Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/06/13 in all areas
-
Urs din 86 fara rugina. Lol. Si explicatia ar fi: a fost sablata ! Mega lol.4 points
-
eo e mai nub asa pe forum ... da cred ca flacau vinde avion .... "grup sudat", " aripi evazate", " Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai", " Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari)" deci clar avion cu reactie ... plus ca " Trapa manuala" pt evacuare rapida si "Capota Modificata" pt frecare mai usoara si zbor lin ... Bafta la vanzare domnu` meu !3 points
-
La BMW backseatu e pt. facut sex. Tu ori ai o problema fizionomica, ori n-ai permis, ori n-ai BMW3 points
-
Pai da, traiesti in Romania, dar ce treaba au piesele de articulatie cu fiabilitatea masinii? Alea pica la orice masina in Romania, drumurile sunt proaste. Cu atat mai mult la masinile premium pentru ca acestea sunt in general mai grele si au jante mai mari decat masinile mai ieftine. Ideea e ca nu poti spune ca BMW-urile au articulatia proasta pentru ca nu e asa. Drumurile sunt proaste, nu articulatia unui BMW. Problema e ca romanul vrea ieftin si bun. Vrea o masina scumpa care sa fie reparata cu bani putini, sau chiar pe nimic daca se poate. Vrea o masina care sa arate scump, sa nu fie la indemana oricui, dar totusi sa nu-l coste mare lucru. De ce un german prefera sa-si cumpere o masina noua in locul uneia la mana a doua? De ce se bazeaza pe garantie? De ce-si vinde respectiva masina atunci cand garantia se termina? Sau macar isi cumpara una sh, dar asumandu-si costurile de intretinere? Se poate spune de acum. E39 are o tabla mult mai bine tratata decat tabla de E34. La fel E46 fata de E36. Ar fi culmea ca E60-urile sa fie mai proaste la tabla. Se stie de multa vreme ca E34 si E36 au tabla proasta, nu e o informatie noua. Dupa parerea mea, BMW-urile sunt foarte fiabile avand in vedere modul in care sunt exploatate. P.S: Articulatiile nu pica doar din cauza drumurilor proaste. Pica si pentru ca foarte multi oameni merg cu amortizoarele uzate, cele originale ale masinii, pana cand le sparg si curge ulei in prostie pe articulatie. Daca amortizorul nu-si mai face treaba, in mod automat pica elementele de articulatie si directie pentru ca socul este transmis in loc sa fie amortizat. La fel pica si casetele de directie. Dar pentru ca amortizoarele sunt niste piese scumpe, sunt lasate intotdeauna la urma. Iar daca-ti pui niste jante pe 17 sau 18, de multe ori replici, adica destul de grele, amortizoarele pica, apoi articulatia, apoi ii injuri pe aia de la BMW ca nu sunt in stare sa faca masini. Dupa parerea mea, daca ITP-ul s-ar trece doar pe bune, cel putin jumatate dintre masinile care circula la noi n-ar mai avea drept de circulatie. Iar asta n-are legatura cu fiabilitatea ci cu proasta intretinere. Oamenii si-au cumparat si isi vor cumpara in continuare ceea ce nu-si permit, iar apoi se vor plange.2 points
-
Cel mai bine ii intrebati pe cocalari. Au aia niste tigai de nu stiu cum mai au tupeu sa porneasca.2 points
-
Chiar imi era dor sa reapari pe aici. Cauta pe net articole in care scrie ca la prima generatie de w123 piesele se prafuiau pe rafturile magazinelor.2 points
-
Motivul principal este marimea motorului. Un cap tractor Volvo recent are 16 litri, adica 16 000 cmc. De aici si fiabilitatea. Cealalta extrema ar fi motocicletele. Un motor de 600 cmc nu rezista mai mult de 30-40 000 km in cazul celor sport. Fiabilitatea unei masini creste daca sunt folosite piese de calitate, daca reviziile sunt facute la timp, sau chiar mai devreme. Conteaza enorm daca folosesti ulei calitativ, daca lasi masina sa se incalzeasca inainte s-o forjezi, conteaza calitatea carburantului. Pai ce legatura are un motor de 2000-2500 cmc cu un motor de 16 000 sau 12 000 cmc? Ce treaba are faptul ca BMW-urile sunt masini scumpe? Am observat aceasta mentalitate la multi posesori de BMW. Au impresia ca daca au dat bani pe o masina premium, chiar daca au cumparat-o la mana a doua, adica deja uzata, la un pret simtitor mai mic, dupa mintea lor masina respectiva ar trebui sa-i tina o viata fara sa mai bage un leu in piese. Banii dati in plus sunt pentru senzatiile pe care ti le provoaca masina, pentru calitatea finisajelor, pentru performante, pentru aspect, pentru dotarile de lux pe care masina le are. Am auzit mitul asta de 1 milion de ori. Nu cred ca a fost vreodata Mercedes