Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/02/13 in all areas

  1. ce parere ai de N47 , unde s-a facut testarea ? cat ar trebui sa stea o masina in teste , pe cate continente , la cati useri , undeva la vreo 5 ani cred ca sa acopere toate problemele . Mai exact ce consideri tu o problema la motorul asta , ca eu am investit in el 1500 ron la motor si nu m-am panicat , am zis ca e mai ieftin ca o turbina de 320 d , sau un injector . Sau fata de N47 masina de xx xxx pret achizitie sh unde ai nevoie de 2000 E ca sa poti conduce pana la paine linistit ca nu sar ceva interne prin capota . :clover: Dar de 320 d la care sar clapete prin motoras si il fac praf ce parere inteligenta ai. Hai zi tu best choice of the BMW engine , dar unul asa pe care l-ai testat tu zeci de ani si ai fost satisfacut . Ca ai 4 prieteni care habar nu au ce sa faca cu ele si le tot carpesc am inteles toti .
    5 points
  2. Tu glumesti? Vorbesti de amenda pentru bautura de parca te-ai referi la un produs de stricta necesitate. Si e musai sa fie ieftina, ca sa si-o permita toata lumea...
    2 points
  3. revin cu cateva poze facute pe lumina , imi place diferenta de aspect pe care o ofera un set de faruri "curate" , chiar si luminozitatea s-a imbunatatit , mai ales vizibilitatea angel-eyes'urilor , care inainte pe lumina erau aproape invizibile http://img189.imageshack.us/img189/6509/sg203321.jpg http://img5.imageshack.us/img5/3624/sg203322.jpg http://img577.imageshack.us/img577/8755/sg203323.jpg http://img11.imageshack.us/img11/3034/sg203324.jpg http://img541.imageshack.us/img541/6040/sg203332.jpg http://img839.imageshack.us/img839/8923/sg203328.jpg http://img20.imageshack.us/img20/2425/sg203326.jpg http://img594.imageshack.us/img594/5228/sg203330.jpg http://img827.imageshack.us/img827/926/sg203335.jpg
    2 points
  4. +1 nu are rost sa repet aceleasi chestii, dar ma amuza cei care cumpara "BiemWe", aprox 170 180mii km si vor sa mearga ca la 0 km,sa nu bage nici 1 ron, e normal sa mai crape cate o garnitura totusi 170 mii (care de obicei sunt vreo 270 mii) vb lui myx decat o turbina, o clapeta in motor, un injector, mai bine ai grija de garniturile motorului...(cele mai grave probleme care pot aparea la n42 fiind separatorul ulei (5mil cu tot cu furtune) si semeringurile (10 mil cu tot cu manopera) deci 1500 ron si mai stai linistit 200 mii km. Cat despre "mecanicii" care incep "domnle pfaiii motorul asta, asta e cel mai prost", ala nu se numeste mecanic, ala e mecanicul tipic romanesc, care prin mecanica intelege schimb filtre si ulei + 1 capat de bara
    2 points
  5. Fosta masina [...] http://z-performance.com/image/data/rims/ZP2%20-%20Hyper%20Silver%20INOX/BMW-E46-ZP2-HS-6_web.jpg http://img205.imageshack.us/img205/1301/p1020915modif1000.jpg
    2 points
  6. Tu ai auzit de chestia aia numita ironie?
    1 point
  7. Merge pe orice cd player de e46 business ? Mersi
    1 point
  8. Scrie mare ca taxa e nerecuperata !
    1 point
  9. 1 point
  10. Ceva s-a intamplat cu motorul ala in trecut daca s-a ajuns la asa ceva.
    1 point
  11. La 170k segmentare? Cred ca-i caz unic in istoria marcii. Tin Daciile mai mult.
    1 point
  12. Da, asa se intampla. Ei nu sunt in stare sa caute in baza de date decat dupa numarul de chitanta. Traim in evul mediu, calculatoarele sunt pentru inventar.
