Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/10/13 in all areas
-
lol, inseamna ca aia cu M3, M5, M6 ar trebui sa fie undeva prin portbagaj, nu mai zic de aia cu ferrari sau aventador, pai cred ca aia sunt cumva ancorati de volan si puntea masinii, altfel probabil ca le ramane sufletul inapoia trupului.2 points
-
Vand BMW E36 316i din 11/1995, are aer conditionat functional si reincarcat cu freon, 2 airbag, 2 geamuri electrice, oglinzi electrice, volan sport piele, suspensie sport, faruri reglabile electric cu lupa + xenon pe faza scurta, 4 jante aliaj cu cauciucuri de vara + 4 jante tabla cu cauciucuri de iarna. Am schimbat la ea chit ambreiaj Sachs, sonda lambda, valva PCV, furtunele de admisie si gaze carter, garnituri motor (capac distributie, capac culbutori, garnituri de la suportul de la filtru ulei), radiator + antigel, acum am schimbat filtrul de aer, lichid frana, uleiul la diferential si cutie, bieleta si cap de bara dreapta (+ unghiul de fuga), are roata rezerva subtire, nu consuma ulei. Masina ingrijita, am schimbat la ea toate la timp Este inmatriculata in tara in 2010. Pret 2000 euro, masina se afla in Timisoara Poze mai noi si mai calitative dupa ce imi fac timp sa o spal1 point
-
Daca intrebai pe topic aici, poate iti zicea cineva ca nu ai Champagne. Si nuanta ta, Sandbeige, e in doua variante sa stii. I si II, trebuie sa specifici cand comanzi.1 point
-
Nu stiu cum era la tine, dar in general cand dpf-ul e infundat, ecu nu mai permite depasirea a 3000rpm si pana acolo se tureaza extrem de greu, ca si cum nu ar avea turbina. La el si la multi altii problema e mai delicata, in sensul ca masina trage, dar nu asa cum trage dupa 2500-3000. Deci nu se refera la faptul ca e lesinata de-a dreptul pana la turatia respectiva.1 point
-
Ai uitat sa pui un pret. Si eventual niste poze,nu cred sa fie cineva interesat daca nu vede macar 1 poza1 point
-
foarte frumoasa masina! km cat mai multi si fara probleme! o intrebare am si eu: retrofitul la faruri de unde l-ai luat, pretul am vazut ca este 1100 parca cu tot cu manopera,montaj. Multumesc si km multi sanatosi ! p.s: am citit cu interes tot topicul, toate postarile1 point
-
Inseamna ca merge normal. La 2500 simti ca pleaca mai tare pentru ca de acolo se simte turbina, se si aude de fapt turbina, sigur ti-ai dat seama.1 point
-
Hai sa fim seriosi ,voi chiar credeti ca bulgarii vor da cu piciorul la cateva milioane de euro prin niste legi tampite.Guvernul bulgar chiar incurajeaza aceasta practica.Sute de mii me masini care platesc taxe la ei dar nu le strica drumurile si nu le polueaza tara. Atata timp cat idiotul de Ponta nu va pune in balanta cat pierde anual prin taxele lui idioate bulgarii vor face banii frumosi pe urma noastra. Cred ca si grecii de pe langa granita cu bulgaria tin masinile inscrise in bulgaria.Cand am fost in concediu in Grecia am vazut multe masini cu nr. de BG care erau ale localnicilor.1 point
-
crezi ca ii intereseaza cine da banii ? poate sa se duca si Yeti. Am vorbit cu firma care m-a ajutat lainmatriculare despre noua lege. A zis ca daca apar si cele mai dure norme de aplicare cu circulatul 30 de zile etc etc, se poate ocoli foarte usor printr-un contract de inchiriere. Eu trebuie in mai sa imi reinoiesc ITP-ul si asigurarea, si asta o sa si fac, mi-a zis ca imi da si un contract de inchiriere ca sa fiu acoperit daca e cazul..1 point
-
ata de unde e scoasa? Cand ma duc sa platesc impozitul pentru casa, ii arat cheile de la usa?1 point
-
1 point
-
