Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/09/13 in all areas
-
Pai stai putin, daca problema apare rar la masinile aflate in garantie, e clar ca problema nu e atat de raspandita precum pare daca citesti pe net. De unde stiu? E foarte simplu si evident. Daca problema ar fi existat in numar mare, s-ar fi facut un recall. E evident ca ma refer la masinile aflate in garantie. Cele care ies din garantie si care nu mai sunt servisate in service-uri BMW nu sunt de luat in seama. N-ai de unde sa stii unde se fac reviziile, la ce durata si ce ulei se utilizeaza. Sunt o gramada de oameni care fac revizia cand au chef, o gramada de masini cu km dati inapoi si n proprietari. Asa ca nu-ti poti face o idee clara despre aceasta problema doar citind pe net. E la fel ca si cu treaba cu cutiile automate. De cele mai multe ori, aceste cutii pica la multa vreme dupa ce masina a iesit din garantie. Cu alte cuvinte, problema nu exista din punctul lor de vedere. Mi se pare o gandire destul de corecta. Tu cumperi o masina noua si pe o durata determinata ai garantie. Apoi nu mai ai. Care-i problema aici? Cei care cumpara masini sh sunt foarte panicati de chestia asta, nu cei care le cumpara noi. Crezi ca cei de la BMW sunt foarte preocupati de cei care cumpara masini sh iesite din garantie? De ce ar fi? Intr-adevar renumele marcii ar fi afectat daca distributia ar pica in garantie, iar ei nu ar schimba-o pe baza garantiei. Dar atata timp cat asta nu se intampla, nu vad vreo problema. Eu nu spun ca nu exista o problema. E clar ca exista. Dar parca e totul prea dramatizat, prea exagerat. Prea multe conspiratii, parca vine apocalipsa.3 points
-
2 points
-
Ghita, cea mai buna alegere ai facut-o ,imi place mult culoarea.. O sa arate bini di tat.. Pe cand facem iar o intalnire in Oradea Mare? Ca incet incet vine caldura, si ne putem intalni afara undeva..2 points
-
2 points
-
Evacuarea e urata oricum, e un capitol la care Bmw mi se pare depasit. Dual-exhaust se regaseste deja pe zeci de modele cu mai putine pretentii, mi se pare o politica de cacat din partea Bmw sa te oblige sa cumperi 335 daca vrei dual-exhaust.2 points
-
2 points
-
dar tu de unde sti ca e 5%? ia gandestete ce inseamna 5% din totalul de n47 vandut? sunt ferm convins ca daca nu intri sa citesti forumurie de la bmw habar nu ai ca n47 ar avea o problema asta(asta daca intradevar exista, sau daca exista e o problema mare, intra pe forumurile celorlalte marci premium si vezi ca toate au problemele lor), cati posesori de bmw citesc forumurile? cei care intra aici si citesc despre asta nu fac decat sa stea stresati ca le cade motorul sau sa devina paranoici la orice sunet scos de motor care nu i se pare lui cel corect(imi cer scuze fata de colegi care sunt asa, nu am vrut sa sune asa remarca, dar asa a iesit) are dreptate colegul, aceiasi poveste fara nici un rost zi de zi2 points
-
lol, iar vinde vreun cazan matzafoiul asta de dabuleni, acest samsar de rugina ? Intr-adevar Mircea Finutzu sigur stie ce spune, clar are o muiere urata cu mai mult par la pizda decat in cap. Ia zi-ne mai tartan periferic, cum sta treaba cu "pamfeltii" bai scolioza mintii ?2 points
-
nu are legatura cu cat de ocupati sunt mecanicii. cand schimba orice in garanție, reprezentanta factureazĂŁ catre BMW manopera conform normativului cu unitati de timp. BMW plateste timpii de manopera sub forma unui discount aplicat urmatoarei facturi catre reprezentanțĂŁ. crede-ma.1 point
-
sincer problema asta e oarecum exagerata multumita si internetului,motorul clar a avut ceva probleme dar nu cred ca e sfarsitul lumii cum se scrie pe aici,sunt curios daca apareau problemele cu nikasil in era internetului1 point
-
1 point
-
