Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/08/13 in all areas
-
cred ca o poza in cazurile astea are un impact mult mai mare decat ar putea avea un comentariu, e clar ca nu a ajuns asa facand o parcare cu spatele4 points
-
2 points
-
sa nu cumva sa puneti asa ceva aici, doar ce am citit ce ai scris si m-a luat cu moliciune la genunchi. Doamne fereste.2 points
-
Avand in vedere dotarile masinii, daca accidentul ar fi fost grav, masina asta nu ar mai fi fost reparata niciodata. Pai numai camerele alea din bara, pentru distronic si pentru nightvision costa mai mult ca restul pieselor daca ai schimba complet botul masinii. Nu mai zic ce presupune sa le faci functionale din nou, la un accident mai serios se fac toate mufele praf, iese un haos acolo. O reparatie la un accident care presupune faruri sparte, bara si accesorii sparte, capota si aripi lovite, radiatoare si tragar, airbaguri sarite, duce peste 10 mii de euro chiar si cu piese sh, nu baga nimeni banii astia intr-o reparatie, nici asigurarile daca masina are casco. Sa nu uitam parbrizul atermic care costa o gramada de bani, si care se sparge deobicei cand sare airbagul pasagerului. Daca a vopsit bara pe casco, doar pentru ca i-au sarit pietre de pe drum, sau capota din acelasi motive, sunt mari sanse ca meseriasul care le-a dat jos si apoi pus la loc sa nu mai nimereasca la milimetru reglajele.2 points
-
fostul 325i , o masina excelenta http://img405.imageshack.us/img405/7781/sg203059.jpg http://img204.imageshack.us/img204/3373/sg203062.jpg http://img21.imageshack.us/img21/4986/sg203067.jpg http://img20.imageshack.us/img20/6300/sg203079.jpg http://img442.imageshack.us/img442/3562/sg203077.jpg2 points
-
Salut, Am facut un pas mare in decembrie 2012, si am sarit de la Fiat Stilo coupe la acest seria 3 e90 din pozele de mai jos. Visul meu a fost modelul LCI, dar bugetul nu a fost asa mare pe cat mi-am dorit. Cum pe celalalt forum am fost mereu activ cu fosta masina, a venit randul si noii masini sa intre in randul noului club - bmwclub. Prezentarea masinii o s-o fac momentan succint, voi adauga pe parcurs ce modific/schimb/imbunatatesc la ea: - e90 sedan, fabricatie 03.2007, 139 900 km, adusa in tara in 2010 la 120 000km. Motorul lenes 318d 122cp. Va urca la un upgrade safe in jur de 140 cai luna viitoare- nu vreau sa fortez masina, desi se poate face la 156cai. Ca dotari mi-am dorit neaparat: navigatia mare. O sa pun optiunile aparute in bmwvin.com Nu stiu cat de important/relevant este, la testarea masinii s-a obtinut un punctaj de 94/100. S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selection of COP relevant vehicles S200A DIESELPARTIKELFILTER Diesel particle filter S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S2BFA LM RAEDER DOPPELSPEICHE 154 BMW alloy wheel, double spoke 154 S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Trailer coupling S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Floor mats, velours S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S465A DURCHLADESYSTEM Through-loading system S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Lumbar support, driver and passenger S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S521A REGENSENSOR Rain sensor S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional S612A BMW ASSIST BMW Assist S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Preparation, mobile phone, Business S6AAA BMW TELESERVICES BMW TeleServices P735A BASICPACKAGE Basic Package L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG NATIONAL VERSION GERMANY S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature German S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP P9BFA NAVIGATIONSPACKAGE Navigation Package S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Exterior parts in vehicle color S4AGA INTERIEURLEISTEN TITAN MATT Interior trim finishers Titanium matt S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German1 point
-
1 point
-
nu se intampla nimic , vad ca au 9kg , deci nu sunt grele , atat timp cat nu iti ating in aripi din cauza ET-ului mai agresiv pentru E90 totul este in regula1 point
-
La asta m-am referit Âşi eu dar pentru unii dacĂŁ nu are jante cromate pe 21 Âşi kit m atunci este chealĂŁ ....)1 point
-
