Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/28/13 in all areas
-
2 points
-
Cablajul este aproape complet! Iti mai trebuie antena GPS, suportul metalic din portbagaj, amplificatoarele TV (plus modulele de pe stalpii din spate) si monitorul din bord!1 point
-
Salut!Atunci cand cumperi un debitmetru nou,o sa vezi ca in cutie scrie pe o foita ca trebuieste obligatoriu facut reset ECU,inseamna cu totul altceva decat stergerea erorilor.Acum ceva ani am avut si eu masina cu motorul care il ai tu pe masina,si am avut problema cu debitmetrul l-am schimbat,dar "meseriasul" care l-a montat a spus ca nu trebuieste resetat ECU,si masina mergea chiar mai rau decat cu debitmetrul defect.Am gasit instructiunile din cutia debitmetrului ,am aratat "meseriasului"si mai mult m-am rugat sa-mi faca resetul,el cosinderandu-se un fel de"Dumnezeu"in motoare,dupa resetare masina a prins viata,practic ea a recunoscut noul debitmetru.Daca ai gasi sa cumperi de nou debitmetru de aer care sa fi fost fabricat pana in anul 2000 nu ar mai fi nevoie de reset ECU.Si iti mai spun o data din experienta,faptul ca acea tija se misca la turbo nu garanteaza ca acel convertor de presiune lucreaza in parametrii optimi.1 point
-
constant cu 180 pe ruta fagaras-roma si in italia? ) daca acum am bmw care consuma ulei si am gasit topicul nu vad problema,tu vezi vreuna?1 point
-
1 point
-
nu cred, asta e model individual sa vedem ce spune initiatorul1 point
-
Daca vrei sa fie perfecta, cauta una noua. Voi le vreti la 2000 euro si sa fie eventual cum au iesit pe poarta fabricii.1 point
-
Am dat eu plus si ti-am anulat minusurile. Apreciez efortul tau de a ajuta un coleg cu probleme la masina.1 point
-
O carte de gramatica nu ti-ai fi cumparat, cu toate ca era cam tarziu la 20 ani dar, vorba poporului, tarziu-i niciodata ! Asta a vrut sa spuna Similea, de fapt !1 point
-
1 point
-
1 point
-
Uleiul e din butoi la bavaria... Este un ulei "proaspat" (vascozitatea) si ungerea este mai eficienta pentru o perioada de acolo si reducerea zgomotului. Din cauza frecari si a temperaturilor din motor ulei oxideaza si isi pierde proprietatile si indicele de vascozitate.1 point
-
Si n-ai intrebat ce ulei au pus? Nu ti-au dat ce a mai ramas.. macar o cutie pentru eventuala completare in timp? Poate poti sa afli.1 point
-
1 point
-
Multumesc pt informatia adusa la cunostinta cu folosirea up-ului, iar cu referire la pretul masinii nu cred ca trebuie sa comentezi atata timp cat nu stii nimic despre ea.1 point
-
1 point
-
bine ca scrii tu corect ca de atit esti in stare,, puteai sa iti dai cu parerea dar se vede ca habar nu ai despre masini asa ca nu inteleg ce cauti aici de ce nu intri pe un forum despre limba romina?1 point
-
Nu se baga in treapta inferioara in nici un caz . De ce : schimbarea de treapta produce un soc in trenul de rulare si nu face decat sa piarda si mai mult aderenta. E tehnica cunoscuta de incepere a driftului cu downshift ca sa piarda tractiunea si calcat acceleratia , ori in cazul asta vrei sa o redresezi nu sa derapezi si mai mult. O alta dovada si mai accesibila e faptul ca masinile automate sunt programate sa nu schimbe in curba (se folosesc de senzorul de acceleratie laterala) tocmai pentru a preveni derapajul. Probabil asta cu treapta inferioara e valabila la FWD si subvirare. Cum se redreseaza masina cand derapeaza de spate - supravirare ( tehnica invatata la niste cursuri ) Cum simti ca pleaca spatele contra-bracare si imediat contra-contra-bracare ( adica miscare in sensul invers, nu stiu cum sa-i zic pe romaneste ) pentru a preveni aceea "coada de peste". De obicei controlul se pierde nu la prima derapare , care se contracareaza usor ci la acea "coada de peste" care de obicei e mai violenta ( pentru ca in afara de derapare mai apare si balasul masinii pe axa proprie longitudinala (dreapta