Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 04/13/13 in all areas
-
Am mai polisat manual un prag foarte oxidat si capota ... iar la final am aplicat niste ceara collinite... rezultatul: http://s10.postimg.org/f4z1xyfo9/20130412_162323.jpg http://s13.postimg.org/73yziqxw7/20130412_190101.jpg http://s18.postimg.org/41vdu8wa1/20130412_185301.jpg http://s18.postimg.org/ysdepglt5/20130412_185253.jpg3 points
-
2 points
-
pentru zgarieturi lungi si subtiri de tipul cheie - cui este oke kitul , dar trebuie lucrat ca la carte , adica smirghel ud inainte de aplicare , aplicare 2 straturi cu pauza necesara intre ele , smirghel de ud inca o data pentru finisare + polish 2 stage compound + mediu , nu cumparati asa ceva cu gandul ca va reparati sutele de puncte cauzate de pietricele de pe bara + capota , pentru alea exista revopsirea1 point
-
Stim cu toti ca e ceva mai complicat de gasit solutii drastice si care sa rezolve problema asa batand din palme. Dar se pot gasi destule metode prin care sa reducem si sa descurajam fenomenul. In primul si in primul rand trebuie ca politia rutiera sa aiba acces la baza de date a politiei bulgare.. Cand il opreste pe unul de BG sa poata sa il verifice pe loc daca rca-ul lui este valabil, daca itp ul este valabil si nu fals si daca masina este radiata sau nu. Daca s-ar face chestia asta eu zic ca s-ar reduce foarte foarte mult numarul infractorilor care circula cu astfel de masini. Putini din cei de o moralitate indoielnica sunt in regula cu toate astea. Treaba e ca in momentul de fata nu poti sa ii prinzi,au cartonase de itp false, rca-uri facute la imprimanta si impozitul neplatit. (impozit neplatit = radierea masinii, eu asa stiu ca e legislatia bulgara). Daca s-ar face asta cred ca numai intr-o seara ar face vreo 10-15 dosare penale pt ca masinile au impozitul neplatit si asta duce automat la radierea de pe bg. Circulatie cu masina neinmatriculata = dosar penal. O singura luna de "actiune" la masinile de bulgaria ar fi de ajuns pt a fi descurajat fenomenul zic eu. Nici proiectul ala de lege care e in dezbatere publica nu e rau dar eu zic ca ala se poate fenta destul de usor.1 point
-
tampoane motor, motor deplasat. daca e injectorul, trebuie sa bata si la relanti1 point
-
1 point
-
1 point
-
presupun ca a castigat la lotto, altfel nu vad cum a reusit sa faca bani de o masina1 point
-
Asa si? Mie personal masina aia mi se pare un cazan in culori de curcubeu facut din bucati!1 point
-
Daca stiam ca ai numere de italia , nu mai comandam pixeli de la tine si nu mai luam teapa de 140 ron sper ca ti-au fost de folos banii mei. Sper ca prin acest mesaj cel care se gandeste sa-ti cumpere masina sa nu fie tepuit si el. Sa vada cat e de ingrijit 7-ARUL daca te-ai pus tu la 140 ron. Daca erai serios imi spune-ai ca pixelii sunt de seria 7 , pt ca eu am specificat si ai fi putut sa zici sa nu le trimit inapoi , asa incat sa pierd si bani si pixeli . Asa sa-ti ajute D-zeu.1 point
-
Evacuarea e urata oricum, e un capitol la care Bmw mi se pare depasit. Dual-exhaust se regaseste deja pe zeci de modele cu mai putine pretentii, mi se pare o politica de cacat din partea Bmw sa te oblige sa cumperi 335 daca vrei dual-exhaust.1 point
-
1 point
-
Astea din limba romana sunt standard la samsari, dar ce te faci cu limba germana? NICHT VISION inseamna ca n-are viziune. El poate a vrut sa zica NACHT, care in germana inseamna noapte.1 point
-
