Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/03/13 in all areas
-
revin cu cateva poze facute pe lumina , imi place diferenta de aspect pe care o ofera un set de faruri "curate" , chiar si luminozitatea s-a imbunatatit , mai ales vizibilitatea angel-eyes'urilor , care inainte pe lumina erau aproape invizibile http://img189.imageshack.us/img189/6509/sg203321.jpg http://img5.imageshack.us/img5/3624/sg203322.jpg http://img577.imageshack.us/img577/8755/sg203323.jpg http://img11.imageshack.us/img11/3034/sg203324.jpg http://img541.imageshack.us/img541/6040/sg203332.jpg http://img839.imageshack.us/img839/8923/sg203328.jpg http://img20.imageshack.us/img20/2425/sg203326.jpg http://img594.imageshack.us/img594/5228/sg203330.jpg http://img827.imageshack.us/img827/926/sg203335.jpg3 points
-
Ce se intampla peste tot in lumea asta larga, ramane sportiv,. Ar fi si timpul sa inceapa si aici curatenia, prea multi oligofreni eliberati in trafic.1 point
-
1 point
-
problema ta este una foarte comuna, este vorba de supapa murmur de retur, care etanseaza empiric simeringul cleric. a fost si recall pe tema asta, sa le spui la service exact ce ti-am scris aici, ca sa nu iti ia banii aiurea.1 point
-
1 point
-
@9iuli a postat mai mult offtopic si, raspunsul meu a fost doar pentru afirmatia lui. Daca ai unitate fabricata dupa 09/2002 cablul va fi montat exact cum a fost gandit de producator. Vei avea si radio si CD si magazie si AUX.1 point
-
George, te rog mult nu jigni style 44, sunt jante foarte frumoase dupa care multa lume a intors capul ! Vorbind umpic off-topic, vrea sa iti spun ca nu invidia ii face pe oameni sa spuna ca nu le place una si alta pe masina ta si speram sa-ti dai seama de asta...ei spun asta pentru ca majoritatea iubitorilor de BMW-uri sunt oameni carora le place clasicul cu un foarte usor iz de modern in ceea ce priveste tunning-ul si urasc din tot sufletul tiganiile, pentru ca prin definitie BMW-ul e o masina pentru gentelmani si oameni cu functii inalte, cel putin in Germania doar astfel de oameni stapanesc BMW-uri...faptul ca si noi romanasii am ajuns sa ne permitem masini de 10 ani nu inseamna ca pentru un moment clientela caruia se adreseaza BMW s-a schimbat! Sa revin...multe din schimbarile pe care le-ai facut tu sunt foarte frumoase si la toti de aici ni le plac, insa ai cateva, cum ar fi jantele, care nu continua linia pe care ai pornit, atata tot...sau daca vrei sa formulez in asa fel incat sa nu simti "invidia" voi spune ca daca ai vrut jantele alea, ei bine nu ai stiut sa le pui in valoare prin modificarile pe care le-ai facut! Sa o stapanesti sanatos si sa fi ferit de incidente!1 point
-
1 point
-
Daca nu a fost lovita serios e pomana. Merita verificata serios, parerea mea. O aripa, o bara nu e catastrofa1 point
-
1 point
-
Foarte bine arata masina cu jantele astea. Am avut si eu pe E65 dar nu erau atat de spectaculoase, tot pe 19 erau. La E65 e nevoie de roti pe 21 sa arate bine.1 point
-
am rezolvat punctele mari , pentru o rezolvare 100% bara fata + capota ar trebui revopsite , dar nu ma grabesc avand in vedere ca este o nuanta de negru mai ciudata , in lumina se vede ca un albastru inchis azi a fost ziua farurilor , care erau intr-o stare destul de proasta , mai ales zona de sus , "spranceana" , am folosit smirghel ud 600 + 1200 + 2000 + 3000 + Menzerna FG400 pe padul galben LC 2 treceri + Menzerna PF2500 pe padul alb LC 2 treceri + Menzerna FF4000 pe padul alb LC 1 trecere + 2 straturi de Jetseal aplicate manual rezultatul final este multumitor , se putea si mai bine daca incepeam probabil de mai jos cu smirghelul si saream in pasi mai mici gen 400-600-800-1000-1200-2000-3000 dar asta ar fi durat f f f mult http://img16.imageshack.us/img16/6131/sg203311.jpg http://img854.imageshack.us/img854/8269/sg203312.jpg1 point
