Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/30/13 in all areas

  1. In afara de jante, nari si culoarea aia din bord masina e frumoasa. Bafta cu ea, sa te poarte multi Km. Apropo cat ai dat pe minunatiile alea de jante?
    2 points
  2. Si cine a zis ca trebuie sa mergi la 3000 rpm in ultima treapta, si nu in a3-a sau a 4-a de exemplu... ?
    2 points
  3. Acest tutorial este pentru posesorii de unitati HU Business CD cu buton "MODE" produse dupa 09/2002, care vor sa foloseasca functia AUX. Aceasta functie, "Auxiliary input" permite asculatarea de muzica de pe orice fel de aparatura electronica (telefon, tableta, mp3 player, laptop, etc) prin intermediul unui cablu folosind sistemul stereo al autoturismului. Unele masini vin din fabrica cu aces cablu tras , de obicei in sub cotiera. Am sacrificat mult timp citind, studiind si lucrand practic la realizarea unui astfel de cablu. Sper sa fiu de folos comunitatii BMW din Romania prin acest tutorial. Este concentrat intr-un singur fisier (PDF) in limba romana si este, sper eu, pe intelesul tuturor. Enjoy! Datorita restrictiilor de upload impuse de BMWClub.ro am fost nevoit sa pun un link spre o alta sursa de download. DOWNLOAD DIY
    1 point
  4. Gicone, zi-ne ce serpi sunt aia.
    1 point
  5. 1 point
  6. am si eu 530d automat E60 luat de nou,parerea mea e sa mergi normal,isi curata singura filtrul,se aude zgomotul de esapament mai gros cand o face. Atentie ce km are masina daca sint reali sau nu,daca are peste 200.000 oricum teoretic trebuie schimbat DPF ul. Alt lucru important clapetele din galeria de admisie,daca le mai ai sau nu.Daca au fost scoase filtrul DPF se va infunda mai repede,daca nu au fost scoase sint periculoase daca au prea multi kilometrii se pot rupe si strica motorul.BMW recomanda schimbatul acestei galerii de admisie la fiecare 100.000 km dar lumea prefera sa scoata clapetele. Daca se infunda filtrul DPF se duce turbina apoi .Practic pentru o masina peste 200.000km se recomanda,scoaterea clapetelor si anularea filtrului DPF fizic si din soft. Alta chestie la care trebuie sa fii atent,uleiul in cutia automata.Cind am luat masina de la autobavaria ei mi-au spus ca uleiul e lifetime(toata durata de viata a masinii) si eu i-am intrebat :OK si care este perioada medie de viata a masinii?,mi-au spus 6 ani:),deci cam dupa 6 ani sau maxim 120.000 km uleiul+filtru trebuie schimbat Cit despre turatii ,eu personal am sute de mii de km cu diesel ,si merg subturat(dar fac multi km in afara orasului) ,nu am avut niciodata probleme cu turbina sau cu EGR
    1 point
  7. Fosta masina [...] http://z-performance.com/image/data/rims/ZP2%20-%20Hyper%20Silver%20INOX/BMW-E46-ZP2-HS-6_web.jpg http://img205.imageshack.us/img205/1301/p1020915modif1000.jpg
    1 point
  8. SALUT DE UNDE ESTI SI CE CULOARE ESTE MASINA?
    1 point
  9. gata am reglat si inaltimea tobelor
    1 point
  10. Nu era in plan sa zic asa ceva. Vroiam sa zic ca nu vad rostul unui motor diesel atat de mare, dar pe urma am realizat ca pentru cine si-l permite are sens motorul. Plus ca ulterior am aflat ca e practic bazat pe motorul care a castigat LeMans (parca blocul motor e identic). O varianta detunata a motorului respectiv. Impresionat oricum ai privi lucrurile
    1 point
  11. Noua mea masina,sunt foarte bucuros de alegerea facuta,este o masian foarte comoda,in comparatie cu seria 3 ,are spatiu suficient, iar ca dotari cred ca poate sa satisfaca oricare exigenta. Sa lasam pozele sa vorbeasca:
    1 point
  12. Ma refer la motorizare si aspect. Masina asta cu siguranta exista si e awesome! Ca pretul nu e real, sau ca anuntul e o teapa, e partea a doua!
    1 point
  13. salut.daca cu mufa scoasa de la debitmetru trage tot asa,inseamna ca ai o problema cu el.la turbo,trebuie sa ai neaparat vacuum ca lumea.vezi ca s ar putea sa fie eletrovalva.din cate stiu eu cea de la egr si cea de la turbo sunt identice deci ai putea face o proba daca zici ca la egr ai vacuum.