la un pas de faliment. De exemplu, dupa razboi, Mercedes era sa cumpere marca BMW prin intermediul unei banci pe care o detinea, asa ca m-as mira sa fi avut vreodata probleme financiare atat de grave. Cobra si W124 sau 190d au fost masini fiabile pentru ca erau destul de simple si rudimentare. Piesele care nu picau la acele masini nu pica decat foarte rar la masini moderne. Ceea ce pica sunt diversi senzori, tot felul de optiuni care pe masinile vechi nu existau. Masinile vechi erau mai putin pretentioase, iar oamenii care le au au la dispozitie o gramada de piese sh pe care le pot lua pe nimic, d-aia nu prea se plang de fiabilitate. De exemplu, cunosc pe cineva care are un Peugeot 405 in care baga in loc de motorina un amestec de 50% motorina - 50% ulei uzat de motor. Sigur ca daca ai baga asa ceva intr-un motor diesel recent, probabil i-ar pica injectoarele foarte rapid, probabil ar merge foarte prost. Diferenta este ca masina aia e un cazan, iar daca ii vor pica injectoarele, ii pune altele pe care le-a luat deja la un pret derizoriu. La fel daca pica vreo pompa. Deci cam d-asta nu se plang cei care au masini vechi, pentru ca-si pot repara masinile la preturi mult mai scazute. Totul se rezuma la bani. Si inca o intrebare: Cine naiba vrea sa mearga 1 milion de km cu masina personala?2 points
-
si din cauza unor tarani, soferii de bmw sunt priviti cu reticenta in trafic de restul, si in general lumea nu accepta masina bmw si in special limo-coupe ptr ca cica e masina de tigani si evita contactul cu ele,sau prefera un combi incapator si elegant2 points
-
Omule, esti pe pastile sau ai scris anuntul asta cand erai fumat ? Ce plm e cu impresiile astea de 2 lei ? Zici ca vinzi vreun prototip furat de la Nasa !2 points
-
in romania inca e mentalitatea aia de comunist romanul inca,crede ca masina arata nivelul lui in societate,de asta o gramada de muritori de foame dau toti banii pe o masina pe care nu si-o pot permite eu conduc un dric din 2003 asta imi pot permite,am bani de masina mai scumpa dar nu cred ca imi pot permite sa o intretin corespunzator,cu asta din dotare imi permit la orice ora sa merg la o reprezentanta bmw sa imi fac reparatiile fara sa ma gandesc ca maine nu mai am bani2 points
-
+1 mvpaul -iarna nu trebuie incalzit motoru, trebuie doar mers cat mai constant, cu accelerari usoare, maxim 2500rot/min pana se incalzeste motoru2 points
-
2 points
-
Punand lucrurile cap la cap din ce s-a discutat pana acum, trag concluzia ca un autoturism poate rezista foarte mult daca: ---- este condus linistit, fara turatii mari ---- face mai multi kilometrii in afara orasului decat in oras ---- schimburile i se fac la timp cu produse de calitate....cu atat mai bine daca consumabilele se schimba inainte de termen ---- de preferat sa aiba cutie manuala(oricum nu e foarte necesara daca se foloseste mai mult la drum lung) ----soferul sa nu fie sub 25 ani De discutat: motorul sa fie putin incalzit iarna inainte de-a pleca de pe loc? Sau sa-l incalzim mergand foarte usor?(se stie cum camioanele se incalzesc intotdeauna poate si pt necesarul de aer)2 points
-
2 points
-
Pentru mine cel mai urat model BMW actual este X3, este patratos, parca taiat cu bomfaierul si are un aspect de NFS 1 (daca mai tineti minte masnile alea din NFS la inceput, care umpleau traficul...niste patrate enervante si colturoase...) Nu am gasit nimic sa imi placa la X3. Eventual si voi cateva argumente, subiective desigur <_<1 point
-
nah, eu asa parca imi amintesc culoarea, ca in reflexie perla da o tenta de petrol-mov cumva nu arata rau.1 point
-
Tu crezi ca nemtii au probleme cu pivotii, bucsele si elementele de articulatie? Direct se vede ca tu raportezi fiabilitatea unei marci la niste piese care pica des la noi in tara pentru ca avem drumuri foarte proaste. De ce crezi ca masinile aduse din Germania au doar piese originale de articulatie? Tocmai pentru ca la ei nu prea se uzeaza. Cauciucul este intr-adevar imbatranit, dar incep sa bata doar cand ajung la noi. Ca sa faci o comparatie logica si corecta, ar trebui sa vorbesti despre doua masini folosind aceleasi standarde. Standardele folosite atunci cand se compara o masina veche cu una moderna sunt foarte diferite. Cea veche e ok indiferent ca are o gramada de probleme, fiind laudata ca inca se mai misca, in timp ce masina noua este blamata pentru ca are cateva mici defecte, dar costisitor de reparat. Ca o principala diferenta, tabla unui E60 e de 100 de ori mai buna decat tabla unui E36 sau E34. O gramada de E36-uri nici macar nu pot fi ridicate pe cric. Nu cred ca tabla unui E60 va ajunge chiar in halul ala. Si mie imi plac unele masini vechi, dar nu se pot compara cu cele moderne. Un E60 e mai bun decat un E34. Da, e mai costisitor de reparat, dar ca masina e superior din foarte multe puncte de vedere.1 point