    1 point
  13. Nu-i de ras. Motoarele cu ardere interna nu sunt inca intelese pe deplin.
    1 point
  14. :money: http://www.therandomshop.co.uk/gift-ideas/wp-content/uploads/the-boss-novelty-pimp-glass.jpg
    1 point
  15. am rezolvat punctele mari , pentru o rezolvare 100% bara fata + capota ar trebui revopsite , dar nu ma grabesc avand in vedere ca este o nuanta de negru mai ciudata , in lumina se vede ca un albastru inchis azi a fost ziua farurilor , care erau intr-o stare destul de proasta , mai ales zona de sus , "spranceana" , am folosit smirghel ud 600 + 1200 + 2000 + 3000 + Menzerna FG400 pe padul galben LC 2 treceri + Menzerna PF2500 pe padul alb LC 2 treceri + Menzerna FF4000 pe padul alb LC 1 trecere + 2 straturi de Jetseal aplicate manual rezultatul final este multumitor , se putea si mai bine daca incepeam probabil de mai jos cu smirghelul si saream in pasi mai mici gen 400-600-800-1000-1200-2000-3000 dar asta ar fi durat f f f mult http://img16.imageshack.us/img16/6131/sg203311.jpg http://img854.imageshack.us/img854/8269/sg203312.jpg
    1 point
  16. Merge GARANTAT! Am facut operatiunea asta (pe e46 n42, sa inteleg ca si e90 are aceeasi problema), am comandat o garnitura de filtru de ulei originala, s-a potrivit la fix (am pus si ceva mastic pt temp. mari pt. linistea mea). Acum subiecte gen "garnitura pompa vacuum, miros de fum in masina, fum in partea dreapta a motorului dimineata" fac parte de domeniul trecutului de vreo 8 luni si sper sa faca in continuare :frantics:
    1 point
  17. Diesel-ul nu se amortizeaza in 15-20k km/an . Si aici vorbesccdespre masina noua . La diesel vechi ai turbina , injectoare si pompa de inalta presiune care pica invariabil la un moment dat . Si ca era sa uit ... DPF 2.2 benzina nu consuma chiar sf 12-13 intr-un oras normal si 8-9 la drum . 2.0diesel , in Bucuresti sta cam pe la un 11-12 si la drum cam 6 . Pentru 2-3 l in plus la carburant nu mai stai cu stresul "consumabilelor" si mai ai si simfornia sub capota .... 2 la mana MOR cand va aud cu impozitul . De placere bineinteles ... Adica ai niste mii de iepuroi sa iei masina , inca niste sute sa remediezi problemele masinii si nu ai 400 de lei pentru impozit ?Daca ai bani sa tii o masina premium , care o fi ea, cu piese de calitate , cei 400 de lei in plus pe an la impozit n-ar trebui sa fie o problema . Dupa toate astea apar 5 topicuri pe zi "320d nu porneste" "ajutor 320d da fum si nu trage" si mai stiu eu ce . Nici benzina nu-i nemuritoare , mai ales la BMW , dar fata de diesel e PARFUM ! RANT OVER
    1 point
  18. asa suna toate...las o in pace, daca era bataie de tacheti se accentua cand accelerai, la relantiv stie toata lumea ca n42 suna a diesell..
    1 point
  19. pozele promise http://img836.imageshack.us/img836/3540/sg203268.jpg http://img89.imageshack.us/img89/445/sg203266.jpg http://img21.imageshack.us/img21/8958/sg203288.jpg http://img812.imageshack.us/img812/9171/sg203273.jpg http://img687.imageshack.us/img687/334/sg203278.jpg http://img24.imageshack.us/img24/6281/sg203294.jpg http://img837.imageshack.us/img837/5928/sg203277.jpg http://img46.imageshack.us/img46/5469/sg203297.jpg http://img803.imageshack.us/img803/237/sg203306.jpg http://img59.imageshack.us/img59/406/sg203309.jpg
