostul aici.... *un mic secret ce nu l-am vazut postat aici este ca poti lasa masina pe pozitii numai pe partea stanga sau derapta(depinde de parcarea ce o faci)miscand semnalizarea in stanga sau dreapta dupa ce ai scos cheia din contact.1 point
-
buna ziua, am citit ca in acest an mai exact in luna iunie, ar veni bmw x3 f25 LCI. Schimbarile ce sunt anuntate sunt: exterior bara fata si bara spate redesenate, oglinzi cu semnalizatoare incorporate si reproiectate pentru o aerodinamica si un zgomot la vant mai bun, nu stiu daca farurile vor avea ceva imbunatatiri gen seria 3?, iar la interior sunt asteptate modificari minore , calitatea materialelor mai buna, noul navi professional 3d care apare si pe seria 5 LCI si noul i-drive touch. Daca am omis ceva va rog sa mai completati...acum nu stiu daca bmw x3 f25 vine cu discount-uri mai bune deoarece se apropie acest facelift, aviz celor ce vor sa cumpere in aceasta primavara... o zi frumoasa..0 points
-
0 points
-
PAi in mod normal ar trebui sa se modifice mersul motorului cand se scoate mufa la debitmetru,asta arata ca totusi la debitmetru este o problema.Poti verifica in felul urmator,o masina ca ata care are debitmetrul bun,il pui la tine pe masina faci un reset ECU apoi mergi in proba ,daca trage este ok,ai gasit problema.Resetarea este obligatorie ,pentru ca daca debitmetrul are alt an de fabricatie decat cel de pe masina ta,fara reset nu ti-l vede ECU.Chiar daca cineva v-a spune ca nu este necesara resetarea fa aceasta operatiune ca nu au ce pierde.Eu m-am intalnit cu aceasta problema cand un "mecanic"a spun ca nu este necesare resetarea,am mers in probe si masina mergea parca mai rau.Am insistat sa faca reset,si dupa reset masina mergea bine,deci in concluzie ,de schimbi debitmetrul OBLIGATORIU resetare.Bafta ,ca ai multe de facut.Mai vorbim maine dupa ora 15.O seara buna!0 points
-
Salut!Ai schimbat vreo data de cand ai masina convertoarele de presiune de la EGR si de la turbo?De multe ori astfel de probleme sunt si din cauza acestor convertori pentru ca daca cel ce comanda geometria variabila este dus nu va comanda corespunzator si de acea nu trage masina decat in lung.Acel convertor are o garnitura din cauciuc,care datorita varstei se isi modifica proprietatile si atunci el este defect desi nu arata nimic la diagnoza.Mai tre sa faci un test,desfa de la imbinarea de dupa catalizatorul de sub scaunul pasagerului suruburile,baga un distantier ceva(sa poata iesi gazele afara)si fa o tura,in acest fel verifici daca nu ai cumva catalizatorul infundat.Nu ai spus nimic de furtunele de vacuum!Le-ai schimbat cumva?Astept!0 points
-
O carte de gramatica nu ti-ai fi cumparat, cu toate ca era cam tarziu la 20 ani dar, vorba poporului, tarziu-i niciodata ! Asta a vrut sa spuna Similea, de fapt !0 points
-
Salut!Ai facut o diagnoza?Ce a iesit la diagnoza? Furtunele de la vacuum(EGR,Fante radiator ,etc) le-ai schimbat?CE an este masina,are actuator ptr geometria variabila electronic sau actionat vacumatic?Debitmetrul in ce stare este?Sunt multe intrebari de pus,dar te rog sa raspunzi deocamdata numai la acestea.Astept!0 points
-
Eu unul zic ca va aparea in 2014 si va fi model 2015, nu se va astepta pana in 2015 cu lansarea lui.0 points
-
Cred ca e prea recent aparut pt a beneficia de un facelift anul asta...poate la anul. Edit: sau vorba lui viper, mai degraba prin 2015.0 points
-
0 points
-
0 points
-
O nuca M ti-ar mai trebui asa pentru sportivitate si manevrabilitate mai buna. Apropo,jantele sunt superbe...si tips-urile ! Na ,doar fac treaba buna cei de la Pilot ca de obicei.0 points
-
Frumoasa masina, interiorul este dotat exact cum imi place. Nu ai zis cum a ai rezolvat cu filtrul de motorina, din ce cauza erau diferite cele noi fata de cel de pe masina?-1 points
-
Asa este, scuze de confuzie, ace83 spunea de regulator. Am masurat ieri firul care l-am tras la dde si are continuitate. L-am masurat direct din mufa care intra in dde(ce l-am tras eu) si pe partea cealalta direct dupa spirala. Daca tin minte era pinul al doilea din stanga din mufa de 4 pini din spirala, de langa minus. Deci sigur firul ajunge in dde la pinul 27 mufa cu 40 de pini. De control am incercat si in mufa cu 58 pini la pozitia 37 si tot degeaba.-1 points
-
Chiar nu se inghesuie nimeni sa posteze poze, asa useless e topicul asta? Am crezut ca o sa prinda pentru ca am vazut ca pe alte forumuri lumea se inghesuie sa puna poze.-1 points
-
-1 points
-
OK. Hai la revedere. Ti-ai vandut produsul. Tu nu ma interesezi.-1 points
-
http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/evacuari-sport/tobe-finale-sport/evacuare-dubla-bmw-e60-11691325.html ,uite aici completa la vanzare evacuare dubla pe langa roata de rezerva ,daca nu sunteti informati numai descurajati omul..ca ar trebui sa renunte la roata de rezerva,nu e adevarat:),o poti face tu la service de evacuari din inox te ajunge 10-12 mil(ron) bafta!-1 points
-
-1 points
-
-2 points
-
Si n-ai intrebat ce ulei au pus? Nu ti-au dat ce a mai ramas.. macar o cutie pentru eventuala completare in timp? Poate poti sa afli.-3 points
-
Salut!Incearca sa cumperi un racitor de gaze SH de pe forum de la vanzatori autorizati,nu lasa masina sa mearga fara racitor,ajung gaze prea fierbinti in EGR si de acolo in galeria de admisie apoi in motor,nu de alta dar sa nu se mai strice altele din cauza lipsei acelui racitor de gaze.Bafta!-4 points
-
Salut, Din cate am auzit motoarele cu injectoare common rail nu au nevoie de bujii pentru a porni, pe cand cele clasice fara common rail (de ex un 320d din 2000) au nevoie de bujii . Este adevarat ?-4 points
-
Cuplu ? Ca asta conteaza mai mult. La a ta se poate scoate cuplu f bun, neavand celebrul EDC17.-5 points
-
Am dat eu plus si ti-am anulat minusurile. Apreciez efortul tau de a ajuta un coleg cu probleme la masina.-6 points
-
Nu prea e mare diferenta intre ele, daca ii faci un chip la 320d ajungi la 211hp si 440NM. Diferenta pe hartie e vreo 0.6 secunde pe 0-60 http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=5589&id2=15083-7 points
-
-7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00