    1 point
  14. Despre ce pompita vorbesti?
    1 point
  15. adevaratii cunoscatori nu au nevoie de poze...
    1 point
  16. de la mine cumva? mai are cineva vreo parere despre acest incident?
    1 point
  17. Nu ai facut update la sp-daten
    1 point
  18. banuiesc ca la 750 il vrei cam full fara piele?banuiesc ca o vrei si inmatriculata pe RO,dupa 2007,taxa platita si nerecuperata..!!eu zic ca ai gresit targul....!
    1 point
  19. Felicitari pentru retrofit,chiar vroiam sa iti arat un E46 cu ce vroiai tu sa-ti pui dar se pare ca ai facut alegerea potrivita
    1 point
  20. Dorule, o iei pe aratura. Ce inseamna in conceptia ta un milog? Unu care are o masina de 4-5 mii euro si cu un salariu de 2000 lei, e milog ca nu poate plati 950 lei o revizie, adica jumatate din bugetul lui lunar? Poate tu ai fi milog la valoarea ta, daca ai face nazuri la preturi, ca ti se par scumpe, dar unu de genul celui de mai sus nu poti sa il numesti milog decat daca n-ai nimic in cap.
    1 point
  21. wetefeeeee haiditi bre, ce are aia cu prefectura? unu' necinstit ramane furacios si la 12 mii pe luna si la 12 lei. si invers. nu-i ajunge, sa se duca sa se faca doftor.
    1 point
  22. Frumoasa masinĂŁ.Mult noroc la vanzare!
    1 point
  23. Gicone, e aproape la fel de frumoasa ca a mea http://s11.postimage.org/xeyrovacv/IMG_0546.jpg
    1 point
  24. aproape la fel de frumoasa ca a mea http://i1159.photobucket.com/albums/p633/mad_gicone2004/IMG_1759.jpg
    1 point
  25. zici ca e mansa de elicopter romanika made... Nu stiu de ce te complici cu retrofit uri de genul asta si nu lasi masina stock... cand o s o vinzi o sa ti para rau de adaptarile astea inestetice...
    1 point
  26. Arata ca dracu. Zici ca e in erectie.
    1 point
  27. N-am inteles nimic :)
    1 point
  28. Eu zic ca totusi nu ai avut tu antigel la concentratia necesara, si ti-a inghetat lichidul, s-o fi facut ceva dop de gheata, si de-acolo toate problemele. Termostatul e exclus, daca zici ca ai mers cam 5 minute cu ea, si deja a fost apa pe rosu. Pe frigu asta nu se deschide termostatul la nimeni mai repede de 5 minute. Poate fi si pompa de apa...dar totusi eu cred ca ti-a inghetat lichidul si e infundata instalatia de aerisire. P.S.: Mai stai si tu pana miercuri ca se anunta 14 grade afara, si iti dezgheata apa :)
    1 point
  29. 0 points
  30. salut vreau sa te intreb ceva si daca te pricepi sau ai idei uite cu sta problem anula asta mi sa ars garnitura de _chiulasa_ veneam de la constanta si mergeam spre cluj cand am ajuns in sinaia observ ca mi sa ridicat temperatura trag dreapta opresc motorul ridic capota pun mana pe furtune o presiune enorma de ziceai ca plesnes dintrun moment in altul acum stau cam jumatate de ora sa mai di9spara di presiune ca sa pot sa scot busonu de la vas intrun final il desfac apa deloc zic ce naibi nare apa noroc ca aveam 5l de apa la mine bag apa in vas tot intra zic cata apa imi intra mai ca am bagato pe toata ok zic gata ai dau drumul dau cheie vune acul la locul lui zic gata am rezolvat problema la vreo 70km observ ca se ridica temperatura iar zic ce naibi are apres acesi treaba ca si la prima si de la Brasov pana la Cluj asa ma venit cu apa la fiecare 70km vai de mine cum am ajuns ok merg la mecanic se uita zice ai arsa garnitura de _chiulasa_ pt ca ai spuma in ulei fac toate trburile aste iau cei trebuie dupa ce o termina a 2azi plec iar la Constanta ce curaj am avut zic alti ma intreaba 1 ba ai verificat _chiulasa_ zic un ca mi-a zis mecanicul ca nare nimic dupa ce iam povestit cum am venit a zis ca nare nimic sa aaai dau bataie acum eu ma gandesc ca daca era _chiulasa_ deformata imi facea la fel a 2 zi cand plecam la constanta daca era _chiulasa_ deformata nu mai ajungeam eu si acum observ ca acum imi scade apa dar nu vad pe unde curge ca nici in baie nu e crescut nivelul si nici spuma nu are pe unde se duce nu stiu iam bagat etansator de radiator dela lichid degeama cam la vreo 200km scade cam humatate de litru caldura baga nam treaba dar unde se duce apa nu stiu dati si tu cu parerea di tot ce am scris Multumesc?
