Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/29/13 in all areas

  1. faci o decupatura mai mare, si sub difuzorul de aer pui sticla de la o trapa, sa se vada puterea... http://www.hopa.ro/poze-haioase/22134/Trapa+la+portbagaj
    6 points
  2. Nu-ti ploua in motor sau ce ?
    5 points
  3. mai bine o vinzi unui coleg care are nevoie de ea decat sa o batjocoresti
    3 points
  4. Acest tutorial este pentru posesorii de unitati HU Business CD cu buton "MODE" produse dupa 09/2002, care vor sa foloseasca functia AUX. Aceasta functie, "Auxiliary input" permite asculatarea de muzica de pe orice fel de aparatura electronica (telefon, tableta, mp3 player, laptop, etc) prin intermediul unui cablu folosind sistemul stereo al autoturismului. Unele masini vin din fabrica cu aces cablu tras , de obicei in sub cotiera. Am sacrificat mult timp citind, studiind si lucrand practic la realizarea unui astfel de cablu. Sper sa fiu de folos comunitatii BMW din Romania prin acest tutorial. Este concentrat intr-un singur fisier (PDF) in limba romana si este, sper eu, pe intelesul tuturor. Enjoy! Datorita restrictiilor de upload impuse de BMWClub.ro am fost nevoit sa pun un link spre o alta sursa de download. DOWNLOAD DIY
    2 points
  5. Cu spatele e cel mai bine!! :frantics:
    2 points
  6. Ca sa prelungesti viata filtrului de particule si a turbinei, da-o din cand in cand pe sport sau pe manual in oras, pentru a schimba vitezele mai sus, gen 2500-3000rpm. Nu e obligatoriu sa o calci blana pana la 3000rpm, ideea e doar sa turezi motorul mai mult...Si da, nu strica sa o scoti saptamanal pe autostrada, sa o mai desfunzi
    2 points
  7. Discul nu impinge placutele decat in imaginatia unor mecanicosi . Placutele raman lipite de discuri dupa ce iei piciorul de pedala de frana. Asa trebuie sa ramana daca vrei sa franezi din prima, fara sa te apuci sa faci pedale. La tine probabil a ramas pistonasul blocat. Daca bataia a disparut, in nici un caz nu s-a deformat discul. Daca discul se deformeaza, atunci asa ramane, nu se mai indreapta in veci . Mergi la un mecanic sa vada care e treaba.
    2 points
  8. Pai hotaraste-te! Discurile sunt fabricate gata deformate sau de fapt bataia lor axiala este extrem de mica? Sistemul este astfel facut incat placutele de frana nu trebuie sa se retraga. Ele stau in contact cu discul, pentru ca pedala sa aibe o cursa cat mai mica. Avand in vedere ca diametrul pistonasului este mult mai mare decat al clilindrului pompei de frana, daca placutele s-ar retrage ai avea nevoie de o cursa foarte mare a pedalei de frana. De fapt asta este una din manifestarile discurilor de frana cu bataie peste limita admisa: creste cursa pedalei de frana. Forta de apasare este extrem de mica in repaus, asa ca nu este nici o problema. Mai bine de documentezi. Poti incepe chiar si de aici: http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-types/disc-brake2.htm
    2 points
  9. Nici vorba de asa ceva. Poate ar trebui sa fii mai atent cu propria recomandare :Fara suparare, s-a mai discutat pe forum problema vorbirii in necunostinta de cauza . Bataia axiala admisa a discurilor de frana este de doar 0.01 mm. Extrem de putin. Deci nici gand ca discul de frana sa fie fabricat cu o "deformare".