pe asta cu "e cheala la exterior", nu o inteleg. N-are grile, n-are manere la usi, ii lipsesc proiectoarele sai tips-urile la toba sau cum?1 point
-
1 point
-
Sustin inmatricularea in BG.Eu la masina mea din 2002 inmatriculata inainte de 2007 viitorul trebuie sa mai plateasca 2070 euro asta dupa ce am platit 1500 accize la vremea respectiva.crezi ca este cineva nebun sa plateasca banii astia doar sa aiba numere de RO.1 point
-
Da exista si FL cu motrul M47 ,care are 1951 CMC, dar sunt pintre primele modele, incepand cu luna 08.2002 si pana in 02.2003 s-a mers in paralel si cu M47N care are 1995 CMC,iar incepand cu 03.2003 s-a renuntat la M47 1951 CMC. Asa ca nu ma insel doar ca intradevar nu am scris complet pt ca pe intiator il interesa M47N cel de 1995CMC1 point
-
In cazul intinzatorului, daca nu vrei deloc sa pui original, probabil ca pe Swag ar fi calitativ. Si Febi produce, dar as evita. Iar la simeringuri, probabil ca pe Goetze ar fi mai ok decat pe Victor Reinz sau altceva. Dar tot originale sunt de preferat.1 point
-
Da, multumesc de caracterizare Nu am timp sa ii fac un photo shooting ca la carte, mai ales cu vremea asta, nu ma ocup cu asa ceva, e un simplu e60 negru... Legat de pret, sper ca nu esti ironic :faceless:1 point
-
bai, deci daca nu pui o poza in urmatoarele 10 minute, iti promit o penetratie prin foratie cu tub PVC de 30, de-ti fac curu' eurotunel.1 point
-
Nu dau curs discutiilor cu toti pamfletii care nu stiu pe ce lume traiesc si nu stiu sa faca diferenta intre un E30 care nu are nici un fel de sistem de siguranta si un E90 care vine standard cu DTC si altele, se vede clar ca sunteti pe dinafara total. Si chiar nu inteleg de ce va bagati in seama cu japca, postul meu anterior era adresat strict vanzatorului. Aceata este si ultimul post in acest topic, nu vreau sa incarc aiurea topicul pt toti insignifiantii si nici sa imi reduc IQ-ul dand curs discutiilor cu astfel de specimene inferioare.1 point
-
Sfat prietenesc: inchide anuntul si pune-o pe forumul dedicat tuningului. Aici sunt extrem de multi comunisti terminati, frustrati si penibili. On: nici eu nu as da o masina usoara si puternica unui shoarece de biblioteca care a condus cel mult un E46 diesel si toata viata lui e in respectul acumulat pe un forum si in fata unui calculator, ca in reat e 0 barat, chiar daca acel soarece se simte jignit din aceasta cauza, dar riscul sa faca masina pachet si el sa fie dat jos cu spaclul dupa stalp este foarte mare si poate unii nu vor sa aiba toti ratatii pe constiinta. Aici dau dreptate vanzatorului. Singura faza aiurea care o pot reprosa este cea cu pozele.1 point
-
Dotari, distributie perfecta, testare cap coada.....asa o cumperi de noua !!! Eu tot nu pricep cum vreti si masini ieftine si perfecte din punct de vedere tehnic !!!1 point
-
Te inteleg ca esti frustrat ca tu ceri pe masina din 2005 12000€ si eu pe masina din 2010 cer 11500, dar totusi, nu ma cunosti, nu cred ca te-am jignit cu ceva ca sa ma jignesti. Rog sa se stearga anuntul sau cel putin sa se inchida. Sunt prea multi comunisti care au prea mult timp liber. O zi buna tuturor!1 point
-
exista si BMW 325d cu tot 204 cai si 3Litri. Verssatule, sa inteleg din afirmatia ta cu motor de 2012 si putere de 2002 ca la tine conteaza doar puterea unei masini. Ia tata atunci un urs de 400 de cai si bate-te in piept cu el in fata unui audi a7 )1 point
-
1 point
-
Fosta masina [...] http://z-performance.com/image/data/rims/ZP2%20-%20Hyper%20Silver%20INOX/BMW-E46-ZP2-HS-6_web.jpg http://img205.imageshack.us/img205/1301/p1020915modif1000.jpg1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ce bine mai era daca traia tataia, dumnezeu sa-l odihneasca...1 point
-
E aiurea sa ACUZI pe cineva de preturile practicate . Si nici sa incerci sa-i faci socotelile nu e relevant. Service-ul prezentat pe acest topic are cu totul alt target de clienti fata de un service de cartier. De fapt unele service-uri de cartier nici nu sunt de fapt service-uri, ci mai degraba garaje cu groapa. Comparatiile nu au sens. Sa fim seriosi, nu poti sustine costurile unui service adevarat practicand aceleasi preturi ca un service fara dotari si care lucreaza 90% la negru. Clientii sunt liberi sa aleaga, nu e nici o pacaleala, totul e transparent.1 point
-
Si peste 4 ani o sa voteze iar cu pdl-ul uitand binenteles ce-au facut, la fel cum au uitat si cu astia ce-au facut atatia ani dupa revolutie... si tot asa.:goodjob:1 point