asta de unde a mai aparut bai nene? hai ca o fac elegant si acum, sper ca de distrez si acum: 18. Partizanat. Daca prietenul vostru sau oricine altcineva a fost sanctionat, nu incercati sa luptati pe forum pentru drepturile lui. Se va descurca singur. Orice fel de partizanat, va fi sanctionat fara preaviz. Daca a fost banat, puteti trimite prin PM moderatorilor sau adminilor, opinia voastra. Nu se discuta aceste decizii, pe forum public. Ala e bai nene, cum dracu ii tine minte wlf asta, nu stiu.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos ! Nu inteleg un lucru: de ce ai ales diesel pentru un cabrio ? Nu mi-as cumpara niciodata un cabrio cu motor diesel...1 point
-
1 point
-
Adica unul compromis. Adica are gauri? De ce nu pui poze ca sa dovedesti totul? Pai daca vrei sa te si creada cineva, pune niste poze cu piesele schimbate macar, altfel cine te crede ca ai schimbat ceva in motor? Interesant. Cati oameni isi risca vietile cu casete cu servo in ziua de azi. 4 la REMAT. Buiaka buiaka! http://www.youtube.com/watch?v=bvhDTdut4Zc De ce vrei s-o vinzi? Te retragi de pe scena tuning-ului autohton, ai dovedit tot ce era de dovedit?1 point
-
Hai sa va lamuresc pe scurt afonilor! 1:Am toate actele. 2.324d de baza. 3.Daca nu stiti ce inseamna grup sudat taceti in salcia mea. 4.Nu! nu are rugina daca stiti ce inseamna sablat. 5.Da are kit de M daca sti cum arata. 6.Sa zici ca interne schimbate= mai putini cai trebuie sa fi labil. 7.Da stopurile sunt smoked si care este problema? 8.De unde pana unde daca are aripi evazate rezulta mai mare risc de rugina? 9.Caseta de directie scurta si fara servo ca sa nu mori ca boul daca ii dai borsu' pe nari. 10.Cutie in 4 trepe= 1 scurt , 2 scurt , 3 ...finish. 11.Capota este tiganie ca nu ai si tu? Sau cum? ca nu am inteles-o pe asta..... Daca am ratat ceva va rog sa imi ziceti. Respect.1 point
-
Tu vrei sa-ti spunem noi ce e taranie si ce nu? Din moment ce deja le-ai montat pe masina, care mai este rostul intrebarii tale? Daca tie-ti plac, mergi sanatos cu ele. Personal nu-mi plac jantele de pe alte modele montate pe E90, imi lasa impresia ca nu sunt de-acolo, dar asta e doar parerea mea subiectiva.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Avand in vedere dotarile masinii, daca accidentul ar fi fost grav, masina asta nu ar mai fi fost reparata niciodata. Pai numai camerele alea din bara, pentru distronic si pentru nightvision costa mai mult ca restul pieselor daca ai schimba complet botul masinii. Nu mai zic ce presupune sa le faci functionale din nou, la un accident mai serios se fac toate mufele praf, iese un haos acolo. O reparatie la un accident care presupune faruri sparte, bara si accesorii sparte, capota si aripi lovite, radiatoare si tragar, airbaguri sarite, duce peste 10 mii de euro chiar si cu piese sh, nu baga nimeni banii astia intr-o reparatie, nici asigurarile daca masina are casco. Sa nu uitam parbrizul atermic care costa o gramada de bani, si care se sparge deobicei cand sare airbagul pasagerului. Daca a vopsit bara pe casco, doar pentru ca i-au sarit pietre de pe drum, sau capota din acelasi motive, sunt mari sanse ca meseriasul care le-a dat jos si apoi pus la loc sa nu mai nimereasca la milimetru reglajele.1 point
-
1 point
-
Pai "finutu' " a refulat din cauza ca au fost desconspirati km aia reali la masina pe care a pus-o la vanzare )1 point
-
1 point
-
o sa fie ceva asemanator cu Indianapolis Red de pe M5 http://farm3.static.flickr.com/2675/3745281592_2e7cde7dba_o.jpg cred ca o sa arate foarte bine pe cabrio , eventual cu niste jante pe 19 si putin coborata1 point
-
http://ziarobiectiv.ro/index.php/administratie/grupul-dacia-renault-si-a-premiat-cele-mai-bune-angajate.html "InvitatĂŁ de marcĂŁ a evenimentului a fost Rovana Plumb, ministrul Mediului, care a plecat spre Uzina de la Mioveni la volanul unui Renault Fluence ZE, o mașinĂŁ electricĂŁ" Asta ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala, taxa de protectie.1 point
