Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/29/13 in all areas
-
faci o decupatura mai mare, si sub difuzorul de aer pui sticla de la o trapa, sa se vada puterea... http://www.hopa.ro/poze-haioase/22134/Trapa+la+portbagaj6 points
-
5 points
-
3 points
-
Acest tutorial este pentru posesorii de unitati HU Business CD cu buton "MODE" produse dupa 09/2002, care vor sa foloseasca functia AUX. Aceasta functie, "Auxiliary input" permite asculatarea de muzica de pe orice fel de aparatura electronica (telefon, tableta, mp3 player, laptop, etc) prin intermediul unui cablu folosind sistemul stereo al autoturismului. Unele masini vin din fabrica cu aces cablu tras , de obicei in sub cotiera. Am sacrificat mult timp citind, studiind si lucrand practic la realizarea unui astfel de cablu. Sper sa fiu de folos comunitatii BMW din Romania prin acest tutorial. Este concentrat intr-un singur fisier (PDF) in limba romana si este, sper eu, pe intelesul tuturor. Enjoy! Datorita restrictiilor de upload impuse de BMWClub.ro am fost nevoit sa pun un link spre o alta sursa de download. DOWNLOAD DIY2 points
-
2 points
-
Ca sa prelungesti viata filtrului de particule si a turbinei, da-o din cand in cand pe sport sau pe manual in oras, pentru a schimba vitezele mai sus, gen 2500-3000rpm. Nu e obligatoriu sa o calci blana pana la 3000rpm, ideea e doar sa turezi motorul mai mult...Si da, nu strica sa o scoti saptamanal pe autostrada, sa o mai desfunzi2 points
-
Discul nu impinge placutele decat in imaginatia unor mecanicosi . Placutele raman lipite de discuri dupa ce iei piciorul de pedala de frana. Asa trebuie sa ramana daca vrei sa franezi din prima, fara sa te apuci sa faci pedale. La tine probabil a ramas pistonasul blocat. Daca bataia a disparut, in nici un caz nu s-a deformat discul. Daca discul se deformeaza, atunci asa ramane, nu se mai indreapta in veci . Mergi la un mecanic sa vada care e treaba.2 points
-
Pai hotaraste-te! Discurile sunt fabricate gata deformate sau de fapt bataia lor axiala este extrem de mica? Sistemul este astfel facut incat placutele de frana nu trebuie sa se retraga. Ele stau in contact cu discul, pentru ca pedala sa aibe o cursa cat mai mica. Avand in vedere ca diametrul pistonasului este mult mai mare decat al clilindrului pompei de frana, daca placutele s-ar retrage ai avea nevoie de o cursa foarte mare a pedalei de frana. De fapt asta este una din manifestarile discurilor de frana cu bataie peste limita admisa: creste cursa pedalei de frana. Forta de apasare este extrem de mica in repaus, asa ca nu este nici o problema. Mai bine de documentezi. Poti incepe chiar si de aici: http://auto.howstuffworks.com/auto-parts/brakes/brake-types/disc-brake2.htm2 points
-
Nici vorba de asa ceva. Poate ar trebui sa fii mai atent cu propria recomandare :Fara suparare, s-a mai discutat pe forum problema vorbirii in necunostinta de cauza . Bataia axiala admisa a discurilor de frana este de doar 0.01 mm. Extrem de putin. Deci nici gand ca discul de frana sa fie fabricat cu o "deformare".2 points
-
Mi l-a explicat un mecanic odata. Din nefericire era sa adorm de plictiseala. Ceva legat de cum impinge discul placutele dupa ce eliberezi pedala de frana. Nu cred ca e atat de grava treaba incat sa se ajunga la schimbarea etrierului, cel mult curatare + un set garnituri. O sa vada baietii de la service ce au de facut. Chestia cu schimbatul lichidului de frana e ceva neglijat de majoritatea soferilor. Isi pierde proprietatile cu timpul si mai mult ca sigur trebuie schimbat in cazul tau.2 points
-
1 point
-
garnitura de la filtrul ulei se potriveste perfect , si 318i N42 de pe E46 are aceeasi problema si asta e solutia .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Si cine a zis ca trebuie sa mergi la 3000 rpm in ultima treapta, si nu in a3-a sau a 4-a de exemplu... ?1 point
-
Rulmentul si suportul intermediar costa 160 lei, dar atentie la mecanicul ales, daca nu marcheaza cardanul inainte de demontare, poti sa-ti iei la revedere de la el.1 point
-
Apreciez! Sunt din Bucuresti. As putea sa te ajut cu un cablu daca nu este cu graba.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
eu am invatat ca frana cu lichid functioneaza pe principiul vaselor comunicante nicidecum pe baza faptului ca discul are "o deformare din fabricatie". probabil la bmw discurile sunt tip "dromader - cu o singura cocoasa". :sorcerer:1 point
