Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/31/13 in all areas
-
pozele promise http://img836.imageshack.us/img836/3540/sg203268.jpg http://img89.imageshack.us/img89/445/sg203266.jpg http://img21.imageshack.us/img21/8958/sg203288.jpg http://img812.imageshack.us/img812/9171/sg203273.jpg http://img687.imageshack.us/img687/334/sg203278.jpg http://img24.imageshack.us/img24/6281/sg203294.jpg http://img837.imageshack.us/img837/5928/sg203277.jpg http://img46.imageshack.us/img46/5469/sg203297.jpg http://img803.imageshack.us/img803/237/sg203306.jpg http://img59.imageshack.us/img59/406/sg203309.jpg4 points
-
Da, toti suntem invidiosi ca nu avem asa niste jante pe masini, de ce nu accepti criticile? Jantele sunt urate, mie nu imi plac deloc. Este un topic cu poze cu E46, mai uita-te pe acolo ce jante au colegii. Continua asa si ai sa faci o mare tiganeala din masina aia.3 points
-
Adica a halit-o, ce sa mai. Romanu tot prost ramane, cu prea putine exceptii printre cei 20 de milioane.3 points
-
am reconditionat si eu acum cand am schimbat jantele , o perie de sarma , un tub de spray ca in poza si ies f frumos , in fiecare an fac asta si se mentin in stare buna . Orice alta culoare imi pare o tiganie grosolana , cu exceptia masinilor care vin din fabrica asa ...Sprayul se gaseste prin dedeman sau magazine de gen , si cred ca si la magazine auto .3 points
-
poate ar trebui sa-ti faca cineva tie un desen de cunoscator ai spus ca e 2.5 de fabrica, din care se intelege ca masina a iesit de pe poarta fabricii cu motor de 2.5, ai inteles sau trebuie sa-ti desenez?2 points
-
2 points
-
Acum depinde si de gusturile celor din anturajul tau... Pe bune, nu a fost nimeni rautacios. Jantele alea nu au nicio treaba cu masina2 points
-
matzocul: vezi in targ, sunt destule la banii de-i oferi...ba cred ca mai si negociaza cristian: ai grija la limbaj, ca nu esti pe maidan. Unu la mana. Doi la mana, arunca si tu un ochi pe un site specializat, din doua motive: sa vezi ce se vinde la banii de-i ceri tu si doi, sa vezi un pret poate mai apropiat de realitate. E un sfat, asta din urma, primul nu.2 points
-
Dupa un an si 5 luni de la achizitie, din lipsa de preocupari momentan, mi-am zis ca totusi sa scriu si eu cateva randuri despre al meu E60 LCI , fabricat in 2008 , 130kw. Sincer inainte sa-l cumpar eram intre e60 si A6 ...ambele 2.0 diesel..puteri diferite dar nu e mare dieferntza la vlaga. Asta pana am ajuns si langa una si langa cealalta si am ales.M-am indragostit de BMW. Nu sh e altfel, e mai sobru mai serios. Nu e pom de Craciun consola asa, ca la Audi. Dotari : pai e negru metalizat, navi professional, pachet de lumini interior si exterior, senzori de lumina si ploaie, scaune electrice ,incalzite, fara piele (am o oroare de la o fosta masina cu piele bej), bi-xenon adaptiv, cruise control, senzori cu afisaj, bluetooth, sistemul audio nu este cel de top (as fi vrut eu), e cel cu 8 difuzoare. Masina a fost adusa din Germania cu 152k km, reali cu carte service...ok a fost si inca este ok. A venit cu jante pe 16'' , ulterior am cumparat jante de seria 6 pe 17'' - nu tin neaparat sa fac din ea cea mai cea, in sensul ca la banii pe care i-am dat pe jantele astea nu-mi era greu sa fi ales pe 18''. Tin si la confortul rinichilor mei pe drumurile Ro. Ca un bonus ce sunt sigur ca 99% din voi nu il are , masina mi-a venit cu 3 chei telecomanda plus cea de urgentza !! I-am adaugat folii lateral spate si luneta, cu 40% opacitate. Masina imi asa cum e, nu ma complic cu paket M. Cutie automata am evitat sa cumpar si interiorul am vrut sa nu fie crem sau gri..sau cu mahon. In ea pana acum nu am investit decat in consumabile. Farurile au fost reconditionate, inevintabil la o masina SH sa nu fie un pic sablate, le-am pus si folie protectoare, masina e ceruita cam la 3 luni. Am facut aprox 30k km , e o placere cand aj acasa sa nu plec cu ea cat mai departe. Nu i-am pus iconitze sau cruciulitze pe toata inaltimea parbrizului ca sa nu se rupa distributia si totusi nu prezinta zgomot in prezent. Mai adaug poze cu jantele pe 16'' (arhicunoscute), spatele si o poza cu interiorul. Numerele de inmatriculare au fost sterse ca sa nu arunce lumea cu pietre in mine.1 point
-