-
Pentru mine ca e Skoda, ca e Audi .. este la fel o chestie cu 4 roti si gata. E frumos titanul dar ,Silver grey este si mai frumos.1 point
-
Aici nu e discutie tehnica si nici nu are rost sa continuam in stilul asta, pentru ca e inutil. Noi afirmam ca e aberanta valoarea de 18000/taxa si tu zici ca e varza masina (o fi, n-o fi, e fix pix asta). Ceea ce conteaza e situatia aberanta, chiar nu s-a inteles ideea?1 point
-
Vezi si tu care este pretul la colegii furnizori de piese de pe forum, mhs este irelevant, just saying1 point
-
1 point
-
Daca tu reusesti sa convingi macar 10% dintr`un oras mare sa foloseasca astfel de metote alternative de transport, MACAR pe timpul verii, esti idolul meu!1 point
-
Masina de la avatarul omului este un CL.(nu are legatura cu vanzarea dar eu o consider una din cele mai frumoase masini ).1 point
-
Asta era valabil in trecut. Acum diferenta prea mare nu mai e intre seria 3 si seria 5, decat la confort. Daca vrei o masina mica, usor de manevrat, agila si distractiva iti iei... seria 1. Daca seria 1 e prea mica si rigida pentru tine, urmatorul pas e seria 5. Sa explic de ce: 1) Seria 3 deja e atat de mare si grea incat s-a departat foarte mult de spiritul vechi al seriei. Este aproape la fel de mare si grea ca seria 5 E39. 2) Diferenta de pret intre seria 3 si seria 5 este suficient de mica incat oamenii chiar sa-si puna intrebarea F10 sau F30. Daca puteai sa-ti iei un 328i pana-n 30.000 euro si 520d incepea de la 40-45.000 era o decizie mai greu de luat. Dar nu este asa. Si in plus, stiu ca dealerii ofera reduceri mai mari de pret la seria 5. 3) Cand am condus 320d si 328i la Alexeni, amandoua mi-au dat impresia de masini oarecum greoaie. Sunt excelente la condus, dar nu m-au convins ca masini "sportive". Nu m-am distrat la fel de mult ca in seria 1, desi traseul era mai misto (curbe mai largi, viteze mai mari). 4) Seria 5 e ATAT de buna, e o masina atat de completa incat iti trebuie un motiv serios ca sa faci compromisul de a lua altceva. Stiu ca e o masina imensa seria 5, dar isi ascunde proportiile mult mai bine decat seria 3. Pune-i Active Suspension si Active Steering si un seria 5 va fi suficient de sportiva pentru oricine. S-o luam altfel: daca un seria 5 cu Active Suspension si Active Steering NU este suficient de sportiva pentru tine, atunci nici F30 n-o sa fie. 5) Asta este doar opinia mea, dar... F30 mi se pare urat. F10 in schimb chiar arata foarte bine, chiar si fara pachet M. EDIT: Poate la masinile M sa fie o diferenta mai notabila sau poate la 335i. @adila: N-ar trebui sa fie nicio problema. Daca ai presiunea adecvata in cauciuc, nu conteaza pentru senzor ca e RFT sau nu.1 point
-
A mai pus cineva poze cu un M , tot la fel , in ultimul hal de jeg , o fi vreun cod la baietilor astia cu M . Avem si noi o manie , daca tot pui un anunt aici si ne holbam la el , pai sa nu ne sara praful in ochi . In rest ce sa zic e un M , e pt cunoscatori . Noi lustruim si un amarat de 316 i si ne simtit ca intr-un M . Macar e curat . No offence . Spor la vanzare0 points
-
mult sau putin, astia-s banii suma de bani este decenta, deci si masina va fi decenta ca si optiuni, eu cred si sper totusi sa gasesc una care sa nu necesite investitii majore0 points
-
0 points
-
Nu mai speria omul degeaba. Problema distributiei e rezolvata la motoarele noi. Masina lui e fabricata in 02/2013.0 points
-
0 points
-
poza mea nu are legatura cu ce vinde omu ! poza mea are legarura cu afirmatia ta ca "Frana de mana nu trebuie sa iasa prin nici o gaura. ". "In prostia mea" -cum inteligent ti-ai permis sa te exprimi - doar ti-am demonstrat ca frana de mana iese printr-o gaura ,si ca sa intelegi si tu ,am atasat si o poza cu gaura respectiva....0 points
-