    1 point
  20. Gicone, zi-ne ce serpi sunt aia.
    1 point
  21. http://i1159.photobucket.com/albums/p633/mad_gicone2004/IMG_20130330_182507_zps8087858f.jpg http://i1159.photobucket.com/albums/p633/mad_gicone2004/IMG_20130330_172749_zpsbe35859f.jpg dezinfectare de primavara
    1 point
  22. omul nu e primul post stai tu linistit uitete mai bine la mine la profil clona poate esti tu!nu fi broscoi
    1 point
  23. ma n-au fost mai zdravene. acum nu stiu cat de in urma vreti sa mergeti dar atentie ca ajungeti la niste m-uri cu performante egale cu orice model curent de strada. eu am avut e46 si e93, ambele cabrio, ambele noi. cum sa fie e46 mai oricum? nu era. cand il rupeam pe serpentine paraia ca toate alea. motorul zornaia in special la rece. nu se compara cu v8-ul. va pun niste poze cu ele: http://img89.imageshack.us/img89/9830/img5800u.jpg http://img26.imageshack.us/img26/6277/img5804d.jpg http://img163.imageshack.us/img163/3839/img5805c.jpg http://img801.imageshack.us/img801/8448/t30010.jpg http://img20.imageshack.us/img20/6180/77679033.jpg http://img525.imageshack.us/img525/273/42209043.jpg http://img526.imageshack.us/img526/1295/718200845045pm0002.jpg http://img844.imageshack.us/img844/1656/97805119.jpg http://img651.imageshack.us/img651/7527/img1493v.jpg
    1 point
  24. S-ar vedea misto cu niste leduri din alea de ale smechere cum numai tu ai
    1 point
  25. http://i1263.photobucket.com/albums/ii622/mikken6/forumsplayfirecom.jpg
    1 point
  26. tu pareai un baiat idestul de inspirat si cu pareri pertinente, dar involuntar ti-am observat niste basisme monumentale, nu numai asta, fara sa vreau am sesizat de multe ori la tine asta... nu am culoare politica nici macar simpatii, doar antipatii poate...nu sunt consumator de antene etc... in parte codul nu e aberant decat poate prin cuantumuri, dar si aici sunt multe de discutat...
    0 points
  27. http://www.autovit.ro/bmw-x5-C27815136.html Fain volan
    -1 points
  28. Tu de unde stii cat tine motorul ala?Ca ai CITIT undeva? EU am avut si pe seria 5 si pe un X5.La seria 5 era gata motorul la 245,000km si l-am ingrijit foarte bine,numai la reprezentanta.SI X5-ul consuma mai mult ulei ca benzina la 186,000km. Cine e PROST sa dea 7000euro pe o masina ce il mai tine inca citeva luni,poate sa cumpere masina asta. Eu am un prieten taximetrist ce a dat in spate KM de la 650,000km la 300,000km.(era mercedes,de era BMW de mult era la dezmembrari) Nu va mai prefaceti ca BMW tine nu stiu cat timp,sunt masini OK dar nu is CELE MAI BUNE,nici PE APROAPE. Daca BMW erau asa de bune,nu foloseau MERCEDES ca si taxiuri in TOATA LUMEA. Daca stii unde sa cauti gasesti masini cu KM putini,sunt 525i/530i benzina cite vreti sub 170,000km.NIMENI care umbla mult nu va lua masina pe benzina ce consuma 15-20%. Oricum,BMW adevarate sunt pe benzina,nu is tractoare. Luati-va voi toti masini cu 300,000km+ ca sa fiti siguri ca nu is dati KM in spate...LOL
    -1 points
  29. ATENTI!!!Masina care este pe firma nu as cumpara-o.Daca firma are datorii la ANAF si se atrage raspunderea pentru acele datori si se instituie proprire pe bunurile firmei orice tranzactie facuta cu o vechime de pana in 3 ani este anulata,si in acest fel te poti trezi ca vine fiscul si iti ridica masina,desi tu ai fost de buna credinta atunci cand ai cumparat masina.Daca acum firma nu are datorii,stii tu ce o sa fie in urmatorii 3 ani cu firma???Daca intra in faliment si se dovedeste ca administratorul a dus firma cu rea credinta spre faliment ,atunci toate tranzactiile firmei cu 3 ani in urma sunt anulate,deci vin si iti ridica masina.ATENTIE!!!
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.