-
1 point
-
In afara de jante, nari si culoarea aia din bord masina e frumoasa. Bafta cu ea, sa te poarte multi Km. Apropo cat ai dat pe minunatiile alea de jante?1 point
-
Da, insa motorul va avea doar 3000 cmc, defapt toate motoarele bmw benzina vor fi multiplu de 500 cmc in functie de numarul de cilindri, vor incepe cu cele de 1,5 litri/3 cilindri si se va termina cu V8 de 4 litri, urmand ca puterea sa fie gestionata prin sisteme turbo; asa vor folosi o serie de componente comune la toate motoarele si vor face economii importante. Chiar daca va avea cam aceeasi putere, probabil ca va avea un alt cuplu/plaja de turatie, va fi mai economic, si oricum, e clar ca va fi mai bun ca varianta precedenta.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Redezgrop acest topic pentru a dezvalui rezolvarea problemei cu turatiile la M40 ... Cel putin la masina mea ... problema a fost axa cu came, i-am schimbat si tachetii si culbutorii ca sa fie totul nou Nu se auzea nimic la motor, nu facea nici o galagie in schimb era plina de santuri si uzura Acum avem 6200 ture si un sunet la redline foarte frumos :twoup:1 point
-
omule, nu e nici o limitare acolo!!! ai tu o problema la masina.. incearca cu alta bobina, calculator... filtrele le-ai schimbat? bujiile?1 point
-
nu e nici o limitare la 5000rpm.. are masina ta ceva :blink: am avut o pb asemanatoare si era de la bobina. dupa ce am schimbat-o mergea normal pana la 6200rpm unde are limita m20b25..1 point
-
lasa-l asa ca e mai bine...vrei mai mult schimbata masina(nu te supara)...al meu 320d in a-4-a 150km :) Pai masina nu am de gand sa o schimb! Puterea imi e suficienta si chiar daca ar fi sa o schimb tot 318i mi-as lua (nu sunt genu de "racer") atat doar ca imi place viteza ... Totusi poate sa imi spuna cineva daca este posibil sa fie ridicat mai sus limitatorul?? Este destul de stresant sa simti ca masina mai poate mult si bine dar nu o lasa ceva ... :blink:1 point
-
Sper ca v-ati prins ca glumeam la partea cu sunatul. In nici un caz nu ma gandesc sa ma uit la o masina vanduta la jumatate de pret fata de valoarea ei reala. Cel putin nu fara o justificare foarte buna pentru diferenta asta mare de bani. Pozele de dupa accident ar fi concludente. Pentru ca o aripa si un spoiler nu-s o problema. Dar daca a fost pe jumatate praf e alta poveste.0 points
-
lasa-l asa ca e mai bine...vrei mai mult schimbata masina(nu te supara)...al meu 320d in a-4-a 150km :)-1 points
-
adica or sa arate cam asa. http://www.pieseauto.ro/poze/4-x-bf-goodrich-all-terrain-t-a-ko-235-75-r15/4-x-bf-goodrich-all-terrain-t-a-ko-235-75-r15-de004c33d7e057b0a-800-600-1-95-1.jpg-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
ce parere ai de N47 , unde s-a facut testarea ? cat ar trebui sa stea o masina in teste , pe cate continente , la cati useri , undeva la vreo 5 ani cred ca sa acopere toate problemele . Mai exact ce consideri tu o problema la motorul asta , ca eu am investit in el 1500 ron la motor si nu m-am panicat , am zis ca e mai ieftin ca o turbina de 320 d , sau un injector . Sau fata de N47 masina de xx xxx pret achizitie sh unde ai nevoie de 2000 E ca sa poti conduce pana la paine linistit ca nu sar ceva interne prin capota . :clover: Dar de 320 d la care sar clapete prin motoras si il fac praf ce parere inteligenta ai. Hai zi tu best choice of the BMW engine , dar unul asa pe care l-ai testat tu zeci de ani si ai fost satisfacut . Ca ai 4 prieteni care habar nu au ce sa faca cu ele si le tot carpesc am inteles toti .-1 points
-
deci toti care au vazut jantele pe ,,viu,, mi-au spus ca sunt bestiale , numai voi ,,forumistii,, imi spuneti contrariul.incep sa cred ca sunt numai invidiosi pe aici.nu o sa mai postez nimic.mi s-a acrit-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00