Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/13 in all areas

  1. Nu am zis ca nu sta bine pe sosea 530d-ul. E o masina extrem de reusita, dar pur si simplu pentru mine e mai potrivit in momentul asta un F30. (La fel poate si pentru altii). Iar in ceea ce priveste circuitul... Pentru o masina pe care o iei pentru strada, timpii aia sunt irelevanti. Un sofer (nu pilot) nu va simti niciodata diferenta dintre M5 si M3 in termeni de performanta. Comentariile de genul as fi luat F10 in loc de F30, iar daca omul zicea ca si-a luat F10, deja i se sugera ca mai bine isi lua F01 sunt de mare prost gust. Probabil romanii s-au invatat sa ia masina la volum si la kilogram. Genul de discutie... Decat seria 1 full care bate 50k EUR, mai bine imi iau A6 second
    4 points
  2. Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta
    4 points
  3. Exact asta iti ziceam si eu. E ok sa spui ca preferi F30 ca aia iti place tie mai mult si consideri ca te caracterizeaza mai bine dar nu e ok sa spui ca am luat F30 din cauza ca F10 e balena mare si greoaie, etc Acum vezi diferenta cu siguranta ca esti baiat destupat Si in general. E de naspa daca iti iei un lucru nu din cauza ca ala iti place ci pentru faptul ca nu-ti plac altele.
    2 points
  4. Stim cu toti ca e ceva mai complicat de gasit solutii drastice si care sa rezolve problema asa batand din palme. Dar se pot gasi destule metode prin care sa reducem si sa descurajam fenomenul. In primul si in primul rand trebuie ca politia rutiera sa aiba acces la baza de date a politiei bulgare.. Cand il opreste pe unul de BG sa poata sa il verifice pe loc daca rca-ul lui este valabil, daca itp ul este valabil si nu fals si daca masina este radiata sau nu. Daca s-ar face chestia asta eu zic ca s-ar reduce foarte foarte mult numarul infractorilor care circula cu astfel de masini. Putini din cei de o moralitate indoielnica sunt in regula cu toate astea. Treaba e ca in momentul de fata nu poti sa ii prinzi,au cartonase de itp false, rca-uri facute la imprimanta si impozitul neplatit. (impozit neplatit = radierea masinii, eu asa stiu ca e legislatia bulgara). Daca s-ar face asta cred ca numai intr-o seara ar face vreo 10-15 dosare penale pt ca masinile au impozitul neplatit si asta duce automat la radierea de pe bg. Circulatie cu masina neinmatriculata = dosar penal. O singura luna de "actiune" la masinile de bulgaria ar fi de ajuns pt a fi descurajat fenomenul zic eu. Nici proiectul ala de lege care e in dezbatere publica nu e rau dar eu zic ca ala se poate fenta destul de usor.
    1 point
  5. Cel mai tare anunt: http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C28705681.html
    1 point
  6. Sal.Am o masina inm pe bg. Am tot citit pe forum si vad ca parerile sunt impartite.DAR am o intrebare pt cei care zic de cei cu masini pe bg. Daca tot o tine-ti cu statul roman, taxe , imp, etc, de ce va duce-ti in vacante in Bulgaria?Dute nene in Romania si ajuta tara sa se ridice din noroi.!!
    1 point
  7. Am 4, consum si "tras" suficient pt un om normal pe drumuri publice. As fi vrut 6 dar numai de banii de impozit ma plimb 7000 km... 6 cil mi-as dori in primul si primul rand pt rafinament, asta in 4 e cam tractor. Cu 150 merge f bine si cu 4 cil pe autostrada, mai mult nu vad sensul cĂŁ nu vreau sa fiu sponsor pt militie. Pt reprize 80-120 la depasire e suficient si in 4 cu 184 cai. A nu se ĂŽnĂâşelege cĂŁ nu apreciez un L6, dacĂŁ nu m-ar interesa aspectul economic as lua benzina 3000 L6 (eventual si cu ceva turbine pe langa), dar nu e momentul acum...
    1 point
  8. daca nu a fost lovita, de ce are airbagul sarit din portiera pasagerului?
    1 point
  9. Haideti sa incheiem subiectul versus,concluzia mea,ca initiator al topicului,este ca daca configuram un F10 cu dotarile puse pe acest F30,pretul era mult prea mare pentru bugetul alocat initial ( cu toate ca si asta a sarit destul de mult,pretul de lista fiind 61.700 Eur cu tot cu TVA ) deci nu intra in discutie.Cand alegem o masina pentru noi si sufletul nostru,nu gandim nici ca un samsar dar nici ca un pilot de curse ci pur si simplu ce ni se potriveste.Spre sfarsitul anului se pare ca se lanseaza facelift la F10,lucru care m-ar fi deranjat iar ca un plus,din cate stiu eu la F30 pachetul M s-a lansat in toamna 2012,deci destul de curand,eu pana la momentul actual nu am vazut nici unul in realitate,nu zic ca nu sunt pe la noi,insa ma tot uit si nu prea vad....
    0 points
  10. toate e46 pana in 2004 sunt euro 3
    -1 points
  11. An 1986 Martie. Itp:2015. Asigurare expirata. Pe ROMANIA. Gri Metalizat. Masina a fost sablata! NU are rugina. Grup sudat. Aripi evazate. Kit M. Volan M. Stopuri Full Black. Motorul este 2.5 24v interne schimbate, pregatita pentru un turbo care o va duce in 500+cai. Electroventilator. Toba full inox pe direct ( rateuri=flacari) Cutie in 4 trepte. Trapa manuala. Caseta directie scurta. Capota Modificata. Nu ofer test drive decat cu mine la volan. Cine o cumpara merge pe riscul si experienta lui. Nu voi pune poze. Masina se poate vedea in Bucuresti. Tel:0762 013 739 Pret:1800e Negociabil.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.