-
Tot o alternativa este si inmatricularea pe Bulgaria. Daca cu statul roman nu se poate decat sa stai capra, mai bine prietenie cu statul bulgar. Iti pot arata foarte usor ca gresesti camd vine vorba de taxa de prima inmatriculare si de impozit. Daca nu ai avea E39-ul tau si ai vrea sa-l iei din Germania cat te-ar costa? Taxa de prima inmatriculare pentru un E39 530i e de 2675 euro. Uite un 530i care arata decent si e dotat: http://tinyurl.com/agnvcdz 3950 euro masina + 2650 euro taxa si 2000 Ron impozitul anual. Ti se pare corect? Aici nu e vorba doar sa-ti permiti, e vorba sa si merite. Eu muncesc foarte mult pentru banii pe care-i fac si vreau sa vad unde se duc, nu doar sa platesc aiurea. Cum sa platesc 5200 lei impozit cand tara asta nu are infrastructura, iar serviciile publice sunt praf? D-aia am si vandut masina, deja era enervant sa platesc atat si am preferat sa investesc banii respectivi in loc sa continui sa platesc taxa de protectie.1 point
-
@ZyZ: 1. Ce alte state exista in UE care au taxa de prima inmatriculare sau ceva similar? 2. Cum naiba sa nu aiba sens? Daca nu raportezi taxele la nivelul veniturilor, vei avea evaziune fiscala la greu. Asa ca scopul pentru care se colecteaza taxele, si anume aducerea de bani la bugetul de stat, va esua. Exact ce se intampla la noi. In loc sa nu existe taxa de prima inmatriculare si un nivel decent la impozite incat sa colecteze bani la buget, banii ajung in schimb la bulgari care sunt mai smecheri si au gandit treaba mai bine. 4. Poate e un soc pentru tine, dar deja foarte multi romani au iesit in afara granitelor de multe ori. Ceea ce poate n-ai vazut e ca francezii, nemtii, olandezii si alte natii de care ai amintit nu au o singura masina amarata, ci una de zi cu zi, mai modesta, si una cu motor mai mare si mai confortabila pentru drumuri mai lungi, vacante, week-end-uri. Ce legatura are intretinerea cu taxele? Intretinerea inseamna starea tehnica, nu banii care se duc aiurea la stat ca taxa de protectie catre cel mai mare interlop - statul. L.E: Si inca un detaliu extrem de important. Eu cand mi-am luat masina aia impozitul era de 2000 Ron pe an. De pe-o zi pe alta s-a facut 5200 Ron. Statul nu ne-a anuntat in prealabil ca taxele se vor dubla. In Germania, ca tot aminteai de ei, i-au anuntat cu 3 ani inainte ca in 2014 vor creste taxele cu 5%. Asta inseamna respect fata de cetatean si contribuabil. Cu diferenta aia de 3200 lei de la impozit as fi putut face cel putin 3 revizii, asa ca ceea ce spui tu despre intretinere e fals.1 point
-
Daca ar pune o taxa fixa de 1000 lei la toate masinile, cred ca ar incasa mai multi bani decat au incasat din 2007 incoace.1 point
-
Mai bine s-ar face curatenie prin guvern si parlament, nu e vina oamenilor ca au masini pe bg; daca taxele ar fi fost ok, sunt sigur ca n-ai mai fi vazut masini cu nr de bg.1 point
-
Pai am scris eu undeva ca ramane pagubitul cu buza umflata daca il loveste o masina de BG ? Am spus doar ca este bine sa se mearga la Politie ca in caz de vreo neregula sa se poata face regres catre soferul vinovat. Nu am spus nicaieri ca daca te loveste "un bulgar" ramai cu paguba ! Asta m-a deranjat cel mai mult in reportajul cu pricina , publicul larg prost informat si usor manipulabil va ajunge si sa arunce cu pietre dupa masinile de Bulgaria . Stiu caz cand un amarat a preferat sa isi repare masina pe banii lui pentru ca masina vinovata nu avea asigurare valabila. Iar la Politie niciun cap de creta nu i-a spus omului ca poate obtine despagubiri, din contra i-au spus ca sa isi ia gandul ca vinovatul e un terchea berchea si nu are ce sa ia de la el daca il da in judecata. Asta e reultatul dezinformarii ! Nici politistii de la Rutiera habar nu au de legislatia asigurarilor ! Repet , eu prefer sa fiu lovit de unul chiar fara asigurare decat unul cu RCA de Carpatica ! Asta pentru ca imi cunosc drepturile si stiu sa mi le cer. Nu e vina mea ca sunt putini ca mine si ma intristeaza asta. Am in constructie un site de informare si consultanta gratuita in ce priveste obtinerea depagubirilor din acidente auto (amdauna.ro) asa ca va rog sa postati ce nelamuriri mai aveti deoarece vreau sa fie cat mai complet si e bine sa stiu care sunt golurile informationale in domeiul asta.1 point
-