-
Atat de ciudata si exagerata vi se pare o idee ca asta? Cred ca nu sunt singurul care doreste sa stie care sunt secretele intretinerii ei pt a rezista cat mai mult. Sa ai o masina foarte dotata, sigura, careia sa-i cunosti toate "toanele"si pe care nu ai vrea s-o inlocuiesti din motive lesne de inteles.....de ce nu ti-ai dori sa reziste cat mai multi km?1 point
-
1 point
-
Cine stie ce basina o fi de nu pune poze. N-ati inteles faza cu testul, sta el la volan ca sa nu luati voi amenda pentru asigurare, lol.1 point
-
1 point
-
In primul rand, un camion de 13 400 cmc are cam 450 de cai, pe cand la masini mici se scot in medie 180 cai din 2000 cmc, si cu o remapare din 3000cmc se scot aproape 300 cp. Iti dai seama care motor are gradul de uzura mai mare. Plus ca la un camion, media de turatie e in jurul a 1600rpm, si rar vede turatii constante de ~2000 rpm => uzura mult mai mica.1 point
-
1 point
-
Te inteleg ca esti frustrat ca tu ceri pe masina din 2005 12000€ si eu pe masina din 2010 cer 11500, dar totusi, nu ma cunosti, nu cred ca te-am jignit cu ceva ca sa ma jignesti. Rog sa se stearga anuntul sau cel putin sa se inchida. Sunt prea multi comunisti care au prea mult timp liber. O zi buna tuturor!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Arata a model din 1990, si din fata si din spate, iar la noul model, in afara de partea din spate, parca e mai urat decat asta, mai ales farurile.1 point
-
Si care break-uri nu-ti par mortuare? ca vad ca le ai.... iti plac doar sedan-urile, ca la majoritatea romanilor, care, chiar daca au obiecte voluminoase de carat sau copii, prefera sedanul, mie unul imi place dricul meu. http://i.imgur.com/XejD6wO.jpg1 point
-
pai nu vorbeam de tine.de ce te simti? era o discutie,majoritatea pe la noi privesc touringurile cu reticenta si asta e un fapt. probabil se va schimba si treaba asta in urmatorii ani.si ti mai zic o chestie,odata ce te ai obisnuit cu touringul e foarte greu sa mai revii la sedan.evident ca nu ma refer aici la ford focus sau passat,ci strict la bmw asta i alta discutie,fiecare cu gustul lui.1 point
-
Da nu inteleg de ce zici ""MENTALITATE TIPIC ROMANEASCA"" ce treaba au gusturile mele de exemplu ca mi se pare mai urat touringu decat sedanu/coupe. Cum am si zis este mai utila DAR NU MAI FRUMOASA! Si de compact am ceva doar cu BMW compact care sunt extrem de nereusite vizual din punctul meu de vedere.1 point
-
Nu inteleg de unde le scoateti, touringul este exact ce cere piata alaturi de concurenta (A4 avant, c-klasse kombi etc), e mai incapator decat un seria 3 sedan si simtitor mai rapid decat seria 5 touring: http://i139.photobucket.com/albums/q311/M3_Jaydee/330dat/20080531168.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
-2 points
-
Masina motor mare: - un motor cu 6, 8, 10 sau 12 cilindri(ideal in V) este mai echilibrat - uzura este mult mai mica; - un motor mare : impozit mare, consum ridicat(cele de generatie noua – discutabil/ avantaj benzinarele: instalatia de gaz secventiala reduce costul privind carburantul, deci poate fi si economic); - un numar mai mare de cilindri inseamna cheltuieli mari mari, cum este si normal(bujii, cantitate ulei, cantitate antigel, furtune); - pe masinile cu motorizari mari se pot gasi mult mai multe optiuni; Masina motor mic: - consum de carburant mai mic, reparatii la cost redus, plus taxe si impozite mici; - in general spatiu redus: NU intra familia,catelul si purcelul, trusa/geamantanul de machaj a nevestii, plus bagajele aferente; Daca tot reusesti sa le indesi intr-un touring ... fortezi motorul, transmisia... bla bla bla - zgomotul si vibratiile sunt mai accentuate ceea ce duce la o uzura mai rapida a multor parti ale caroseriei; - risti sa ramai fara masina – intr-un final doar nevasta o va uzita! P.S. *baietii cu bani si iau masini scumpe; *baietii mai modesti isi iau masini de toti banii;-2 points
-
-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00