Probabil atunci ca ai citit si acest topic: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__pid__1966220__st__1980#entry1966220 Oricum felicitari pentru achizitie,muuuulti km fara incidente ,si stai pe capul lor la Bavaria in cazul in care ti se pare ceva suspect la masina cit e in garantie PS:Poporul vrea POZEEEE1 point
-
bmw poate sa rezolve problema foarte elegant fara sa faca nici un recall, anuntand problema public Buna ziua, vi s-a rupt lantul proiectat de noi ampulea? Da! Nici o problema, va reparam noi gratis masina daca ati facut reviziile la noi sau la dealer bmw. 1. Castiga clienti cacalau la revizii (clienti care nu or sa aibe lant rupt niciodata dar speriati de bombe ca se poate rupe) 2. Castiga imagine 3. Economisesc banii de recall Nu se stie daca la modelele noi mai e problema pentru ca inca nu au uzura mare la lantul "reparat" din 2011 Nu se garanteaza ca daca schimbi lantul cand se aude zgomot ai si scapat de problem, se poate rupe la fel de usor pentru ca zgomotul revine1 point
-
Adica unul compromis. Adica are gauri? De ce nu pui poze ca sa dovedesti totul? Pai daca vrei sa te si creada cineva, pune niste poze cu piesele schimbate macar, altfel cine te crede ca ai schimbat ceva in motor? Interesant. Cati oameni isi risca vietile cu casete cu servo in ziua de azi. 4 la REMAT. Buiaka buiaka! http://www.youtube.com/watch?v=bvhDTdut4Zc De ce vrei s-o vinzi? Te retragi de pe scena tuning-ului autohton, ai dovedit tot ce era de dovedit?1 point
-
ia zi-ne tu, mai conglomerat de defecte, ce "inseamna" grup sudat ? eu cand am spus incrucisare intre om si salcie, cred ca m-am grabit, ca amandoua sunt forme de viata cu inteligenta superioara, tu esti ceva cu adevarat special, un mister al vietii, o minune a naturii, un paradox universal. bai nene, cred ca nici viermii intestinali nu stau in tine.1 point
-
sa nu cumva sa puneti asa ceva aici, doar ce am citit ce ai scris si m-a luat cu moliciune la genunchi. Doamne fereste.1 point
-
Poti face itp-ul aici in romania la reprezentantele RAR. Nu ai de ce sa te duci in Bg. Singura chestie e ca trebuie sa iti platesti impozitul. Sunt care iti fac itp ul si fara masina, dar astia iti dau doar hartia de itp ei nu il fac pe bune. Am auzit de cazuri cu cartonasul ala fals. Chiar si fara masina mergeti personal in bg sa va asigurati ca rca-ul este 100% valid iar impozitul chiar e platit.1 point
-
nu inteleg ce-i cu topicul asta. O poza cu un e60 mucificat. Asa si ? nici macar nu e de la noi, probabil state ceva.1 point
-
Astea din limba romana sunt standard la samsari, dar ce te faci cu limba germana? NICHT VISION inseamna ca n-are viziune. El poate a vrut sa zica NACHT, care in germana inseamna noapte.1 point
-
216 milioane taxa pentru o Dacia Solenza 2003. Cred ca nici noua nu a valorat atata: http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/482154_571479559553124_15847286_n.jpg1 point
-
Aici nu e discutie tehnica si nici nu are rost sa continuam in stilul asta, pentru ca e inutil. Noi afirmam ca e aberanta valoarea de 18000/taxa si tu zici ca e varza masina (o fi, n-o fi, e fix pix asta). Ceea ce conteaza e situatia aberanta, chiar nu s-a inteles ideea?1 point
-
Daca tu reusesti sa convingi macar 10% dintr`un oras mare sa foloseasca astfel de metote alternative de transport, MACAR pe timpul verii, esti idolul meu!1 point
-