-
1 point
-
Pai normal ca nu mai vibra volanul, daca s-a deblocat etrierul...probabil e pe duca si ramane blocat pistonasul din cand in cand. In orice caz, tre` sa mergi la service. Posibil sa fie nevoie doar de o curatare...daca nu, altul nou.1 point
-
1 point
-
tocmai deaia am intrebat sa nu fie idioata treaba eu nu ma bat in piept ca stiu totul asa ca mai bine intreb oricum imi plac mult atitudinile rautacioase asta il ajuta mult pe cel care a deschis acest topic ifx te las sa-i dai tu o solutie pt ca eu oricum nu ma pricep la benzinare prea mult1 point
-
Daca vrei sa fie perfecta, cauta una noua. Voi le vreti la 2000 euro si sa fie eventual cum au iesit pe poarta fabricii.1 point
-
Putea sa-l depaseasca normal fara sa se planga ca o gagica pe la boxe ca el e mai rapid si sa-i zica sa se dea la o parte,aici a gresit vettel.1 point
-
Mi-ai facut ziua,ca tot ploua de dimineata,cu mesajul postat de tine a iesit soarele=)))))))))1 point
-
1 point
-
1 point
-
Aveti dreptate baieti, va multumesc pentru sfaturile primite. O sa tin cont de ce a spus fiecare.1 point
-
crezi ca daca o faci de mantuiala si o pui la vanzare imediat ai mari sanse sa o dai? si cum ramane cu banii investiti pana in prezent? sau crezi ca daca o dai si iei unul de 150cp nu o sa aiba probleme deloc? crezi ca da cineva masina de buna? si daca nu o dai ce faci stai fara masina? ca daca o faci de mantuiala o sa-ti bata motorul eu am dat 16 mil pe o pompa de inj cu toate ca nu am nevoie, tu de 350euro iti luai un motor complet si din 2 faceai unul complet. arborele se masoara cu micrometrul, daca are uzura se rectifica,cuzinetii se pun noi, ai spus ca aveai si ceva probleme cu fum trepidatii etc, desfaceai tot si montai un set de pistoane verificate, segmenti si o alta chiulasa cu garnitura noua si mai mergeai inca 10 ani cu el,verificai si pompa de ulei, intinzatoare, sau luai unul complet functional si il omologai pe ci cand aveai chef ai mare grija cum faci ca daca montezi arborele cu niste jeguri de cuzineti si ia bataie sau nu ai presiune ulei te pisi pe el, il mai faci odata1 point
-
Sa stii ca si eu detin o cofetarie, imi cer scuze ca mi-am permis sa-mi dau cu parerea. Nu ai cum sa-ti dai seama daca altceva a fost afectat sau nu. Chiulasa trebuia dusa neaparat la rectificat, macar pentru o verificare. Nu-ti dai seama din ochi daca a fost si altceva afectat. Atata timp cat povestesti aceste lucruri pe un forum public, trebuie sa accepti si eventualele comentarii, mai ales ca sunt insotite de argumente, nu aiurea in tramvai. E intr-adevar posibil sa fie doar vibrochenul afectat, dar nu cel mai probabil.1 point
-
Nu e vorba de viteza si ca i-a picat motorul, dar cand auzi ca pune vibrochen din dezmembrari cu cuzineti sh, iar cand ii cer aia 1200 Ron ca sa-l schimbe, el alege sa-i puna vibrochenul un fost coleg pe 50 de sute, trebuie sa fii nebun sa vrei sa cumperi masina. Era altceva daca monta piese noi, mai putin vibrochenul, iar manopera o facea la un service de incredere. Plus ca e foarte putin probabil ca doar vibrochenul sa fi fost afectat. In mod normal, aici trebuia segmentare, planare chiulasa, rectificate supapele, nu doar schimbare vibrochen sau alt motor.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Uite aici inainte.... http://imageshack.us/a/img268/2131/img1281tm.jpg Si dupa.... http://imageshack.us/a/img848/8175/img1312n.jpg1 point
-
arata foarte bine , imi place cu o singura exceptie noile faruri sunt execrabile , ai dat bani pe ele sau le-ai primit?1 point
-
e36 316i m43 - consum oras 14-15 ( in Rm. Valcea, drumuri scurte pe trafic lejer ) @stalex2004 - daca-i dai de cap sa-mi spui si mie. Eu am schimbat recent cot debitmetru, bujii, filtre .. mai ramane debitmetrul si sonda lambda @P.I.M.P. - consumul tau e foarte bun, parerea mea1 point
-
e36 316 m43b16 consum oras 14;drumuri de circa 10 km dim 10 seara(la munca si inapoi) :| m-a spart consumul asta si....da lambda este nou nouta1 point
-
0 points
-
Va rog sa incetati cu discutile astea inutile. Sent from my iPhone 5 using Tapatalk0 points
-
0 points
-
0 points
-
Un etrier blocat poate provoca vibratii in volan. Lichidul de frana l-ai schimbat vreodata? Daca nu l-ai schimbat, fa-o cand te duci la service.0 points
-
0 points
-
-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00