    -1 points
  31. si al meu, inca! - inca al meu ca ma gandesc sa-l vand,,,, sau nu... nu m-am decis si al meu, inca! - inca al meu ca ma gandesc sa-l vand,,,, sau nu... nu m-am decis un moderator pls!! sa micsoreze cineva poza asta!!
    -1 points
  32. interesante jentile din ultima imagine. ce model sunt ?
    -1 points
  33. ma bag si eu in seama cu batranica mea.... http://s14.postimage.org/4nzf08e8t/20130225_133649.jpg http://s24.postimage.org/qf3ko1d3l/20130225_133711.jpg
    -1 points
  34. Pai ti-am spus,sunt niste piese inselatoare,ele se misca,dar din cauza ca acel cauciuc din interior se face mai tare nu mai lucreaza in parametrii optimi,eu spun sa rezolvi intai cu debitmetrul si apoi vezi ce faci convertorii de presiune.Debitmetrul tau nu este "intreg la cap" ceva are,ma mir ca nu a iesit la diagnoza.Incerca la cineva mai renumit in diagnoze auto,totusi esti din Iasi tre sa gasesti tu vreun mester pe acolo.Bafta!
    -1 points
  35. Nu inteleg!!!Pentru ce am primit un vot negativ???Ce este gresit??
    -1 points
  36. Poate din greseala.No problem.O seara buna!
    -1 points
  37. -1 points
  38. Am dat eu plus si ti-am anulat minusurile. Apreciez efortul tau de a ajuta un coleg cu probleme la masina.
    -1 points
  39. Cum adica in cazul lui? E politica lor. Asta recomanda tuturor celor care vor sa schimbe distributia la N47. Factura proforma include si vibrochenul.
    -1 points
  40. Corect,la modul general. Si sa inteleg ca toate reprez. BMW din Romania tin cont de asta. Un caz real il stiu eu de luna trecuta in care un prieten cu acelasi motor fabricat(nu inmatriculat) in 08/2009 a cerut o proforma de la bavaria si i s-a adaugat si vibrochenul. Cel care facuse factura aia nici n-avea habar de ce zici tu. Pur si simplu a spus ca ei schimba si vibrochenul odata cu distributia la N47 si asta la toate, fara sa faca vreo referire la cele produse intre 01.03.2007 -05.01.2009. Bine, poate sa fi fost un caz mai izolat.
    -1 points
  41. Nu e mai silentios M47, doar ca se aude altfel si probabil ti-a lasat alta impresie.
    -1 points
  42. Salut!Atunci cand cumperi un debitmetru nou,o sa vezi ca in cutie scrie pe o foita ca trebuieste obligatoriu facut reset ECU,inseamna cu totul altceva decat stergerea erorilor.Acum ceva ani am avut si eu masina cu motorul care il ai tu pe masina,si am avut problema cu debitmetrul l-am schimbat,dar "meseriasul" care l-a montat a spus ca nu trebuieste resetat ECU,si masina mergea chiar mai rau decat cu debitmetrul defect.Am gasit instructiunile din cutia debitmetrului ,am aratat "meseriasului"si mai mult m-am rugat sa-mi faca resetul,el cosinderandu-se un fel de"Dumnezeu"in motoare,dupa resetare masina a prins viata,practic ea a recunoscut noul debitmetru.Daca ai gasi sa cumperi de nou debitmetru de aer care sa fi fost fabricat pana in anul 2000 nu ar mai fi nevoie de reset ECU.Si iti mai spun o data din experienta,faptul ca acea tija se misca la turbo nu garanteaza ca acel convertor de presiune lucreaza in parametrii optimi.
    -1 points
  43. da,o mare problema 255/40 sunt cu 5 centimetri mai mari in diametru decat 255/30 adica cu 8% mai mari.Nu se poate inlocui .
    -1 points
  44. N-or suna toate la fel. Mai depinde si de intretinere/"mentenanta"..s.a.m.d.
    -1 points
  45. Salut. M am gandit sa vin in sprijinul vostru sa va arat locatiile pe unde am fost anul acesta dar si in alti ani si drumurile care sunt. Asfaltate sau nu. Sper sa va poate ajuta. Drum Intins! http://www.youtube.com/user/radu2010radu/videos
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.