Ai citit tot ce am scris eu ? Ala cu masina de Romania si RCA de Carpatica sau Euroins ce crezi ca o sa ti spuna ? Acelasi lucru ! Iar de descurcat te descurci daca iti cunosti drepurile , stii ce e de facut si nu ai pretentii de despagubire aberante . Ca aduci vorba de Norvegia , crede-ma ca as fi dispus sa platesc aceste taxe daca mi-as putea lua o masina noua de clasa medie cu cateva salarii medii pe economie !1 point
-
E foame mare de tot. Politie foarte multa in strada dupa spagi, chiar si in zile cand inainte nu vedeai. Lumea nu mai are bani de spagi ca lumea, sunt disperati dupa bani. Iar mai sus, foamea e si mai mare pentru ca nu mai au de unde sa-si traga bani. Oamenii n-au bani sa traiasca in Romania si sa plateasca impozite la masini mai mari ca in Germania. Asta demonstreaza ce inseamna o politica falimentara de care sunt vinovati toti oamenii politici care au fost la putere in Romania in ultimii 20 de ani. N-au fost in stare sa faca investitii, doar au vandut, au privatizat, au ciordit, s-au aranjat pe ei si pe familiile lor. Romania se tot duce la fier vechi, mana de lucru pleaca in afara. Acum se trag ponoasele.1 point
-
Tu esti sigur ca banii ajung la asistati si pensionari ? Eu cred ca se duc in contracte foarte avantajoase cu statul !1 point
-
linkul rusului care a testat mai multe uleiuri: http://bmwservice.livejournal.com/27699.html1 point
-
scoate mufa de la senzor si vezi ce se intampla in bord, asa iti dai seama daca e el sau nu. e al doilea, cum te uiti dinspre botul masinii catre habitaclu, sub admisie. primul e tot de temperatura, dar e cel pt ECU.1 point
-
LOL pai in filme toti infractorii vor bancnote mici , milioane in 20 si 50 . :pirate: Acum inteleg de ce1 point
-
1 point
-
Probabil destul de multi. Ignoranta este mai putin periculoasa decat paranoia provocata de informatii eronate.0 points
-
Resoftarea omoara mototul incet si sigur sa nu mai pun cutia,ambreajul si multe altele. Ne mai intrebam de ce masinile americane tin o viata de om....la motor de 4000-5000 l au undeva la 200 cai si ale noastre la motor de 2 l au si peste 200 cai. Asta cu resoftarea nu afecteaza ii o laba trista !0 points
-
Nu cumpara senzor de temperatura nou. Ia si cumpara din dezmembrari. Eu mi-am luat nou si cand l-am pus aveam aceeasi problema. Cum am pus senzor din dezmembrari a si disparut problema.-1 points
-
ma bag si eu in seama cu batranica mea.... http://s14.postimage.org/4nzf08e8t/20130225_133649.jpg http://s24.postimage.org/qf3ko1d3l/20130225_133711.jpg-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Masina motor mare: - un motor cu 6, 8, 10 sau 12 cilindri(ideal in V) este mai echilibrat - uzura este mult mai mica; - un motor mare : impozit mare, consum ridicat(cele de generatie noua – discutabil/ avantaj benzinarele: instalatia de gaz secventiala reduce costul privind carburantul, deci poate fi si economic); - un numar mai mare de cilindri inseamna cheltuieli mari mari, cum este si normal(bujii, cantitate ulei, cantitate antigel, furtune); - pe masinile cu motorizari mari se pot gasi mult mai multe optiuni; Masina motor mic: - consum de carburant mai mic, reparatii la cost redus, plus taxe si impozite mici; - in general spatiu redus: NU intra familia,catelul si purcelul, trusa/geamantanul de machaj a nevestii, plus bagajele aferente; Daca tot reusesti sa le indesi intr-un touring ... fortezi motorul, transmisia... bla bla bla - zgomotul si vibratiile sunt mai accentuate ceea ce duce la o uzura mai rapida a multor parti ale caroseriei; - risti sa ramai fara masina – intr-un final doar nevasta o va uzita! P.S. *baietii cu bani si iau masini scumpe; *baietii mai modesti isi iau masini de toti banii;-1 points
-
An 1986 Martie. Itp:2015. Asigurare expirata. Pe ROMANIA. Gri Metalizat. Masina a fost sablata! NU are rugina. Grup sudat. Aripi evazate. Kit M. Volan M. Stopuri Full Black. Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai. Electroventilator. Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari) Cutie in 4 trepte. Trapa manuala. Caseta directie scurta. Capota Modificata. Nu ofer test drive decat cu mine la volan. Cine o cumpara merge pe riscul si experienta lui. Nu voi pune poze. Masina se poate vedea in Bucuresti. Tel:0762 013 739 Pret:1800e Negociabil.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00