Avand in vedere dotarile masinii, daca accidentul ar fi fost grav, masina asta nu ar mai fi fost reparata niciodata. Pai numai camerele alea din bara, pentru distronic si pentru nightvision costa mai mult ca restul pieselor daca ai schimba complet botul masinii. Nu mai zic ce presupune sa le faci functionale din nou, la un accident mai serios se fac toate mufele praf, iese un haos acolo. O reparatie la un accident care presupune faruri sparte, bara si accesorii sparte, capota si aripi lovite, radiatoare si tragar, airbaguri sarite, duce peste 10 mii de euro chiar si cu piese sh, nu baga nimeni banii astia intr-o reparatie, nici asigurarile daca masina are casco. Sa nu uitam parbrizul atermic care costa o gramada de bani, si care se sparge deobicei cand sare airbagul pasagerului. Daca a vopsit bara pe casco, doar pentru ca i-au sarit pietre de pe drum, sau capota din acelasi motive, sunt mari sanse ca meseriasul care le-a dat jos si apoi pus la loc sa nu mai nimereasca la milimetru reglajele.1 point
-
Am 4, consum si "tras" suficient pt un om normal pe drumuri publice. As fi vrut 6 dar numai de banii de impozit ma plimb 7000 km... 6 cil mi-as dori in primul si primul rand pt rafinament, asta in 4 e cam tractor. Cu 150 merge f bine si cu 4 cil pe autostrada, mai mult nu vad sensul cĂŁ nu vreau sa fiu sponsor pt militie. Pt reprize 80-120 la depasire e suficient si in 4 cu 184 cai. A nu se ĂŽnĂâşelege cĂŁ nu apreciez un L6, dacĂŁ nu m-ar interesa aspectul economic as lua benzina 3000 L6 (eventual si cu ceva turbine pe langa), dar nu e momentul acum...1 point
-
asa e cand esti tanar visezi liniute si in somn si mergi si cu 180 in oras, dupa un timp te saturi si revii la ganduri mai bune, de ex sa ajungi acasa intreg, asta daca ai scapat in prima faza intreg ...normal1 point
-
cred ca masina ta are astenie de primavara cand tremura toata masina cum spui tu, merge in toti cilindri ?1 point
-
Aici vorbim pe argumente, n-am nimic cu tine. Atata timp cat clientii sunt de acord sa schimbi doar un piston, treaba lor. Am inteles ca nu stii ca motoarele respective nu au camasi. Nu e nici o problema in asta, probabil ai alti mecanici care repara motoarele la tine in service. Patronul nu poate fi si cel mai bun mecanic, nimeni nu e bun la toate. Ori te pricepi la ceva bine, ori stii cate putin din nimic. Pe de alta parte, nu te mai comporta de parca esti reprezentanta. Ai service de vreo 3 ani si esti autorizat RAR de vreun an daca nu ma insel. Sa nu uitam totusi de unde am plecat, e pacat. Mai ales ca noi ne cunoastem. Pai chiar e complicat sa-l repari corect. D-aia nu prea se repara motoare. E scump si foarte dificil. Daca tot ai service si lucrezi in domeniul asta, vezi ca foarte multe masini nici macar nu au seria motor trecuta in acte, iar daca schimbi motorul cu altul identic, cei de la RAR considera ca motorul este piesa de schimb. Decat sa ne certam, mai bine incercam sa invatam de la fiecare, doar asa se poate progresa.1 point
-
0 points
-
0 points
-
0 points
-
Buna alegerea FRE. Daca as fi dispus si eu de o asemenea suma tot modelul 328i l-as fi luat.0 points
-
Cum, ti-ai luat cu xdrive si nu ai un BMW pur cu tractiune spate? Pfoai, ai pierdut placerea pura de a conduce. Ai vazut ca M-urile au doar tractiune spate? Glumeeeeeesc0 points
-
Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta0 points
-
0 points
-
0 points
-
sa o stapanesti sanatos , eu m-as fi bagat la un 5. sunt curios cum o sa ti se para motorul in 2-3 ani0 points
-
Mersi ! Da .. o intretin ...pentru ca am cam neglijato iarna asta Trebuie revopsita capota ca am o infundatura si vopseaua sarita ... oameni invidiosi sau doar redusi ... si o aripa schimbata ca a ruginit . Mai am de montat bratele si bucsele cu care dorm sub pat si de Terminat de reparat micile defecte optice lasate de caini pisici pasari care au mania de a se urca pe masina .0 points