stanga din amortizoare)). Daca nu se ia imediat de volan in sens opus dupa contra-bracare si masina incepe sa balanseze cu o amplitudine din ce in ce mai mare atunci sansele sa o pierzi sunt foarte mari. Nu se calca frana, eventual un pic de acceleratie ajuta. Nu se calca frana pentru ca se descarca puntea spate si derapezi mai rau. Un pic de acceleratie are efect contrar , se produce incarcarea puntii spate si ajuta la restabilirea aderentei. O alta smecherie care ajuta foarte mult ( faceti niste teste si vorbim dupa aia ) e mentinerea privirii in directie in care vrei sa mergi (redresezi masina, evident pe sosea te uiti la banda ta) . Te uiti putin mai in departare nu la botul masinii. La ce ajuta : se realizeaza un punct fix de referinta si inconstient mainile vor roti volanul atat cat trebuie. Daca te uiti la pom sau la sant de cele mai multe ori contra-brachezi mai mult decat trebuie. Daca derapajul e usor la RWD o redresezi de obicei cu putina acceleratie (totul e sa fie cat mai lina sa nu provoace si mai mult ruperea aderentei).1 point
-
Corect.Si eu recomand un service autorizat BMW, gen Automobile Bavaria. Stai linistit ca nici AB nu geme de profesionisti.1 point
-
1 point
-
1 point
-
consumul se mareste nesemnificativ gen 0.5l%.,mai mult i-ti consuma cand dai drumul la clima ai verificat jantele?sunt echilibrate?0 points
-
0 points
-
a-ti depasit vreodata in intervalul schimbului de ulei 2500 de rpm? ) ori nu trec de 2500rpm ori au motorina/benzina in ulei )))0 points
-
Usor negociabil, adica mai lasa 90 de euro.0 points
-
Te-ai abonat la UP-uri se pare. Un abonament la regulament nu-ti faci?0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
nu e legenda urbana. multe masini au garantie la perforarea prin coroziune 10+ ani.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Mai bine te-ai abtine la astfel de comentarii. Presupun ca jumatate din posturile tale sunt de bascalie, vad ca nu ai putine. Daca erai mai atent si citeai tot vedeai ca am dus la masina la mecanic, dar na, de ce sa te obosesti sa citesti tot. Mai zi-mi te rog care sunt informatiile trunchiate. Doar pe forumul de bmw am intalnit astfel de oameni. Din cauza unor useri, ca si colegul de mai sus, precum si alti useri care se pricep sa strice topicul eu nu mai voi posta nimic nou in legatura cu problema mea. Deci se poate inchide.-1 points
-
OK. Hai la revedere. Ti-ai vandut produsul. Tu nu ma interesezi.-1 points
-
Salut!Incearca sa cumperi un racitor de gaze SH de pe forum de la vanzatori autorizati,nu lasa masina sa mearga fara racitor,ajung gaze prea fierbinti in EGR si de acolo in galeria de admisie apoi in motor,nu de alta dar sa nu se mai strice altele din cauza lipsei acelui racitor de gaze.Bafta!-1 points
-
Salut, Din cate am auzit motoarele cu injectoare common rail nu au nevoie de bujii pentru a porni, pe cand cele clasice fara common rail (de ex un 320d din 2000) au nevoie de bujii . Este adevarat ?-1 points
-
tocmai deaia am intrebat sa nu fie idioata treaba eu nu ma bat in piept ca stiu totul asa ca mai bine intreb oricum imi plac mult atitudinile rautacioase asta il ajuta mult pe cel care a deschis acest topic ifx te las sa-i dai tu o solutie pt ca eu oricum nu ma pricep la benzinare prea mult-1 points
-
Pentru mine ca e Skoda, ca e Audi .. este la fel o chestie cu 4 roti si gata. E frumos titanul dar ,Silver grey este si mai frumos.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
sal, felicitari pt. masina. la km astia, vei umbla mult si bine fara probleme la motor, eventual un schimb de distributie daca va fi cazul in viitor.; bafta-2 points
-
-2 points
-
Cum adica in cazul lui? E politica lor. Asta recomanda tuturor celor care vor sa schimbe distributia la N47. Factura proforma include si vibrochenul.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00