Nu 3000 km, 5000 km am facut vara trecuta in europa , si nu am luat nici biblia nici coranul, am luat doar increderea in marca care imi place, care ma face si pe mine si pe ai mei sa ne simtim bine la volanul ei Nu e singura masina cu distributie pe lant care o posed0 points
-
pai nu e obligatoriu , dar ai tupeu sa pleci cu ea 3000 km prin europa ? )) Sau iei biblia /coranul cu tine0 points
-
pai eu ti-am pus tie poza ca sa te lamuresti . Ai scris mai sus "Frana de mana nu trebuie sa iasa prin nici o gaura. ". FALS !!! Ti-am pus o poza in care am subliniat cu rosu fix gaura prin care iese frana de mana.Asa ca.... Si ,nu...noi n-am mai vazut asa ceva pana acuma.Azi dimineata m-am dat jos din copac.Sa fim seriosi0 points
-
deci toti care au vazut jantele pe ,,viu,, mi-au spus ca sunt bestiale , numai voi ,,forumistii,, imi spuneti contrariul.incep sa cred ca sunt numai invidiosi pe aici.nu o sa mai postez nimic.mi s-a acrit-1 points
-
-1 points
-
Nu dau curs discutiilor cu toti pamfletii care nu stiu pe ce lume traiesc si nu stiu sa faca diferenta intre un E30 care nu are nici un fel de sistem de siguranta si un E90 care vine standard cu DTC si altele, se vede clar ca sunteti pe dinafara total. Si chiar nu inteleg de ce va bagati in seama cu japca, postul meu anterior era adresat strict vanzatorului. Aceata este si ultimul post in acest topic, nu vreau sa incarc aiurea topicul pt toti insignifiantii si nici sa imi reduc IQ-ul dand curs discutiilor cu astfel de specimene inferioare.-1 points
-
-1 points
-
Tu citesti ce a scris omul ca are de vanzare ? Vinde cotiera de Anglia nu consola centrala, ca sa vorbim de gaura prin care iese frana de mana. Ti-am pus poze sa te lamuresti. Am poluat topicul omului degeaba. Daca nu ati vazut/aveti pe masina asa ceva de ce va dati cu parerea ?-1 points
-
BMW nu a facut recall in Europa aproape niciodata, fata de US unde organizatiile de consumatori sunt mult mai bine organizate. E greu sa organizezi consumatori din 27 de tari intr-un front comun, In al doilea rand in vestul europei, daca se constat ca exista problema asta, macar piesele sunt suportate de BMW, cateodata si o bucatitca de manopera, mai ales daca masina are ceva mai putin km si alti factori, cata vreme masina are revizii facute intr-un service autorizat ( nu neaparat reprezentanta). Recall nu se face si nu o sa faca BMW niciodata decat daca vorba de ceva de siguranta sau ceva minor, si EU nu exista echivalentul NTSB din state care sa ii oblige sa faca asta, desi si nici aia nu intervin sa forteze firmele sa faca recall decat in cazuri in care e afectata siguranta, cum a fost la Toyota cu acceleratul.. LA cherstia asta vorbim de costuri medii de 1000 de euro lejer, daca punem in calcul manopera la pret de reprezentate si reparatia care include si arborele, unde e cazul... 1000 de euro/masina e f mult. In al treilea neputand sa ii forteze cineva sa sa publice ceva date oficiale nu putem decat sa speculam care e nr masinilor afectate. Si ce inseamna numar mare ? mie si 5 % din ce circula mi se pare marisor... Iar daca mai iei in cosiderare si alti factori specifici romanesti, adica lipsa unui istoric clar, revizii nefacute, km maneriti...-1 points
-
-1 points
-
An 1986 Martie. Itp:2015. Asigurare expirata. Pe ROMANIA. Gri Metalizat. Masina a fost sablata! NU are rugina. Grup sudat. Aripi evazate. Kit M. Volan M. Stopuri Full Black. Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai. Electroventilator. Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari) Cutie in 4 trepte. Trapa manuala. Caseta directie scurta. Capota Modificata. Nu ofer test drive decat cu mine la volan. Cine o cumpara merge pe riscul si experienta lui. Nu voi pune poze. Masina se poate vedea in Bucuresti. Tel:0762 013 739 Pret:1800e Negociabil.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00