Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/13 in all areas

  1. ieri am avut timp si i-am tras o bibileala buna, vreo doua ore, curatat geamuri,plastice,bord cu solutii dedicate. A implinit 180.000 km, se comporta fara cusur.
    4 points
  2. FRe, una e masina in poze, alta e live O sa mai reconsideri multe chestii. Concluzia insa e ca esti un fericit. Masina noua, BMW, alea, alea
    2 points
  3. Dupa lege, daca serviceul e autorizat RAR, nu ai de ce sa ti se anuleze garantia Totusi, tinand cont ca ai casco si masina este in garantie, nu are incotro asiguratorul si trebuie sa iti plateasca reparatia la serviceul de reprezentanta. Eu doar la reprezentanta as duce-o.
    2 points
  4. Schimbi cu apartament cu 4 camere DECOMANDAT??? Ofer diferenta!
    2 points
  5. Daca e vorba sa deschidem un versus.......mai bine nu ! Eu prefer cutia automata,vrei sa schimbi vitezele,foarte bine,ai padelele pe volan si retrogradezi asa cum vrei si cand vrei,in rest,cum merg 90% numai in oras chiar nu vad rostul sa stau sa mestec in cutie ( rog sa nu se supere cei care au cutii manuale si preferinte de acest gen,mi-am exprimat doar parerea personala )
    2 points
  6. e mai ieftin prin tara , sunt si acolo mecanici , discutia cu pretul e viasavis de faptul ca mecanicul nu stie sa faca reparatie fara sa desfaca si chiulasa pt asta probabil platesti mai scump , daca socotesti garnitura chiulasa si alte cheltuieli tot pe la 900 ron ajungi . Poate chiar depasesti . In bucuresti e mai scump din start si nu doar reparatii masina )))) CAt despre riscul sa scape o supapa asta tine de experienta lui , e si normal . Doar ca dupa ce a inceput lucrare mi-am dat seama ca stie ce face . Plus ca nu am gasit mecanici sa se bage la asta , sunt destul de putini , multi sunt panicati cand vad N42 .E bine ca exista si in Cluj cineva care face reparatii , ai putea sa-i listezi datele de contact ca sa existe la nevoie , cu acordul lui bineinteles
    1 point
  7. E fulia de la vilbrochen nu de la pompa de apa.
    1 point
  8. Cand ai un senzor PDC defect, nu mai merg nici ceilalti si apare eroare in bord. Dupa ce ai inlocuit senzorul defect, sistemul reintra in normal. In cel mai "rau" caz ti se sterge eroarea, nu se umbla la altceva ce ar putea sa-ti anuleze garantia...
    1 point
  9. Vezi ce scrie in contractul de garantie, ce clauze si conditii ai acolo.
    1 point
  10. Daca tot o faci pe CASCO atunci de ce nu o repari la BAVARIA? Macar ai certitudinea ca au habar ce fac decat sa te duci la cine stie ce service. Parerea mea!
    1 point
  11. Volanta... noul acar Paun. Verifica firele si mufele dinspre injectoare, sa nu ai vren contact oxidat/lipsa. Si schimba, eventual, daca tot mergi asa de un an, tampoanele motorului.
    1 point
  12. omul nu stie , mecanicul asta florin de ce crezi ca e asa de cautat , multi vin din tara la el , omul se misca fara incetare fix 4 ore cat dureaza reparatia .E un stres destul de mare cu chiulasa si o cheltuiala in plus . In fine , important e ca se poate si a dat lumea de el ca sunt multe N42 pe piata . Cele care sunt reparate mai merg mult si bine inca pe atat , adica inca 10 ani . Teoretic
    1 point
  13. Viper, la automatele recente de la BMW nu ai niciun fel de lag daca faci o chestie simpla. Alegi modul sport Schimba instant si destul de brutal pe cand daca ai selectat modul "comfort", cutia schimba mai lin, aka mai lent tocmai ca sa nu transmita socuri. @c6t9, ai perfecta dreptate cu DSG. Schimba fff jos si m-am intalnit si eu cu chestia asta la prima masina cu DSG si la inceput a fost ciudat dar dupa aia m-am obisnuit. F10 cu 8trepte schimba tot la fel de jos, poate chiar mai jos in ture. E suficient sa-i dai o talpa scurta si imediat se inveseleste motorul.