    2 points
  10. Mi l-a explicat un mecanic odata. Din nefericire era sa adorm de plictiseala. Ceva legat de cum impinge discul placutele dupa ce eliberezi pedala de frana. Nu cred ca e atat de grava treaba incat sa se ajunga la schimbarea etrierului, cel mult curatare + un set garnituri. O sa vada baietii de la service ce au de facut. Chestia cu schimbatul lichidului de frana e ceva neglijat de majoritatea soferilor. Isi pierde proprietatile cu timpul si mai mult ca sigur trebuie schimbat in cazul tau.
    2 points
  11. schimb jante style 42 pe 16 cu anvelope DUNLOP SP WINTER 3D,2 buc 205/55/16 dot 39/06 si 2 buc 225/55/16 dot 31/06,profil 5mm toate 4 cu volan sport cu comenzi.
    1 point
  12. garnitura de la filtrul ulei se potriveste perfect , si 318i N42 de pe E46 are aceeasi problema si asta e solutia .
    1 point
  13. Una bucata tanc: http://www.autovit.ro/audi-q7-C28498484.html
    1 point
  14. Si cine a zis ca trebuie sa mergi la 3000 rpm in ultima treapta, si nu in a3-a sau a 4-a de exemplu... ?
    1 point
  15. Rulmentul si suportul intermediar costa 160 lei, dar atentie la mecanicul ales, daca nu marcheaza cardanul inainte de demontare, poti sa-ti iei la revedere de la el.
    1 point
  16. Apreciez! Sunt din Bucuresti. As putea sa te ajut cu un cablu daca nu este cu graba.
    1 point
  17. asta a fost botezul imi pare rau de ce ti s-a intamplat
    1 point
  18. Esti prea carcotas si vezi ca nici tu nu scrii corect
    1 point
  19. Nu i-am facut, dar o sa ii fac.
    1 point
  20. eu am invatat ca frana cu lichid functioneaza pe principiul vaselor comunicante nicidecum pe baza faptului ca discul are "o deformare din fabricatie". probabil la bmw discurile sunt tip "dromader - cu o singura cocoasa". :sorcerer:
    1 point
  21. io p-asta nu am invatat-o la scoala!
    1 point
  22. Pai normal ca nu mai vibra volanul, daca s-a deblocat etrierul...probabil e pe duca si ramane blocat pistonasul din cand in cand. In orice caz, tre` sa mergi la service. Posibil sa fie nevoie doar de o curatare...daca nu, altul nou.
    1 point
  23. si intr-un final dupa mult chin am reusit sa pun schimbatorul lci dtc sport shifter functionale toate ledurile arata superb. concluzia e ca se poate schimbator 100 euro +manopera electrician 100 ron. cost total 600 ron.
    1 point
  24. tocmai deaia am intrebat sa nu fie idioata treaba eu nu ma bat in piept ca stiu totul asa ca mai bine intreb oricum imi plac mult atitudinile rautacioase asta il ajuta mult pe cel care a deschis acest topic ifx te las sa-i dai tu o solutie pt ca eu oricum nu ma pricep la benzinare prea mult
    1 point
  25. Daca vrei sa fie perfecta, cauta una noua. Voi le vreti la 2000 euro si sa fie eventual cum au iesit pe poarta fabricii.
    1 point
  26. Putea sa-l depaseasca normal fara sa se planga ca o gagica pe la boxe ca el e mai rapid si sa-i zica sa se dea la o parte,aici a gresit vettel.