Fiind oarecum dezamagit de handling-ul masinii pe circuit, am zis sa fac niste upgrade-uri pentru urmatoarea sesiune (planificata in octombrie 2012, anulata insa din pacate din cauza ploii). Am ales totusi sa nu modific masina masiv, pastrand-o "streetable" si pot sa declar cu satisfactie ca a iesit o treaba foarte buna. Asadar am schimbat: barele stabilizaoare - cu unele H&R, mai groase si mai rigide, dupa cum se poate vedea in pozele comparative de mai jossuspensia - cu una reglabila pe inaltime, Bilstein B14. Am ales-o pentru duritate, nu pentru reglajul in sine (nu cred ca o voi modifica vreodata, e aproape maxim de sus si e la fel de inalta ca si cea M dinainte - se vede in poza cu masina)discurile si placutele spate cu unele identice cu cele de pe fata (Tarox Sport respectiv Carbotech XP8), fiind OEM pana acum ceea ce a dus la o imbunatatire enorma a tinutei de drum. Nu vreau sa zic ca era proasta inainte (pe strada), dar acum masina este mult mai fun si mai precis de condus. De asemenea, strict pentru circuit am mai luat niste jante OZ Ultraleggera (cam uratele, dar usoare) 8Jx18, respectiv 9Jx18 pe care am pus niste Toyo R888, latime 225 fata si 255 spate. Din fericire le-am luat la un pret foarte bun, altfel mi-as cam fi "bagat gheara in gat" pentru faptul ca in loc sa ma dau pe Hungaroring in octombrie, m-am uitat la ele ce frumoase sunt Abia astept urmatoarea excursie la circuit, in primavara, probabil in martie. Cu ocazia asta va invit sa mergem impreuna, va garantez ca este o experienta memorabila (dar contagioasa si care se lasa cu cheltuieli ulterioare, dupa cum se poate vedea in cazul de fata ).1 point
-
1 point
-
1 point
-
Un M merge mai repede => prinde mai mult praf din atmosfera => ramane curat foarte putin timp. Adica iesi de la spalatorie, a intaia, a doua si e murdara la loc. Chiar nu ai ca se faci0 points
-
cred ca o poza in cazurile astea are un impact mult mai mare decat ar putea avea un comentariu, e clar ca nu a ajuns asa facand o parcare cu spatele0 points
-
-1 points
-
nu e mare inginerie, doar ca nu o sa se auda niciodata ca la un benzinar, in schimb suna destul de bine si la diesel, pui teava de inox de diametru mai mare, scoti catalizatorul si pui doar teava pana la capat si cu tips de inox in cap, ca si rezultat o sa se auda ceva mai gros si o sa se auda cum fluiera turbina cand urci in ture un pic. Eu la a mea am renuntat doar la finala si am pus in locul acesteia teava de inox si cu tips dublu borla, rezultatul este multumitor pentru cat m-a costat ca si investitie, ca si suneti se aude f f putin si mai mult cand urc in ture suieratul ala finut, care imi place foarte mult. Ca si inconvenient am observat in spatele masinii un pic mai mult fum ca de obicei cand aveam si finala(banuiesc ca si aia avea un rol de mai reducea din fum), dar nimic de derajat si in special cand ii dau talpa spor la treaba-1 points
-
Hai sa va lamuresc pe scurt afonilor! 1:Am toate actele. 2.324d de baza. 3.Daca nu stiti ce inseamna grup sudat taceti in salcia mea. 4.Nu! nu are rugina daca stiti ce inseamna sablat. 5.Da are kit de M daca sti cum arata. 6.Sa zici ca interne schimbate= mai putini cai trebuie sa fi labil. 7.Da stopurile sunt smoked si care este problema? 8.De unde pana unde daca are aripi evazate rezulta mai mare risc de rugina? 9.Caseta de directie scurta si fara servo ca sa nu mori ca boul daca ii dai borsu' pe nari. 10.Cutie in 4 trepe= 1 scurt , 2 scurt , 3 ...finish. 11.Capota este tiganie ca nu ai si tu? Sau cum? ca nu am inteles-o pe asta..... Daca am ratat ceva va rog sa imi ziceti. Respect.-1 points
-
Si la o masina noua exista o perioada de rodaj cand se presupune ca nu vei merge peste x ture. Daca nu mergi foarte sportiv, in mod automat nici nu vei frana foarte violent.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00