    1 point
  14. Nu am zis ca nu sta bine pe sosea 530d-ul. E o masina extrem de reusita, dar pur si simplu pentru mine e mai potrivit in momentul asta un F30. (La fel poate si pentru altii). Iar in ceea ce priveste circuitul... Pentru o masina pe care o iei pentru strada, timpii aia sunt irelevanti. Un sofer (nu pilot) nu va simti niciodata diferenta dintre M5 si M3 in termeni de performanta. Comentariile de genul as fi luat F10 in loc de F30, iar daca omul zicea ca si-a luat F10, deja i se sugera ca mai bine isi lua F01 sunt de mare prost gust. Probabil romanii s-au invatat sa ia masina la volum si la kilogram. Genul de discutie... Decat seria 1 full care bate 50k EUR, mai bine imi iau A6 second
    1 point
  15. N-are ce sa detalieze. arabu09, vezi ca il dottore il can venereaza pe John McGuinness. Ala mi se pare maxim de tupeu pe doua roti.
    1 point
  16. Cand o sa va obisnuiti ca e dovada de lipsa de educatie, de civilizatie samd sa te apuci ca sa spui unui om care tocmai si-a cumparat sau comandat o masina ce ti-ai fi luat tu si ca el a fost fraier ca si-a luat ce si-a luat?!? Bai, pur si simplu e de cacao ce faceti. Flecareala din asta damboviteana. Tonul folosit in textul de mai sus nu ti se adreseaza tie K in mod special. E o chestie care am vazut ca o fac multi "samariteni" si chiar e o greseala sa facem lucruri de genul asta. Stii cat de mult depinde ce avea masina aia pe ea ca tren de rulare?!? Sa te apuci sa compari asa de sanchi doua masini oarecare si apoi sa-i spui omului un verdict clar, mi se pare o gluma. Apoi, mi se pare absolut corect ca tie sa iti fi placut 328i-ul pentru ca aia e pe gustul tau dar nu e nici pe departe o regula generala. E valabil raspunsul de mai sus. Cand ai ocazia si pui mana pe un 530d cu tot ce misca la trenul de rulare, mai stam de vorba. Da-l pe sport si zi-mi cum se simte Daca ai avea de ales intre M3 si M5, ultimul fiind mai rapid pe circuit, ai lua M3-ul ca M5-ul e prea mare nu? Sau iei M6? Apoi, una e senzatia, alta sunt timpii pe circuit. Fara discutie 3-ul e o masina super reusita. Conteaza insa doar ce vrea omul si e pueril sa ne apucam noi sa ne dam cu presupusul si sa judecam si sa alegem in locul lui. Sa-ti iei totdeauna masina care-ti place si sa fii multumit si fericit cu ea. Alegerea perfecta nu exista. Fiecare dintre noi e subiectiv si alegerea cea mai buna numai tu o poti face. Daca veneai cu intrebari si doreai sa discutam deschis de diverse variante si puncte de vedere INAINTE sa comanzi masina, mi se parea ok. Asa, sa discutam alegerile tale si sa le judecam mi se pare o crasa lipsa de politete. Asteptare usoara si sper sa am ocazia sa-ti vad masina macar in poze Si da, felicitari pentru alegerea facuta
    1 point
  17. lol.de la 2500 a ajuns 3500? misto strategie cand ajungi cu el la 5000 da un pm ca sunt interesat
    1 point
  18. trebuie SA-Ti cumperi lupe la faruri intai daca vrei sa pui xenon -------
    1 point
  19. stai bine si in 5 si in 3 ..conteaza ce scaune ai ma refer doar la sofer bine ,dupa mine cel mai cool este S class de la merc si da, noile serii de la bmw , ma gandesc aici si la 5(f10) si la 7 (f01) pana sa imi pun scaune recaro la troaca mea simteam cand faceam un drum mai lung , acum , sunt ca in fotoliu..mai ales ca ajuta mult reglajul ala de sub picioare ce se ridica sau coboara in functie de nevoi..ma gandesc ca la astea noi sunt...lux, dar conteaza mult si la ce varianta de scaune optezi..
    1 point
  20. toata lumea uita ca un motor fara rodaj consuma mai mult , consumul se lasa complet dupa 20.000 km
    -1 points
  21. a fost platita de curand de catre proprietar, prima data cand a pus individualu` la vanzare era pe bulgaria cred ca anul trecut a platit taxa, acuma nu stiu daca a recuperat-o sau nu
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.