-
Cel mai tare anunt: http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C28705681.html0 points
-
Asta e unul din avantajele motorului asta. Si in plus e manuala deci turatie mai joasa ca la automata(118dA) si consum mai mic. Nici zgomotul nu e cine stie ce la 180.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
and Bmw seria 7 E38 2,5 tds an 1998 284000 km reali pret 3000 euro negociabil -Masina arata impecabil exterior , interior si functioneaza ireprosabil. -Motorul este foarte silentios din interiorul masinii nici nu se aude motoru suna ca un benzinar -Masina a fost intretinuta si schimbat filtre si ulei la timp (ulei original BMW) -Schimbat telescopae fata noi inca in garantie -Baterie noua pe ea -Nu are nici o eroare accept orice test pe orice tester . -porneste sfert la rece si la cald -acte Italia valabile itp 2015 -asigurare pana in toamna Dotari : -tapiterie piele ca noua -magazie cd-uri 6 CD-uri -ASC ABS SRS Aibag -scaune si oglinzi cu memorie -piectoare ceata -faruri cu lupa reglabile pe inaltime automat -comenzi pe volan -telefon -geamuri blindate -oglinda retrovizoare cu senzo antiorbire -scaune electrice -volan reglabil -geamuri electrice fata , spate -dublu climatronic funtionabil -frana de mana cu pedala la picior -inchidere centralizata cu alarma din fabrica -cutie manuala 5 trepte -jante aliaj pe 17 Consumul este de 10-11 /100 km in oras 6-7 /100 km in afara Relatii la 0755693059 Florin Mai multe fotografii aici : http://www.farcebook.com/groups/307146162689963/permalink/459674807437097/?comment_id=459676177436960-1 points
-
Sal.Am o masina inm pe bg. Am tot citit pe forum si vad ca parerile sunt impartite.DAR am o intrebare pt cei care zic de cei cu masini pe bg. Daca tot o tine-ti cu statul roman, taxe , imp, etc, de ce va duce-ti in vacante in Bulgaria?Dute nene in Romania si ajuta tara sa se ridice din noroi.!!-1 points
-
@fbdcnt, acum am vazut si eu pozele de la Furka Pass. Superb..daca ai ajuns tocmai acolo.-1 points
-
-1 points
-
BV26CAT, lucrurile sunt mai complicate de cum le expui tu Ceva dreptate ai dar... Vazut live, pe circuit. De departe Ferrari+Alonso sunt reteta perfecta pentru spectacol total. Cronometrul insa masoara altceva decat spectacolul si acolo Vettel+Redbull, sunt mai in fata. Pune 2 piloti sa faca 10 tururi cu masinile lor si masoara timpul. Pune-i sa schimbe intre ei masinile si apoi sa mai faca 10 tururi. Rezultatul o sa-ti arate care pilot e mai bun. Pune doi piloti sa conduca o masina care nu e a niciunuia si afli care pilot e mai bun-1 points
-
E vreo 75 lei kitul ala. L-am comandat si eu pt E60 - platinbronze metallic A53 (un fel de auriu pe romaneste). Dupa aplicare nuanta n-a fost aceeasi, a iesit mai inchisa. Deci nu se merita. O fi bun pentru masini noi de maxim 1 an. La cele de 3,4 ani deja se schimba treaba si degeaba mai incerci dupa codul culorii ca intotdeauna va iesi mai inchis. Trebuie facuta pe calculator clar si dupa mostra ca nici asa nu iese 100%.-2 points
-
Salut! Felicitari pentru comanda. 328i m-a uns la suflet cand am mers cu ea la Joy Drive Tour, Masina e configurata frumos, singurul lucru pe care eu nu l-as fi luat sunt jantele de 19. Arata bine, dar iti vor pune probleme pe drumurile noastre. S-o conduci sanatos si fara incidente! PS: legat de ce a zis Krebs... O sa fie multi care vor aduce in discutie seria 5, F10. Lasa-i sa vorbeasca, pentru ca o fac de plictiseala si nu au pus piciorul in niciuna dintre ele. Eu am mers cu 530d F10 si cu 328i F30 si as fi ales fara sa stau pe ganduri 328i-ul.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00