    1 point
  27. Mi-ai facut ziua,ca tot ploua de dimineata,cu mesajul postat de tine a iesit soarele=)))))))))
    1 point
  28. 1 point
  29. Salutare am eu volan de e46 sport cu comenzi .
    1 point
  30. Aveti dreptate baieti, va multumesc pentru sfaturile primite. O sa tin cont de ce a spus fiecare.
    1 point
  31. crezi ca daca o faci de mantuiala si o pui la vanzare imediat ai mari sanse sa o dai? si cum ramane cu banii investiti pana in prezent? sau crezi ca daca o dai si iei unul de 150cp nu o sa aiba probleme deloc? crezi ca da cineva masina de buna? si daca nu o dai ce faci stai fara masina? ca daca o faci de mantuiala o sa-ti bata motorul eu am dat 16 mil pe o pompa de inj cu toate ca nu am nevoie, tu de 350euro iti luai un motor complet si din 2 faceai unul complet. arborele se masoara cu micrometrul, daca are uzura se rectifica,cuzinetii se pun noi, ai spus ca aveai si ceva probleme cu fum trepidatii etc, desfaceai tot si montai un set de pistoane verificate, segmenti si o alta chiulasa cu garnitura noua si mai mergeai inca 10 ani cu el,verificai si pompa de ulei, intinzatoare, sau luai unul complet functional si il omologai pe ci cand aveai chef ai mare grija cum faci ca daca montezi arborele cu niste jeguri de cuzineti si ia bataie sau nu ai presiune ulei te pisi pe el, il mai faci odata
    1 point
  32. Sa stii ca si eu detin o cofetarie, imi cer scuze ca mi-am permis sa-mi dau cu parerea. Nu ai cum sa-ti dai seama daca altceva a fost afectat sau nu. Chiulasa trebuia dusa neaparat la rectificat, macar pentru o verificare. Nu-ti dai seama din ochi daca a fost si altceva afectat. Atata timp cat povestesti aceste lucruri pe un forum public, trebuie sa accepti si eventualele comentarii, mai ales ca sunt insotite de argumente, nu aiurea in tramvai. E intr-adevar posibil sa fie doar vibrochenul afectat, dar nu cel mai probabil.
    1 point
  33. Nu e vorba de viteza si ca i-a picat motorul, dar cand auzi ca pune vibrochen din dezmembrari cu cuzineti sh, iar cand ii cer aia 1200 Ron ca sa-l schimbe, el alege sa-i puna vibrochenul un fost coleg pe 50 de sute, trebuie sa fii nebun sa vrei sa cumperi masina. Era altceva daca monta piese noi, mai putin vibrochenul, iar manopera o facea la un service de incredere. Plus ca e foarte putin probabil ca doar vibrochenul sa fi fost afectat. In mod normal, aici trebuia segmentare, planare chiulasa, rectificate supapele, nu doar schimbare vibrochen sau alt motor.
    1 point
  34. 1 point
  35. spor la vanzare dupa
    1 point
  36. 1 point
  37. Ce bine era daca citeai topicul inainte...
    1 point
  38. Uite aici inainte.... http://imageshack.us/a/img268/2131/img1281tm.jpg Si dupa.... http://imageshack.us/a/img848/8175/img1312n.jpg
    1 point
  39. arata foarte bine , imi place cu o singura exceptie noile faruri sunt execrabile , ai dat bani pe ele sau le-ai primit?
    1 point
  40. e36 316i m43 - consum oras 14-15 ( in Rm. Valcea, drumuri scurte pe trafic lejer ) @stalex2004 - daca-i dai de cap sa-mi spui si mie. Eu am schimbat recent cot debitmetru, bujii, filtre .. mai ramane debitmetrul si sonda lambda @P.I.M.P. - consumul tau e foarte bun, parerea mea
    1 point
  41. e36 316 m43b16 consum oras 14;drumuri de circa 10 km dim 10 seara(la munca si inapoi) :| m-a spart consumul asta si....da lambda este nou nouta
    1 point
  42. Va rog sa incetati cu discutile astea inutile. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
    0 points
  43. in 3000 de ture un 318d are cam 170-180, cam mult
    0 points
  44. Pff as da banii astia pe ea fara nici o ezitare
    0 points
  45. Un etrier blocat poate provoca vibratii in volan. Lichidul de frana l-ai schimbat vreodata? Daca nu l-ai schimbat, fa-o cand te duci la service.
    0 points
  46. 0 points
  47. Ce prostie si treaba asta la ITP. Dispretui sa merg la ei.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.