Salutare! Sa va prezint masina mea... BMW 320d 150cp 6 trepte. Dotari: -navi mic -climatronic -senzori ploaie -senzori lumini -PDC spate -geamuri,oglinzi el -pachet sport Acum am cateva intrebari Pe display la navigatie nu am si comp de bord dar am vazut ca altii au care e problema la mine ? Unitatea de la navigatie e fost deconectata pt ca este defecta sa fie aceasta cauza pt ca in meniu nu mai am nici navigatie.? Face parte din navigatie aceasta unitate?1 point
-
sau pentru senzatie maxima , E90 + style 128 http://www.abload.de/img/sternspeiche128neuzzsxf.jpg http://www.treffbilder.de/images/03566516/img_2184ynn0.jpg http://www.abload.de/img/dsc_0202-kopielop7p.jpg1 point
-
E normal ca toata lumea sa aibe pareri diferite,si eu abia astept sa le probez mai ales ca sunt si la mine in oras. +1 chiar nu am vazut pe la noi style 95 pe e90..1 point
-
1 point
-
Sunt frumoase dar mi s-a pus pata momentan pe style95 si pe m3dream,dar am un prieten cu seria 5 care ar fi interesat1 point
-
sunt pe 19 , E90'ul are numeroase modele de jante OEM pe 19 , style 225m - style 230 - style 190 - style 199 - style 220 - style 313 problema la style 95 o sa fie gumele - ele fiind 9j cu 10j , o sa trebuiasca sa pui 225/35/19 + 255/30/19 si o sa vina trase pe jante , nu exagerat dar destul de trase1 point
-
1 point
-
1 point
-
singurl lucru ce il face acest timbru este sa creasca pretul final al masinilor aduse in funtie de grilele lor Astfel un BMW care acum e ieftin la nemti contrar pietii la noi devine mult mai scump singurul lucru ce-i ramane la roman e sa se orienteze ce masini au taxa de timbru mai mica si in functie de aceasta sa identifice si in germania care dintre aceste masini si le permite si sau doreste IN CONCLUZIE CUMPARAM CE MASINI VREA STATUL ROMAN SI NU CE VREM NOI1 point
-
1 point
-
nu merge tot timpul functia start-stop. isi calculeaza automat cand poate opri si cand nu, in functie de baterie, necesarul de aer la interior, motor rece, etc si uita de ea, ca iti face rau la motor...eu nu o folosesc niciodata1 point
-
1 point
-
Nu era in plan sa zic asa ceva. Vroiam sa zic ca nu vad rostul unui motor diesel atat de mare, dar pe urma am realizat ca pentru cine si-l permite are sens motorul. Plus ca ulterior am aflat ca e practic bazat pe motorul care a castigat LeMans (parca blocul motor e identic). O varianta detunata a motorului respectiv. Impresionat oricum ai privi lucrurile1 point
-
Ai incepun un alt topic cu aceasi problema.Iti spun din nou,mergi si fa o diagnoza la cineva care stie ce inseamna diagnoza.La o diagnoza trebuie sa arata valorile in care lucreaza turbina ta.Eu am facut diagnoza cu laptopul conectat la ECU in timp ce mergeam cu masina,pentru a vedea in timp real cat baga turbo,si cum lucreaza si alte componente electronice in sarcina.Am incercat sa te ajut,te-am intrebat ce an de fabricatie au convertorii tai,nici acum nu ai raspuns,incerca sa te uiti.Mai fa un test,scoate tubulatura care pleaca de la debitmetru spre turbina,baga mana sau un patent cu ciocul lung,si incearca sa vezi ce joc ai la turbina,axial si transversal.Limitele sunt:transversal.1.0mm si axial-0.05mm,daca sunt prea mari poate fi si la turbina o problema.In concluzie ,fa o diagnoza la un specialist,bmw-ul nu se repara ca si dacia 1300.strangi de furtun si ve zi cat se umfla sau bagi in gura furtunul de vacuum sa vezi cat vacuum face.In acest fel o sa cheltuiesti mai mult si o sa rezolvi mai greu problema ta.Succes!1 point
-
Cine a scos mitul asta cu treapta inferioara la redresare? ca nici macar complet nu e; ii dai frana de motor si o lasi sa se aseze sau ii dai talpa? Cum vine asta? Nu zic ca nu e posibil si scenariul asta; mergi in a 5-a la 100, prinzi mazga, derapezi si dai de asfalt curat (si intervine dansul stg/dr a spatelui); evident ca ii dai 1-2 trepte in jos ca sa ai putere sa pui masina unde vrei, eventual sa rupi tu aderenta controlat. Deja vorbim chestii sf. toate masinile au asc sau dsc iar aceasta manevra iti va taia gazul si nu o sa poti face mare lucru. Peste tot se spune, ca versiune new entry si nu numai, daca iti pleaca spatele ia gazul 25% si contrabracheaza, in nici un caz sa schimbi viteza in jos.1 point
-
1 point
-
Cele mai frumoase jante EVER ! Nu-ti mai recunosti masina dupa ce le montezi. Sa ai mare grija de ele pe drumurile astea. Foarte bun pretul. Peste hotare nu prea scade sub 1500 euro setul.1 point
-
1 point
-
pai nu e masina ta? Seria se afla in carte sau pe oala amortizorului. Nu mai bine ii zici aluia de o vinde sa posteze el? Ca dureaza mai putin. Gen.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
@ branevl - ' referitor la pielea pe scaune, puteau sa iei semipiele, e cea mai buna alegere.' ...stii cum e, la mana a doua nu ca iei ce prinzi insa , mai faci compromisuri, mie mi-a placut ca aspect si ca nu era revopsita, si mergea rotund motorul ...etc. Eu sincer as fi vrut culoarea gri metalizat , am mai avut 2 vehicule inainte si ambele gri metalizat au fost. Imi place culoarea gri ca tine la praf, in special. :turned:1 point
-
1 point
-
1 point
-
DA e SCHWARTZ, asa e insa era o aluzie ...o gluma... asa ziceau niste samsari , care ei cica stiau si Germana... in fine . Am vorbit cu niste camarazi de BMW si le-am tot zis cum ziceau aia la telefon. E SCVATZ domnule, metalizat. !!1 point
-
Mersi, sper si eu la cati mai multi KM fara incidente, de fapt e de dorit la toata lumea !!1 point
-
''PS: As fi ales o motorizare putin mai mare dar .. la toti ni-i greu '' Da, acum dupa ce au aparut asa multe probleme se pare cu distributia, as fi luat unu de 3l , ca la un test drive sa zic asa, fusesem cu un 530-non LCI. Mi-a placut, Dar puterea astuia e suficienta pe grohotishurile de la noi. Am circulat pe autostrada, nu la noi,cu 210 km/h. Am vrut sa ating si eu viteza asta...merge. :clover:1 point
-
Eleganta si frumoase jantele, imi place ca sunt un pic concave. PS: As fi ales o motorizare putin mai mare dar .. la toti ni-i greu1 point
-
se pare ca si eu am un consum de ulei exagerat si nu stiu cum sa ii dau de cap ..nu scoate fum insa ma exaspereaza ca nici un mecanic nu a stiut concret ...am fost la 3 mecanici pana acum ...intr-un final am auzit ceva legat de separatorul de ulei...o sa apelez si eu la Florin ..vad ca foarte multi ati rezolvat cu schimbarea semeringurilor ...1 point
-
Dupa curatare ar trebui sa arate cam asa: http://img199.imageshack.us/img199/272/88641170.jpg http://img706.imageshack.us/img706/2262/65297262.jpg http://img706.imageshack.us/img706/1172/53099212.jpg http://img46.imageshack.us/img46/6251/74497415.jpg http://img121.imageshack.us/img121/6741/35082370.jpg http://img46.imageshack.us/img46/6074/39833991.jpg http://img686.imageshack.us/img686/4881/77946939.jpg http://img39.imageshack.us/img39/7010/83459879.jpg Dupa ce ati curatat tot, asamblati corect panoul de clima si mergeti sa-l montati in masina. La mine a disparut complet acel bazait enervant, sper sa va fie de folos.1 point
-
Ca sa opreasca bolidul de 105 cai? Cand vezi ca nu se opreste, mai bine deschide usa si franeaza cu piciorul, economisesti 600 de euro.1 point
-
Unde am zis eu ca jantele mele ar fi mai frumoase decat cele model M5? Sau ca masina mea e mai aratoasa decat a lui, sau ca a mea nu e banala? Si cu ce te deranjeaza pe tine ca am un aragaz la AC sau PDC aftermarket? Iar legat de "TUNER-ul din mine", sunt curios unde am scris eu ca mi-am tunat masina...de exemplu, tot ce am facut la masina, cand am prezentat pe forum am scris : un nou update. Din cate stiu update nu e tot una cu tuning... Legat de jante,da. Pentru mine, jantele de M5 sunt banale fata de style 95. Nu am zis ca sunt urate, ci banale. Mai rar vezi style 95, daramite pe un e90. LE: @Alexxxq Cu cat ma uit mai mult la poze, sunt tot mai curios cum vor arata la tine.0 points
-
Hai sa nu fim asa pretiosi. Aici nu ne referim la greutatea unui lichid incat sa fie nevoie sa facem nu stiu ce calcule. Cred ca toata lumea a inteles ceea ce a vrut sa exprime, si anume ca o masina era un pic mai grea, adica avea o masa un pic mai mare. Nu e ca si cum ar fi spus ca 1 litru de ulei ar avea 1 kg.0 points
-
Greutatea = m * g. m=masa g =acceleratia gravitationala. => Greutatea se masoara in N (newtoni) Masa- se masoara in kg0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
A vorbit TUNER-ul din tine... cu niste jante de 2 bani pe masina, un aragaz la AC si PDC aftermarket cu gauri in bandou cu bormasina. Mai bine te abtineai, ambele seturi de jante sunt superbe si dau f bine pe E90, plus ca iti garantez ca Style 95 o sa-i sparga aripa spate fara roluire si convergenta mult spre minus facuta, dar asa ne place noua sa comentam si sa ne dam experti.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00